بازدید 13099

افیلیت مارکتینگ در ایران چیست و راه های کسب درامد از آن

همکاری در فروش با پورسانت بالا یکی از راحت ترین و بی دردسر ترین راه های درآمدزایی است. در این مطلب می خواهیم این موضوع را بیشتر برای شما باز کنیم تا با سیستم همکاری در فروش یا افیلیت مارکتینگ بیشتر آشنا شوید.
کد خبر: ۱۱۲۳۲۰۰
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۷ 08 June 2022

خیلی بنظر ساده میاد نه؟ تصورش را بکنید یک وبسایت راه بندازید و چند تا لینک داخلش قرار بدین و شروع به کسب درآمد کنید. شاید این مسیر انقدر ساده بنظر بیاد که باورش سخت باشه . ولی این روش کسب درآمد کامل عملی و شدنی است. این نوع از کسب درآمد اینترنتی بدون سرمایه، افیلیت مارکتینگ است.

همکاری در فروش با پورسانت بالا یکی از راحت ترین و بی دردسر ترین راه های درآمدزایی است. در این مطلب می خواهیم این موضوع را بیشتر برای شما باز کنیم تا با سیستم همکاری در فروش یا افیلیت مارکتینگ بیشتر آشنا شوید.

افیلیت مارکتینگ یعنی چه؟

افیلیت مارکتینگ در ایران چیست و راه های کسب درامد از آن

همکاری در فروش روشی از کسب درآمد است که میزان درآمدتان بر اساس میزان موفقیت شما در برقراری ارتباط با مخاطبان تعیین می شود. هر بار که محصولات یک شرکت یا سازمان را تبلیغ می کنید، شانس خود را برای فروش محصول افزایش می دهید.

اگر هر یک از مخاطبان جذب محصول مورد تبلیغ شود، از شما خرید می کند و این گونه مبلغی تحت عنوان کمیسیون دریافت می کنید. به این نکته دقت کنید که فقط در ازا کلیک هایی که منجر به خرید شود کمیسیون دریافت می کنید نه به تعداد کلیک هایی که بر روی لینک شما می شود.

یکی از سایت های افیلیت مارکتینگ موفق دایان افیلیت است که می توانید در پنل همکاری آن ثبت نام کنید و به درآمد خوبی در مدت زمان کمی برسید. ثبت نام در این سایت ها کاملاً رایگان بوده و آموزش های لازم نیز به شما به صورت رایگان داده می شود. آنچه در مسیر کسب درآمد از طریق همکاری در فروش لازم دارید پشتکار و تلاش شماست!

راه های کسب درآمد از طریق افیلیت مارکتینگ

شاید با خواندن جمله بالا فکر کنید که تنها راه کسب درآمد از طریق همکاری در فروش وبسایت زدن باشد. اما اشتباه می کنید! راه های زیادی برای فعالیت در سیستم همکاری در فروش وجود دارد و بازاریابی از طریق بلاگ های وبسایت شخصی تنها یکی از راه های پول درآوردن از طریق بازاریابی وابسته است.

راه های زیر از دیگر مسیرهای درآمدزایی به روش «افیلیت مارکتینگ» هستند:

  • بازاریابی از طریق پیج عمومی در اینستاگرام
  • بازاریابی از طریق کانال عمومی در تلگرام
  • تبلیغات از طریق میکروسایت ها
  • بازاریابی از طریق لیست ایمیل افراد
  • تبلیغات از طریق ویدئو مارکتینگ

حال که با راه های کسب درآمد از طریق افیلیت مارکتینگ آشنا شدید باید بدانید که استراتژی ها و روش هایی نیز برای ارتقا سایت یا شبکه اجتماعی که در حال فعالیت در آن هستید وجود دارد که باید بر این راه ها تسلط داشته باشید تا بتوانید با ارتقا سایتتان، شاهد افزایش درآمدتان باشید.

از کجا افیلیت مارکتینگ را شروع کنم؟

افیلیت مارکتینگ در ایران چیست و راه های کسب درامد از آن

اگر دوست دارید یک بازاریاب موفق در زمینه همکاری در فروش  باشید، باید به ترتیب مراحل زیر را طی کنید:

  • اول از همه باید از خود بپرسید که کدام کالا را برای فروش ترجیح می دهید. در این خصوص دقت کنید که باید اینکه کدام کالاها پرطرفدارتر هستند را نیز در نظر بگیرید.
  • در قدم های نخست باید ایده پردازی کنید و لیستی از ایده هایی که به ذهنتان می رسند تهیه کنید و ایده ها را ارزش گذاری کنید. ارزش گذاری به این شکل باید انجام شود که خود را جای مخاطب بگذارید و ببینید ایده شما خریدار دارد یا نه و آیا کاربرپسند است یا خیر.
  • حال باید درمورد کالای خود تصمیم بگیرید. از آنجایی که شما سرمایه کافی برای داشتن کالای فیزیکی ندارید، مسلماً باید کالای شما دیجیتال باشد. اما چطور می شود کالای دیجیتال را فروخت؟ در ادامه به شما خواهیم گفت.
  • برای فروش کالای دیجیتالی باید ویژگی ها، مزایا و معایب کالایی که قصد تبلیغ آن را دارید در بیاورید. سپس در کمال صداقت با استفاده از ترفندهای بازاریابی، مواردی که درموردشان تحقیق کرده اید با مخاطب خود مثل یک دوست به اشتراک بگذارید و به این ترتیب اقدام به فروش کالا کنید.

7 کاربرد برتر افیلیت مارکتینگ که باید بدانید!

افیلیت مارکتینگ در ایران چیست و راه های کسب درامد از آن

7 تا کاربرد همکاری در فروش را در ادامه برای شما آورده ایم:

اینفلوئنسر مارکتینگ

اینفلوئنسر مارکتینگ یکی از محبوب ترین راه ها برای همکاری در فروش است. اینفلوئنسر مارکتینگ بخصوص در اینستاگرام و یوتیوب از راه های رایج بازاریابی و تبلیغات است و علت شهرت آن این است که از آنجایی که تعداد کاربران این دو شبکه و رسانه اجتماعی بیشتر از سایرین است، از طریق آن ها مخاطب بیشتری می توان جذب کرد. از مزایا اینفلوئنسر مارکتینگ این است که هم سلبریتی ها و هم افراد معمولی می توانند در آن فعالیت داشته باشند و از طریق آن کسب درآمد کنند.

بلاگری

بلاگری نیز مانند اینفلوئنسر مارکتینگ یک راه خوب برای کسب و کار اینترنتی است. بلاگرها  معمولاً در زمینه ای خاص فعالیت می کنند و محصولی هم که تبلیغ می کنند باید متناسب با تم پیجشان باشد. اگر نحوه درست تعامل با مخاطب را یاد داشته باشید و از آن به خوبی استفاده کنید، می توانید مخاطبان را به راحتی تبدیل به مشتری کنید.

لینک ریفرال

زمانی که شما در پلتفرم همکاری در فروش یک کمپانی ثبت نام می کنید، به شما لینکی داده می شود که به این لینک، لینک ریفرال می گویند. به کمک این لینک می توانید کسب درآمد کنید. اما چطور؟ کافی است این لینک را در بیو پیج اینستاگرام، استوری، پست، IGTV و یا در کانال تلگرامتان به اشتراک بگذارید. در این صورت اگر مخاطب بر روی لینک شما کلیک کند، به سمت سایت هدف هدایت می شود و اگر خرید کند به شما کمیسیون آن تعلق خواهد گرفت.

میکروسایت ها

میکروسایت یا مینی سایت ها در واقع جدا از وب سایت اصلی هستند. میکروسایت ها جهت هدف قرار دادن مخاطبان خاصی استفاده می شوند. گاهی برندهای شاخص از میکروسایت ها در کنار سایر طرق بازاریابی استفاده می کنند. قالب میکروسایت می تواند خیلی متفاوت باشد.

به این معنا که می تواند فقط یک صفحه جهت تبلیغ یک محصول خاص باشد و یا از صفحات زیادی تشکیل شده باشد. برندهای مختلف برای بولد کردن یک چیز خاص به طور معمول از میکروسایت ها استفاده می کنند. به طور مثال برای برجسته کردن محصولات و خدمات خود ممکن است از مینی سایت ها استفاده کنند.

شبکه های اجتماعی

افیلیتورها می توانند از شبکه ها و  رسانه های اجتماعی مختلف برای تبلیغات خود استفاده کنند. آنچه در این مبحث حائز اهمیت است این است که باید دقت کنید که مطابق قوانین خاص هر شبکه یا رسانه اجتماعی عمل  کنید و از دستورالعمل آن ها خارج نشوید.

لیست ایمیل ها

یکی دیگر از راه های پرطرفدار همکاری در فروش لیست ایمیل ها است. از این طریق می توانید با افرادی که ایمیلشان را دارید، لینک خرید را به اشتراک بگذارید. ممکن است بپرسید که چطور می توان به لیست ایمیل ها دست یافت. راه های زیادی برای یافت ایمیل کاربران وجود دارد.

یکی از این راه ها این است که به عنوان مثال مسابقه ای برگزار کنید و از مخاطبان بخواهید ایمیل خود را وارد کنند تا بتوانند در مسابقه شما شرکت کنند، به این ترتیب به لیست بلندی از ایمیل ها دسترسی پیدا خواهید کرد. حتی می توانید دوره های آموزشی بگذارید و از مخاطبان علاقه مند بخواهید در زمان ثبت نام در دوره، ایمیل خود را وارد کنند. در این صورت می توانید به ایمیل آن ها دسترسی پیدا کنید.

ساخت ویدئو

چیزی که مشخص است این است که مردم عاشق محتوا ویدئویی هستند و آن را به انواع محتوا متنی، عکس و ... ترجیح می دهند. به همین خاطر است که یوتیوب حدود 2 بیلیون دنبال کنند فعال دارد. در کنار یوتیوب، فیس بوک، تیک تاک، تلگرام و اینستاگرام نیز بستری مناسب برای به اشتراک گذاشتن ویدئو هستند.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل