بازدید 6288

نایب رئیس سامسونگ در تور رئیس ‌جمهوری آمریکا

بر اساس اعلام سخنگوی دادگاه ناحیه مرکزی سئول، «جی وی لی»، نایب‌رئیس سامسونگ الکترونیکس، از شرکت در جلسه محاکمه کلاهبرداری حسابداری در روز جمعه (امروز) معاف شده است، زیرا انتظار می‌رود او میزبان تور رئیس‌جمهوری ایالات متحده از یک کارخانه نیمه‌هادی در کره‌جنوبی باشد.
کد خبر: ۱۱۱۹۹۰۱
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۴ 20 May 2022

 

به گزارش تابناک و به نقل از خبرگزاری رویترز، این سخنگو گفت: «اگرچه حضور متهم به عنوان یک قاعده برای اطمینان از حق او برای دفاع الزامی است، اما دادگاه با درخواست لی برای عدم حضور موافقت کرد.»

رسانه‌های کره‌جنوبی اعلام کردند، انتظار می‌رود که لی، جو بایدن، رئیس‌جمهوری ایالات متحده را در جریان بازدید از بزرگ‌ترین کارخانه نیمه‌هادی جهان واقع در شهر پیونگ تاک در حدود ۵۰ کیلومتری سئول همراهی کند.

انتظار می‌رود این اولین توقف بایدن در طول اولین سفر آسیایی او به‌عنوان رئیس‌جمهوری آمریکا به کره‌جنوبی باشد.

از زمان آزادی مشروط لی در آگوست سال گذشته به دلیل محکومیت به رشوه، این پرمخاطب‌ترین حضور عمومی او خواهد بود.

غیبت لی در دادگاه یک اتفاق نادر است. سوابق دادگاه نشان می‌دهد که برای بیش از یک سال، او در تمام جلسات دادگاه جداگانه مربوط به ادغام ۸ میلیارد دلاری دو شرکت سامسونگ در سال ۲۰۱۵ شرکت کرده است.

در سال ۲۰۲۰، دادستان‌ها، لی را به دستکاری قیمت سهام و کلاهبرداری حسابداری مرتبط با ادغام متهم کردند. لی این اتهامات را رد کرده است.

از زمان آزادی مشروط لی، سامسونگ اقدامات بزرگی انجام داده است؛ مانند انتخاب تیلور، تگزاس به عنوان محل کارخانه جدید تراشه ۱۷ میلیارد دلاری خود در ایالات متحده، ادغام بخش‌های موبایل و لوازم الکترونیکی مصرفی.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار