بازدید 38970

برکناری مديرعامل تامين اجتماعي + علت

حافظي پيش از اين مديرعامل سازمان بيمه خدمات درماني بوده و دردولت نهم نيزمسئوليت معاونت توسعه مديريت ومنابع وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشكي را برعهده داشته است.
کد خبر: ۱۱۲۰۷۱
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۴:۳۶ 03 August 2010
سرانجام پس از مدت ها اختلاف و درگیری میان وزیر فاه و رئیس تامین اجتماعی؛ محصولی وزیر رفاه دولت دهم در حکمی ذبیحی را از سمت ریاست تامین اجتماعی برکنار و فرد دیگری را جانشین وی کرد.

به گزارش خبرنگار تابناک اجتماعی، وزير رفاه و تامين اجتماعي در حكمي رحمت الله حافظي را به عنوان مدير عامل جديد صندوق تامين اجتماعي منصوب كرد.

صادق محصولي دراين حكم با تاكيد بر نقش ويژه صندوق تامين اجتماعي در زمينه سازي پيشرفت عدالت محور خطاب به مديرعامل جديد اين صندوق تاكيد كرده است : بايد با تلاش خالصانه ، برنامه ريزي علمي و تمشيت صحيح اموربا استفاده شايسته از توان علمي و فني مديران و كارشناسان كارآزموده ، مديريت موثر وهوشمندانه منابع و بهره گيري كافي از نظام ارزيابي عملكرد در جهت صيانت جدي از حقوق همه بيمه شدگان و همكاران صندوق آينده اي روشن ، بانشاط و مبتني بر عدالت را براي آحاد جامعه هدف بويژه كارگران زحمتكش رقم زد .

وزير رفاه و تامين اجتماعي همچنين در اين حكم خواستار توجه جدي به تحقق نظام بيمه اي عادلانه ، ارتقاء سطح كمي و كيفي خدمات بويژه در حوزه درمان وسامان دادن ومنضبط كردن فعاليت هاي اقتصادي شده است .

به گزارش ایلنا، متن حكم صادق محصولي وزير رفاه و تامين اجتماعي به اين شرح است :

بسم الله الرحمن الرحيم

جناب آقاي دكتر رحمت الله حافظي

سلام عليكم

بنا بر پيشنهاد هيات امناء و نظر به سوابق انقلابي و ارزشي وتجارب موفق علمي ومديريتي به موجب اين حكم جنابعالي را به عنوان مدير عامل صندوق تامين اجتماعي منصوب مي نمايم.

اينك كه در دهه چهارم از حيات پربار جمهوري اسلامي يعني دهه پيشرفت و عدالت قرار داريم به موازات شكوفايي و مسئوليت هاي روز افزون انقلاب اسلامي و دولت عدالت محور بر آمده از راي مردم شريف ، آگاه و متعهد ايران لازم است صندوق تامين اجتماعي افزون بر فعاليت هاي پرثمر پيشين ، نقش كارآمدتر و موثرتري را در اين پيشرفت عدالت محور ايفا كرده و از منافع ملي و آرماني نظام ولايي در بالاترين سطح صيانت نمايد.

بر اين اساس انتظار مي رود با تلاش خالصانه و برنامه ريزي علمي و تمشيت صحيح امور و با استفاده شايسته از توان علمي وفني مديران و كارشناسان كارآزموده صندوق و با مديريت موثر و هوشمندانه منابع و بهره گيري كافي از نظام ارزيابي عملكرد در جهت صيانت جدي از حقوق كليه بيمه شدگان و همكاران صندوق، آينده اي روشن ، با نشاط و مبتني برعدالت را براي آحاد جامعه هدف به ويژه كارگران زحمتكش كه همگي ولي نعمت ما هستند رقم زده و ضمن هماهنگي با هيئت مديره محترم در راستاي تحقق نظام بيمه اي عادلانه وارتقاء سطح كمي و كيفي خدمات به ويژه در حوزه درمان وهمچنين سامان دادن و منضبط نمودن فعاليت هاي اقتصادي با جلوگيري از پراكندگي منابع و هدفمندنمودن سرمايه گذاري ها با رعايت منافع حداكثري صندوق كوشا باشيد.

اميد است با اتكال به ذات اقدس پروردگار و تحت توجهات حضرت ولي عصر ( ارواحنا فداه ) ودر سايه همفكري و همدلي كارشناسان و مديران دلسوز صندوق در مسير خدمتگزاري به نظام مقدس جمهوري اسلامي همگام با دولت عدالت گستر و مهرورز در جهت تحقق آرمان هاي رفيع امام راحل عظيم الشان (ره) و مقام معظم رهبري (ادام الله ظله العالي ) مويد و منصور باشيد.

ضمنا بدينوسيله از تلاش هاي مجدانه برادر عزيز جناب آقاي علي ذبيحي در مدت تصدي اين مسئوليت قدرداني مي نمايم.

حافظي پيش از اين مديرعامل سازمان بيمه خدمات درماني بوده و دردولت نهم نيزمسئوليت معاونت توسعه مديريت ومنابع وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشكي را برعهده داشته است .

علت برکناری

علت بركناري علي ذبيحي ،مشاور رييس جمهور و مديرعامل تامين اجتماعي از سمت مدير عاملي اين سازمان مشخص شد.

ديروز(دوشنبه)ذبيحي در حكمي فريد اجلالي را به سمت معاونت اقتصادي سازمان تامين اجتماعي منصوب كرده است كه اين انتصاب مورد غضب شديد محصولي قرار گرفته است و همين موضوع موجب بركناري ذبيحي شده است.

اجلالي از هواداران رييس جمهور و عضو گروه 72 تن ايران اسلامي است كه پيش از اين با حكم ذبيحي به عنوان رييس سازمان بازنشستگي كشوري منصوب شده بود كه با حكم محصولي از رياست اين سازمان كنار گذاشته شده بود.
اجلالي در حال حاضر معاون پژوهشي زياري رييس دانشگاه پيام نور است.

مدت ها اختلاف و قهر و آشتی
از همان ابتدای تکیه محصولی بر صندلی وزارت رفاه، اختلافات شدید سلیقه ای و مدیریتی میان وی و ذبیحی که مشاور رئیس جمهور نیز بود آغاز شد.

این اختلافات که به قهر وزیر رفاه و عدم حضور وی در وزارت خانه همراه شد، پس از مدتی با میانجیگری برخی به آشتی کشیده شده و علت غیبت محصولی نیز بیماری اعلام شد.

علی رغم اینکه وزیر رفاه و ذبیحی وجود اختلاف میان خود را تکذیب می کردند اما شواهد از چیز دیگری حکایت داشت که البته این اختلافات بارها به رسانه ها نیز کشیده شد.

 انتشارسوابق اجرایی مدیرعامل جديد تامين اجتماعي
سوابق اجرایی دکتر رحمت ا... حافظی مدیرعامل جديد تامين اجتماعي منتشر شد.

وي متولد سال 1343، متخصص طب فیزیک و توانبخشی، عضو دانشگاه علوم پزشکی بقیه ا... و داراي رتبه علمی استادیاري است.

جانشیني معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بقیه ا... (78)، قائم مقام معاون بهداشت و درمان بنیاد جانبازان (ازسال 72 تا سال 77)، مدیر گروه طب فیزیکی و توانبخشی دانشگاه علوم پزشکی بقیه ا... (از سال 73 تا 79)، رئیس بخش طب فیزیکی و توانبخشی مرکز آموزشی و درمانی بقیه ا... (از سال 72 تا کنون)، رئيس پژوهشكده مهندسي و علوم پزشكي جانبازان (از سال 75 بمدت چهار سال)، رئيس مركز آموزشي درماني نجميه (از سال 79 به مدت سه سال)،رئيس مركز ضايعات نخاعي استان فارس (از سال 69 لغايت 72 )، ناظر هئیت ارتقاء و بورد تخصصی رشته طب فیزیکی و توانبخشی (از سال 79 به مدت سه سال) و معاون اداري مالي سازمان پزشكي قانوني كشور (از سال 82-83) ، مديرعامل بيمه خدمات درماني و معاونت وزارت بهداشت در دولت نهم از جمله مسئولیت ها و فعالیتهای اجرائی اوست.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
دمش گرم
خدا راشکر امیدوارم تجربه ناموفق او در تامین اجتماعی برایش مفید باشد و در جای دیگر به دردش بخود و موفق باشد و دکتر حافظی هم از این تجربه درس بگیرد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی