پیش بینی بورس در هفته جاری

در هفته‌ای که پشت سر گذاشتیم بازار سرمایه نتوانست که از مقاومت یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحد عبور کند و حالا چشم سهامداران به معاملات در هفته جاری دوخته شده است و منتظر هستند تا ببینند که شاخص کل می‌تواند مقاومت یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحد را بشکند یا خیر؟ آراد پور کار کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با خبرنگار نبض بورس به این پرسش پاسخ داده است.
کد خبر: ۱۱۲۱۱۸۷
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۷ 28 May 2022

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، در هفته‌ای که پشت سر گذاشتیم بازار سرمایه نتوانست که از مقاومت یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحد عبور کند و حالا چشم سهامداران به معاملات در هفته جاری دوخته شده است و منتظر هستند تا ببینند که شاخص کل می‌تواند مقاومت یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحد را بشکند یا خیر؟ آراد پور کار کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با خبرنگار نبض بورس به این پرسش پاسخ داده است.

آراد پور کار کارشناس و تحلیلگر بازار سرمایه در گفتگو با خبرنگار نبض بورس گفت: در خصوص پیش بینی بازار برای هفته آینده اگر نگاهی به آخرین روز معاملات داشته باشیم مشاهده خواهیم کرد که معاملات بسیار خوبی را در بازار سرمایه داشتیم به خصوص در گروه پالایشی ها.
وی ادامه داد: معاملات پالایشی‌ها به دلیل فروش خوب آن‌ها در بورس کالا و موضوع کرک اسپردی که در بازار‌های جهانی مطرح می‌باشد، خوب بود.
این تحلیلگر بازار سرمایه اظهار داشت: در کل اگر مقیاس کل بازار را در نظر بگیریم بازار سرمایه با توجه به حالت خوبی که در روز چهارشنبه داشت، اما نتوانست ارزش معاملات بالایی را ثبت کند و همچنین شاهد ورود پول به صندوق‌های درآمد ثابت بودیم.
پورکار افزود: مادامی که ارزش معاملات زیر ۸ هزار میلیارد تومان باشد و ورود پول هم به صندوق‌های درآمد ثابت را داشته باشیم، بازار توانایی خیلی خوبی مبنی بر شکست مقاومت یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحد را نخواهد داشت، پس بنابراین ما باید دو روز معاملاتی آینده را رصد کنیم و اگر دیدیم که ارزش معاملات هنوز هم پایین است باید توجه بیشتری به مقاومت یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان داشته باشیم.
این تحلیلگر بازار سرمایه ادامه داد: موضوع مقاومت از نظر من یک بحث تکنیکی هست وگرنه با مفروضاتی که وجود دارد پتانسیلی که بازار بتواند این مقاومت را بشکند و از آن عبور کند بسیار زیاد است.
پورکار در انتها گفت: پیش بینی که برای بازار دارم این است که بازار در هفته آینده یک بازار مثبت، اما متعادل خواهد بود و اگر ارزش معاملات به بالای ۸ هزار میلیارد تومان بیاید می‌تواند که مثبت بودن بازار را تداوم ببخشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی