بازدید 33470

سرقت سوخت از خط لوله اصلی شرکت نفت بندرعباس

فرمانده انتظامی هرمزگان از دستگیری ۶ متهم و شناسایی محل اتصال غیرمجاز لوله متصل به خط اصلی انتقال سوخت شرکت نفت در بندرعباس خبرداد.
کد خبر: ۱۱۲۱۰۵۳
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۷ 27 May 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم ازبندرعباس، سردار غلامرضا جعفری شامگاه امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت:در پی مصوبه شورای تامین مبنی بر رسیدگی و پیگیری جدی حفاری خط لوله انتقال سوخت شرکت نفت استان هرمزگان مراتب به صورت ویژه در دستور کار فرماندهی انتظامی شهرستان بندرعباس با مدیریت و نظارت مستقیم فرمانده انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مامورین پلیس آگاهی بندرعباس با انجام اقدامات فنی و پلیسی و با استفاده از چتر وسیع اطلاعاتی محل حفر خط لوله واقع در روستای پشته ایسین شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی هرمزگان تصریح کرد: پس از انجام تعقیب و مراقبت‌های شبانه روزی متوالی و تحت نظر قرار دادن عوامل دست اندر کار و مجرمینی که مشارکت داشته‌اند و پس از شناسایی محل، مأموران با تشکیل چندین تیم عملیاتی در پی اقدامی غافلگیرانه و ضربتی با هماهنگی قضایی صورت گرفته پس از ورود به محل وقوع و دپوی سوخت قاچاق دونفر از بزهکاران موضوع که در حال انجام سوخت گیری بودند دستگیر شدند.

و‌ی ادامه داد: پس از بازرسی از محل شناسایی شده یک مورد لوله متصل به خط لوله اصلی انتقال سوخت شرکت نفت که به طرز ماهرانه با حفر زمین به طول ۱۱ متر و در نهایت اتصال به خط لوله در حال تخلیه سوخت از نوع گازوئیل بوده کشف و پس از هماهنگی‌های مربوطه نسبت به انتقال سوخت مکشوفه توسط سوخت رسان شرکت نفت اقدام شد.

سردار جعفری با اشاره به کشف یک مورد حفر لوله انتقال سوخت شرکت نفت، دپوی سوخت قاچاق از نوع گازوئیل به مقدار ۳۰ هزار لیتر و دستگیری ۶ نفر از مجرمین و قاچاقچیان سوخت، خاطرنشان کرد: یگیری رونده و شناسایی و دستگیری سایر متهمان و میزان سوخت‌های سرقت شده و قاچاق شده به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر