بازدید 24825
خوانده می‌شوید

حضور نمایندگان ایران در جشنواره کن را چطور ارزیابی می‌کنید؟

از همان روز‌های نخست حضور گروه ایرانی در جشنواره، شاهد اظهارنظر‌های متفاوتی درباره تیم اعزامی از ایران به این جشنواره بودیم. از سبک لباس پوشیدن ستاره‌ها تا عدم اشاره به حوادث آبادان و تسلیت گفتن به شهروندان ایرانی تا حواشی پر سروصدای نوید محمدزاده و همسرش فرشته حسینی در فرش قرمز کن.
کد خبر: ۱۱۲۲۲۱۳
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰ 02 June 2022

حضور فیلم ایرانی «برادران لیلا» با تعداد زیادی از عوامل فیلم و اعضای خانواده‌شان در جشنواره کن به موضوع پربحثی در روز‌های گذشته تبدیل شده است، به گونه‌ای که پس از پایان این جشنواره و در روز‌های اخیر، شاهد موضع‌گیری مقام‌های رسمی و همچنین چهره‌های سینمایی به این حضور هستیم. همچنین از همان روز‌های نخست حضور گروه ایرانی در جشنواره، اظهارنظر‌های متفاوتی درباره تیم اعزامی از ایران به این جشنواره دیده و شنیده ایم؛ از سبک لباس پوشیدن ستاره‌ها تا عدم اشاره به حوادث آبادان و تسلیت گفتن به شهروندان ایرانی تا حواشی پر سروصدای نوید محمدزاده و همسرش فرشته حسینی در فرش قرمز کن.


موضوع فیلم هم از مسائل پرحاشیه بود و بسیاری معتقد بودند، نماینده ایران تنها به خاطر سیاه‌نمایی وضع ایران در کن پذیرفته شده است!


تبریک گفتن عوامل فیلم به زهرا امیرابراهیمی، بازیگر برنده جایزه کن به خاطر بازی در فیلم «عنکبوت مقدس» هم از دیگر دلایلی بود که رفتار گروه ایرانی در کن را به باد انتقادات گرفت. البته هنوز هم موج واکنش‌ها به این فیلم تمام نشده و احتمالا بعد از ورود عوامل فیلم به ایران، شاهد اظهارنظر‌هایی از این دست باشیم.


خوانده می‌شوید امروز را به ماجرای پرحاشیه کن ۲۰۲۲ برای سینمای ایران اختصاص دادیم. می‌خواهیم بدانیم؛


* نظر شما درباره رفتار و اظهارنظر‌های سینماگران ایرانی در کن چیست؟


* آیا انگ سیاه‌نمایی به این فیلم‌های جشنواره‌ای می‌چسبد؟


* این رفتار‌ها را تا چه میزان می‌پذیرید و یا اینکه به آن نقد دارید؟

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۲
در انتظار بررسی: ۵۰
انتشار یافته: ۲۷۷
هرچقدر ایران را سیاه تر و بدبخت تر نشان بدهید ، احتمال بردن جایزه بیشتر است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
اونایی به این نظر حق منفی زدن از خود اون فرصت طلب ها کثیف تر هستن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
اول باید سوال کنی ایرانی را چه کسانی بدبخت ومفلوک کردند که دیگران برای بدبختی وبیچارگی هایش جازه گذاشتند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
عجیبه
سایرکشورها آرزوشون بردن جوایز سینمایی و بلند آوازه شدن نام کشورشان دربین جهانیان است.
اینجا برعکس
واقعا که
ناشناس
| Portugal |
۱۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
میشه بگی کدام فیلم ایرانی جایزه برده؟
تنها جایزه کن برای بازیگر نقش اول زن بوده. اگه میخواستن به سیاه نمایی جایزه بدن، باید به فیلم جایزه میدادن نه به بازیگر زن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
توئی که با فیلتر شکن و پرچم غیر ایران نظر دادای که کدوم فیلم جایزه گرفته !! گوش بده ، وقتی بازیگر یه فیلم نخل طلا میگیره یعنی مطرح شدن فیلم دیگه !! این سیاسی کاری فرانسویها و رفتارهای ابلهانهشون که میخوان مثلا ایران را تضعیف کنند برای هر کسی که ذره ای سواد داشته باشه کاملا روشنه یه فیلم در پیت ضعیف و بی ارزش بخاطر ضد ایرانی بودنش باید یه جوری مطرح شود چه جوری همینجور که دیدی یه نا بازیگر باید جایزه بگیرد تا اون فیلم مزخرف هم مطرح شود !!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
عالی بود . واقعیت جامعه ی ایران بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
شما یا سینما نمی دونی چیه یا جایزه؟بجز کیا رستمی و فرهادی چه کسانی جایزه گرفتند که برای کل کن نظر می دین؟ از آلبانی کامنت دادن یعنی همین قلم فروشان بدبخت
روزبه
| United States of America |
۱۵:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
سیاه؟ الان تو وضعیت مافوق سیاهیم
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۱۵:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
از دیید این قوم باید همه چیزتان فرهنگ اشغال امریکایی باشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
افق دیدت رو گسترش بده.
بهش میگن آثار انتقادی. رفاه امروز بشریت مرهون این کارگردانان است از چارلی چاپلین و الیاکازن و کروساوا تا کیشلوفسکی و جعفر پناهی. ... فقط یک بار سعی کن دقت کنی که چه می گویند با کسی سر جنگ ندارند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
فضای مجازی جولانگاه خارج نشینهایی است که برای دیپورت نشدن به هر چه که به ذهنشان برسد که در جهت منافع غرب است مثبت و برای هر چه در جهت منافع ایران است منفی می فرستند .
فرزاد
| Italy |
۱۶:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
برادر یا خواهر گرامی
لطفا یه بار پات را از کشور بزار بیرون تا بفهمی تو چه سیاهیی در حال زندگی هستی !!!
ناشناس
| Norway |
۱۹:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
عالی بودن
بذار مردم دنیا بدونند در ایران چی می گذره
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
ادا در آوردن کار خوبی نیست ای کاش آدمهایی که اصل و ریشه دارن در مجامع مختلف نماینده ایران باشن
آیا زن ایرانی که درکن دیدیم با اون وضع امکان حضور در
مجامع ایرانی را دارد
این دوست عزیزمون در محله خودشون هم مستونند با همسرشان چنین معاشقه ای داشته باشند؟
با بودن فضای مجازی دنیا خیلی کوچیک شده حواستون به رفتارتون در هر کجای دنیا که هستید باشه طوری رفتار کنید که انگار در محله خودتون حضور دارید
ضمنا در فرهنگ ایرانی چنین معاشقه ای در بین عموم مرسوم نیست
حتی خارجی های با کلاس هم اینگونه رفتار ندارند
amin
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
یهودی ها بااینکه جمعیت کم اند امامخ دارندوبیشتررسانه ها وفیستیوالهارادراختیارداندومی دانند چطورمارایه جان هم بیاندازندوبعدهم به ریش مابحنندند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
فیلم بر اساس یک واقعه جنایتکارانه حاصل تراوش یک ذهن افراطی بیمار ساخته شده و اصلا سیاه نمایی نبوده . کلا مملکت ایران را سیاه کرده اید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
مستندی که حدود سال 1380 درباره موضوع این فیلم ساخته شده بسیار سیاه تر هست تا این فیلم.
این فیلم بسیاری از روایات آن مستند را سانسور کرده یا به عکس تبدیل به مثبت کرده. جالبه در آن زمان کسی از آن مستند که با ظاخرا با اجازه قوه قضاییه درست شده بود انتقادی نکرده و حالا که بازیگر این فیلم جایزه گرفته موج انتقادات شروع شده، شخصا از فیلم خوشم نیامد ولی این موج ها همگی ظاهرا جبهه گیری بی دلیل است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
چند سال دیگه از متروپل و پلاسکو فیلم می سازند،
از فرار ورزشکاران ما از تیم ها در خارج و پناهنده
شدنشون،
از سیل مهاجرت نخبگان،
از مدیریت های اقتصادی
اسیدپاشی سریالی اصفهان و پیدا نشدن عاملش
خشک شدن زاینده رود
و ...
بعد شما جماعت اهل ساندیس، هر بار که این اتفاقت افتاد یا توجیه کردین یا گفتین در همه جای دنیا همینجور است، حالا که این فیلم ها ساخته میشه رگ غیرتتان بالا زده، تو این همه سال کجا بودین؟
حالا ترانه علیدوستی مقصره یا شما مدعیان پر مدعا؟
ول کن بابا، هرچی بود و نبود تموم شد رفت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
از اینکه هموطنم برنده جایزه بهترین هنرپیشه فستیوال معتبر کن شده، افتخار می کنم.
تا باشد از این خبرها باشد.
ناشناس
| Poland |
۱۸:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
واسه تو تموم شده، واسه ما تازه شروع شده. بذار بیان ایران تا قلم پاشون رو گلبارون کنیم...
مفتخرم به رفتار و سخنان هنرمندان هموطنم که در کن حاضر بودند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
به کمپین سلبریتی گرین کارتت را زمین بگذار بپیوندید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
به شیر زنی که در فیلم عنکبوت مقدس بازی کرده به جای جایزه کن باید مدال شجاعت داد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
ناشناس 13:08 حالم از اون شیرزن و فیلمی که مخالف مظاهر دینی اسلامه بهم می خوره .
عاشق امام رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
ان شاء الله جواب شان را از حضرت امام رضا علیه السلام خواهند گرفت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
به ناشناس ۱۳۳۹

تا افراد زود باور و ساده دلی چون شماها هستید

افرادی که با تفرقه اندازی و نفرت پراکنی و دروغ

سازی ، قصد در انحراف افکار اکثریت مردم از

فجایع ابادان و گرانی و ناکار امدی و فساد گسترده در

کشور چون حسن عباسی و رائفی پور ها، کارشان سکّه است و میباشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
هر بار تو خیابون مردی رو می بینم که زنش یا دخترش یا خواهرش کنار دستش از شدت آرایش و بدحجابی و لباس ناجور توجه مردان شهوتی رو بخودش جلب کرده و میخواد همه رو تحریک کنه غرق حیرت شدم و گفتم چطور اینها غیرت و ناموس ندارن ؟ اما مثبت دهنده ها به این کامنت بالا بهم نشون داد خیلی از این امروزیهای . . . اینجا هم وول میخورن .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
ناشناس ۱۳:۳۹
تا زمانی که افکار شما وجود داشته باشه
هیچ انسانی زندگی خوش و روی خوش توی ایران نمیبینه
این عزیزان، مایه افتخار ایران و ایرانیان هستند....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
تو مطمئنی اصلا ایرانی هستی؟ مثلا از نسل جنگیز خان مغول و اینا نیستی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
خاک تو سر کسی که اینا مایه افتخارشن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
مایه افتخارو میشه معنی کنی !!! سوادت قد میده بفهمی افتخار چیه !!؟ بدبخت خوردنی نیست پوشیدنی هم نیست وقتی معنی چیزی رو نمیفهمی ، مجبوری اظهار نظر کنی و آبروی خودتو ببری !!!؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
دولت آقای روحانی با تلاش شبانه روزی و کمپین های این به ظاهر هنرمندان سرکار آورده شد . اینها باید پاسخگوی هشت سال فرصت سوزی باشند. باید جواب روزی 700 نفر فوتی کرونا را که به بهانه اف ای تی اف و وارد نکردن واکسن به مردم تحمیل شد بدهند. دلار 3000 تومانی را تا ده برابر گران کردند تا هزینه های حقوق نجومی شان را از جیب مردم بپردازند و سهم همین سلبریتی ها را بدهند تا با ساخت فیلم های ضد ملی و ضد دینی ادامه نوکری اربابانشان را بکنند و به نان و نوایی برسند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
اوه الان ساندیسی ها عربده کشان میان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
کسیکه بوسیدن لبهای ماتیکی همسر رو جلوی چشم همه افتخار زندگیش بدونه نه غیرت حالیشه نه ناموس . گرفتی ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
کسانی که اینطور مخالف اند و فحاشی می کنند آیا خودشان فیلم دا دیده اند یا حسب دستور این کارها را میکنند؟
ناشناس
| Poland |
۱۸:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
باعث افتخار امثال شما ها هستن. و الی هر ایرانی واقعی دلش از این همه بد اخلاقی رنجیده. مطمئن هم باشید، اگر این خانم زر ( حیف نام زهرا) اگر فیلم های آنچنانیش پخش نشده بود، امکان نداشت جایزه ای بهتش بدن. لطفا تامل!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
فیلم ایرانی ازآخر اول شده وجایزه هم برده به همه کارهای ایرانیها می خونه
سوال من از شما ایا اگر زهرا میر میرابراهیمی در ایران بود کسی حاضر بود فرصت دوباره ای به ایشان بد و اجازه یک دقیقه بازی در فیلم را به ایشان بدهد و در سینمای ملی ان یک دقیقه پخش می شد ؟؟؟؟؟؟
پاسخ قطعا خیر است
پس لطفا سکوت کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
حتی اون هنرپیشه بدکاره آمریکایی هم که فیلمش پخش شد با شوهرش بود! ایران جای انسان فاسد نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
گرونی و سلاخی اقتصادی یادمون رفت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
ناشناش ۱۲: :۴۴. جوک گفتی کلی خندیدم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
نا شناس قضاوت ممنوع و تشخیص فاسد و مظلوم هم با اون بالایی چه بسا که خیلی ها اینکار با بدترش را هم میکنند ولی لو نمی روند و قدرت دارند
ناشناس
| Poland |
۱۸:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
چرا باید به ایشون احاره بدن اونوقت؟ که فرزندان من و شما رو به راه خودش یعنی برهنگی فرهنگی بکشونه؟
مقامات ما چند روز بعد تسلیت گفتن ؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
شما آلبانی نشین ها از تلفات بالا تر حادثه متروپل خوشحال میشید! به خداوندی خدا قسم که خوشحالید از این حادثه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
نا شناس قضاوت ممنوع و تشخیص فاسد و مظلوم هم با اون بالایی چه بسا که خیلی ها اینکار با بدترش را هم میکنند ولی لو نمی روند و قدرت دارند
اصولاً وقتی یک ایرانی در خارج از کشور موفق میشه همیشه سیل انتقاد غلط و غیره اصولی مواجهه میشه .چرخش جهان را باید دید و‌ چرخید . این همه سرکوب نتیجه ای جز ویرانی و از دست دادن سرمایه و آدما نیست . بیاییم محیطی امن برا کسب کار .بازیگر . ورزش ایجاد کنیم نه همش حاشیه و حاشیه و حاشیه . این بازیگران باید به روز باشند .در غیره این صورت در هنر هم جز تزلل چیزی گیرمون نمیاد . نباید همه در همه موارد دخالت کنند این میشود هرج و مرج . نظرات غیره کارشناسی و افرادی که ممکنه احساسات مردم رو جریحح دار کند لطفا انتشار ندین آدم های هیچ و بی سواد را تیتر نکنید . کمی فکر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
چون غیرت ندارید از روی تخصص موفق بشید اون از سینما که با ربطه نامشروع جنسی باید بالا بری اونم از خارج که فقط با وطن فروشی و لخت شدن مثل گلشیفته دوتا استخوان بندازن جلوت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
. ایرانی بود عنکبوت مقدس رو بازی نمی کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
مثلا اون حاشیه و افتضاح اون عنکبوت عوضی و انتشار فیلمش کار نظام بود !! خیلی روشنه که این فیلم بی ارزش و اون جایزه فقط بابت خودفروشی که البته مطمئن باشید همراه تن فروشی هم هست بعلاوه وطن فروشی بوده و لا غیر !
ناشناس
| United States of America |
۱۵:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
جایزه‌ای ارزش داره که واقعا هنری باشه. متاسفانه غربیها راه خر کردن ایرانی ها رو خوب اجرا می‌کنند .. به هر کسی که اونها رو یک قدم به هدف کثیف فرهنگی شان نزدیک کنه یک جایزه سیاسی میدن.وبا اینکار باعث می شن که غربکداهای بی هنر و بیسواد رو در ایران دوباره مطرح بشن و بزرگنمایی کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
همین ها هستن که نمیگذارن مردم ایران ارامش داشته باشند
غربگداها راضی هستن اما کسانی که ذره ای روی ایران تعصب دارن از این وطن فروشی آشکار سلبریتی های تا مغز استخوان فاسد خشمگین هستن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
لعنت به هنر و سینما تون سلبریتی های دوزاری
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
ناشناس ساندیس خور ، حتی حاضر نیستی اسم واقعیتو اعلام کنی ، ساندستم که تمام شد ، کامنت گذاشتنت هم تمام میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
اگر روی ایران تعصب داشتید که وضعمان این نبود
رضا مدیاتک
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
شرق گدا ها بی نوا که صبح تا شب کف پای پوتین را می بوسند از هنر چیزی می فهمند یا نوشته ها و گفته ها هم پالکیهای خودشان را تکرار می نمایند کسانیکه نه تاریخ می دانند نه هنر
دم از امام رضا (ع) می زنند غافل از آنکه همان روسیه جانشان حرم امام رضا منفجر نموده و سالها در این سرزمین جنایت کرده
جالبتر اینجاست که هکه این افراد بی هویت بوده با نام ناشناس مطلب می نویسند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
اشتباهی منفی دادم
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
چقدر امتی-ساندیسی ها عصبی هستند از نظر اکثریت مردم خخخخخ
فقط یک مقایسه کوتاه بکنید بین سیاستمدارانی که از ایران در دنیا حضور می یابند با هنرمندان مان.... در مورد سیاستمداران و رفتار و ظاهر آنها هم همین سوال را بپرسید!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
معلومه اونها که بهترینند و سعادت ما را در 2 حهان میخواهند
به کمپین سلبریتی گرین کارتت را زمین بگذار بپیوندید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
ابتدا از حجت الاسلام والمسلمین ، مرتضی اقا تهرانی

نماینده مجلس انقلابی حداقلی!!!!؟

از جبهه پایداری و معلم اخلاق !؟ احمدی نژاد بخواهید

تا گرین کارت آمریکاش را پس بدهد

بعدا از شهاب حسینی و رامبد جوان و آغازاده های

ساکن کانادا و آمریکا و اروپا و ترکیه که بیش از ۵

هزار نفر هستند شروع کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
مگه با گرین کارت چکار می کنن؟ جوون مردم رو تو نیزار به رگبار می بندن؟
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
شعار پرمعنا و مردمی تفنگت را زمین بگذار را تحریف نکنید. اولویت جامعه را درست بشناسید. در اقلیت هستید بی گمان.
ناشناس
| Netherlands |
۱۹:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
به ۱۶:۰۹
دارن در زمان جنگ اقتصادی و ارزی، ارز مملکت رو میلیون میلیون از کشور خارج میکنن و هیزم به آتش تورم میاندازند
عالی بودند.خصوصا لباس ترانه علیدوستی و قضیه بوسه نوید محمدزاده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
غربگداها چقدر حال بهم زن هستن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
تنها چیزی که از انسانیت حالیته همین لباس زیباست و گرنه اون فیلم ضد شعور اسلامی ایرانیه. لعنت به هنر و سینماتون سلبریتی دوزاری ها
شما كه سينما و ايراني بودن اصلا براتون مهم نيست پس ديگه چرا اينقدر پيگير نحوه ي دعوت ايرانيان به كن و اسكار و فلان هستيد . اگه دست شما بود كه كلا سينما رو تعطيل ميكرديد و بجاش روضه سرا ميساختيد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
نه اینکه سینما مون ارمان گرا و ایرانی محوره . همش بدبختی نشون می دن و هر چی سیاه تر نشون بدن بیشتر می برن باز روضه اسمش روشه شما یه فیلم نام ببر که توش خوب ایران و ایرانی رو بولد کرده باشن و جایزه برده باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
هنرمند اعم ازنویسنده و شاعر و نقاش و فیلم ساز از واقعیت های جامعه ای که درش زندگی می کنه الهام می گیره.
گر تو نمی پسندی تغییری کن اوضاع را
به ترتیب
بله
خیر
10%
داستان فیلم عنکبوت مقدس که کاملا واقعی و در مشهد اتفاق افتاده چرا از این که بینش های پوشالی و من درآوردی بعضی ها رو پرده سینما به جهانیان معرفی میشود ، خجالت می کشید !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
اصل داستان یک روایت واقعی است. اما وقتی ریشه مشکل را در مذهب شیعی معرفی می کنند، داستان فرق می کند. کجای اسلام و مذهب تشیع گفته شده هر کسی مجاز به قتل بقیه، به صلاحدید تفکر خودش است؟!؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
آتش به اختیار یعنی چه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
هنوز ماجرای اسیدپاشی اصفهان یادمون نرفته ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
این قاتل دچار اختلال شخصیت بود حداقل اخبار رو کامل دنبال کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
يك ديوونه بلند شده چند زن روسپى رو كشته اين بينش آيا عموميه؟ چرا از قاتلهاى سريالى خودشون مثلا اون پليس فرانسوى كه زنها رو ميكشت فيلم نميسازن؟ آيا اگر فيلمى درباره كوروش بزرگ و نخستين منشور حقوق بشر هم ساخته بشه باز هم جايزه ميدن؟ اصلا به كن راه ميدن چنين فيلمى رو؟ اين غربيهاى سيصد ساز بايد هم به اين فيلم موهن جايزه بدن چون هم دشمن تاريخ پرافتخار ايران هستن هم دشمن دين ايرانيها، اميدوارم اين رو بفهمين
تابناك پيامم رو منتشر كن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
خوبه تو این فیلم اون روحانی کامل توضیح میده که این کار کاملا بر خلاف دستورات دین هست و این یارو برداست غلطی داشته، معلومه فیلم را یا کلا ندیدین و نظر میدین یا فقط یک تکه اش را براتون گذاشتن ببینید. کامل ببینید و بعد کامنت بنویسید.
وقتی حکومت ایران کلا خارجیا بخصوص غربیها را قبول نداره و سینماگران و هنرمندان بصورت ازاد وارد این جشنواره ها میشن خوب چه انتظاری بیش از این دارید بوسیدن محرم که مشکل شرعی نداره !!! احمدنژاد دست خانم معلمش را توی ایران بوسید مادرچاوز را بغل کرد چه کسی از اینها که جیغ بنفش میکشند معترضش شد ؟!! اینا اون موقع کجا بودند ؟!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
بوسیدن آره اما لب گرفتن مال سکسه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
حرف مفت و تریبون مقت زیاد شده که امثال شما یاوه پراکنی می کنی چهار تا لایک و مثبتم یه سری از سوله های البانی براتون می زارن فکر می کنین کسی شدی . محمود احمدی نژاد که دست مادری 70 ساله رو بوسید و نمی خواهیم اینو کتمانم کنیم هزار بار بهتر از روحانی بود. لب گرفتن اقای نوید محمد زاده به عنوان نماینده فرهنگی ایران اشتباه بوده.
رويهم رفته خوب بود و برنده شدن باعث افتخاره. ديروز فيلم علفزار را ديدم بسيار جالب و در حد فستيوالهاى اروپايى بود. اميدوارم اين فيلم هم موفق بشود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
به چی افتخار می کنی ذلیل؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
به تو با فرهنگ افتخار ميكنه
اصلا ما بدترین کشور دنیا به خارجی ها چه ربطی داره که اینا میرن میشینن پیش اونا توضیح میدن؟ مگه سلبریتی ها غربی میان بشینن جلو ما گردن کج کنن از بدی های کشورشون بگن؟ حالم بهم میخوره از انسان فرصت طلب
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
اگه این کارها رو نکنند که جایزه بهشون نمیدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
خداییش تا حالا فیلم دیدی؟ اصلا تو عمرت سینما رفتی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
هر چی بیشتر تو جهان ضد ایرانی بنالی بهت بیشتر مدال می دن و گرنه خود غربی ها هر چاخانی باشه درست می کنن تا کشورشون رو پر ابهت نشون بدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
اگر از عوامل ایجاد این سیاه نمایی ها فیلم ساخته شود ، شما موافقی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
آنجلینا جولی فعال ضدجنگ است به افغانستان هم رفته
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
به خارجیها چه ربطی داره؟ خب بیچاره ها باید توجیه شده باشند که نتیجه چند دهه آرمانها و عملکردهای شما که اصرار بر صدورش به سراسر جهان هم دارید در قلمرو خودتان چه بوده.
برداشت سیاسی نکنید. همین سیاسی کاری ها سبب شده تمام هنرمندان از کشور فرار کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
اره تو خوبی راهی جز برداشت سیاسی هم گذاشتین . همش ناله و ضجه از دین و ایران شده دست مایه هدایاتون و گرنه ایران قبل انقلاب یه دونه توی کن جایزه نبرده بود چه طوره الان ذرت و پرت جایزه می بره ؟ سینما پیشرفت کرده حتما ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
اينها هنرمند نيستند هنرفروشند
فقط یک کلمه میگم!
امید دانا و دیگر هیچ ... ممنون که منو از حماقت محض غربگدایی نجات دادی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
به سلامت برو به سوی شرق کمونیست
با این تنگ نظری و کوته بینی دوستان در مسولیتهای فرهنگی ما هر روز به سمت سانسور بیشتر و بیشترتر میریم. سریال تولیدی خود صدا سیما دچار ممیزی میشه برای بازپخش در خود صدا سیما! مخاطب هم که ارزشی معادل پشم براش در نظر گرفته میشه. انوقت شما میخای ملت تره خورد کنن برای برنامه‌های فرهنگی غالباً آبدوغ خیاری!
داداشای گل، خیلی تو اوت تشریف دارین...
اصلا دنبال نکردم. خوشبحالتون! فکرتون آزاده شکمتون سیر.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
گرسنگی شما هم به خاطر وطن فروشی امثال اینا و تحریم غربی هاست حالا برو با همین شکمه گرسنه واسه اوکراینی که یکی از بازوهای تحریم ایران بود استوری بزار
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
نه تنها گرسنگی شما بلکه فرو ریختن متروپل به خاطر وطن فروشی امثال اینا و تحریم غربی هاست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
خوبه وقت داری اینجا کامنت بذاری، نهار خوردی؟
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
بله بله همه بدبختی این ملت تقصیر ها خارجیهاست. شما که خوبید. ماشاا... همگی باسواد و متخصص و به دور از فساد و اختلاس و توهم زدگی.
دغدغه م نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
گرونی و سلاخی اقتصادی یادمون رفت
خوب بودن ، اوضاع مملکت سیاه تر از اونی هست که بشه تو کن بیانش کرد ، اگه میتونستم فیلمی به مراتب بهتر از این می ساختم و اوضاع واقعی مملکت رو نشون میدادم ، آخه دروغ گویی تا کی
تابناک عزیر چند وقت پیش فیسبوک اعلام کرد ۷۰۰ نفر از یک سوله در آلبانی در سایتش فعال هستن و علیه ایران مطلب مینویسن و حسابهاشون رو بست شما هم همین کارو بکنید لطفا هز متخصص ها کمک بگیرید و ببینید چند نفر از همین سوله ها مخاطب سایت شما هستن؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
تو از کدوم تو سوله تو ایران مینویسی ؟ با ساندیس پذیرایی میشید ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
ساندیس بیشتر مصرف کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
ما ملی گراها مثل شما آلبانی نشین های حقیر سوله نیاز نداریم. تا امروز هیچ شبکه اجتماعی به جز آلبانی جایی دیگه رو اعلام نکرده بدای کامنت بازی بقیه مثل شما بیکار نیستن کامنت بازی کنن
شیعه علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
حداقل اونا این قدر برای اهدافشون (به درست یا غلط کار ندارم) ارزش قائل بودن که رفتن کشور غربت، امثال شماها که به خاطر یک ساندیس اهدافتون جابه جا میشه و حاظرین چشمتون رو همه سیاهیهای اطرافتون ببندین.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
لطفا" ساندیس را با ودکای روسی نخور- چون موجب میشه دری وری بنویسی
زشت و حال بهم زن
افتخااار هر ایرانی واقع بین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
از طرف خودت صحبت کن سلبریتی هایی پول پرست که حسن روحانی رو به کشور تحمیل کردن و مالیاتشون بخشیده شد به عنون پاداش ... افتخار هیچ انسان سالمی نیستن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
باعث ننگ من ايرانى است ، افتخار خودت و خانواده ته
رفتار نوید محمد زاده نشان داد سلبریتی های ما نماینده فرهنگ ما نیستن اینها هیچ چیز از درد مردم نمی دانند و مردم برایشان مهم نیست فقط به اقتضا گاهی تیپ حمایت مردم رو لاف میزنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
وقتی یک کارتن خواب رو به خاطر دوتا داد و قلدر بازی در فیلم که کار واقعیش تو دنیای حقیقی هست سریع جو گیر میشین میگن قشنگ بازی کرد و انقدر گنده اش میکنن بایدم لگد بندازه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
نماینده فرهنگ تو نیستند. من هم ایرانیم و به ایرانی بودنم افتخار می کنم. اما اون قدر می فهمم که نباید عقاید و مسلک خودم رو بر دیگران تحمیل کنم. امثال تو مشکلشون و عدم درک همین نکته است و به همین دلیل روز به روز بیشتر از روند جامعه عقب می مانید.
مسئله ای مهم تر از این سراغ نداشتی؟ کن به من چه؟
آقا من اصلا تو باغ نیستم .چخبر شده ؟رو دلار تاثیر میذاره اینها که میگید ؟ کسی میدونه تو پاسخ نظرشو بده لطفا ممنون میشم!
فقط یک سوال دارم. چرا در جشنواره کن و یا کلا جشنواره های بین المللی فقط فیلم هایی از ایران جایزه میتونند بگیرند که اوضاع منفی و وخبم، فقر، بدبختی، تحقیر عقاید فرهنگی و دینی و بنوعی چهره زشتی از ایران را نمایش میدن؟ واقعا این فیلم اینقدر تو دنیا خوش ساخت بود و بازیگرش که خانم امیرابراهیمی است واقعا منصفانه برنده این جایزه شد؟ البته کسی از اینکه یک ایرانی موفقیتی کسب کند ناراحت نمیشه. موفقیتی که به اعتبار مملکتش بیفزاید. اینکه تو این جشنواره هنری مثل زمین فوتبال در کانادا و ... کار سیاسی علیه ایران صرفنظر از هر جناح و حزبی رخ داده، مشهوده. کاش فقط منصفانه نظر بدیم و تبلیغاتیکه مغرضانه و سیاسی مملکتمون را تو دنیا بد جلوه میده، درک کنیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
شما اگر چیز خوبی سراغ داری ازش فیلم بساز مثلا از زندگی آقازاده ها
امیدوارم مثل مارمولک 10 سال بعد نفهمید که توهینی در کار نیست بعد خودتون از تلویزیون نشون بدید
جوایز سعید روستایی و امیرابراهیمی باعث فشار بعضی ها شده
بابا امثال محمد زاده ها با خانم افغانیش وترانه علیدوستی مایع ننگ شده‌اند اینها برای ملت شناخته شده‌اند ا رسانه های بیگانه تبلیغ این کوتوله را میکنه بهتر بره افغانستان پناهنده بشه چون خانمش افغزنی فورا شهروندی میگیره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
بی فرهنگ ساندیسی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
از غربگدا نجس تر وجود نداره
ناشناس
| Poland |
۱۸:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
حرف حق جواب نداره. اینهایی که منفی دادن یه مشت آدم بی منطقن.
ناشناس
| Afghanistan |
۲۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
من با رفتار این بازیگرا کاملا مخالفم ولی شما حق ندارید به مردم محترم افغانستان بی احترامی کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
جناب افغانی 20:38 من با این گفته دوستمون کاملا موافقم . شما هم خیلی ناراحت میشی تشریفت رو ببر همون افغانستان اومدی اینجا موندگار شدی چرا ؟ تموم مملکت ما شده افغانی . آخه این چه وضعیه
باعث افتخارن خوشحالم که واقعیات کشور رو نشون میدن بدون هیچ سانسور و دروغی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
برو هالک و سوپر من و ... مزخرفات دیگت رو ببین بچه اومدی تز رئالیسم برداشتی یا از سوله البانی داری حرف می زنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
چرا ماجراى دريادار بايندر كه يك تنه مقابل انگليسى ها ايستاد و براى ايران به شهادت رسيد رونشون نميدن؟ نكنه واقعيت نيست؟ نه نشون نميدن چون جايزه اى در كار نخواهد بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
وظیفه سینمای ایرانه که در مورد قهرمانانئملی فیلم بسازه البته اگر فیلم های پیامبران یهود و مسیحی و مالک اشتر و مختار و... بودجه ای برای مملکت گذاشته باشند.
توی تابناک چند نفر رو استخدام کردن که جواب کامنت های منقد گرایانه را بدهند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
کلیپ های امید دانا رو ببین خودت آگاه میشی نیهزی به استخدام نیست
ناشناس
| Poland |
۱۸:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
کافر همه را به کیش خود پندارد. شما ها از سرویسهای غربی استخدام شدید...
پیش از هر چیز تمام این همهمه را جریانی در جهت حذف رفتن ایرانیان به کن و زدن حرف بر علیه شرایط امروز و فرافکنی نسبت به اوصاع بد اقتصادی و فضاحت جریان متروپل می بینم.
۱.عقیده خودشان را گفته اند که تا حد بسیار زیادی با واقعیات جامعه سازگار است و هنر باید آزاد باشد تا اثربگذارد وگرنه تبدیل به اخبار ۲۰:۳۰می شود.
۲.سیاه نمایی نیست و عین واقعیت است، چشمهایتان را بر بدبختی مردم بسته اید و آنها باتوجه به مضمون فیلمشان که فقر بود درست حرف زدند. نمونه این فلاکت مردم را در بحث اجاره خانه ها ببینید.
۳.کاملا می پذیرم، انسانها آزادند و هیچ فردی نماینده کل کشور نیست که بگوییم از طریق خاصی این افراد نماینده کل ایران شده اند و این حرف مخالفین جشنواره را کاملا سفسطه میدانم.
پیگیری جشنواره کن ، گرمی ، اسکار مربوط به طبقه مرفه حاکم یعنی دهک ۱۱ یا همون ۴ درصدی هاست .
ما پیگیرعلت نا مشخص حذف یارانه معیشتی مون هستیم . داداش!
پاسخ ها
ناشناس
| Poland |
۱۸:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
رسیدگی به مسادل فرهنگی وظیفه هر مسلمونی هست. مگر اینکه اعلام کنی که کافر شدی.
هر اندازه تحقیر و سیاه نمایی ایران و ایرانی در فیلم ها بیشتر شود از نظر غربی ها پسندیده تر بوده و جوایز بهتر تعلق میگیرد . مایه تاسف . هر قدر در داخل مشگلات موجود باشد نباید پیش بیگانگان خود تحقیری کرده و .....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
چرت نگو .مگه اوضاع خیلی گل و بلبله ؟ کم قاچاق دختران داریم تو مملکت. طرف اعضا بدنش رو میفروشه برا دو لقمه نون. طرف قاچاق میکنه برا نون. طرف تن فروشی و زباله گردی میکنه برا نون. سرتون رو مثل کبک زیر برف کردین . هر فیلمی که سانسور نداشته باشه میشه سیاهنمایی؟؟ از نعمت عقل محرومین
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
خدا رو شکر که اوضاعی ساخته اید بسیار سفید.
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
مگر دروغ است که ناراحت هستی - با امثال تو اوضاع بدتر از این خواهد شد
خواهشا به همه عقاید احترام بزاربن چرا فکر می کنید قیم دیگران هستین روز به روز مردم دارن از این افکارشما هویتشون دچار سستی میشه همه درمانده اند همه افسرده اند وشما مقصرید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
به عقاید کثیف غربگدا و برده های جنسی سلبریتی فقط شیطان میتونه احترام بزاره
ناشناس
| Poland |
۱۸:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
مقصر امثال شما ها هستید. چرا باید به غریزه گرایی احترام گذاشت؟ طرف فرق اتاق خواب با فضای عمومی رو نمی دونه اونوفت می خواید به رفتارش احترام گذاشته شه؟ کجای دنیا این پرده دری ها رو دیدید که این بازیگرای ایرانی دارن می کنن.؟ هر روز هم که خبر سو استفاده جنسی ازشون میاد. این اعتقاد ارزش داره؟
تنها کشوری در جهان هستیم که بعد از افتخار آفرینی هنرمندان مملکتمان فقط و فقط به خاطر مسایل زشت سیاسی یک تبریک خشک و خالی از مسولین مان به برنده گان ایرانی مان نگفتیم

زهرا امیر ابراهیمی نخبه مملکت است . نخبگان را فراری ندهیم

همانگونه که مریم میرزاخانی را فراری دادید
پاسخ ها
ناشناس
| Poland |
۱۸:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
اسنودن هم افتخار آفرین بود. آمریکا باهاش چی کار کرد؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
چرت نگو مریم میرزا خانی رو با این سلبریتی های دوزاری کم عقل تو یه سطح قرار نده.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
خفه شو و اين لجن را به ميرزاخانى نزن
نخبگان را سرکوب نکنید
زهرا امیر ابراهیمی نخبه بازیگری است وگرنه غربی ها مفت به کسی جایزه نمی دهند

بذارید نخبه ها تو مملکت بمونند. نخبه ها وقتی تو مملکت اند چهارصد نفر بلکه بیشتر از کنار ذهن خلاقشون نان میخورند.
با جهان بواسطه نخبگیشان ارتباط دارند. ارتباط کشور با جهان را بهتر میکنند

متاسفم براتون که طرف جایزه نقش اول بازیگری را میگیرد ولی یک تبریک ساده نمی گویید

متاسفم که همه چیز را سیاسی کرده اید

متاسفم که با این رفتارها آرامش و ذهن پویا را از مملکت خارج میکنید

دلمون میسوزه که میگیم وگرنه میدونیم بخاری ازتون بلند نمیشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
غربگدایی رو به اوج رسوندی! خیلی پرتید بابا شماها خیلی
ناشناس
| Poland |
۱۸:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
امثال شما ها هستند که همه چیز رو سیاسی می کنند. یادتون باشه همین سلبلیتری های شما بودن که تو سیاست وارد شدن و حسن حسن می کردن. یادتون باشه که وقتی که جوانهای ایرانی داشتن از جرم دفاع می کردن، اینها در حال عیش و نوش حیوانی بودن. الان اینها شدن نخبه؟ اینها تبریک می خوان؟
هرچقدردرداخل به هنرمندان فعالان اقتصادی وروشن فکران سخت بگیرند نتیجه بهترازاین نمی شودچرادرترکیه یا عربستان و....این اتفاق نمی افتد یک روز به کوتا ه بلندی مانتو گیرمی دهند ولی نمی گویند چرا هردقیقه قیمتها گرون می شود چرا خودرو های آدمکش گرانتر از روزقبل است جشنواره کن هم سرگرمی است
پاسخ ها
ناشناس
| Poland |
۱۸:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
چه ربطی داره حیدر؟ مساله فرهنگ از اقتصاد جداست. هر کدام باید به نوبه خود اصلاح شود. نمیشه فرهنگ رو ول کرد و فقط به اقتصاد چسبید.
واقعا صداوسیما مایه ننگ شده

اگه از لحاظ فنی هم نگاه کنی باید به خانم امیرابراهیمی تبریک گفته میشد و حتی جایزه داخلی به ایشان میدادند .

اینها الگو هستند برای نسل نوجوان ما

نکنید این رفتارهای زشت و زننده با نخبگان مملکتی را

سیر و پیازتون شده سیاست بازی و فرافکنی و دروغ
اخه سواد درست و حسابی هم ندارند مسولین فرهنگی ما
پاسخ ها
ناشناس
| Poland |
۱۸:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
بذار برای تو و امثال تو الگو باشن. یه ایرانی واقعی همچین الگویی نمی خواد..
درود بر بازیگران محبوب ایرانی دمتون گرم
بله همه ساکت باشیم هیچ فیلمی هم از بدبختی هامون نسازند مبادا اقایان ناراحت شوند مملکت برای شما گل و بلبله برای ما بیشتر از اون فیلم ها ها در بدبختی فقر عوطه وریم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
حالا از بدبختى هات فيلم بسازن چى ميشه؟ جز اينه كه بدبخت تر ميشى؟ همون چند تا توريستى هم كه مى اومدن با اين فيلما ديگه نميان، آخه لامصب ها يكم فكر كنيد
اصولا سوالهاتون جهت داره. جوری سوال ها رو مطرح میکنید که ذهن مخاطب را جهت بدهید
وگرنه چرا نپرسیدید

" آیا از برنده شدن جوایز جشنواره کن فرانسه توسط هنرمندان ایرانی خرسند شدید؟"

آیا رفتار مسولین فرهنگی بخصوص صدا وسیما با نخبگان هنر و بازیگری درست است؟

آیا باید همواره مسایل سیاسی را در هنر و قضاوت عملکرد هنرمندان دخیل کنیم؟

برو عموجان سوال ها را بی طرفانه طرح کن. این حقه ها برای نسل تحصیلکرده دیگه جواب نمیده
بسیاری از سینماگران، معترضان به فیلمهای اگزوتیک جشنواره ای (فیلمهایی که تصویری سیاه و کاریکاتوری از ملت و جامعه ایران ارائه می دهند و عموما هم در جشنواره های بین المللی مورد اقبال قرار می گیرند) را به توهم توطئه متهم کرده و معتقدند که اینگونه فیلمها در سینمای همه کشورها ساخته می شود. آنها برای تایید گفته خویش به سینمای فون تریه و وینتربرگ و گاسپار نوئه و الیور استون و کن لوچ و هانکه و بسیاری دیگر از کارگردانان غربی که در نقد سیاست و فرهنگ جامعه خویش فیلم ساخته، اشاره می کنند و چنین چیزی را در عالم سینما امری کاملا عادی می دانند.

اما باید توجه کرد که در اینجا یک چیز نادیده گرفته می شود و آن جایگاه جوامع مختلف در اذهان بین المللی است.
مسئله اول اینکه اگر در هالیوود چند فیلم انتقادی از جامعه و فرهنگ آمریکایی ساخته می شود، صدها فیلم دیگر آنهم در سطح جهانی در تبلیغ فرهنگ و سبک زندگی آمریکایی و اروپایی ساخته می شود، اما جامعه غربی تنها فیلمهایی که از ایران می بیند همین فیلمهایی است که به جشنواره های بین المللی راه می یابد و شناخت و برداشتش از جامعه ایران در حد همین چند فیلم است.

مسئله دیگر اینکه فرانسه و اسکاندیناوی و انگلیس و آمریکا از چنان جایگاه رفیعی در میان اذهان عمومی جهانیان برخوردارند که اگر صدها فیلم هم در نقد روابط اجتماعی و جامعه آنها ساخته شود، کسی قادر به شکستن «بت غرب» نخواهد بود [و اصولا برای ذهن تحت استعمار و بدبخت شهروند خاورمیانه ای که داشتن یک ماکت یا عکس برج ایفل در خانه را نشان باکلاسی می داند چگونه می توان با چند فیلم گاسپار نوئه یا هانکه تصویری مخدوش از پاریس و اُسلو و.. ارائه کرد؟]
ذهن خودبرتربین جامعه غربی که حتی در چشم علاقه مندان به شرقش هم شرق صرفا گونه ای جذاب برای مطالعه [به مانند گونه های زیستی آفریقا] است، مسئله تعریف کاملا غربی که حتی اگر به «منِ متخصص ایرانی» حق اقامت در کشورش را می دهد و یا حاضر به پذیرش فیلم من در جشنواره سینمایی خویش می شود را لطف خود می داند [و همان را نشان و تاییدی بر عدم نژادپرستی خویش تلقی می کند]، ارائه فیلمی سیاه و کاریکاتوری از ایران بازی در همان زمینی است که به تایید نگاه نژادپرستانه او دامن می زند.

پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
بسیار خوب حالا که متن بلندبالایی نوشته ای این را میگویم: بکذارید توریست خارجی کشور و فرهنگ ما را آزادانه ببیند، آثار فرهنگی را نه بفروشید و نه تحریب کنید، دوتابعیتی ها را گروگان نگیرید و با دنیا رفتار نرمال داشته باشید تا وقتی به کشورشان رفتند از شما به بدی سخن نگویند و کنفرانس آزادی نگذارند، جوانان تان را بیکار و معتاد نگذارید تا نمایند شایسته وطنتان باشند، کشورتان را بسازید که مردمتان لنگ اجاره خانه نباشند که نصف حقوق ماهانه خود را برای اجاره خانه های بی کیفیت بپردازند،فرهنگ غنی ایرانی و جشن ها نه آن قسمت مصیبت و مرگ ها را هی در گوش جهانیان نکنید، باور کن این کن را هم شما در بوق و کرنا نکرده بودین کسی اهمیتی نمی داد. آن چیزی که دنیا می بیند سرمایه انسانی و محبوبیت دولت در میان مردمش، آبادانی و
ثروت، امنیت و تجارت آزاد است.

با سرپوش گذاشتن و در دهان این و آن را بستن مشکل همان است که بود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
ناشناس ۱۵:۳۸ متشکرم از پاسخ مستدل شما به این کامنت که با قیافه حق به جناب گرفتن فکر می کنه میشه با وجود این همه سیاهی در کشور، هنرمندان باوجدان می توانند با جادوگری سفید جلوه بدهند.ص
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
از انگلیس نشستی برای ما که در ایرانیم از پلشتی فرهنگ غرب میگی؟ حتما با پول ملت بدبخت ایران داری بدیهای غرب رو تحمل میکنی! واقعا پررویی شما در برابر این ملت عجیب تا کجا ادامه داره؟
گفتن واقعیت را اسمش را گذاشتین سیاه نمایی! هرکی از شماها تعریف کنه خوبه! هرکی گندکاری را افشا کنه سیاه نمایی میکنه؟!؟ کی سرتون را از زیر برف میارید بیرون؟!؟! هنرمند وظیفه اش افشا و‌انعکاس مسائل جامعه است نه پاچه خاری .!!!
پاسخ ها
حسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
بی انصاف همه از مشگلات باخبر هستند وقتی فیلم سازی سیاه نمایی میکند حداقل سیاه زدایی را هم نشان دهد . غرب می خواهد ایران را زیر سلطه خود بگیرد مثل زمان شاه .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
حسن دلبندم، تو کی فیلم رو دیدی چون خود بازیگران هنوز کامل ندیده اند.
فیلم ها. رو‌هنوز ندیدیم که. نظر بدیم
رفتار هنرمندان ایرانی از نظر امثال من جالب بود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
امثال تو ایرانی اصیل نیستید از نسل جنگیز خان مغول هستید
زنده باد منتقد من. زنده باد فرهنگ نقد و هنر

تنها نقد و فرهنگ نقدگرایی میتواند این بت و حصار سانسور و ترس را بشکند

آفرین به هنرمندان مملکت ام در هرجای این جهان سبزآبی که هستند

ظاهرا آقایان تحمل نقد و برنده شدن جوایز را ندارند وگرنه برچسب سیاه نمایی را به هنرمندان نمیزدند

آقایان از بیداری شدن و آگاهی ذهن مردم ترس و واهمه دارند

به قول امام رضا علیه السلام، عقل هرکس دشمن جهل اوست

تبریک عرض میکنم خدمت افتخار آفرینان وطنم. آقای سعیدروستایی و خانم امیرابراهیمی بخاطر جوایز درجه یکی که در جشنواره کن و در مهد فرهنگ اروپا ،فرانسه، دریافت کردند

ایران و ایرانی را در مهد اروپا سربلند کردید
پاسخ ها
ناشناس
| Poland |
۱۸:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
با نمایش غرایز حیوانی و تقدس زدایی ایران رو سربلند کردن؟ اوف بر تو
یک حلب پنج کیلویی روغن را خریدم پونصد تومن .. ولمون کن بابا اینقدر بدبختی داریم که جشنپاره کن و سلبریتی ها و ماچ و موچ این جماعت شکم سیر توش گم و گوره
پاسخ ها
ناشناس
| Poland |
۱۸:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
اگه امثال اینها نرن عیاشی خارج کشور، مطمئنا وضع اقتصادی ما ها هم بهتر میشه.
از قديم گفته اند : خود كرده را تدبير نيست
نمي خواهم عملكرد چند هنرمند را در جشنواره كن نقد كنم چون تخصص آن را ندارم ولي با قاضي كردن وجدانم به اين نتيجه رسيدم كه عكس العمل اين هنرمندان انعكاس رفتارها و تصميمات نسنجيده و غلط مسئولين ارشد كشور بخصوص از سال1384به بعد است.
ظريفي مي گفت كه ما خود كرديم و همين هم حق ماست.
تندروي هاي يك گروه اقليت و به خارج راندن يك گروه اكثريت نتيجه اي غير از اين هم نمي تواند داشته باشد.
مادر چاوز را که بغل نکرده، همسر خودش را بوسیده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
دمت گرم. زدی وسط خال
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
احمدی نژاد که از تبار شما غربگداهاست الکی به ما ملی گراها نچسبونیدش
ناشناس
| Poland |
۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
این کارها واسه اتاق خوابه، نه وسط خیابون. اینجا که تویله نیست. بهتره این غرب زده ها برن به همون تویله هایی که ازش اومدن و ما ملت واقعی ایران رو از این همه بلا ازاد کنن.
ملت هوشیارایران فریب سیاست زدگی های رایج درورزش وهنرورسانه های موجودنمیشودچون حقیقت دورویی دموکراسی پرستان راباتمام وجوددرماجرای تحریم هاوپشتیبانی صهیونیست هادرمقابل فلسطینی هاوایران احساس میکندوسیاسی کاری درفوتبال راکانادااخیرابه نمایش گذاشت که روی دیگرسکه فستیوال کن بودایرانی به اروپاوآمریکابازبان بی زبانی میگویدخودتان خریدنه بقیه دنیا
سلام آخر تا كي ؟؟
چرا همه چيز كه خارج از ايران خوب , براي ما بده
چرا هنرمند ، ورزشكار و مردم عادي از اينجا فرار هستند
مگر اينجا مام وطن نيست ؟ مگر اينجا خانه همه ما نيست؟
پس چي شد سياست جذب حداكثري ؟؟
اين هاي كه منفي و موافق كل سياست هاي ما در همه حوزه ها ورزش ، فرهنگ و … هستند ، آيا هموطن نيستند و دلش ها با مام وطن نيست ؟ چرا هم از هر كاري و هر تاييد بيزارند ؟؟؟
يكي جواب بده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
مردم دیگه با این چرت و پرت هایی که میگی خر نمیشن تا زمانی که آقای امید دانا روشنگری میکنه
ناشناس
| Poland |
۱۷:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
یک ایرانی واقعی فقط از خود فروختگی متنفره. از وادادگی و انتشار فیلم های آنچنانی سرکار خانم زر برای معروفیت شاکیه. آیا تا حالا فکر کردید که اگر این خانم فیلم رسواییش رو نشون نمی داد به حامعه الان براش امکان دریافت هیچ جایزه ای وجود نداشت. خدا رحم کنه به ما...
بنظرم من كسي جايزه گرفتن اينا رو نبايد زير سوال ببره بهر دليلي جايزه گرفتن خوشا بحالشان . اما از اين نكته نبايد هم غفلت كرد كه اينها نماينده جامعه ايران نيستند چه كسي ديده در جشنواره كن يا اسكار هنرپيشه اي حتي از زنش بوسه لب به لب ببره و بعد بگه معناي عشق اينه يا ديگري در ايران نوعي پوشش در خارج صد وهشتاد درجه عكس . من وقتي اينها را مي بينم كه كوره سوادي دارند و حرف فيلسوفانه مي زنند ياد دلقكي مي افتم كه بازي اصليش را هم فراموش كرده امروز در جنبش مي تو هستند وهيات مديره ، فردا عكس فرهاد اصلاني رو مي زنند ژس فردا مي گويند يادم نبود وعذر خواهي . اينها آدمهايي هستند كه از فقر فرهنگي در ايران و عشق ديده شدن ، شده اند اين . مسئولاني كه با عملكردشان چنين افرادي را به چشمها آوردند و بهترين جوانان متعهد شريف و اميركبير و تهران هيچ وقت ديده نشوند . اين عروسكهاي بي هويت خوب است نگاهي به مريم ميرزاخاني نوع پوشش اش ، نوع حرف زدنش يا دكتر وفا يا حتي كساني مانند پرويز پرستويي ، گوهر خير انديش ، سارا بهرامي ، بيندازند اف بر ما كه مسئولاني داريم كه با عملكردشان به چنين افرادي هويت بخشيدند چاره اينها بي اعتنايي است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
شما ولی کلا فرش قرمز ندیدیا تا حالا، چون بوسیدن لب همسر از عادی ترین رویه ها در تمام این جشنواره هاست که فرمودین و شخضا بالای 20 مورد دیده ام.
ناشناس
| Poland |
۱۷:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
برای شما بی هویت ها عادیه. برای شما همخوابی با محارم هم حتما عادیه. خودتون رو با آدمهای دیگه مقایسه نکنید لطفا....
هر کی هرکیه، به ایران فحش بده جایزه بگیر، فرق ندارند اسکار،کن.....سلبریتی ها واصغر فرهادی و.... دست خالی نمی مونن.....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
معلم مدرسه ای که طرز فکرش این باشه، خدا به داد بچه ها برسه چون فقط درس جنگ ستیزی و درگیری با عالم قراره بدی.البته با احترام به تمام معلمان روشن و آگاه ایران.
افرادی که برای بیشتر مطرح شدن در رسانه های تمدن غرب (رسانه هایی که با خون میلیون ها نفر ادم بیگناه ساخته شده است )وطن فروشی میکنند باید بدونن که این تمدن که شما رو تازه دارن بهش راه میدن در حال سقوط است وگرنه دستمال کاغذی هم دست شما دوستداران فرهنگ فاسد غرب نمی دادند چون اساسا از دید اونها شما یک عقب مانده هستید که خوب تونستید ادای اونها رو دربیارید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
زیاد صداسیما نگاه می کنی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
یعنی هرکی با غرب مخالفه صداسیما نگاه می کنه ! کافیه یکم راجب این کشور ها و این جشنواره ها مطالعه داشته باشید
ناشناس
| Poland |
۱۷:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
تحلیل شما کاملا منطقی هست. ولی تعدادکسایی که متوجه بشن کمه. که اگر اینجوری نبود ما جهان سوم نبوده و وقایعی مثل متروپول در کشور ما اتفاق نمیافتاد.
ننگ به این ادم های به اصطلاح هنرمند فقط بدرد لای جرز میخورند
بنظر من رفتار و نوع لباسشون و صحبتاشون واقعی و بدون سانسور داخل ایران بود در واقع خود واقعیشون بودن همین
میزان دشنام و خشونت بکار رفته در نظر مخالفین وتریبون داران علیه این فیلم ها در همین چند روز، خواسته یا ناخواسته مهرتاییدی زده بر محتوای این فیلم ها!
پاسخ ها
ناشناس
| Poland |
۱۷:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
انشالله جوابت با امام رضا. اگر اینها جرات دارن به هولوکاست بگن عنکبوت مقدس تا ببینن دنیا باهاشون چی جوری برخورد می کنه... یا امام غریب
هرکسی از شما و چمهوری اسلامی و مقامات تعریف کنه فرد خوب و شریف و باغیرت و ایران دوستیه هرکسی شما رو نقد کنه و تحلیل کنه و نظر بده میشه آدم بده و بی غیرت و وطن فروش و ..............................
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
ادم دعوای خانوادگی رو بیرون از خونه حل نمیکنه
ناشناس
| Poland |
۱۷:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
الحمدلله که این غربگدا ها خوب سفسته بلدند. این چه ربطی به نظام و مقامات داره؟؟ لطفا تامل...
به خاطر وطن فروشی امثال اینا و غربگداها و تحریم غربی هاست که طفلی مقامات مملکت مجبور می شوند از استانبول سیسمونی بخرند.
اگر جشنواره ها سیاسی و مغرض و...هستند، چرا هر سال یک لشکر از بنیاد فارابی و ....با پول بیت المال به به این مراکز فساد فرستاده میشوند؟
نوید محمدزاده, نماینده ایران هست؟!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
نه فقط ده نمکی وطالب زاده نماینده ایران هستند
جماعت دوزاری
به فکر مشکلات مردم باشید نه این کارا
سلام. به نظر من خیلی هم خبر خوشحال کننده ایی هست و باعث افتخار هستش مابین اینهمه اخبار نا امید کننده.
هر کس به فکر جیب خودشه. تقصیر مردمه که شدن نردبان این ها
چرا به قیمت تخریب نام فرهنگ و کشورمون دارید با جمهوری اسلامی مثلا مخالفت می کنید؟ اگه وطن پرست باشید راضی نمی شید به هیچ قیمتی برای تضعیف حکومتی که باهاش اختلاف سلیقه دارید، کشور و فرهنگ ملت ایران رو بکوبید.
البته بماند که این وسط جیفه ای هم نصیبتون میشه
نسل جدید و متفاوتی که میخواد جور دیگه ای زندگی کنه و با ارزش های تحمیلی سازگاری نداره. بگذاریم راه خوشون رو برن. دیگه کار از کار گذشته. چه بخواهیم و چه نخواهیم.
به تو چه مگه تو فضولی
نماینده ایران نبودند
یک فیلم حکومتی بسازید و الهام چرخنده رو بفرستید کن تا فرهنگ سازی شود برای حجاب کن...به امید استقرار گشت ارشاد در کن
متاسفانه جشنواره كن زير سيطره لابى صهيونيستى است. آنچه مسلم است اين جشنواره نگاه خاص به فيلم ها و هنرپيشگان ايرانى دارد و سعى مى كند از آنها براى رسيدن به اهداف ضد ايرانى صهيونيست ها استفاده كند. هنرمندان ايرانى نيز با آنگيزه دريافت جايزه و معروفيت بيشتر در راستاى اهداف آنها فيلمسازى مى كنند و هنرنمايى مى كنند.
پول و شهرت شیرین است ، هممون دوست داریم، ولی نه به هر قیمتی!!
حقیقت این است که تولید این مدل فیلمها همیشه باعث شادی دشمنان ایران را موجب شده است.

از طرفی ، معمولا بد و خوب با هم تناسب دارند.
هرچقدر یکی خیلی خوب باشه ، دشمنش به همون نسبت خیلی بده.

متاسفانه، اینکه از یک خانم ، چه خودش بخواد چه ناخواسته ، فیلم سیاه منتشر بشه ، متاسفانه هزاران هزار است.
ولی خیلی خوب یادم هست، این خانم جایزه بگیر! وقتی که فیلم سیاهش منتشر شد.
بدون شک ، (متاسفانه) هیچ فیلم ساهی مثل فیلم سیاه این خانم ، همه گیر نشد.
و باید قبول کنیم که توی مقوله فیلم سیاه، این خانم بدنامترین شخص میباشد.

حالا عوامل فیلم میآیند همچین کسی را انتخاب میکنند واسه این فیلم تا چهره دین و امام رضا را مخدوش کنند!

یعنی جلوی «مهربانترین آقا» ، «بدنامترین خانم» را قرار میدهند!!

این خانم اگه یه جو وجدان و معرفت داشت ، در آن دوران سخت آبروریزی، همین بچه مذهبی ها و پیروان واقعی امام امام رضا بودند که جلوی انتشار فیلم وایسادند و محکوم کردند. علماء دین بودند که حفظ حرمت مومن را فریاد زدند.


ولی این بی چشم و رو اینجوری جواب داد.

و بدون شک پرونده جشنواره بگیران سیاه و سیاه است.
سلبریتیهای ما کسانی هستند که همسو با داعش و داعش پروران هستند.

اینها خائن به مردم و کشور هستند.
و لایک زیاد اینها ، و حتی منفی و مثبتهایی که در همینجا زده میشه ، نمیتونه بیانگر حقیقت باشه.

پول و شهرت شیرین است ، هممون دوست داریم، ولی نه به هر قیمتی!!
حقیقت این است که عملکرد ، این فیلمها و عوامل فیلمها شادی دشمنان ایران را موجب شده است.
راستی چرا فیلمسازان روسی را از حضور در جشنواره ها محروم میکنند ولی واسه فیلمسازان ایران فرش قرمز پهن میکنند.
چون که مزدور و خائن به کشور هستند.
اکبر عبدی قشنگ گفت: فیلمی که از ایران میسازند هر چقدر سیاه و بدبخت تر باشه ، جایزه اش پررنگ تر میشه.
برای قضاوت در این مورد رفتار هنرمندان سایر کشورها رو نگاه کنیم،با وجود مشکلات با مردم همدردی و همدلی میکنند،کمک مالی میکنند و ... اما هنرمندان کشور ما وقتی در کشور هستند عکسهای زندگی لاکچریشان را منتشر میکنند و وقتی به هر جشنواره ای میروند در مورد اعتراضات و ... صحبت میکنند در حالیکه در همین وضعیت به قول آنان سیاه به این زندگی رسیده اند.به نظرم اگر مردم اعتراضی دارند این هنرمندان زبان آنها نیستند. در مقابل شما رفتار آقای دایی اسطوره ورزش ایران را با آنها مقایسه کنید.
شما از کجا میگی این افراد نماینده ایران بودن به شخصه حالم بد میشه از تک تکشون و خیلیها و اکثریت جامعه هم نه دیدگاهشون رو قبول دارن نه رفتارشون رو و نه این جماعت جو گیر بی حیا و بی اعتقاد رو نماینده خودشون میدونن شما تابناک از کجا کشف کردی که یه عده برای خوش خدمتی و خوشگذرانی و شهرت خودشون فیلم ساختن رفتن کن هرچی تونستن به کشور خودشون بد و بیراه گفتن
نماینده ایران بودن!!!!!!!!!!
بهتر است اول به دلار 32 هزار تومنی و ابر تورم کمر شکن بپردازیم تا رفتار سینماگران در خارج!!!
عقده ای بودن هنرمندانی که با هزاران ترفند وارد این گود جشنواره کاملا سیاسی کن می شود،مشهودترین نتیجه از عملکرد این بازیگران است...و باعث تاسف است که چرا آنقدر مغلوب می شوند و احساس خود تحقیری برای نشان داده شدن پیدا می کنند.؟؟؟!!!
درود بر نمایندگان ایران در جشنواره کن . دوستشان داریم و به وجودشان افتخار می کنیم
چرا با این افراد که عزت و شرافت ایرانی رو بی رحمانه لگدمال کردند نباید برخورد قاطع بشه؟ خدا وجود این جرثومه ها را عوض نمی کنه. تنها راه رجم هست و بس.
فیلم ها نمایانگر واقعیت عریان هر جامعه ای هستند
اگر جامعه مان خراب است چرا به جای بانیان خرابی جامعه ب نمایش دهندگان مصیبت ها را تنبیه کنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
سوپر من ، مرد عنکبوتی، بتمن، هالک و ... نمایانگر واقعیت عریان جامعه اند . جمع کن بابا برو تز روشنفکری برندار
من عالی توصیف میکنم
این کارها برای ادم بی هویت که ارزش شون در لخت شدن وبا جلف بازی به چشم بیایند البته درحدی نیستندشما بخواهید امار ارقام جمع کنید
شاید قبل از هر چیز باید نحوه اظهار نظر در کشور ما آموزش داده شود، چرا در باره موضوع اظهار نظر نمی‌کنیم؟ ، به تهاجم به دیگران بیشتر توجه داریم تا اعلام نظر خودمون.
یه طرف طرف دیگه رو ساندیس خور خطاب میکنه اون یکی طرف مقابل رو آلبانی نشین.
ببخشید من چون فیلم رو ندیدم اظهار نظر نمیکنم، ولی حس میکنم خیلی از دوستان هم ندیدن.
درود بر زر امیر ابراهیمی
به نظر نمایندگان حاکمیت بودند به جز رهرا امیر ابراهیمی
با پول خودشون برن به شخصه برای من مهم نیست ولی اگه با پول بیت المال میرن جایزه به نفع کشور هم بگیرن نه مثل اینا که به خاطر بی ابرو کردن کشور جایزه میگرن بازم هم حرومه و من راضی نیستم
آخه ضابطه ای ، حسابی ، کتابی ! انقد بی در و پیکر ؟! مسئولین فرهنگی ، کدوم گورین ؟!
سلام
نوید محمد زاده و فرشته حسینی با این کاری که جلوی چشمان بقیه انجام دادند نشان دادند صد سال از بقیه مردم ایران جلوتر هستند. آدم متحجر هرچی بگم درک نمیکنی باید صبر کنی صد سال بگذره تا بفهمی من چی میگم.
کی گفته ؛ اینا نماینده ایران هستن ؟! اینا یه عده غربزده کدخداپرست هستن ، که فقط دنبال گرین کارت و اقامتن ! تابی نامردی ، اگه نشون ندی !!
افتخار میکنم
اگر قرار بود دولت یک کار هنری رو به کن بفرسته احتمالا سرود سلام فرمانده را میفرستاد!!!
تنگ نظری مسئولان فرهنگی عرصه را بر فیلم سازان تنگ کرده
دردهه اخیر هیچ فیلم ارزشمندی درست نشده
فقط امثال ده نمکی که وابسته به حاکمیت هستند واز حمایت های ارضی وسماوی بهره مندند می تونن فیلم بسازن وجایزه بگیرن وثروتمند بشن
پس اتنظار نداشته باشید همه دست روی دست بذارن واز فرصت دیده شدن در جهان استفاده نکنند
ارزیابی خاصی ندارم. فقط می دانم اگر برای مردم آب و نان ندارد، برای این عده ایستاده بر فرش سرخ یک وجب روغن را حتماً دارد.
امروزه دیگر آن روزگاری نیست که مسائلی از این دست را پنهان نمود. با ابزاراهای گوناگونی که برای انتقال خبر و گزارش در دسترس مردم است کمتر جایی از دنیا وجود دارد که جهانیان از اوضاعش بی‌خبر باشند. اما به نظر  من اغراق در نشان دادن اوضاع کشور برای دیگران فی نفسه کار درستی نیست.
فرهادی از یک قاتل سریالی زنان غربی فیلم بسازه پولش رو من میدم. هرچند این فیلم رو به جشنواره کن راه نمی‌دهند!
بی غیرتی و کثافتکاری نوید محمدزاده و زن بی حیاش حال همه را به هم زد کاش ذره ای تمدن و فرهنگ ایرانی را میفهمیدن چیه. علیدوستی هم نشان داده هم از آخور میخوره هم ارز توبره و دمتکانی برای اجنبی کار همیشگیشه
نوید محمد زاده کم کاری کرد
کسانی که علیه ایران و ایرانی نظر میدن تروریست های پوشکی ساکن زندان تیرانا هستند
خوب اجراجیها را می فرستادید
کن یک واقعیت است اگر توان دارید از آن درست استفاده کنید با فحاشی کاری از پیش نمی برید
چرا با دست خودتان کشور را از آدمهای کار آمد خالی می کنید
انچه در فیلم مطرح شده واقعیت داشت
کیهان سعی داشت او را به عنوان یک مبارز ضد فساد به مردم قالب کند که شکست خورد
مشتی سلبریدی خائن و بی وطن
از رفتار صداو سیما و برخی تریبون داران حیف نون یه زاری معلومه که هنرمندان ما در جشنواره کن عالی عمل کردند. و کاری کردند کارستان. دست مریزاد به همه شون.
بهناز فیلمهای‌ ایرانی که در جشنواره کن نمایش داده شده را ندیدهایم که کسی بخواهد قضاوت کند
جالبه این سلبریتی ها که از مشکلات اقتصادی گفتند، یک کلمه از تحریم های آمریکا نگفتند، تا سال 1391 که تحریم نبودیم، مشکلات به این شکل نبود و همین طور بعد برجام. به عنوان کسی که بیش از یک دهه در غرب زندگی کردم، بگویم هیچ خارجی دلش برای ما ایرانیان نمی سوزه، در بهترین حالت هم دردی می کنند و در بدترین حالت برنامه ریزی می کنند که مشکلات ما را بیشتر کنند.
برو به ایران و هم وطنهات توهین کن اما بی سواد باش جایزه می گیری. هر چه بیشتر توهین کنی مقام بهتری میاری.
پاسخ ها
ظهوری
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
نه اینکه تا حالا هیچکس نگفته واگر اینها میگفتند تحریمها حق ایران است موضوع حل شما که آنجا زندگی میکنی نفست ازجای گرم در میاد(علت حل نشدن فرجام زیاده خواهی ایران است)
تو این کشور لعنتی هیچ کار اصولی معنی ندارد. باید از این کشور فرار کرد. دیگه درست نمیشه.
صحبت ها و حرفهای خانم علیدوستی و آقا معادی حرفهای دل مردم و از کف جامعه بود
مردم واقعی ایران هیچ مشکلی با ظاهر و لباس و سخنان در کن اصلا و ابدا نداشتند فی الواقع یک جماعت خاص کوچک مثل همیشه شدن کاسه داغتر از آش البته تاکید میکنم مثل همیشه و انتظار دیگه نباید داشته باشیم از این جماعت دوزاری
کی گفته وضع خرابه؟ کی میگه وضع سیاهه؟ اگه گرونی هست پول و جنس فراوون هم هست؟ دم حاکمیّت، حکومت و دولت ایران گرم. خارج نشینان هم مثل 40 سال قبل تا حالا بجوشند و سر پا بنشینند.
عملکرد مسپولان کشور که قابل دفاع نیست. رفتار هنرمندانمان هم در کن با فرهنگ ایرانی فاصله داشت. به نوعی از رفتار آقای محمدزاده و خانمش حس خوبی دریافت نکردیم.
به کارهای اصلیتر برسید، این گیر دادن ها بخاطر نداشتن هدفهای مهمتره.
حتما یادتونه این شیرزن کی و چطوری تو ایران معروف شد و فرار کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
من بابت اون اتفاق شخصا به شدت ناراحت شدم ولی وقتی متوجه شدم توی چنین فیلمی بازی کرده حالم ازشون بهم خورد. ایشون شیرزن نیست نام شیرزنو لکه دار نکنید ایشون نون به نرخ روز خورند و الان نون توی وطن فروشی و توهین به مذهبه برای اینا
اتفاقا اصلا این فیلم ها سیاه نمایی نیستن واقعی و رئال هستن
ايران بر روى پاهاى بزرگ زن و مردهايى ايستاده كه نام ونشانى از انها نميابيد. بدون انان براى وطنفزوشان طره هم خرد نميكردند. واقعيت اين است كه بود و نبود بعضىها أصلا فرقى ندارد.
شما کشور رو گل و بلبل کن تا فیلمسازها هم گل و بلبل نشون بدن
بنده به شخصه با افکار و عملکرد این جماعت سلبریتی شدیداً مخالفم اما لازم نمی دانم دم به ساعت با دمیدن به آتش مخالفانآنها موجب بزرگتر شدن آنها و افکارشان شوم. اصولاً سلبریتی بود از راه متفاوت بودن با دیگران و مورد توجه شدن بدست نمی آید. این جماعت اگر بد هم باشنده و شما بزرگشان کردیم و در این تقصیر بزرگ مشارکت داریم.
شما هم برای حفظ ارزشها و نام ایران به کمپین: "سلبریتی گرین کارتت را زمین بگذار" بپیوندید!
همسر خودش رو بوسیده به کسی چه ربطی داره؟
کی گفته اینا نماینده ما هستند
آیینه گر نقش تو می کند راست
خود شکن آیینه شکستن خطاست

به مسولین عزیز بفرمایید حقیقت تلخه و اگر می خواهید مملکت را نجات بدهید فکری به حال اینهمه ظلم، بي مديريتي، باند بازي، خيانت، فقر، شعارزدگي، دروغ، فسادهاي سازمان يافته، ناشايسته پروري و ... بكنيد.
با ريختن زباله ها زير فرش چيزي عايد مملكت نخواهد شد...
اينها حقايق جامعه را گفتند ولي چون توي كشور سانسور مي شدند رفتند اونجا حرفهايشان را زدند.
چرا امتيازهايي كه ما مي ديم نشان داده نمي شن!؟
تابناك نداشتيم هااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
میشه گفت دررفتارها مقداری زیاده روی کردند(فقط صحنه بوسیدن) ولی دربقیه موارد باعث افتخار ایران است
ما نماینده ای در کن نداشته و نخواهیم داشت،این جشنواره توسط ایران می‌بایستی آخرین بشه،سیاست ضد ایرانی داشته و دارد،
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار