بازدید 7990

قاتل افسر پلیس دستگیر شد

کد خبر: ۱۱۲۱۳۹۳
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۴ 28 May 2022

عامل قتل مأمور پلیس در گلوگاه مازندران که به تهران فرار کرده بود، شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش ایران، سردار مرتضی میرزایی، فرمانده انتظامی مازندران در تشریح این خبر گفت: ساعت یک و 30 دقیقه بامداد شنبه سی و یکم اردیبهشت خبری مبنی بر وقوع قتل با شلیک چند گلوله در خیابان فرمانداری شهر گلوگاه به پلیس اعلام شد و موضوع به صورت ویژه در دستور کار فرماندهی انتظامی این شهرستان و پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

کارآگاهان و کارشناسان پلیس آگاهی با تشکیل تیم ویژه بررسی صحنه قتل و اعزام به محل وقوع جنایت در بررسی‌های اولیه دریافتند یکی از کارکنان انتظامی استان سیستان و بلوچستان اهل شهرستان گلوگاه به نام ستوان‌دوم «وحید ناظری» را که در حال سپری کردن مرخصی در محل اقامت خود بوده، به قتل رسانده و متواری شده‌اند.

با انجام تحقیقات از خانواده مقتول در کمتر از 24 ساعت، متهم این جنایت شناسایی شد و مأموران با هماهنگی قضایی و تشکیل تیم ویژه عملیاتی، متهم اصلی پرونده را در استان تهران شناسایی و دستگیر کردند.

سردار میرزایی اظهار کرد: متهم به قتل در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس، با توجه به شواهد و قرائن موجود لب به اعتراف گشود و ضمن اقرار به قتل با سلاح گرم جنگی (کلت) علت و انگیزه قتل را اختلافات شخصی عنوان کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر