بازدید 37030

فردا کلیه مدارس بوشهر، تهران، خوزستان، ایلام، کردستان، کرمانشاه، لرستان، قزوین، قم و همدان تعطیل است/ تعطیلی کلیه ادارات و مراکز آموزشی سه استان

بار دیگر افزایش آلودگی هوا موجب اتخاذ تصمیمات اضطراری گردید و آن گونه که خبر می‌رسد، تا کنون در چند استان تصمیم به تعطیلی گرفته شده است. تصمیمی که البته در تهران ممکن است تغییر کند چراکه به تاکید معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران درباره تعطیلی دانشگاه‌ها و ادارات در ساعات پایانی امشب تصمیم‌گیری خواهد شد!
کد خبر: ۱۱۲۰۴۹۳
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۴ 23 May 2022
تابناک اجتماعی
بار دیگر افزایش آلودگی هوا موجب اتخاذ تصمیمات اضطراری گردید و آن گونه که خبر می‌رسد، تا کنون در چند استان تصمیم به تعطیلی گرفته شده است.
 
به گزارش «تابناک»، با تصمیم کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران، فردا مدارس استان تهران تعطیل خواهد بود. معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران با اعلام این خبر گفت: فردا تمامی مدرس استان در تمامی مقاطع تعطیل هستند.

وی با تاکید بر این نکته که درباره تعطیلی دانشگاه‌ها و ادارات در ساعات پایانی امشب تصمیم‌گیری می‌شود، افزود: آزمون کارشناسی ارشد برگزار خواهد شد و همچنین فردا بانک ها نیز فعال خواهند بود.

 

تعطیلی کلیه ادارات و مراکز آموزشی خوزستان


براساس تصمیم کارگروه اضطرار آلودگی هوا در استان خوزستان، کلیه ادارات و دستگاه‌های اجرایی این استان، سه‌شنبه ۳ خرداد تا پایان وقت اداری تعطیل اعلام شدند؛ تصمیمی که تاکید شده شامل مراکز منتخب کرونا، بخش درمانی و خدماتی بیمارستان‌ها و بخش عملیاتی اورژانس نمی‌باشد.

بر اساس این گزارش، کلیه کلاس‌های درس و نوبت‌های کارآموزی دانشجویان در این استان هم تعطیل خواهد بود و متعاقبا بصورت جبرانی برگزار می‌شود. این در حالی‌ست که نوبت‌های کارورزی از این اطلاعیه مستثنی و مطابق برنامه دایر می‌باشد.
 

گرد و خاک مدارس و ادارات کردستان را تعطیل کرد

استانداری کردستان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد با توجه به ورود توده گرد و خاک و آلودگی هوا، تمام ادارات و سازمان‌های دولتی، مدارس و مراکز آموزش عالی سراسر استان فردا سه شنبه سوم خرداد ماه تعطیل هستند. مام امتحانات دانش آموزان در تمامی مقاطع تحصیلی در روز سه شنبه سوم خرداد ماه لغو و با اعلام آموزش و پرورش استان کردستان، زمان بعدی برگزاری آن‌ها اطلاع رسانی خواهد شد.

بر اساس این اطلاعیه، پیرو هشدار سطح نارنجی اداره کل هواشناسی مبنی بر تداوم آلودگی هوا، به پیشنهاد مدیر کل حفاظت محیط زیست، دانشگاه علوم پزشکی، با تصویب ستاد مدیریت بحران استان تمامی ادارات، سازمان ها، بانک ها، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و تمام مدارس شهری و روستای در دو نوبت صبح و عصر سراسر استان به جز دستگاه‌های امدادی و خدمت رسان و مراکز درمانی روز سه شنبه سوم خرداد ماه تعطیل اعلام می‌شود.

گرد و غبار ادارات و مدارس ایلام را به تعطیلی کشاند

 
مجید بیگلریان، مدیرکل ستاد مدیریت بحران استان ایلام از تعطیلی ادارات و مراکز آموزشی استان در روز سه شنبه خبر داد و تاکید کرد که این تعطیلی شامل دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان نمی‌باشد.

وی افزود: به علت وجود گرد و غبار در سطح استان ایلام و پایداری توده بنا به تصویب ستاد بحران فردا ادارات، بانک ها، مدارس و مراکز آموزشی تمام نقاط استان تعطیل شد.
 

تعطیلی ادارات، بانک‌ها، مدارس و دانشگاه‌های استان کرمانشاه


مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه گفت: به دلیل نفوذ ذرات گرد و غبار در جو استان و بر اساس تصمیم کارگروه شرایط اضطراری آلودگی هوا تمامی بانک‌ها و موسسات اعتباری، مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان فردا (سه شنبه) تعطیل اعلام می‌شود.

غلامرضا شهبازی افزود: همچنین همه ادارات استان (به استثنای دستگاه‌های خدمات رسان شامل مراکز امدادی، درمانی، بهداشتی، اورژانس۱۱۵، خدمات شهری شهرداری ها، بخش‌های عملیاتی و دارای نوبت کاری، بیمارستان‌ها وآتش نشانی ها) در روز سه شنبه تعطیل است.
 

تعطیلی مدارس و تاخیر ۲ ساعته آغاز کار ادارات استان همدان شد


اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان عصر دوشنبه با صدور اطلاعیه‌ای با اشاره به تشکیل جلسه کارگروه اضطراری آلودگی هوا و مصوبات آن، اعلام کرد: فعالیت‌های آموزشی در تمامی مدارس استان در نوبت‌های صبح و بعد از ظهر در تمامی مقاطع تحصیلی تعطیل است و حضور دانش آموزان تنها به منظور شرکت در آزمون‌های پایان سال در مدارس در همان ساعات آزمون می‌باشد.

در این اطلاعیه آمده است: به استناد دستور العمل شرایط اضطراری آلودگی هوا، فعالیت ادارات و دستگاه‌های دولتی به استثنای دستگاه‌های امدادی، بهداشتی و درمانی، بانک‌ها و خدمات اضطراری در روز سه شنبه سوم خرداد با ۲ ساعت تاخیرآغاز می‌شود.

مرکز آموزشی و دانشگاهی لرستان تعطیل شدند


به گزارش ایرنا، جلسه کارگروه اضطرار دوشنبه شب به ریاست احمدرضا دالوندمعاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان تشکیل و تصمیم گرفت که به منظور جلوگیری از آثار سوء پدیده گرد و غبار برای فردا سه شنبه مورخ برای تمام شهر‌های استان، تمامی ادارات سازمان‌ها شرکت‌ها و بانک‌ها (به جزء مراکز بهداشتی و خدمات رسان و نظامی) با دو ساعت تاخیر کار خود را آغاز کنند.

براساس این گزارش، تمامی مرکز آموزشی و دانشگاهی تعطیل و امتحانات این روز بعد از آخرین امتحان و طبق برنامه اعلامی از طرف آموزش و پرورش برگزار خواهد شد. همچنین مقرر شد، تمامی مراکز بهداشتی، درمانی، مرکز اورژانس و هلال احمر در تمامی شهر‌های استان با آمادگی کامل شرایط لازم را برای پذیرش بیماران و افراد آسیب‌پذیر نیازمند مداخلات درمانی و حوادث احتمالی را فراهم نمایند.
 

مدارس قم فردا به علت آلودگی هوا تعطیل است

 
کارگروه اضطرار آلودگی هوای قم در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که مدارس این استان فردا سه‌شنبه سوم خردادماه تعطیل است. در این اطلاعیه آمده است: با توجه به ورود گردوخاک از غرب کشور و پیش‌بینی انجام شده توسط اداره‌کل هواشناسی مبنی بر ورود گرد و خاک به استان، احتمال کاهش کیفیت هوا و افزایش گرد و خاک تا صبح فردا وجود دارد.

برهمین اساس، مدارس تمامی مقاطع تحصیلی فردا سه‌شنبه سوم خرداد ماه تعطیل و آموزش‌ها به‌صورت مجازی دنبال خواهد شد.
 

کلیه مدارس استان قزوین تعطیل است

 
مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین گفت: براساس مصوبه جلسه کارگروه شرایط اضطراری آلودگی هوا، کلیه مدارس این استان در روز سه‌شنبه سوم خرداد تعطیل است.

محمدرضا علیمی افزود: براساس این مصوبه همه مدارس در مقطع تحصیلی پیش دبستانی، دبستان و دبیرستان در روز سه شنبه سوم خرداد در سطح استان تعطیل و امتحانات به روز دیگری موکول شود.
 

ادارات و مراکز آموزشی استان بوشهر تعطیل شدند

 
محمد هادی رستمیان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری بوشهر گفت: با پایش میزان ریزگرد‌ها که خارج از استاندارد‌های موجود تشخیص داده شد، فعالیت دستگاه‌های دولتی، مدارس، دانشگاه‌ها در روز سه شنبه تعطیل اعلام می‌شود. دستگاه‌های خدمت‌رسان از جمله بیمارستان‌ها، بانک‌ها، آتش‌نشانی و اورژانس تعطیل نیستند.

آموزش و پرورش استان اعلام کرد: بر اساس مصوبه ستاد بحران استان، به دلیل آلودگی هوا، مدارس و ادارات آموزش و پرورش در سراسر استان، در روز سه‌شنبه ۳ خرداد ۱۴۰۱ تعطیل است و امتحانات داخلی دانش‌آموزان با تشخیص مدیریت مدرسه به روز‌های آینده موکول می‌شود.
 
اخبار تکمیلی متعاقبا منتشر خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱۹
عالیه
چی شده؟؟؟باز شلوغ شده؟؟!!!
ماشالا انقدر دوست داشتنی هستید همه تیم های فوتبال دنیا اماده مسابقات تدارکاتی با شما هستند.
معاون استانداري تهران ظاهرا به خاطر جان انسانها اين تصميمات را نمي گيرند چون پيشاپيش اعلام كرده اند كه به هر حال در هر شرايطي بانكها فردا فعال هستند!شايد هم كارمندان بانك را آدم حساب نمي نمايند!!
چرا مسئول باشرفي جواب نمي ده،‌چرا اينقدر بي حساب و كتابه،‌مردم چرا بايد اينقدر عذاب بكشن، مگر ما مسئول نداريم داره چيكار مي كنه؟؟!!! تركيه چند تا سد زده،‌جيك تون در نيومده،‌چرا ما بايد تاوان شما را بديم ... ... .... ..... ......... ... .
مرکزی را هم اضافه کن
زنجان وضع افتضاحه. اطراف زنجان تعطیل ولی طبق معمول مسئولین زنجان خواب
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
همه خوابند عزیز من .
یعنی‌ چی‌ بخاطر‌ گرد‌ و خاک‌ چند‌ استان‌ تعطیل‌ ؟!

پس چرا‌ کسی آقدامی‌ نمی کنه
؟
بعلت. حاه طلبی. پ همکاری نمردن مشورهای متطقه ملت ها. بخصوص. مردم ایران گرفتاری مصیبتی بعد از مصیبت دیگر میشود
مدارس البرز رو از قلم انداختی
کارمندا و کارگرا و مردم تهران آدم نیستند؟تا کی باید تاوان این استاندار بی تجربه و ناکارآمد را بدیم؟خودش کنار مدرن ترین دستگاه های تصفیه هوا راحت نشسته و درکی از حال مردم کوچه و بازار نداره
متاسفانه مسئولین البرز هم در خواب ناز هستند. معمولا آلودگی از سمت غرب وارد کشور میشه. استانهای قزوین و تهران تعطیل کردن ولی البرز بین این دو استان قرار داره تعطیل نکرده.
کل مسئولین مملکت خوابن
هفته پیش بخاطر اعتصاب اتوبوسها تهرانو تعطیل کردید...
خیلی جالبه با این آلودگی معادن شن ماسه البرز تهران شت فعال هستن عجب مدیریتی داره استان البرز ماشاالله به استان دار
رویای ایده آل مسئولین: ایران تا اطلاع ثانوی تعطیل !!!
پول یکی از هزاران قلم دزدی رو هزینه کنن، مشکل ریزگردها حل میشه.
تهران دو هفته پیش میزان الودگیش نصف اینم نبود تعطلیل شد
چرا امروز نشد
پس چرا اون روز تعطیل شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها