بازدید 60455
سه‌ هزار و چهاردهمین بسته ویژه خبری «تابناک»

۴ هزار فرزند مسئولان در آمریکا، اروپا و کانادا زندگی می‌کنند/جبلی: دستور دادند که فقط در حد دو سه ساعت به آبادان بپردازیم/لاریجانی: دوستی با خاتمی و موسوی را تمام کردم/صنعت خودروسازی ایران، توجه هندی‌ها راجلب کرد

در بسته خبری امروز «تابناک»، تیتر‌هایی مانند «هشدار وزیر نیرو به بدمصرف‌های برق» / «به جای کارت به کارت در مطب پزشکان، از سوت زنی استفاده کنید» / «طرح فروش کیلویی نان در دست بررسی است» / «تعمیر بزرگ‌ترین پالایشگاه ونزوئلا توسط ایران» و ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۲۰۶۶۰
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۰ 24 May 2022

عطیه اسداله: «تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیترهایی از حوزه های مهم خبری به خصوص سیاسی و اقتصادی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی و اوضاع اقتصادی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

۴ هزار فرزند مسئولان در آمریکا، اروپا و کانادا زندگی می‌کنند
سردار میریان گفت: جنگ را با جوانان اداره کردیم و به اینجا رساندیم. سردار میریان، رئیس اداره عملیات زمینی سپاه پاسداران در برنامه زنده تلویزیونی صبح بخیر ایران گفت: زمان جنگ کدام فرمانده جنگ، خانواده‌اش پیش صدام زندگی می‌کرد؛ امروز نزدیک ۴ هزار فرزند برخی از مسئولان در آمریکا و اروپا و کانادا زندگی می‌کنند. کسانی که از بچگی در خارج دارند تربیت می شوند، هیچ مسئولیتی در آینده کشور نباید بگیرند.

جبلی: دستور و خواهش از گوشه و کنار بود که فقط در حد دو سه ساعت به آبادان بپردازیم
رییس صداوسیما گفت: تمام دولت های ۲۰ سال گذشته، همه به نوعی از صداوسیما ناراضی بودند و دلیل این بوده که صداوسیما دولتی نیست. فشار بر صداوسیما زیاد بوده و این طبیعی است. تمام نهادها به صداوسیما نیاز دارند. جبلی افزود: روز گذشته برای مسائل آبادان شبکه خبر را به خط کردیم. دستور و خواهش از گوشه و کنار بود که بس کنید و دو سه ساعت فقط بپردازید. انعکاس اعتراضات ریزه کاری هایی دارد. قبل از این که مطالبات مردم به اعتراض تبدیل شود باید کاری کنیم. مردم اعتراض خودشان را باید روی آنتن ببینند نه کف خیابان. گره های ذهنی باید روی آنتن مطالبه شود. اعتراضات اصفهان را که پوشش دادیم مطالبه مشخصی داشت اما آیا باید اعتراضاتی که بانک را آتش می زنند، پوشش بدهیم؟ وی در مورد وضعیت عادل فردوسی نیز در پاسخ به سوال دانشجویان گفت: موضوع عادل در زمان من اتقاق نیفتاد. اگر من بودم، همه تلاشم را می کردم که نرود و از ظرفیتش استفاده شود. من میراث دار وضعیتی هستم. همه فکر می کنند با امضای طلایی من کاری درست می‌شود. اما این مساله دو طرفه است. آن فرد هم باید بخواهد و قواعد بازی تیمی را بداند. او اصول کاری خودش را دارد. خودم با آقای فردوسی پور صحبت کردم. تلاش می کنم سرمایه ای را از دست ندهیم. مساله دو طرفه است. آنتن وقتی در اختیار هنرمند است نباید فکر کند که چه اتفاقی افتاده. یک سلبریتی برای یک برنامه چندصد میلیارد می گیرد. اگر ندهیم می رود. مدیریت چهره ها حساسیت دارد. مساله فقط فردوسی پور نیست.

نماینده تبریز: دولت، عکس مصوبه مجلس عمل کرد
محمد حسین فرهنگی، نماینده مردم تبریز در مجلس به جماران گفت: وضعیت قابل قبولی در جریان نیست. مصوبه مجلس این بود که ابتدا دولت سهمیه‌های مردم را تعیین کند و به همه متقاضیان سرویس داده و کالابرگ‌های الکترونیکی در اختیارشان قرار بدهد و بعد از آن به حذف ارز ترجیحی اقدام کند؛ اما دولت عکس آن عمل کرد؛ اول ارز را حذف و بعد جامعه را با تنش‌های قیمتی و گرانی مواجه کرد و بخشی از مصوبه‌ای که گفته شد قیمت‌ها متناسب با شهریور ۱۴۰۰حفظ شود، عملی نشد. در مورد کالابرگ‌ها و دهک‌بندی‌ها هم آن چیزی که جامعه انتظار داشت، اتفاق نیفتاد.

مجلس تعطیل شد؟
یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت که جلسه علنی فردا (چهارشنبه) تشکیل می شود. حسینعلی حاجی دلیگانی درباره تکلیف برگزاری جلسه مجلس با توجه به مصوبه کمیته اضطرار آلودگی هوای استان تهران مبنی بر تعطیلی ادارت، مدارس و دانشگاه های استان تهران گفت که فردا جلسه علنی مجلس با دستور کار برگزاری انتخابات هیات رییسه در سومین سال فعالیتش تشکیل خواهد شد. همچنین فردا نمایندگان مجلس بعد از پایان جلسه علنی به دیدار مقام معظم رهبری خواهند رفت.


لاریجانی: دوستی با خاتمی و موسوی را تمام کردم
محمدجواد لاریجانی با بیان اینکه ممکن است شما فردی را خیلی دوست داشته باشید اما به دلیل اینکه وی از مسیر حق انحراف پیدا کرده است باید این دوستی را تمام کنید، این موضوع در مورد خود من هم صادق است، گفت: من با آقای خاتمی دوستی بسیار نزدیک و با مهندس موسوی هم رابطه کاری سنگین و زیادی داشتیم اما انحراف موجب می‌شود علیرغم اینکه علاقه‌مند به این دوستی هستیم، آن را کنار بگذاریم.


مرغ ۱۲۰ هزار تومانی نتیجه کمپین نخریدن مرغ خواهد بود!
احمد مقدسی رئیس هیات مدیره انجمن گاوداران کشور گفت: مقصر گرانی گوشت نه دولت است و نه تولیدکننده، قیمت جهانی نهاده دامی افزایش عجیبی داشته است. وی با بیان اینکه مردم سال گذشته هم مرغ ۶۰ هزار تومانی خریدند ولی حالا که به هر ایرانی ۳۰۰ هزار تومان هم می‌دهند، چرا کمپین نخریدن راه افتاده است؟! گفت: کسانی کمپین نخریدن مرغ و گوشت را راه انداخته‌اند که می‌خواهند تولیدکنندگان نابود شوند و دو ماه دیگر مرغ ۱۲۰ هزار تومان شود. این ها آدم هایی هستند که می خواهند تولید ملی این مملکت را نابود کنند تا فردا دوباره واردکننده شویم.


۱۸ درصد شرکت های دولتی ورشکسته اند
معاون امور بانکی، بیمه و شرکت‌های دولتی وزیر اقتصاد با بیان اینکه اطلاعات مالی ۶۲ شرکت اصلی منتشر شده است، بیان کرد: حدود ۱۸ درصد این شرکت‌ها مشمول ماده ۱۴۱ می‌شوند؛ یعنی میزان زیان انباشته آن‌ها بیش از ۵۰ درصد سرمایه ثبت شده آن‌هاست که در واقع ورشکسته و زیان‌ده به شمار می‌روند.


تعمیر بزرگ‌ترین پالایشگاه ونزوئلا توسط ایران
رویترز به نقل از چهار منبع آگاه نوشت، شرکت های دولتی ایرانی پس ازانعقاد قرارداد برای تعمیر کوچکترین پالایشگاه ونزوئلا، برای تعمیر پالایشگاه «پاراگوانا»، بزرگ ترین پالایشگاه نفتی این کشور با ظرفیت ۹۵۵ هزار بشکه در روز آماده شده‌اند. این قرارداد، روابط انرژی دو کشور را عمیق‌ تر خواهد کرد و راه نجاتی برای صنعت نفت آسیب دیده ونزوئلاست. یک واحد شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران در ماه جاری میلادی یک قرارداد ۱۱۰ میلیون یورویی (۱۱۶ میلیون دلاری) با شرکت ملی نفت ونزوئلا (PDVSA) برای تعمیر و توسعه پالایشگاه ۱۴۶ هزار بشکه ای «ال پالیتو» در مرکز این کشور امضا کرده است. منابع آگاه گفتند، پروژه بعدی مجتمع پاراگواناست که دو پالایشگاه دارد و در میان بزرگ ترین پالایشگاه های جهان است.


صنعت خودروسازی ایران، توجه هندی ها راجلب کرد
نایب‌ رئیس روابط بین‌الملل منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا در اتاق بازرگانی و صنعت PHD هند از علاقه شرکت‌های هندی به ورود به صنعت خودروسازی ایران خبر داد. ویجای مِهتا در همایش مشترک فعالان اقتصادی ایران و هند با بیان اینکه هند طی چند سال آتی به یک اقتصاد ۵ هزار میلیارد دلاری در جهان تبدیل خواهد شد، افزود: سیاست‌های اقتصادی دولت در هند، منجر به آن شده که رشد سریع اقتصادی این کشور از چین پیشی بگیرد.


طرح فروش کیلویی نان در دست بررسی است
وزیر جهاد کشاورزی گفت: طرح فروش وزنی (کیلویی) نان در شورای آرد و نان در دست بررسی است و پس از تصمیم نهایی بر مبنای آن اقدام می‌شود.


به جای کارت به کارت در مطب‌ پزشکان، از سوت زنی استفاده کنید
رئیس کل سازمان امور مالیاتی در خصوص استفاده از روش کارت به کارت از سوی برخی اصناف و مشاغل به جای دستگاه‌های پوز گفت: مطب‌های بسیاری از پزشکان می‌گویند دستگاه پوز ندارند و بیمار را مکلف به کارت به کارت یا ارائه پول نقد می‌کنند اما امسال در قانون بودجه همه پزشکان مکلف شده‌اند که حتماً از دستگاه‌های پوز استفاده کنند، در غیر این صورت تخلف محسوب شده و قانون ضمانت اجرا برای آن تعریف کرده است. وی افزود: سامانه گزارش دهی مردمی یا سوت زنی در سامانه سازمان امور مالیاتی اعلام کرده‌ایم تا فرار مالیاتی را اعلام کنند. بر اساس اطلاعات دریافتی مردم، کارشناسان سازمان امور مالیاتی نتیجه این سوت زنی‌ها را اعلام خواهند کرد.


هشدار وزیر نیرو به بدمصرف های برق
محرابیان وزیر نیرو گفت: بخش خانگی با پاداش صرفه جویی، می‌توانند کاهش مصرف را ایجاد کنند؛ بیش از ۷۵ درصد مردم الگوی مصرف را رعایت می‌کنند و از ۲۵ درصد مابقی نیز، حدود ۱۷ تا ۱۸ درصد در محدوده الگو هستند که با یک اقدام جزئی، زیر الگوی قرار خواهند گرفت که ۵ برابر میزان صرفه جویی، پاداش خواهیم داد. حدود ۶۵۰ هزار مشترک بدمصرف داریم؛ بدمصرف‌ها عمدتاً کنتور هوشمند دارند و اگر رعایت نکنند، برقشان محدود خواهد شد.


خداحافظی استارباکس از روسیه
فروشگاه‌های زنجیره‌ای قهوه، استارباکس اعلام کرد، از روسیه خارج می‌شود و دیگر حضوری در این کشور نخواهد داشت. بر اساس نامه این شرکت آمریکایی به کارکنانش، استارباکس ۱۳۰ فروشگاه خود در روسیه را تعطیل خواهد کرد. در این نامه همچنین آمده است، استارباکس به پرداخت دستمزد نزدیک به ۲۰۰۰ کارمند روسی خود به مدت شش ماه ادامه می‌دهد و به آن‌ها کمک می‌کند تا به مشاغل جدید منتقل شوند. این شرکت در هشتم ماه مارس تمامی فعالیت‌های خود را در روسیه به علت تحریم‌های غرب به حالت تعلیق درخواهد آورد. توقف فعالیت‌های این شرکت در روسیه شامل ارسال و تحویل تمام محصولات استارباکس و تعطیلی موقت کافه‌ها بوده است.


گندم در بازارهای جهانی قد کشید
امروز در بازار‌های جهانی قیمت هر بوشل گندم بیش از ۱۰ دلار رشد داشت و به قیمت ۱۲۰۰ دلار به فروش رفت. افزایش قیمت انواع کالا‌های اساسی پس از آغاز درگیری‌های روسیه و اوکراین رشد شدیدی داشته و تنها قیمت گندم بیش از ۵۳ درصد افزایش یافته است. بقیه کالا‌ها هم روز به روز افزایش دارند. به طوری که قیمت سویا امروز ۵.۲۵ دلار افزایش قیمت داشت و هر بوشل از این محصول به قیمت ۱۶۹۲ دلار معامله شد، قیمت سویای روغنی هم رشد ۱.۲ درصدی داشت و گیاه روغنی کانولا هم بیش از سه دلار رشد قیمت را تجربه کردند. گزارش از بازار‌های جهانی حاکی است امروز قیمت انواع دام هم رشد داشت، قیمت دام زنده به قیمت ۱.۴۳ دلار و قیمت دام پرواری ۱.۷ لار رشد قیمت را تجربه کرد.
 
جزئیات سقوط ارزش لیر لبنان
سقوط واحد پول لبنان شدیدتر شد، به طوری که دلار در معاملات امروز سه شنبه در بحبوحه بلاتکلیفی سیاسی پس از انتخابات پارلمانی لبنان که با عقب نشینی متحدان حزب الله نتایج غیرمنتظره ای به همراه داشت، از مرز ۳۳۰۰۰ لیر گذشت. به گزارش "سام هلر"، لیر حدود ۹۰ درصد ارزش خود را در برابر دلار از دست داده است. این پژوهشگر تخصصی با توجه به آنچه در مجله "فارین افرز" منتشر شده است، تولید ناخالص داخلی لبنان را ۶۰ درصد کاهش و نزدیک به ۸۰ درصد را به زیر خط فقر رسانده است که ۱.۵ میلیون آواره سوری ساکن لبنان از این تعداد هستند. شرایط صدها هزار تن از ساکنان را مجبور به ترک کشور کرد. در ژانویه گذشته، نرخ برابری دلار به رکورد ۳۳۵۰۰ لیر لبنان در هر دلار رسید. به نوبه خود، بانک مرکزی لبنان چهارشنبه گذشته اعلام کرد به بانک‌ها اجازه می‌دهد تا از طریق پلت فرم مبادلات خود بدون سقف دلار خریداری کنند. به نقل از رویترز، این سیاست به دلیل استفاده از ذخایر محدود دلار آمریکا برای تقویت پول محلی، که بیش از ۹۰ درصد از ارزش خود را از زمان شروع بحران اقتصادی در سال ۲۰۱۹ از دست داده، ناپایدار است. این ارز روز سه شنبه به ۳۰۰۰۰ لیر در برابر دلار رسید که چند هزار پوند از انتخابات روز یکشنبه کاهش یافته است.
 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۳
در انتظار بررسی: ۴۹
انتشار یافته: ۱۵۸
مگه ایران صنعت خودرو سازی داره؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
در سال ۱۳۴۱ صنعت خودرو سازی در کشور با برادران

خیامی در کارخانه ایران ناسیونال ( ایران خودرو ) با

مونتاژ پیکان که یک خودرو روز متوسط انگلیسی بود

و همزمان به مونتاژ انواع کامیون و مینی بوس و

اتوبوس مرسدس بنز المانی با مجوز صادرات انها

و در دو کارخانه دیگر دست به مونتاژ کلیه خودروهای

روز امریکایی جیپ و جنرال متورز شورلت بیوک و

کادیلاک و انگلیسی لندروور و فرانسوی سیتروئن و با

هدف رسیدن به طراحی خودروی ملی شروع کردیم

و حالا پس از گذشت ۵۰ سال تازه ما به مونتاژ کار بَد

خودرو های تکنولوژی ۳۵ سال گذشته فرانسوی و کره

ای و خودرو های چینی کپی شده رسیدیم !!!؟؟؟

و از رقبای خیلی عقب تر از خودمان چون کره جنوبی و

ترکیه و مالزی و برزیل و تایلند و چین و هند و رومانی

و ووووو به اینجا رسیده ایم !!؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
صنعت مونتاژ لگن های سیار و ارابه های مرگ منظورشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
بهترین تصمیم برای کاهش جمعیت هند هست.
سوت بزنه که بیمارش بمونه رو دستش و‌ بمیره؟ شما بیمار مردم رو درمان می کنی؟
افزایش قیمت گندم 10 دلار در 1200 دلار کمتر از یک درصد است.
احتمالا از تعجب و امنیت خودرهای ما توجه هندی ها را جلب کرده
تمام دولت های ۲۰ سال گذشته همه به نوعی از صداوسیما ناراضی بودند و دلیل این بوده که صداوسیما دولتی نیست. فشار بر صداوسیما زیاد است ) جیگر ادم کباب میشه از اینهمه بیطرفی !!! اره دولتی نیست جناحیه در مورد دولتهای نور چشمی از چند سال قبل از روی کار اومدنشون براشون در صدا و سیما تبلیغ میشه حالا هم که هستن شما در خدمتشون هستید
جواد لاریجانی : من با آقای خاتمی دوستی بسیار نزدیک و با مهندس موسوی هم رابطه کاری سنگین و زیادی داشتیم اما انحراف موجب می‌شود علیرغم اینکه علاقه‌مند به این دوستی هستیم، آن را کنار بگذاریم.) حالا شما انحراف پیدا کردی یا اونا ؟!! عاقبت بخیر شدن اگه دوستی بین شما بهم خورده !!!
نماینده تبریز: دولت، عکس مصوبه مجلس عمل کرد) در مورد روحانی که اگر خلاف مصوبه انجام دهد دستور به زندان کردن دادید و با وجودیکه خلاف هم نکرد و رییسی همان کار را در مورد بازرسی اژانس تکرار کرد بازهم تهدید به زندان کردید الان در مورد رییسی که چنین کرده چه مجازاتی مصوب خواهید کرد ؟!!
درود . جناب سردار اسامی مسیولین هم اعلام کنید و علت فرستادن فرزندانشان را بپرسید . ضمنا از مسیولین سوال کنید شما که شعار مرگ بر این و آن میدهید چرا تابعیت ان کشور را می گیریدوانان هم نمی دانند که شما کی هستید همین نفرات بانی شهادت فخری زاده ها شده اند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
بچه های سوپرانقلابی هایی مثل زاکانی یا لاریجانی در خارج هستند . ... چرا اینها انقلابی نباشن ؟؟؟ اگر انقلاب برای مردم گرسنگی و سختی و تحریم و.... داره برای آقایون نون داره
حالا اینا که هی به مردم میگن بیایین خیابون بگین مرگ برامریکا حالا اگه امریکا بمیره تکلیف فرزندان اینا که با خروارخروارپول فرستادنشون اونجا برای بیزینس وخوشگذرانی چی میشه؟ ظاهرا مشوقان شعارمرگ بر امریکا فکر اینجاشو نکرده اند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
خب دلبلش اینه که خودشون خوب میدونن که امریکا هرگز نخواهد مُرد و با جاذبه های مدنی و سیاسی که داره، تعداد مهاجرین دلواپس و غیردلواپس روز به روز ببشتر میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
تو خودت بیشتر نگران قطع شدن دلار هاتی.وگرنه اونا بعدش میرند اروپا.
البته نگرانیت بابت مشکلاتی که بعدا برای هموطنات پیش میاد قابل تقدیره.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
ما کلا در کشور دارای ۵ هزار مدیر اصلی دولتی حکومتی

هستیم

و با این امار یعنی تقریبا ۸۰ درصد انها حداقل یکی از

فرزندانش در کشورهایی که پدرانشان ، آنها را دشمنان

دین و کشور و مردم ما میدانند دارند زندگی و تحصیل

و کار میکنند و اکثرا هم از جیب مردم فلکزده ایران در

انجا بیشتر به لذت های اشرافی و تجملی مشعول هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
ایشالاه که کدخدا هزاران سال سالم و سرحال باشه و سایه اش بر سر بقیه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
مهم نیست که کجا زندگی میکنن.مهم اینه که با پول ساده زیستی میتونن فرزنداشون و بفرستن بلاد کفر!!!احتمالا پولاشون خیلی برکت داره
هر بوشل گندم بیش از 10 دلار رشد داشت و به قیمت 1200 دلار رسید ) رشدش در بالاترین حالت 8 درصده اما در ایران 400 درصده
پاسخ ها
ناشناس
| United Arab Emirates |
۰۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
رشدش کمتر از 1 درصده، نه 8 درصد. تازه 1 درصدش میشه 12 دلار
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
ببخشید رشد 10 دلاری تو 1200دلار کمتر از یک درصد میشه چه جوری به عدد هشت درصد رسیدی.
اقایان مسوول که دم از فرزند آوری میزنید ۴۰۰۰ رفته خارج فرزند تبعه خارجی بیاره با هزینه مردم
خدا کنه آخرت باشه که جواب بدید
پاسخ ها
ناشناس
| Japan |
۰۸:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
چراباهزینه مردم مگرخودش چلاق بوده درضمن مردم پولشان رابرای خودشان خرج‌کنندبهتراست ونه برای کس دیگری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
چندنفرکارگرزحمت کش میخواهیدمعرفی شوند که فرزندانشان باپول کارگری وتلاش خودشان رفته انداروپا واکنون سری درمیان سرهادارندوهمه ساله پدرانشان رابهزینه فرزندانشان دعوت میکنند بخارج وبرایشان بهترین امکانات رادرمدت اقامتشان فراهم میکنند همین سرکوچه ماکارگرمکانیکی دریک تعویض روغنی داریم که سه فرزندش درآلمان کاروتحصیل میکنندوخودش درجنوب شهرخانه درخانه کوچکی ساکن است
این 4-3 مورد بچه های مدیران دولتی که من در کانادا آشنا شدم دیدم همه موقتی برای فوق یا دکترا آمده بودن و مثل بقیه بچه ها بورس و دستمزدشون از دانشگاه بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
اگر دوست داری که خودت را به ... بزنی ، بزن

ولی حق نداری به فهم و شعور و درک ما توهین کنی
بهنام
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
دانشگاهها عاشق چشم و ابروشونن یا اینکه اینا مثل باباشون نخبه هستن؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
خیلی دلم میخواد یه چیز اساسی بهت بگم تا دهنت تا ابدالدهر بسته بشه ولی حیف که معذوریت اخلاقی اجازه نمیده
ناشناس
| Canada |
۰۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
درست میگوئیدچون منهم شاهدم فرزندانی ازخانواده های بسیاربیبضاعت ایرانی ولی فرزندانی بسیارباهوش وسخت کوش آمدند بخارج بدون کوچکترین کمک پدر واکنون وضع آنچنان خوبی دارندکه هرسه ماه مبلغ هنگفتی پول برای کمک به والدینشان وبعضی نیازمتدان به ایران حواله میکنند برای تحصیل درخارح مهم مغز واستعداداست ونه پول پدر ونه مقام پدردرایران
ناشناس
| Romania |
۰۹:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
موش بخوره تورو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
ببخشید که کسی متوجه تلخندت نشد 21:26
سردار میریان گفت: امروز نزدیک ۴ هزار فرزند برخی از مسئولان در آمریکا و اروپا و کانادا زندگی می‌کنند. کسانی که از بچگی در خارج دارند تربیت می شوند، هیچ مسئولیتی در آینده کشور نباید بگیرند.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
سردار به همین خیال باش !
ملتی هستیم که اجازه داریم برای حق کشورهای دیگه به خیابان بیاییم ولی برای حق خود اجازه نداریم
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۵:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
مشخصه حوزه کاریت فقط علیه ایران .چون باعث شده از بقیه کشورهای دنیا بی خبر باشی
مهدوی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
خیلی خوب گفتی.
جناب مقدسی دیگر دلار مفتی وجود ندارد که وارد کننده هم شویم اگر تولید کنندگان گوشت و مرغ نباشند خلایق باید گوشت سگ و گربه بخورند و بعدش ریشه درخت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
شاید گوشت سگ و گربه برای شماها لذیذ باشه که برای مردم تجویزش میکنی، اما مردم ایران بجز شهرهای بزرگ همه در خانه یه مرغ خروسی یا در روستاها گاو و گوسفند دارند، مگر در چهل سال پیش مرغداری گاوداری بود برای گوشت به این صورت حاضر؟ روزی رسان خداوند است، امثال شما جز پول چیزی را نمیشناسید
4000 هزار فرزند یعنی پول تو جیبی حداقل 2000 دلار. در ماه حداقل 8/000/000 دلار آقایان مسئول برای عزیز دردانه هایشان حواله میکنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
چقدر شما ساده هستید ؟

اولا ۴۰۰۰ را ضربدر ۱۰۰ بکن

دوما هزینه هر کدام از ابنها روزی دو هزار دلار هم بسیار

بیشتر است‌و کمی به شبکه های مجازی رجوع کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
دوهزار دلار هزینه یک روزشون هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
دو هزار دلار اونور دنیا حقوق پایینی هست... حاضرید اونا تو سختی زندگی کنن؟؟؟
مهدوی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
حالا متوجه میشوی که بخش زیادی از دلار 4200 تومانی کجا رفته است!
سعید
| Germany |
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
ماهی ۲۰۰۰ دلار؟

نکنه فکر می کنی تو آمریکا به ریال خرج می کنند؟ اجاره خونه هاشون بالای ۳۰۰۰ دلاره فقط
اینها حداقل ماهی ۱۰ هزار تا میفرستند.
چرا قانونی را مصوب نمی کنید که هیچ یک از اعضای خانواده مسئولان حتی پس از اتمام مسیولیت تا چند سال، حق خروج از کشور را نداشته باشند؟
پاسخ ها
راستین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
مانند ارتشی ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
آخه قانون نویسها و قانون تصویب کن ها خودشون بچه هاشون اونور آبه
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
جوک میگی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
کی تصویب کنه؟ خودشون علیه خودشون قانون بذارن؟
سلام
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
فرزندان قانون نویسان رفتندبیرون دیگه
کسانی کمپین نخریدن مرغ و گوشت را راه انداخته‌اند که می‌خواهند تولیدکنندگان نابود شوند و دو ماه دیگر مرغ ۱۲۰ هزار تومان شود. این ها آدم هایی هستند که می خواهند تولید ملی این مملکت را نابود کنند تا فردا دوباره واردکننده شویم.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
در حال حاضر نرخی که برای فروش به تولید کنندگان داده اند 41000 تومان است اما عمده تولید کنندگان بدلیل کسادی بازار مرغشان را با قیمت 26000 تومان بفروش میرسانند ! جناب آقای رئیس هیات مدیره ممکن است بفرمایید این اختلاف 33000 تومانی به جیب چه کسانی میرود شما قصد نابود کردن تولیدکنندگان را دارید یا ملت بینوا ؟
کافیه یک آمار بگیرید و ببینید چند نفر از سفرا و کاردارها و مقام های مسئول در سفارت های ایران و اعضای خانواده هایشان در همان کشورها پس از اتمام ماموریت ساکن هستند.عرضه دارید؟
فعلا که دولت عکس مجلس عمل کرد یا نکرد مردم زیر فشار تورم بیشتر قرار گرفتند هرکجا می روی جنسی را می خواهی بخری فروشنده می گوید تا این ساعت این قیمت است ساعت بعد معلوم نیست چه قیمتی نمی دانم مقصر کیست دارم می گردم مقصر را پیدا کنم فروشند کارخانه دار کی
تحریم و نداری و حسرت و بدبختی و فقر برای مردمه، عشق و حال توو اروپا و آمریکا برای آقازاده ها.
واقعاً توقع دارید یک دولت با حداقل سواد و تجربه بتونه برنامه ریزی و اجرا داشته باشه برای یک جامعه باسوادتر از خودش؟
توجه هندی ها به این جلب شده که چجوری سالها توو ایران فرغونهای از رده خارج بی کیفیت رو با قیمت گرون به مردم بدبخت میفروشن و مردم پخمه هم صداشون درنمیاد
آقای لاریجانی؛ مردم هم دوستی با شما را تمام کردند و ضمنأ جنابعالی از دوستانتان خوردید و خوشحالیم که عمر سیاسی شما بالاخره منقضی شد
بعله
اینجا غربگدا و غربگرا می گویند
اما بچه های خودشون اونجا در عشق و حال
نه تنها در ایران بلکه هرجا رد پای شما هست سقوط ارزش پول ملی آنجا را مثل لبنان شاهدیم و نمیشه مستقیماً وارد آمریکا و حوزه شینگن بشید؟
۰۱۲۰ هزار تومانی نتیجه کمپین نخریدن مرغ خواهد بود
اگر دولت به فکر چاره ای برای تولید کنندگان نباشد قیمت چنین خواهد شد و همین ۱۲۰ شاید باعث سقوط دولت گردد لذا الان موظف هستند جبران گاهش خرید بازار با خرید و دپوی مرغ توسط دولت انجام جبران پذیرد من بعد بداند که تصمیمات خلق الساعه زیان های هم در بر دارد
۴ هزار فرزند مسئولان در آمریکا ، اروپا و کانادا زندگی می‌کنند !!!!!
فقط باید گفت «علی برکت الله» !!!!!
دوستی با سید محمد خاتمی لیاقت که نه توفیق میخواد
۴ هزار فرزندان مسئولین در اروپا و آمریکا زندگی لاکچری دارند اونوقت هزاران جوان که در ایران زندگی می کنند دستشون به جایی بند نیست و از حداقل های زندگی هم محرومند ...‌!!!! به قول حاج حسن کلید ساز : علی برکت الله...!!!
برو كشكنا بساب اوني كه رفته براي چي برگرده كه چه مسئوليتي بگيره
طرف پاپی جونش سالها پیش بدون یک پاپاسی و فقط با یکدست لباس ساده صاحب منصب و مسئولیت شده و تنها درآمدش حقوق حاصل از اون مسئولیت بوده . حالا آغازاده و قند عسلش تو همون شیطان بزرگ و مرگ بر آمریکا با میلیونها دلار اهدایی پاپی جون در حال گذران لاکچری ترین زندگیه
٤ هزار فرزندان برخي مسئولين در امريكا و اروپا و كانادا زندگي مي كنند !!
---------------------
-- بدون شرح !! ... واقعاً بدووووون شرررررررح !!
-- اما برادر يك چيزي بگو ! بدون شرح كه نشد كار !!
-- شرح بدهم ؟ چشم ! عرض مي كنم كه شما بفرما اون مسئولي كه بچه اش در آمريكا هست ، آيا ديگه با مشت هاي گره « مرگ بر امريكا » ميگه ؟ ... ها ؟ .. شما بفرما !
-- مرگ بر امريكا ؟ ... مسئولاني كه نورچشما نشون در امريكا هستند مرگ بر امريكا بگن ؟ ... سؤال سختي پرسيدي برادر ! ... نكته گفتي ، نكته ... نكتة النكات !! ... الله اعلم ... در اين مقوله بايد انديشه كنم ! .. اما بنده مرگ بر امريكا فراموش نمي كنم ! ... مرگ بر امريكا ، صد مرگ بر امريكا !
ما راضی به نابودی همه تولیدکنندگان مرغ نیستیم، همین تو فقط نابود بشی، واسه ما کافیه!!!
باز هم داریم بازیچه هندی ها میشیم ، بندر چابهار کم بود حالا نوبت خودرو شده ، درس گرفتن از تجربیات بد لازمه زندگیه ، شوروی کم کلاه سرمون گذاشت حالا نوبته هنده ، آدم عاقل دوبار از یک سوراخ گزیده نمیشه ، هرچند تو مسوولین کم پیدا میشه
صنعت خودروسازی ایران، توجه هندی ها راجلب کرد) فکر کنم توجه کنترل کنندگان چمعیت هند را جلب کرده آخه جمعیتشون زیاده !!!!
جناب آقای جبلی اگر صدا و سیما ملی است پس به ملت احترام بگذارید ! فرمودید صدا وسیما دولتی نیست !! بله قطعا همینطور است اما حمایتش فقط شامل دولت خاص می گردد! فراموش نکرده ایم از روز اول تا روز آخر دولت روحانی نقد و گزارش بر علیه دولت پخش می شد و گرانی ها و سختی های مردم با دلسوزی! به تصویر کشیده می شد. اما در دولت جدید همه چیز گل و بلبل است !! در مورد انعکاس نصفه و نیمه اعتراضات آبادان مورد عجیبی نیست! وقتی سمت و سوی اعتراضات به سیاستهای نظام نباشد قطغا در پوشش آن کوتاهی نخواهید کرد! و اما عادل فردوسی پور عزیز که حذفش دهن کجی به خواست مردم بود فرمودید باید قواعد بازی تیمی را رعایت کند! احیانا منظور شما این نیست که باید در تیم شما بازی کند تا باشد ؟
برای خاتمی مهمه محمد جواد لاریجانی باهاش قطع رابطه بکنه یا نه؟!!!چه اعتماد به نفسی داره ....
حادثه آبادان ناشی از این تفکر است که می گویند یک مقام مسئول لازم نیست تخصص داشته باشد در حالی که مسئولیت ها باید سلسله مراتبی و کاملا بر اساس تخصص و تاپ بودن باشد نه بر اساس زد و بند و ارتباطات که بیشتر آن ناسالم است

چون هزار هم که یک کارشناس متخصص داد بزند و گزارش بنویسد نهایتا این مدیر و مقام مسئول بی سواد است که تصمیم می گیرد و ما در کشور کارشناسان زبده و سالم کم نداریم
اقای وزیرجهادعقل کل میدانی اگرنان کیلویی بشه نانوانان نپخته وخمیرراتحویل مشتری میده وهزینه بیماری داروودکترهم به این مردم مظلوم تحمیل میشه لطفا برویدکنارکاررابه کاردان بسپارید
به امید روزی که خانواده ها در خارج از ایران بهم بپیوندند و ملت نفس راحتی بکشند این چهارهزارتا امار اصلاحات چیا بود اما واپسگراها رو هم بزارید روش جمعا در واقعیت همه را شامل میشود
مرگ بر غرب مال ماست زندگی کردن در غرب مال اوناست
قطع به یقین اکراین و روسیه که جنگ آنها باعث بحران غذایی شده است آنقدر بحران و تورم غذایی ندارد که ما داریم واقعاْ داریم به کجا می رویم چنین شتابان
چرا برق بزرگراه ها و خیابان ها و پارک ها مدیریت نمی‌شود و لامپ کم مصرف یا ال ای دی نمی‌گذارند و این همه لامپ تو بزرگراهی که ماشین ها هم چراغ دارند تا صبح بی جهت با لامپ دوهزار وات روشن هست
یعنی دوروتر از مسیولان ما اصلا وجود داره!
کاش سردار مشخصا نام مسئولینی که فرزندانشان در امریکا واروپا وکانادا مشغول تحصیل هستند را بیان میکردند.
لاریجانی: دوستی با خاتمی و موسوی را تمام کردم!!!
خدا را شکر که تموم کردی مگر هر کسی لایق دوستی با دکتر سید محمد خاتمی محبوب قلبهای مان است!!؟؟؟؟
خدا را شکر که از این کشتی پیاده شده بودی!!!
اما سخنان بی موردی که گفتی نیاز به اثبات داره ای داداش
طرح فروش کیلویی نان میتواند باعث افت شدید کیفیت نان شود چون شاید بعضی از نانوایان به خصوص نانوائی های سنتی نان را نیمپز وخمیر به مردم تحویل دهند
کاش ترامپ چند سال بیشتر سر کار می موند همه اینا رو می ریخت بیرون.
کسانی کمپین نخریدن مرغ و گوشت را راه انداخته‌اند که می‌خواهند تولیدکنندگان نابود شوند و دو ماه دیگر مرغ ۱۲۰ هزار تومان شود. زرشک ک ک
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
اتفاقا باید کمپین نخریدن از فروشگاههای زنجیره ای که اکثریتشان متعلق به نهادهای نظامی و حکومتیه راه بیفته تا ورشکست شوند.
سردار جان مگه چیزی شده؟ تو هر زمینه ای همیشه باید تقسیم کار بشه الان هم همین بوده، قرار شده مردم اینجا بمونن و برای چند هزار تومن یارانه و صدقه،حال کنن و آقایان و آقازاده هاشون کار سختو به عهده بگیرن و تو آمریکای جهانخوار و کانادای دشمن و اروپای خناس ساکن بشن و زجر بکشن، یه عده هم ساکن نشن فقط بعضی وقتا برای بعضی کارهای ضروری مثل خرید سیسمونی برن اونور آب!!! لطفا انصاف داشته باشید و اجر و ثواب این آقازاده های زحمتکش رو هدر ندید!!!
من متوجه نشدم این آماری که داده بودید مربوط به مردم لبنانه یا مسئولانش!!! اونجا هم مثل اینجا پدرانشون شعار مرگ بر آمریکا میدن و آقازاده های حضرات هم مثل آقازاده های خودمون در آمریکا و کانادا و اروپا زندگی میکنن؟!!!
4000 مسئول واقعا جای تاسف است مردم را به مرگ برآمریکا دشمن دنیا کرده اند و به لنگ پوشی و نان خشک ترغیب می کنند و در خفا فرزندانشان را به همان بلاد کفر می فرستند جمهوری اسلامی مگر 4000مسئول بیشتر داشته است نشان می دهد دروغگو ند
۴ هزا منشا جاسوسی و وطنفروشی بخاطر ویزا و تابعیت
بله ،مرگ بر آمریکا برای ملت عشق و حال برای ... زاده ها. عادلانه است
چرا مردم باید عدم استفاده پژشک از پوز رو گزارش کنن. چرا به دریافت مالیات کمک کنیم. مگر مردم در هزینه کرد این مالیات دخالت دارند مگر نماینده واقعی مردم در انتخاب هزینه کرد دخالت دارند.
من چرا هزینه ی جنگ نیابتی شما، و هزار سوراخ سمبه شمارو بدم‌
گوشت را دیگر باید « سیری » (سیر، واحد وزن = 75 گرم) خرید.
کل یارانه یک کیلو گوشت نمی شود . چه توقعی دارید.
مرغ را هرکس بتواند میخرد. فقط که مرغ یا گوشت نمیخورند. همه چیز گران شده و بسیاری مجبورند بودجه خانواده را مدیریت کنند .
اگر میلیونها نفر نمی توانند همین 60 تومان ناقابل را بپردازند ناراحت نمی شوید حال چون هوا گرم شده مرغ خراب می شود اعتراض می کنید.
چند روز پیش گفتند مردم چون زیاد مرغ خریده اند تا مدتی تقاضا کم می شود نگران نشوید منجمد کنید یا صادرات که دلار دارد
و کدام کمپین ؟
اگر قرار به دست به یکی کردن مردم! (در ایران محال است) بود کمپین ماشین ایرانی نخر و .گوشت نخر .... نتیجه میداد.
ما چند مسئول در کشور داریم که فرزندان تعدادی از اونا ۴۰۰۰ نفر میشن که در اروپا ، امریکا و کانادا تشریف دارند تازه به این تعداد ، آقازاده هایی که با استفاده از رانت آقازادگی در داخل کشور خون ملت را می مکند را نیز باید اضافه کرد ، خب معلومه هر کشوری که اینقدر آقا و آقازاده و ژن برتر فقط داشته باشه ، به سرانجامی نخواهد رسید جالب اینجاست که همین آقاها پیش قدم وحامی اصلی ورود ممنوعیت آیفون و طرح صیانت و عدم مذاکره مستقیم با امریکا و مخالف واردات خودرو و ۰۰۰۰ هستند ،
آقایون مملکتی درست کرده اند که حتی فرزندان خودشان نیز راغب نیستند در اینجا زندگی کنند
چهاز هزار فرزند مسوولین از کجا اورده اند که بااین اوضاع گرانی دلار در امریکا وکانادا و اروپا زندگی میکنند؟!!!!
اگر من کاره ای بودم یکی از شرایط تصدی پست های کلیدی را عدم حضور فرزندان در خارج از کشور میگذاشتم
نه که به سوت ها رسیدگی می کنید! خودرو سازی همش سوته. چکار کردی تا حالا با این تابوت سازی
فردا که برمیگردن پست های مهم کشور را در دست می گیرند فقط فرقش اینکه برای غرب و شرق کار می کنند تا برای ایران
حق نیروی هوایی ارتش این نیست که هنوز با اف های ۵۰ سال پیش پرواز کنه و مدام خلبانان وطن رو به خاطر سقوط این آهن پاره ها از دست بدیم.
با روابط نرمال با جهان علاوه بر حل مشکل اقتصادی مردم میتونین با سلاح های غربی ارتش عزیز رو مجهز کنید.
مردم ارتش رو دوست دارن.
قحطی حتمی هست
صنعت خودرو سازي ايران توجه هندي ها را جلب كرد !!
--------------
به نظرم صنعت خودرو سازي ما توجه عالم و آدم را جلب كرده باشد ، حتي توجه خواجه حافظ شيرازي !
هندي ها كه به جاي خود ، حتماً توجه بنز و توبوتا و پورشه فولوكس واگن و كاديلاك و امثالهم را جلب كرده و آنها مات و مبهوت همچون كساني كه در حمام جن ديده باشند ،شگفت زده كه چگونه چهار من حلب و چهارتا تاير به اسم پرايد توانسته خود را در جر گه خودرو ها جا بزند ، ويا به عبارتي چه طور شلغم توانسته خود را وارد جرگه ميوه ها كند و نام ميوه را بر خود بچسباند !! بله ؟
میشه قانونی تصویب کنید مسئولینی که فرزندانشون خارج از ایران هستن، خودشون هم تشریف ببرن اونجا رو آباد کنن؟
جناب لاریجانی:
خیلی‌ تعجب می کنم!!

به راحتی و با کمال میل خودتان را معیار و ملاک می دانید
و
دیگران را تابع و دنباله رو!!!!!

البته مردم ایران شماها را خوب می شناسند.....
لار یجانی خدا همه را به راه راست هدایت کنه واگه قابل هدایت نشد
درستش کنه
شما که درست میگی
طرح فروش کیلویی نان در دست بررسی است.... اااااااااقا ترو بخدا نکنید بعضی از نانوایان عزیز همین الان هم دارند خمیر دست مردم می دهند با این کار کیفیت پخت بدتر از بد می شود...
آقای جبلی میشه فرد دستگیر شده در کلانتری جسدش زیر آواره فردای بازداشتش پیدا میشه ، البته بنظرم میشه چرا نمیشه عر عر
۳۰۰ تومن رو برای خرید مرغ بدیم یا تخمش!؟ نون بخریم یا روغن؟ گوشت شده ۲۵۰ تومن رب گوجه ۳۵ بسکویت ۲ برابر شده.... چی میگی برای خودت حالت خوب نیست. تولید کننده مرغ انقدر پولدار شده که گردنش رو هیچ تبری نمی زنه.... اگر ارزونتر میشه وارد کنیم... تولید کننده ای که گرون تولید می کنه نمی خوایم. نیرو ارزون انرژی ارزون مالیات بی مالیات و هزار امتیاز کوفتی دیگه.... آخرش مرغ به قیمت اروپا در میاد.... گل بگیرید جهاد کشاورزی رو با این مدیریتش..
فعلا باید دنیا دست به دست هم دهند تا شیطان بزرگ رو به فضل الهی شکست دهیم
متاسفانه هنوز دولت در زمینه ارز و بنزین داره یارانه میده ، یعنی پولدارها با ارز
هندي ها هم اقتدار آقایان را فهمیدند می‌خواهند بنجل های خود را به ایران بندازند
پس مخالفان و کسانی که مرگ بر غرب،غربگدا و... هستند همین ها هستند.احتمالا چون موج منفی میره سمتشون باعث میشه تفریحاتشون زیاد به دلشون نچسبه
واقعیت اینه واقعا در این وضعیت با تسلیامریکای شیطان صفت شویم ،
بدون شک باید تسلیم شد زیرا راه دیگری نمانده
مملکت داری یاد ندارید همه رو فلاکت انداختید ،
نان ۵هزاری رو کجای دل بگذاریم
روحانی با دلار فروشی تونست راحت مملکت رو اداره کنه شما نیستید این کاره ؟؟
برجام همانطور که پیش بینی میشد به ملکوت اعلی پیوست ، همه باید با وحدت و همدلی به فکر آبادانی کشور باشیم ، بدون شک باید دولت رو یاری کنیم ، همانطور که پوتین به غرب و امریکا درس عبرت داد ما هم باید نشان دهیم قدرت آمریکا و غرب پوشالی میباشد .
من قسم خوردم مرغ نخرم ، هر کس هم بخرد خیانتکار است ، مرغ ترکیه نصف قیمت ایران ؟؟؟ ان هم با دلار ۳۰ هزار ؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
وقتی دلار۱۰۰ تومان شدآنوقت مرغ اینجاارزانترمیشودکه شماراضی باشی
آقای میریان عزیز : به نظر من خانواده کسانی که فرزندانشان در کشورهایی که نام بردید هستند یا .. هم باید از پست هایی که دارند کنار زده شوند و با شهامت به مردم معرفی شوند ولی افسوس بسیاری از آنها در راس هرم قدرت هستند . اقای لاریجانی مبنای شما برای انحراف اشخاص چیست ؟ آیا شما فکر می کنید خودتان در راه درست هستید . چرا باید نتوانیم افکار غیر از خودمان را قبول کنیم ؟
ببینید مسٸولین چکار کردند که فرزندان انها کار اینها پدران مادران خودشان را قبول ندارند و حاضر شدن انها را ترک کنند و به ولاد کفر بروند و زندگی کنند ،با این همه امکاناتی که پدرانشان در اخل دارند یعنی پول و کار خوب و غیره....؟این یعنی تاسف فرزندان برای این سیستم و روش......؟
در رابطه با 18 درصد شرکتهای ورشکسته دولتی یکی پیدا بشه بگه اولا چند سال است که ورشکسته هستند ثانیا در این مدت چقدر از بودجه به اینشرکتها تخصیص داده شده و در واقع مردم از جیب خودشان برای آنها هزینه کرده اند؟
ای پدر حب جاه و مقام بسوزه که دوستی ها را متزلزل و نابود میکنه . راستی انحراف از حق آقایان چه بود ؟
آقایان مسئولین فرزندانتان که در کشورهائی مثل آمریکا زندگی میکنند پاسخگو باشید اگر بر رفاه بیتشتر و زندگی بهتر آنجا زندگی میکنند پس تکلیف پابرهنگانی که پشت پا به زندگی بهتر و راحت تر خود نسبت به پس از انقلاب زدند چه میشود ؟ اگر برای تحصیل رفته اند که از قدیم الایام گفته تعلیم و تربیت فکر نمیکنید تعلیمی که فررندان شما آنجا کسب میکنند بیشتر از آن تربیت یافته آن کشورها میشوند ؟
ماهی 2000 دلار دقیقاً پول بنزین و غذاشون هم نمیشه. بیایید ببینید که مثل آب حوردن یه بچه 20 سالشون 200000 دلار BMW نقد میخره. اونوقت من برای دختر 23 سالم هنوز نتونستم یه ماشین 5000 دلاری بخرم. ببینید تو اینجا چه جولانی میدن با پول بچه هاب محروم و مظلوم داخل ایران.
شهیدچمران درخارج زندگی کرده بودای بساایرانیانی که درخارج بزرگ شدندوخدمات بسیارارزشمندی بکشورشان ارائه کردنددرمورداینکه فرزندان مسئولین درکشورهای غربی تحصیل میکنندذکردونکته ضروری بنظرمیآیداشکال ازاین است که اینها درکشورهای غربی تحصیل میکنندواگردرشرق چون روسیه وچین تحصیل میکردنداشکالی نداشت که کاملاًاشتباه است مامیگوئیم اطلب العلم ولو بسین دانش وعلم چه بخواهیم وچه نخواهیم درغرب است چین وروسیه هم علم خودراازغرب گرفتند ونکته دوم آنستکه متاسفانه درکشورمان زمینه ای برای کار وفعالیت همین نخبگانیکه‌درغرب داریم فراهم نکنیم واینها هرگز برنگردندوسرمایه هایمان راازدست بدهیم وآنوقت نازخارجیها وغریبه هارابکشیم بما علم جدیدبیاموزند اگرفرزندکسی توان تحصیل وعلم اموزی درکشورهای پیشرفته دنیاراداشته باشدایا جرمی مرتکب شده این سطحی نگری است که بگوئیم هرکه درغرب تحصیل کرده انسان خوبی نیست وهرکه اصلاًتحصیل نکرده ویاسفری به چین وروسیه وامثالهم کرده انسان ارزنده ای است مهم آنستکه بتواندبه کشورش خدمت کند اهل رانت وفساد نباشد وپاک خدمت کند که تحصیل درغرب هیچگون مغایرتی باآن نداردوحتی گاهاتربیت بهتری هم میشود واقعیتهاراآنطورکه هست قبول کنیم ونه آنگونه که مامیپسندیم
برای اینکه فرزندان خود این مسولین بهتر از هرکس دیگری فهمیدند در شهر خبری نیست
و زندگی جای دیگریست
و امید واهی عین حماقت است
و از فرصتها باید استفاده کرد
و بجای سرگرمی با شعار های آنچنانی عمل کرد
به داد هوای ایران برسید .
همه جای ایران شده گرد و غبار
چرا گوش ترکیه را نمی پیچانید بابت ساخت سد بر روی رودها و ایجاد بیابان در خاک ایران ؟
فقط بلدید برای اربیل رجز بحوانید ؟!
اکنون مشخص شده است موسوی و خاتمی منحرف شده اند یا دیگران.
هندیها گاری سوارن و به همین دلیل خواهان گاری های ایرانی هستند...ما که صنعت ماشین سازی نداریم ..صنعت فرغون سازیه و ادم کشی
یار دبستانی من چوب الف بر سرما پس چرا آمریکا و کانادا و اروپا
من بدلیل انحراف بتو رای نمی دهم
این لاریجانی ها هنوز دنبال قدرتن .
موجود هم اینقدر قدرت طلب ؟!!!!!
برید بچه ها و اطرافیانتون رو از بلاد کفر برگردونید کشور .
سلام. گاهی فکر می کنم مارو اغفال کردن. ما رفتیم خون دادیم ولی آقایون فرزندانشونو فرستان در بلاد کفر!!! یکی به من بگه این یعنی چی؟
تا تحریمهای ایران برداشته نشه
اوضاع لبنان سرو سامان پیدا نمی کنه
نوزادی که سیسمونیش از ترکیه بیاد خوب زندگی و درسش هم تو آمریکا و کانادا و انگلیس و استرالیاست دیگه
فقط در آینده شغل و سمت دولتیش تو ایرانه
سلام‌ فرمانده
آقای سردار میشه بفرمائید اشخاصی مثل روحانی، ظریف، ابتکار و ... چه سالهایی در فرنگ مشغول تحصیل بوده اند؟ احتمالا اول انقلاب و زمان جنگ. پس اونموقع هم بودند مسئولان فرنگ دوست فقط در سایه فضای مجازی داره خیلی چیزها رو میشه.
جناب جبلی لطفا از کلی گویی دست بردار و بگو که کی به شما گفت که فقط دو ساعت به فاجعه آبادان در رسانه میلی بپردازید؟حالا اگر توی غزه خون از دماغ یکی آمده بود از خروس خوان صبح تا بوق سگ تلویزیون در موردشصحبت می‌کرد.پس اسامی را اعلام کن تا ما مردم دشمنان خودمان را بهتر بشناسیم.
تاچندوقت پیش که پزشکان برای درمان بیمارانشان خودشان رادرمعرض ابتلابه ویروس کشنده کروناقرارمیدادندوچقدردراین راه تلف شدندفقط برای کمک به بیماران وهمنوعانشان هیچ کس تقاضانکردکه درگذشت پزشکی را باسوت زدن اطلاع دهندوهیچ کس هم مطلع نشداکنون میخواهیم مراقب باشندپزشکان ازکارت خوان استفاده کنندمهم نیست ارزش کارشان مهم کارت خوان ودرآمداداره دارائی است هرچند که درزمان گرفتن مالیات اصلاً به تراکنشهای کارت خوان مطبهااعتنائی نمیکنندوهرچه میخواهندمیگیرندولی چقدرارزش انسان کم شده وپول مهم شده وای اگرازپس امروزبودفردائی
هر مسئولی که یکی از بستگان درجه یکش در کشورهای خارجی زندگی می کند باید برکنار شود چهار هزار نفر یعنی چهار هزار جاسوس بالقوه که از طریق پدر و مادرهایشان در ایران که به اسناد مهم و طبقه بندی شده دسترسی دارند اطلاعات کشور را می فروشند. اگر جمهوری اسلامی حداقل به فکر خودش باشد باید همه کسانی که پست و مقام دارند و بستگان درجه یکشان در خارج زندگی می کنند برکنار کند. شتر سواری دولا دولا نمی شود با این همه فساد سیستماتیک و پول هایی که بستگان مسئولان و مسئولان بصورت نامشروع جمع کرده اند طبیعی است در برابر پول حاضرند هر اسنادی از کشور را بفروشند.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
این کشف عظیم راخودت به تنهائی پیداکردی یاازروی بغل دستی ات نوشتی چون پوتین هم خانواده اش درغرب هستندولی شعارضدغربی میدهد
مگه نميگين مرغ مشتري نداره خوب بهتر صادر كنيد عوض تهديد مگر اينكه مرغ داخلي به خاطر غير بهداشتي بودن قابليت صادرات نداشته باشه .
فرزند مسئولانی که در غرب زندگی میکنند،مگر عقلشون رو از دست بدهند که برای پست حتی وزرات به ایران برگردند.
مقدسی مردم ایران تازه دارن به گرانی نه میگن اگه به تمام اقلام باقیمت نجومی نه گفته بودیم حالا خیلی وضعیت بهتری داشتیم
من پزشکانی را سراغ دارم که نه تنها پوز ندارند بلکه مطبشون تابلو هم نداره و در یک ساختمان مسکونی هستند . به کجا باید اطلاع بدهم ؟
مرغ 120 تومانی؟ کمپین نخریدن؟ میفرمایند با نخریدن مرغ صنعت مرغداری نابود میشود. مگر کمپین نخریدن خودرو راه نیفتاد؟ پس چرا یک صنعت ورشکسته نابود نشد؟ آقایی که نفست از جای گرم بلند میشود. مردم دچار مشکل معیشت هستند . فهم اش خیلی سخت نیست. از پشت میزتان بیرون بیایید و در کوچه و خیابان طی طریق کنید و با چند نفر اعم از مردم عادی و مغازه دار حرف بزنید. کار سختی نیست . حتی یک کودک 5 ساله هم متوجه اوضاع فلاکت بار مردم میشود.
اگر مسئولین ادعای دنبال روی از رزمندگان زمان جنگ را دارن، باید مثل آنها بخاطر مردم و مملکت تا اتمام مسئولیتشان قید خانواده و فرزندان را بزنند، نه اینکه به فکر سرمایه گذاری برای هفت پشت خود باشند.
آقای جبلی دروغ گو تو الان بدتر از زمان فردوسی پور داری عمل میکنی
وقتی فرزند استادار قبلی در لندن خدمت سربازی کنه شما حساب دستتون بیاد
هیچ اشکالی نداره ۵۰ هزار فرزند آمریکا باشند. فقط تظاهر نکنند آمریکا مشکل اصلی ماست. ایران و آمریکا خیلی منافع مشترکی دارند که ایران و روسیه ندارند. متاسفانه خیلی در بالاترین مدارج بجای اینکه فکر منا فع ملی باشند دانسته یا ندانسته دنبال تقویت منافع چین و روسیه هستند.
جناب مقدسی ذاتا درست میگویند، ولی مقصر اصلی دولت بود که با جهاد تبیین و فرا فکنی گران فروش را تولیدکننده معرفی کرد. مردم هم در ناآگاهی و جوگیری محض.
چرا هیچکدام از فرزندان مسئولان ، یا خود مسئولان ، مدافع حرم نیستند؟ چرا اکثر مدافعان حرم از قشر ضعیف یا متوسط رو به پایین جامعه هستند؟ چرا فرزندان مسئولین به عراق و غزه نرفته اند؟ شاید مسئولان فرزندانشان را برای ارشاد کافران و دشمنان به دامان آنها فرستاده اند !!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
به همان علت که در دوره جنگ 8ساله با عراق حتی یک نفر از فرزندان مسئولین در جبهه حضور نداشت!!!
هندیها صنعت ماشین سازی و کلا ماشینهای ایرانی را دوست دارند
واسه فیلمهای اکشن
چون ماشینهای ایرانی با یه تلنگر داغون میشن دیگه نیازی به بدلکار هم ندارن
دیگه نون کیلویی بشه ملت باید همش نون خمیر و ناپخته بخورن ، چون آبش بیشتره و سنگینتره ..
حالا دعوا شروع میشه بین ملت و نانواها !!! خخخخخخخخخ
از قدیم گفتند مرگ خوبه برای همسایه
ننگ بررسانه ای که پول بیت المال میگیره بودجه اش ازجیب ملت تأمین میشه ولی صدای ملت دراون نیست و حتی اجازه نمیدهند که گزارشی ازمردمی که زیر صدها تن آوار در آبادان زندانی شده اند بدهند
همه ایرانیها ماهی سیصد هزار تومن میگیرند؟پس چرا یارانه هرچی کارمند و بازنشسته است رو قطع کردن فقط به صرف اینکه یه ماشین در پیتی به نامشونه،ماشین وسیله رفت و آمده نه ملاک ثروت، اونهایی که یارانه اشون قط شده ایرانی نیستن ؟اضافه حقوق سالانه هم که هیچی ،تورم هم سر به فلک کشیده.
مرغ نخریدن مردم به خاطر ای است که پیش ا افزایش قیمت ها فریرها را پر کرده اند و بسیاری تا یکی دو ماه مرغ دارند. این ملت ار ه رچه بگذرند از شکم نمی گذرند. با این همه گرانی هنوز رستورانها و فست فودها و .. پر مشتری است. تولید مرغ همه ساله در ماههای گرم یعنی از تیر تا شهریور به علت گرما و هزینه زیاد حفظ دمای مناسب و نبودن تجهیزات مناسب در بسیاری مرغداری ها کم می شود. ضمنا انهایی که در سه یال گذشته دان مرغ را گرفته اند و در بازار ازاد فروخته اند و بسیاری از مرغداریها که خوراک را با قیمت دولتی گرفته اند و مرغ را ازاد فروخته اند باید حالا کمی از ان سودهای میلیاردی را چشم پوشی کندن.
آقای مسئول پزشکان هم مالیات را از بیمار می گیرند از جیب خودشان ریالی پرداخت نمی کنند مالیات دهندگان بیچاره کارگران هستند
چرا از قانون سوت زدن به نفع امور مالیاتی استفاده کنیم چرا وقتی رئیس مجلس سیسمونی رو از ترکیه خریداری میکنه سوت زدیم ولی خبری نشد.
حالا دوستی با تو چه ارزشی داره
همان بهتر که رابطه را قطع کردی
مهم نظر مردم است
اگر این حرفها را نزنی کلا حذف می شی
اقای لاریجانی اگر به انها می چسبیدی و تخلفات احمدی نژاد را در مجلس فاش میکردی الان محبوبیت داشتی و قطع ارتبباط شما با موسوی و خاتمی تو را به هیچ جایی نخواهد رساند انها حقیقت را با دنیای امروز مقایسه می کنند شدند منحرف و شما به عقب و تحجر بری میشوی متفکر ؟!
معنی حکومت عدل علی رو هم فهمیدیم که مسولین وفرزندانشان در اروپا وامریکا زندگی کنند اما مرگ برامریکا برای مردم باشه
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل