بازدید 8152
تلاش برای جایگزینی سنگال در فیفادی

کانادا استادیوم نداد، بازی ایران با اکوادور لغو شد

قرار بود اکوادور برای برگزاری این بازی دوستانه به کانادا سفر کند، اما استادیومی برای این بازی در اختیار دو تیم قرار نگرفت تا شرایط برگزاری این بازی فراهم نشود
کد خبر: ۱۱۲۰۳۲۳
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۴ 22 May 2022

پس از توافق فدراسیون‌های فوتبال ایران و اکوادور برای برگزاری دیدار دوستانه در فیفادی پیش رو، شرایط برگزاری این بازی در خاک کانادا فراهم نشد.

اردوی تیم ملی فوتبال ایران در کانادا برای برگزاری بازی با این تیم برپا خواهد شد و اکوادور نیز در همین مقطع برای برگزاری دیدارهای دوستانه در خاک آمریکا حضور دارد. طبق توافق دو فدراسیون و با توجه به اینکه تیم ملی ایران برای گرفتن روادید آمریکا مشکلاتی دارد، قرار بود اکوادور برای برگزاری این بازی دوستانه به کانادا سفر کند، اما استادیومی برای این بازی در اختیار دو تیم قرار نگرفت تا شرایط برگزاری این بازی فراهم نشود.

بازی تیم ملی با اکوادور لغو شد؛ سنگال حریف ایران؟

طبق آنچه حمید استیلی گفته بود، در صورت فراهم نشدن دیدار با اکوادور، فدراسیون فوتبال مذاکرات خود را با فدراسیون سنگال آغاز می‌کند و حالا این اتفاق در دستور کار قرار گرفته است. سنگالی‌ها برای سفر به تهران، باید با فدراسیون فوتبال ایران به توافق دست یابند و جزئیات این بازی در حال مذاکره است.

با توجه به اینکه، تیم ملی ایران دیدار خود را مقابل کانادا در ونکوور روز 5 ژوئن (بامداد 16 خرداد) برگزار خواهد کرد، باید بلافاصله به تهران بازگردد تا در صورت نهایی شدن دیدار با سنگال، به مصاف این تیم برود. به این ترتیب و با توجه به اختلاف ساعت ایران و کانادا، تیم ملی فوتبال کشورمان 17 خرداد به تهران می‌رسد و با احتساب استراحت و آماده‌سازی، از 21 خرداد ماه تا پایان فیفادی که 24 خرداد ماه خواهد بود، می‌تواند از سنگال میزبانی کند.

تیم ملی سنگال، قهرمان قاره آفریقاست که در گروه A جام جهانی 2022 قطر، با کشور میزبان، هلند و اکوادور همگروه است و با ستاره‌هایی چون سادیو مانه، ادوارد مندی، کالیدو کولیبالی و... می‌تواند حریفی جذاب برای تیم ملی ایران باشد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان