بازدید 4716
۴

ساختمان‌هایی مانند متروپول در تمام کشور وجود دارد

رئیس شورای شهر تهران گفت: ساختمان هایی مانند ساختمان متروپل آبادان در سراسر کشور وجود دارد.
کد خبر: ۱۱۲۰۵۴۵
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۵ 24 May 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، مهدی چمران رئیس شورای شهر در شصت و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن عرض تبریک به مناسبت آزادسازی خرمشهر گفت: بدون شک آزادسازی خرمشهر از دست نیروهای مهاجم یکی از مهمترین حوادثی است که در دوران دفاع مقدس به وقوع پیوسته است.

وی ادامه داد: فتح خرمشهر تأثیر بسزایی در کشور ما گذاشت و شعفی که مردم ما آن روز به دست آوردند پس از فرار شاه بی سابقه بود.

رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه باید قدر پیروزی‌های خود را بدانیم گفت: نباید با کوچک‌ترین مشکل به تمام این پیروزی‌ها پشت پا بزنیم و تحت تأثیر تبلیغات سوی دشمنان قرار بگیریم.

چمران با اشاره به روز چهارم خرداد گفت: آزادی دزفول را نیز باید تبریک بگویم و مقاومت مردم دزفول را به آنها تبریک میگوییم.

وی با اشاره به شهادت شهید خدایی بیان کرد: شهید صیاد خدایی از حرم مطهر محافظت کرد اما رژیم صهیونیستی و دشمنان ما در رصد نشسته اند تا سربازان کشور ما را به شهادت برسانند و انشاالله دوستان ما انتقام خون این شهیدان را بگیرند.

چمران گفت: صداهای بچه‌های ما که در تمام کشور طنین انداز شده است برای بسیاری زجر آور است اما برای ما مایه شعف و شور است اگر سربازان ما از بین بروند دهه نودی ها هستند که جای آنها را پر کنند.

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به حادثه آبادان گفت: هنگام ساخت یک ساختمان مهندسین ناظر باید به تمامی امور توجه داشته باشند و البته پس از ساخت نیز این ساختمان‌ها باید تعمیر و نگهداری شوند ساخت ساختمان با طبقات زیاد بدون هیچ نگاه کارشناسی صحیح نیست نظیر ساختمان‌هایی مانند متروپل ممکن است در سراسر کشور وجود داشته باشد.

چمران گفت: برای افرادی که در آبادان آسیب دیدند متاسف هستیم و انشاالله مصدومان به خوبی درمان شوند و این درس عبرتی برای تمام شهرداری‌ها باشد که قوانین شهرسازی را به خوبی رعایت و اجرا کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۴
پس شما چه کاره اید؟
اشتباه آدرس ندهیم تخریب متروپل و کشته شدن تعدادی از هم وطنان به سبب فساد در بخشهای مهندسی و صدور مجوزها می باشد چون ساختمان جدید بوده است ؟
بزار برسی چند روز بگذرد بعد شروع کن
لطفا کسانی که خودشان مقصر هستند آدرس غلط ندهند.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر