بازدید 20503
۴

جزییات تیراندازی به دو مامور پلیس در خیابان طالقانی تهران/ تکذیب خبر شهادت ماموران

دقایقی قبل وقوع یک حادثه مسلحانه در خیابان طالقانی تهران به مأموران پلیس تهران بزرگ گزارش شد تا کمی بعد خبر برسد که این درگیری در پی تجمع تعدادی از افراد مقابل بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور صورت گرفته و طی آن، شخصی با سلاح کمری اقدام به تیراندازی به سمت مأموران و شهروندان کرده است.
کد خبر: ۱۱۲۱۲۳۹
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۹ 28 May 2022
جزییات تیراندازی به دو مامور پلیس در خیابان طالقانی تهران/ تکذیب خبر شهادت ماموراندقایقی پیش یک شرور در درگیری با دو مامور پلیس به ایشان شلیک کرد؛ رویدادی خونین که دستمایه انتشار شایعه شهادت این ماموران شد!

به گزارش «تابناک»، دقایقی قبل وقوع یک حادثه مسلحانه در خیابان طالقانی تهران به مأموران پلیس تهران بزرگ گزارش شد تا کمی بعد خبر برسد که این درگیری در پی تجمع تعدادی از افراد مقابل بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور صورت گرفته و طی آن، شخصی با سلاح کمری اقدام به تیراندازی به سمت مأموران و شهروندان کرده است.
 
حمله مسلحانه به ۲ مامور ناجا در خیابان طالقانی تهران

رویدادی که منجر به مجروج شدن دو تن از ماموران پلیس گردید که از ناحیه پا و صورت مورد اصابت گلوله قرار گرفتند و در پی جراحات وارد شده و حهت مداوا به بیمارستان منتقل شدند؛ رویدادی که برخی از منتج شدن آن به شهادت این دو مامور کلانتری فلسطین خبر دادند که پیگیری‌ها نشان می‌دهد صحت ندارد.

این در حالی است که بر اساس روایتی دیگر، تیراندازی فرد شرور منجر به مجروح کردن یک رهگذر نیز شده است. فردی که گفته می‌شد از محل گریخته است، اما بر اساس اطلاعیه پلیس، بازداشت شده و تحت بازجویی قرار گرفته است.


توضیح پلیس درباره حادثه تیراندازی به ماموران کلانتری ۱۰۷

 
در پی وقوع حادثه در خیابان طالقانی و حمله به ماموران کلانتری ۱۰۷ طالقانی، مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت با صدور اطلاعیه‌ای تصریح کرد: در پی تجمع تعدادی از افراد مقابل بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور شخصی با سلاح کمری اقدام به تیراندازی به سمت مامورین و شهروندان کرده است که در این حادثه دو نفر از مامورین پلیس پایتخت بر اثر اصابت گلوله از ناحیه پا و صورت مجروح و جهت مداوا به بیمارستان انتقال داده شدند.

بر اساس این اطلاعیه، متهم دستگیر شده و بازجویی از او در حال انجام است و در حال حاضر امنیت در خیابان طالقانی و مناطق اطراف برقرار شده و مورد خاصی وجود ندارد.

حمله مسلحانه به ۲ مامور ناجا در خیابان طالقانی تهران
 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۵
انتشار یافته: ۴
مامورین فراجا - اسمش عوض شده
دارید جامعه رو به سمت خشونت های خیابانی می برید به خودتان بیایید
جامعه به چه سمتی داره میره
داستان چپه؟
در عوض امنیت داریم
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار