بازدید 43809
سه‌ هزار و دهمین بسته ویژه خبری «تابناک»

سرلشکر صفوی: ما تصمیم می‌گیریم، آمریکایی‌ها گوش می‌دهند؛ به برجام هم تن می‌دهند/حمایت دایی از وریا غفوری: از هرکس که صدای مردم باشد، حمایت می‌کنم/ماجرای بیلبورد جنجالی مرغ قسطی چه بود؟

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند «وزیر راه: برخورد جدی با متخلفان در صورت افزایش بی‌ضابطه نرخ اجاره مسکن» / «چرا رشته مچ‌اندازی زنان ممنوع شد؟» / «خبرگزاری دولت: نرگس منصوری هنگام فرار از کشور دستگیر شد» / «کیوان صمیمی به زندان بازگشت» و ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۱۹۷۹۳
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۰ 19 May 2022

عطیه اسداله؛ «تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیترهایی از حوزه های مهم خبری به خصوص سیاسی و اقتصادی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی و اوضاع اقتصادی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.


واکنش جانشین فرمانده فراجا به اعتراضات روزهای اخیر
جانشین فرمانده فراجا درباره اعتراضات در روزهای اخیر گفت:زمانی که جمعیت به گرانی و کمبود اجناس معترض می‌شوند، حق با آن‌هاست؛ اما معاندین و دشمنان و سوءاستفاده کنندگان و کسانی که بدخواه هستند، از این جمعیتی که حرف‌هایشان را آرام می‌زنند سوءاستفاده می‌کنند.قطعا پلیس با این افراد برخورد جدی می‌کند و برای ما قابل تحمل نیست؛ اینکه برخی غیرمجاز تجمع می‌کنند و اقدامات تخریب‌آمیز دارند و به اموال شخصی و دولتی آسیب وارد می‌کنند، قابل تحمل نیست و قطعا ما به خواست مردم با این افراد مقابله می‌کنیم.تعدادی از معترضین از اصل طرح هم مطلع نبودند و بعضا انتظاراتی داشتند و آمده بودند، توجیه شدند و الحمدالله مشکل خاصی وجود ندارد./ایلنا

وزیر راه: برخورد جدی با متخلفان در صورت افزایش بی‌ضابطه نرخ اجاره مسکن
وزیر راه و شهرسازی گفت: به مستاجران و اجاره دهندگان هشدار می‌دهیم، خارج از حیطه ثبت نرخ اجاره در سامانه‌ها عمل نکنند. رستم قاسمی بعدازظهر امروز در برنامه تلویزیونی ضمن اشاره به تمهیدات دولت برای ساماندهی بازار اجاره مسکن، اظهار داشت: یکی از موضوعات مهم این روز‌ها بحث افزایش اجاره مسکن است، حداکثر افزایش اجاره‌بها در تهران 25 درصد است، از صاحبان املاک تقاضا داریم که افزایش اجاره مسکن آنها بیش از این رقم نباشد.وزیر راه و شهرسازی گفت: این درصد افزایش نرخ اجاره‌بها با کار کارشناسی در ستاد تنظیم بازار تصویب شده است.وی افزود: در صورت بروز تخلف، طبق مصوبات ستاد تنظیم بازار با متخلفان برخورد می شود.


آزادسازی قیمت‌ها، حالِ نمایشگاه کتاب را گرفت
اگرچه علی رمضانی، قائم‌مقام نمایشگاه و سخنگوی آن اعلام کرد «تا پایان روز هفتم، (چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت) ۱۰۰ میلیارد تومان کتاب به فروش رسیده است.» برخی ناشران می‌گویند بارها پیش آمده است که آدم‌ها، کتابی را بردارند، ورق بزنند و با دیدن قیمتش آن را سر جای خود بگذارند.عباس حسین‌نژاد، مدیر انتشارات «پرنده»: متاسفانه این صحنه را بسیار دیده‌ایم که آدم‌ها قیمت را که می‌بینند، حال‌شان مقداری بد می‌شود و کتاب را زمین می‌گذارند.عابس قدسی، مدیر انتشارات «سپیده باوران»: وقایع چند روز اخیر در ماجرای آزادسازی قیمت‌ها و تاثیر روانی آن در جامعه قطعا در کاهش استقبال از نمایشگاه نقش داشته است.مرتضی کاردَر، مدیر انتشارات «هرمس»: تلاقی این دو اتفاق؛ نمایشگاه کتاب و آزادسازی قیمت‌ها بدترین اتفاقی بود که می‌توانست بعد از دو سال عدم برگزاری در پی شیوع کرونا برای نمایشگاه کتاب رخ دهد./خبرآنلاین

احمد خاتمی: موضوع گرانی‌ها آن طور که انتظار بود، برای مردم باز نشد
حجت الاسلام سید احمد خاتمی عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت تهران در همایش نکوداشت آیت الله سید محمد شاهچراغی در دامغان گفت: تخریب و اهانت به روحانیت رسم عده‌ای شده است و فضای مجازی هم در این آتش می دمد. وی ضمن تشریح ویژگی های شخصیتی نماینده سابق ولی فقیه سمنان ادامه داد: هدف از این گونه مجالس و نکوداشت ها طرح و راه و مسیر و جواب به ضد انقلابی است که قدرشناسی از روحانیت ندارند. وی با تاکید بر اینکه عالمان دین همچنان محبوب القلوب هستند، یادآور شد: فاجعه است در خیابان یکی از شهرهای کشور 50 مجتهد بوده و الان یک طلبه و مجتهد هم وجود ندارد. امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: مسئولان قصه گرانی‌‌ها را باز کنند؛ مسئولان خدمتگزار مردم هستند لیکن آن‌طور که باید موضوع گرانی ها برای مردم باز نشده است.
عضو مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: چه آنهایی که به رئیسی رای دادند و چه آنهایی که به رئیسی رای ندادند می‌گویند طرح آزادسازی یارانه‌ها لازم است.


چرا رشته مچ‌اندازی زنان ممنوع شد؟
روزنامه اعتماد نوشت: دی‌ماه سال گذشته به دستور مریم کاظمی‌پور معاون ورزش زنان وزارت ورزش و جوانان چند رشته ورزشی از جمله مچ‌اندازی برای زنان ممنوع اعلام شد. این دستور در حالی صادر شد که در سال‌های گذشته تیم‌های مچ‌اندازی زنان ایران در مسابقات بین‌المللی حاضر شده و حتی مدال هم کسب کرده بود. ورزشکار زن ایران این امکان را نداشتند که با لباس آستین کوتاه خالی در مسابقات شرکت کنند، بنابراین با هماهنگی مراجع بین‌المللی پذیرفته شد که دختران کشورمان بتوانند با پوشیدن پیراهن آستین کوتاه فرم که تا روی آرنج می‌آید و پوشیدن یک ساق دست که تا آستین تی‌شرت بالا کشیده می‌شد تمام دست را بپوشانند.به این ترتیب، هنگامی که ورزشکار ایران در حالت عادی قرار می‌گرفت به هیج عنوان نقطه‌ای از دست او دیده نمی‌شد. با این حال در طول مسابقه فاصله‌ای به اندازه شاید یک سانتی‌متر بین آستین تی‌شرت و ساق دست ایجاد می‌شد و این دقیقا همان نقطه‌ای است که معاون زنان وزارت ورزش را بر آن داشت که حکم به ممنوعیت این رشته بدهد.

خبرگزاری دولت: نرگس منصوری هنگام فرار از کشور دستگیر شد
ایرنا خبرگزاری رسمی دولت نوشت: «نرگس منصوری یکی از عناصر وابسته به گروهک‌های ضد انقلاب هنگام فرار از کشور دستگیر شد.خانم نرگس منصوری از عناصر ضد انقلاب که با رسانه‌هایی همچون ایران اینترنشنال همکاری داشت هنگام خروج غیر قانونی از مرزهای زمینی کشور دستگیر شد.برپایه این خبر نرگس منصوری با سوءاستفاده از رأفت اسلامی در مدت حدود دو سال و نیم مرخصی از زندان به اقدامات مجرمانه و ضد امنیتی خود مبادرت نموده و پس از اطلاع از اجرای حکم توسط ضابطان قضایی برای بازگشت به زندان، قصد فرار از کشور داشت که توسط ماموران بازداشت شد.قابل ذکر است ماموریت خانم منصوری تحریک افکار عمومی از طریق تهیه بیانیه‌های جعلی و انجام مصاحبه‌های تحریف شده و تحریک آمیز با هدف ایجاد آشوب و ناامنی در کشور بود.»

ماجرای بیلبورد جنجالی مرغ قسطی چه بود؟
طی یکی دو روز گذشته، بیلبوردی با موضوع فروش مرغ در یزد، با عنوان «عرضه گوشت و مرغ با پرداخت چک دو ماهه، بدون ضامن» در سطح شهر نصب و منتشر شده است. این تصویر در فضای مجازی حاشیه ساز شد و برخی آن را بهانه تمسخر طرح جدید در اصلاح یارانه‌ها کردند.حامد سلطانی سخنگوی شهرداری مرکزی یزد در این خصوص به خبرنگار فارس از این استان، اظهار کرد: مدیریت بیلبوردهای شهری به دو صورت برون سپاری (توسط بخش خصوصی) و سازمانی(توسط سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری) انجام می شود.وی با بیان این که آگهی فروش چکی مرغ در بیلبوردهای واگذار شده به بخش خصوصی واگذار شده گفت: مسئولیت تایید محتوا به عهده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان است.

احسان عابدی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد هم در این خصوص به خبرنگار فارس اظهار کرد: این آگهی توسط واحد ارزیابی و تایید محتوای اداره کل تایید شده ولی به دلیل شرایط کنونی قیمت و عرضه مرغ در استان قرار شده این بیلبورد از منظر شهری حذف شود. احمد شبانی مسئول نظارت و تایید محتوای تبلیغاتی اداره کل ارشاد یزد هم در این خصوص به خبرنگار فارس اظهار کرد: محتوای این بیلبورد به لحاظ قانونی مشکلی نداشته است. وی افزود: مراحل تایید محتوا قبل از گرانی مرغ و شرایط کنونی عرضه این محصول انجام، ولی متأسفانه در نحوه نصب و زمان انتشار آن بی سلیقگی شده است. شبانی در پایان گفت: با دستور مدیرکل ارشاد یزد قرار است این بیلبورد از سطح شهر جمع آوری شود.


دایی: از هر فردی که صدای مردمش است حمایت می کنم
علی دایی با انتشار پستی در اینستاگرامش در حمایت از وریا غفوری بازیکن تیم فوتبال استقلال، نوشت:ساکت کردن منتقد ،فقط و فقط پاک کردن صورت مساله است. مردم در سخت ترین شرایط اقتصادی هستند و باید به جای سرکوب، فکر اساسی برای حل مشکلاتشان کرد. فارغ از رنگ ها، از هر فردی که صدای مردمش است حمایت می کنم همانطور که در تمامی این سالها تلاش کردم حامی و صدای مردم سرزمینم باشم.

کیوان صمیمی به زندان بازگشت
کیوان صمیمی با حکم پزشکی قانونی به زندان بازگشت داده شد.کیوان صمیمی که به جرم ارتباط با گروهک تروریستی منافقین به سه سال حبس محکوم شده بود، سال گذشته با حکم ارفاقی پزشکی قانونی به مرخصی از زندان رفت.نامبرده با سوءاستفاده از این حکم، مجدداً شروع به فعالیت ضد امنیتی و ارتباط با گروه‌های ضد انقلاب خارج کشور کرده بود و لذا با اتمام مدت مرخصی، پزشکی قانونی با بررسی و معاینه مجدد، حکم به بازگشت وی به زندان را صادر کرد.

سرلشکر صفوی: آمریکا به قبول برجام تن خواهد داد
دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: امروز ما تصمیم می‌گیریم و آمریکایی ها باید گوش دهند و پیش بینی من این است که آمریکا به قبول برجام تن خواهد داد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶۶
در انتظار بررسی: ۳۰
انتشار یافته: ۱۳۸
اگر شما میگویید و آمریکا گوش می دهد!!!!
خوب به این پدر سوخته بگویید چرا ۴۰ سال است که ما را تحریم کرده است و زندگی را به کام ما تلخ کرده است
پاسخ ها
ناشناس
| Italy |
۱۴:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
فقط گوش میکنند ولی جوابی نمی دن
آقای صفوی شما که اینقدر هنر دارید که پشت آمریکا رو به خاک می‌مالید ! سران کاخ سفید رو مطیع اوامر خودتون می کنید ! لطف کنید پشت این تورم و گرانی‌ها رو هم به خاک بمالید ،لطف کنید این اسب سرکش (دلار ) رو هم مطیع خودتون کنید !
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۵:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
سلام خوش تیپ. از نظر من که رفتم خواستکاری 50 درصد مسئله همین الان حله. ولی پدر دختر گفت برم به جهنم. دارم روش کار می کنم حداقل جهنم نرم! ولی شما 50 درصد هم حل نیست. فقط شاید 25 درصد حل باشد. 25 درصد باقیه با پوتین و 50 درصد بقیه با پدر دختر غیر تحریمی!
بــــــــــــــــــــــــــــعـــــــــــــــــــــله. جناب آقای صفوی شما درست می فرمائید. شاهد هستیم که تا حالا هر چه شما فرموده اید آمریکا گفته بله قربان امر بفرمائید. برای همین است که 80 در صد مردم آمریکا هم اکنون زیر خط مطلق فقر زندگی می کنند و هر روز که از خواب بیدار می شوند متوجه می شوند تمام اقلام مصرفی زندگیشان 20 در صد بسبت به روز قبل افزایش یافته است ارزش پول ملیشان 30 در کاهش یافته است. کشورشان در تمام مجامع بین المللی فاقد هر نوع ارزش و اعتباری است و هزاران بدبختی دیگر. همه به خاطر این است که در برخی موارد به شما نگفته اند بله قربان شما درست می فرمائید. آقای صفوی خوشحال شدید؟!!!!!!!!!!!!!!!
جناب اقاى على دايى
شما خيلى به فكر مردم هستيد به امريكا كه شهرونديش را داريد حداقل دو كلام بنويسيد كه باورمان شود! نه عزيز جان مردم ميدانند كه امريكا و اذنابش مردم را هدف گرفتهاند. لطفا خودتان را به خواب نزنيد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
تحریم که بد نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
مرد شماره یک ایران علی دایی
سردار صفوی" امریکا به برجام تن خواهد داد"

این همان برجامی نبود که می گفتید " بوی تعفن" می دهد..حال چنان در وصفش سخن می گویند که گویی برگ برنده اشان است!
امریکا مجبور است به برجان برگردد
چون هیچ تسطلی بر دلارش ندارد و هر روز گرانتر می شود
دایی و وریا همیشه طرف مردم بوده اند اما مسولان نااگاهن
یه سوال
ما بیشتر به برجام احتیاج داریم یا آمریکایی ها؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
نمی بینی هر روز دلار دارد بی ارزشتر می شه
چشم نداری ببینی مردم امریکا زباله گردی می کنند
نمی بینی پوست گاو می دهند موبایل وارد می کنند.
نمی بینی تورم سه رقمی چه آتشی به زندگیشون انداخته وهیچ امیدی به آینده ندارند.
یک صفحه سرتا سر سیاه
علی دایی عزیز دوستت داریم
امريكايي تن خواهند داد يا شما جام زهر رو مينوشيد؟
اره واقعا امریکا امده دست بوسی....!!!!!؟
بله باید گوش دهند!!خ
سرلشکر صفوی‌ دوره خدمت‌ شما تمام شد خسته نباشی برو استراحت بفرما‌ و سیاست را به‌ سیاستمداران‌ بسپار‌ !
این چه رسمیه‌ یک عده ای دست از سر مملکت‌ برنمیدارند‌ و فکر می کنند‌ هرچه‌فکر می کنند‌ درسته‌ ؟!
شما‌ چرا فکر میکنی‌ ابرقدرت‌ امریکا‌ پیش شما لنگ خواهد انداخت‌ ؟!
با این ایده ها و نظرات‌ هیچ توافقی‌ با دنیا‌ حاصل نخواهد شد و دود ش به چشم‌ ملت ایران‌ خواهد‌ رفت !
شرمندگی‌ پدران‌ از روی زن و بچه و افسردگی انها‌ ره اورد‌ فشارهای‌ اقتصادی و چنبره‌ گرانیها‌ بر ای مردم‌ شریف ایران‌ است‌ که دوشادوش شماها‌ در مقابل دشمن ایستادند‌ و حالا‌ سزاوار‌ اینهمه‌ تنگنا‌ نیستند‌ .
بااحترام،بنابه گفته سردارسرتیپ رستم قاسمی وزیرمحترم نفت!ببخشیدمسکن وشهرسازی همانطورکه همه طرحهای دولت محترم مانند افزایش قیمت اقلام ومواد خوراکی به بیش از ۳۰۰%کارشناسی شده است،اعلام افزایش کرایه مسکن ۲۵%نسبت به سال قبل هم حتما کارشناسی شده می باشد!!!!!؟
سرلشکر آروم تر برو.
مگه نمی خواستید برجام را پاره کنید؟ حالا آمریکایی ها به برجام تن می دهند. خدایا ما از دست این ها چی می ‌شیم
برخلاف نطر احمد خاتمی مردم با پوست و گوشتشان گرانی رادرک می کنند لازم به بازکردن بیشتر نیست شما بهتره وضع مردم را برای،خودتان کمی تحلیل کنید فردا اگر به قیامتی معتقد هستی
اگر شماها خادم مردم هستید پس مسیولان کشورهای دیگه مثل فرشته ها از عالم غیب آمدند و همگی به پای مردمانشان سجده می کنند
معاون زنان وزارت ورزش عجب آدم منحرفی هست...
سردار شما میگید و آمریکائی ها گوش میدهند ؟؟؟؟.؟
اگر هم آمریکا به برجام تن دهد تا آمدن ترامپ به عرصه انتخابات فرصت زیادی نیست رد صلاحیت هم نمی شود از ما گفتن
دایی، از هر کس که صدای کدوم مردم باشد ؟؟؟
اگر اینطوری هست که اقای صفوی میفرمایند چرا عراق باید از امریکا اجازه بگیرد تا بدهی خود به ایران را بپردازد؟!
خدایا خودت کمکمون کن، امریکا را هم که به زانو دراوردیم و از این به بعد به حرفمون گوش میده، فقط حالا که حرفمون را گوش میده بگین سهمیه ایرانی ها را برای لاتاری زیاد کنند، ممنون میشیم
وریا سلطان بی همتای استقلال هست از جنس مردم بدون شک هزینه داره چرا که این جماعت منتخب ملت نیستند منتصب هستند .
سرلشكر صفوي مطمئنه؟
فعلاً كه آمريكا ميگويد و روسيه گوش ميكند. آيا ما چيزي براي گفتن داريم؟
حرف مفت كه حناق نيست گلوي ايشان را بگيرد
اگر شما خدمتگزاران مردم هستید مردم دیگه دوست ندارند به شماها زحمت بدهند لطفا بروید و بازنشتگی خوبی داشته باشید ما مردم هم کارها را با هم تقسيم می کنند
صدای مردم با قرارداد میلیاردی از جیب مردم
آقای رییسی بجای پرداخت این پولی که جز بدبختی چیزی نصیب ملت نمیکنه پول رو میدادی به کارخانه ها و واحدهای تولیدی در غالب پرداخت حق بیمه و مالیات کارگران ، تا نه خلق پولی صورت نمی‌گرفت و نه کالایی گرون میشد ، حالا این پول تو این چند روز نابود کرده اقتصاد مملکت رو از شیر ۵ هزار تومانی که شد ۱۷ هزار که متاسفانه با کمال وقاحت دولت به تولید کنندگان دستور داده ۲هزار تومان قیمت رو کم کنید و بجاس آب تو شیر اضافه کنید تا یک درصد چربی آن کم بشه ؟؟؟ وقتی امام راحل شما می‌شناخت که مملکت داری کار شما نیست بخاطر همین بود ،
سلام فرمانده
وزیر راه چه کاره است که برای بازار اجاره مسکن تصمیم گیری می‌کند قیمت اجناس را چندین برابر کرده انتظار دارید صاحبان املاک مالشان را مفت اجاره بدهند نتیجه تصمیمات نا صحیح دولتمردان را باید مردم بدهند
آقای رستم خان شیر از دو رور پیش سه برابر شد چرا برخورد نمیکنه ارباب ؟؟؟؟
اگه گوش میدن بگید تحریم نکنن :)
واقعا رییسی اینقدر گند زره بود به زندگی کارگران و معلمان که جرات نکرده با آنها ملاقات مردمی داشته باشه بعد ادعای دولت مردمی داره ؟؟ مردمی بودن رییسی مثل مردمی بود شریعت مداری هست ؟؟ که هر اراجیفی که خودش می‌پسندد رو سخن مردم داره
آقای سردار صفوی . اگر هر چه ما می گوییم آمریکا گوش کند باید پیش از بازگشت به برجام کل خسارت حاصل از تحریم را بپردازد . و نیز سپاه را از لیست گروه های تروریستی و تحریم خارج کند . همچنین مقامات کشور را که تحریم کرده از تحریم خارج کند . اگر حرف شما درست باشد باید آمریکا کل این موارد را انجام دهد .
زنده باد دایی
هیچ کس مثل رهبری به فکر ملت نیست ولی گوش دولتمردان اصلا بدهکار نیست ؟؟
هزاران دفعه رهبری دستور دادن به این وضعیت نابسامان اختلاف حقوقی پایان دهید ولی کو گوش شنوا ، دستور اکید دادن به وضعیت پرستاران رسیدگی کنید اصلا کسی توجه نکرد ، چند ساله میگویند به وضعیت معیشت کارگران و معلمان توجه کنید هر ریییس جمهوری میاد که با معلمان عقده داره ؟؟ بخصوص این دولت که همه متاسفانه تنبل ترین شاگردان مدرسه بودن فقط کلش میشد کارنامه دبیرستان آنها و نمرات افتضاح امثال میرکاظمی رو نشون داد ،
کمتر از سه ماه دیگه بدون شک ورق به نفع ملت برمیگرده،
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
نوستراداموس؟؟
آقای رییسی این کشوری هست داری درست میکنی
معلمان در زندان
قلمها شکسته
زبانها دوخته
خاتمی ممنوع الخروج
احمدی نژاد ممنوع الخروج
نخست وزیر ۸ ساله محصور
رئیس مجلس ۱۲ ساله محصور
فرودسی پور ممنوع التصویر
دایی ممنوع التصویر
عطاران ممنوع التصویر
مرحوم شجریان ممنوع الصدا
حالا هم وریا غفوری این کرد غیور ممنوع التصویر .
چرا هر کسی در کنار ملت قرار می‌گیرد باید هزینه بده ؟؟؟
یعنی همه نادان هستند و شما و باند حسین شریعت مداری دانا ؟؟
آقای رییسی حادثه ادره مستغلات بوشهر حرفهای زیادی برای گفتن دارد ؟؟ مواظب باشید ملت جون به لب شدن ؟؟؟؟؟؟
چطور نرگس منصوری با چهره مبدل در بین این همه ادم هنگام خروج از کشور بازداشت می شود ولی سالانه دو میلیون تن آرد که میشود روزی ۵۵۵کامیون ده تن از کشور و دولت نمی تواند حلوی قاچاق آن را بگیرد قسم حضرت تباس را قبول کنیم یا دم خروس .؟
جناب سردار صفوی، تنها تفاوت بزرگ شما و سایر مسولان با ۸۰ درصد جمعیت کشور که زیر خط فقر رفته در این است

که شما در رفاه و اسایش هستید و کلا چیزی بنام فقر و نداری و بیماری و کمبود و گرسنگی و نداری و به مسکنی و بی غذایی و بیکاری و تورم و گرانی و‌نگرانی و شرمندگی خانواده و ‌درد بدهکاری و هزاران مصیبت ناشی از اوضاع و احوال اسفبار و فلاکت بارتر کشور و مردم را دهه هاست که لمس نکرده و نمی کنید

و بقول معروف نفس تان از جای گرم و نرم و روان و زیبا بیرون می آید

اگر شما و سایر مسولان همچون اوایل انقلاب و دوران جنگ ۸ ساله، سطح زندگی تان همچون ۸۰ درصد جمعیت کشور بود

یا از این شعارها نمی دادید و یا اگر هم مشابه این شعارها را میدادید ،
مردم باور کرده و احترام و اعتماد می کردند و میدانستند که شما در سطح زندگی انها هستید و همچون انها در رنج و سختی در حال مبارزه می باشید .

لطفا کمی تفکر و انصاف تان را بیشتر کنید
خخخخخخخخخخ!
سردار نمک به زخم مردم نباش به جاش هر چه زودتر برجام را اکضا گنیید تا از خسارتهای میلیاردی از جیب مردم پرهیز شود
آقای دایی عزیز صدای مردم را کسی می تواند بشنود که در ویلای آنچنانی ، زندگی آنچنانی نداشته باشد ، آقای دایی صدای مردم فقط آنهایی نیست که به گوش شما می رسد آقای دایی آن به خون خفته های مظلوم که جان شیرین را فدای آرمانهای اسلامی کردند هم جزوی از مردم بودند که هر لحظه صدایشان در گوش ما طنین می اندازد که مدافع اسلام و انقلاب باشید و در مقابل دشمن تن به ذلت ندهید و آرمانهای انقلاب را فدای زیاده خواهی های خود نکنید و کاری نکنید که استقلال و امنیت کشور به خطر نیافتد .
برای مردم از بخشی از حقوق میلیاردیتون که از جیب بیت المال غفرا هست بگذرید اگر صاذف ههستید!!!!!!!!!!!!!!
جناب صفوی، کاشکی به این سادگی که میگید بود. اون موقع دیگه اینهمه مشکلات اقتصادی نداشتیم!!!!
به آقای دائی توصیه میکنم به نصیحت پدرشان که بارها خودشان به آن اشاره کردن گوش بدهند و هیچگاه در مسائل سیاسی دخالت نکنند تجربه هم نشان داده شما و خیلی از سلبریتهادیگر بینش و آگاهی لازم را برای دخالت در مسائل سیاسی ندارید !
پاسخ ها
احسان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
فقط مونده تو به علی دایی توصیه و راهنمایی بدی!!!چه اعتماد به نفسی هم داری
ما مردم همراه علی دایی و وریا غفوری هستیم
ننگ بر سانسور
ننگ بر رسانه میلی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
نادان جان علی دایی تو مسایل سیاسی دخالت نکرده بلکه در مورد مسایل اجتماعی صحبت میکنه.هنوز درک و فهمت به این چیزها نمیرسه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
تو هنوز فرق بین صحبت ها و عملکردهای سیاسی با اجتماعی رو نمیتونی بفهمی؟
اقای سرلشگر صفوی فقط بفرماید که تاکنون کدام یک پیش بینی ها و نظرات و عقایدتان درست از اب در اومده؟؟!!
اقای وزیر کار و اقای رییس تامین اجماعی لطفا بفرمایید که چرا هنوز مابه التفاوت حقوق بازنشسگان به هیچ جایی نرسیده؟همه چیزهای ضروری را بین 70 تا 300 درصد گرون کردید اما پای بازنشسگانکه به میان میاد انگار از گوشت تنتون میخواین بدین!!!
آقای صفوی احتمالا مزاح می فرمایید .کارگر امریکائی ساعتی ده دلار کارگر ایرانی روزی ده دلار !!!به فرض هم آمریکا حرف شما را گوش بدهد برای منافع ملت آمریکاست
سراشکر یه جوری حرف میزنه انگار امریکا تحریمه بیدار شو سرلشکر
آره ما بخاطر تحریم و اوضاع بد اقتصادی کشور به زحمت افتاده ایم و این ماییم که به برجام نیاز داریم آیا اوضاع مردم بیچاره را نمیبینید
آقای احمد خاتمی تو گرونی رو حس میکنی فکر نمکنم که حس کنی.
آقای صفوی مطمئنی
یعنی شما از آمریکایی‌ها خواستید با تحریم به اقتصاد ایران فشار بیارن و اونام گوش کردن؟
تا زنده ایم رزمنده ایم
یعنی تحریم ها هم تصمیم شما بوده که آمریکایی ها انجام داده اند؟ آخر این چه گویشی است و شما مردم را چه فرض کرده اید! تا آنها می خواهند کوتاه بیایند، رجزخوانی شما شروع می شود. مردم را درمانده کرده اید به خدا.
آقای فرمانده فراجا فرق تجمع مجاز و غیر مجاز در کجاست ؟ آیا غیر از اینه هر صدای موافق مجاز و صدای مخالف غیر مجازه ؟ بر طبق قانون اساسی وزارت کشور موظفه بنا به درخواست ، مجوز تجمع و اعتراض مدنی را صادر نماید شما یک مورد را در طول چهل سال اخیر نام ببرید که چنین مجوزی صادر شده باشد ، موافقان که مجوز لازم ندارند و تجمع آنها در هر صورت و هر مکان مورد تشویق و مورد تایید است من بعنوان یه ایرانی مخالف فلان طرح مسئولین هستم صدایم را چگونه به گوش آقای مسئول برسانم کجا برای من و همفکران من وجود دارد که بسیار متمدانانه و به دور از اغتشاش و خرابکاری و مسائل سیاسی اعترض خود را اعلام کنم ؟ هر چند در کشوری که انقلاب آن با شعار استقلال و آزادی پیروز شده ، اعتراض سیاسی هم حق مسلم اون ملت هست تا کی عده قلیلی مانند شما قرار است خود را صدای مردم بنامند و وکیل و وصی همه باشند ؟ بذارید ملت خودش حرفش را بزنه بخدا این حق مردم هست که برای سرنوشتش تصمیم بگییره آقای سرلشکر صفوی شما در این چهل و اندی سال چه تصمیمی گرفتید که دیگران خصوصا امریکا به آن گوش کرده ؟ شما با پیش بینی های گرانقدر خود بعد از این مدت طولانی کشور را به اینجا رساندید که ملت در قرن ۲۱ نگران ارزاق عمومی خود است ، لطفا دیگه بسه اینقدر شماها شیفته خدمت نباشید دست بکشید و میدان را به اهلش بسپارید تا کشور نه با پیش بینی که با واقعیات اداره بشه
در ایران حرف زدن شده عادت آقایان
امکان وقوع اعتراضات سراسری در کشور وجود دارد اما این را باید بدانیم که مشکلات با آمدن در خیابان درست نمی‌شود. در دنیای سیاست هیچکس با آدم رفیق و یا دشمن نیست؛ یعنی نباید اروپا را دشمن و یا دوست خود بدانیم. باید تلاش کنیم با همه کشورها روابط قابل قبولی داشته باشیم. آقایان باید به تمام دنیا بگویند که ما با چین و روسیه نه دوستیم نه دشمن! بنده خطاب به دوستان اصولگرا می‌خواهم بگویم که آقایان محترم با هم دوست باشید! چرا شما جماعت با هم سازش ندارید؟ مقداری از حرص و طمع‌تان را برای رسیدن به خواسته‌های دنیوی کاهش دهید و به مردم فکر کنید! این روندی که آقایان اصولگرا در پیش گرفته‌‍اند هم به ضرر خودشان است هم به ضرر نظام!به اعتقاد بنده خود آقای رئیسی دلش می‌خواهد که مشکلات را حل کند اما متاسفانه کسانی مثل مخبر سد راه او می‌شوند. همین مخبر در کمال پررویی به مردم می‌گوید که ما نان را کوپنی خواهیم کرد! این فرد معاون اجرایی رئیس‌جمهور یک مملکت است! چرا آقایان نمی‌گویند که پول نفت بشکه 100 دلار را چکار می‌کنند؟! این اتفاقات تقصیر تیم آقای رئیسی است نه خود او! خیلی مشخص است که چه کسی به «مخبر» چنین جایگاهی داده است! نمی‌خواهم با انتقاد از وضعیت موجود در سن 70 سالگی به زندان بروم!ناصر قوامی، نماینده ادوار مجلس و عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس ششم
دمت گرم علی اقا.درود به شرف هردوتاتون
علی دایی و وریا غفوری عزیز
سرلشکر صفوی خیال میکنه ما نفهمیدم
بنویسید ما تن دادیم و بخوانید آمریکا تن داد
آقای صفوی شماتصمیم میگیریدوالبته امریکاگوش میدهدولی طوری که خودش میداندانجامش میدهددررابطه بابرجام هم چه موقع نرمش قهرمانانه جلوی اوباماوچه آتش زدن آن درزمان ترامپ وحالاهم مذاکره برای بازگشت امریکابه همان برجام ومفادش همه وهمه گویای اقتدارشماست البته نیم نگاهی به داخل ووضعیت اسفناک اقتصادی مملکت وبه پرستیژایران وایرانی درخارج ازمرزهاگویای همه چیزاست!
مشاورین ظاهرا با دادن اطلاعات غلط جنگ پنهان ایران و آمریکا را چهل و اندی سال به درازا کشانده اند و از این مدت طولانی ایران جز ضرر چیزی عایدی نداشته است
اقای صفوی ایران نابود شده از صد جبه به ایران حمله شده مثلا همین زادو بدل ما سالی ۱۰ میلیون کشته میدیم یامعتاد شدن یا از کشور فرار میکنند یا بیکارن وووواگر امریکاه نابود هم بشه فرزندم معتاد شده باشد نمارزد
دستور، دستور، دستور
پاک کردن صورت مسئله ها
حتمااااا
یعنی ما تصمیم گرفتیم اقتصاد مملکت به خاک سیاه بشینه و آمریمایی ها هم گوش کردن و اجرا کردن فرمایش ما رو؟!
بی خیال سردار! به خدا اکثریت ملت آگاهب شعور دارندها !
بعضی وقتها سکوت خیلی بهتر از حرف زدن بی محابا هست جان شما!!
زنده باد علی دایی،پهلوانان نمی‌میرند
صاحبخونه راضی نباشه عرصه به مستاجر تنگ میشه ،چرت و پرت نگین مستاجر مجبوره تخلیه کنه
آقای دایی بهتره به جای پست زدن یه مقدار از اون ثروت بادآورده خود رو وقف مردم کنید و به جای این ژستای مسخره یه کاری کنید.
اگه امثال شما و غفوری به فکر مردم بودین در خارج از کشور واکسن نمی زدید و به ریش مردم بخندین
همه مردم با این ژستا آشنا هستن و خوب می فهمن
چشم آقای صفوی شما فقط تصمیم بگیر!
درود بر وریا غفوری
کاش ازاد سازی قیمت ها بعد از نمایشگاه کتاب انجام میشد! این هم یک بی برنامگی و عدم کارشناسی در امور برای دولت !
مسولان در رفاه و اسایش عالی نشسته اند و شعار های پر هزینه ضد منافع ملی میدهند

و مردم و کشور هم در فقر و فلاکت ، صورتحسابهای سنگین انرا با تحمل درد و رنج و عذاب و نگرانی میپردازند
و اما روسیه ، ما بهش اعتماد میکنیم اون اهمیت نمیده مشتری های نفتی ما رو از دستمون در میاره برجام هم به

نتیجه .... رویاهای بیداری
همین که شما تصمیم میگیرید و اونها هیچ غلطی نمی توانند کنند را داریم میبینیم
جناب صفوی بزرگواربلی این شما هستید تصیمیم می گیرد که ما مردم ایران از دین و دینداری رو برگردانیم که این امر بزرگ ترین خیانت در حق هر ملتی می باشد چون آدم گرسنه به هیچ چیزی اعتقاد داشته و ندارد پس در فکر آینده ی این مردم بیچاره و فقیر و بدبخت هم باشید چون خدا از شما نخواهد گذشت
امثال شماها مشكلي نداريد و جناب آقايي داريد ميكنيد
اما پدر ملت داره در مياد از فقراقتصادي از ناهنجاري هاي اجتماعياز اختلاس دوستان و فاميل و هم كيشانتان از اعتياد ، فرار از دين و اعتقادات….
كمي از قفس اهني خود بيرون بيايد ببينيد مردم در چه حالي هستند!!!
شلوغي و اعتراض مردم، ورزشكاران ، نظرات مردم در شبكه هاي اجتماعي … را ببينيد كه چه سقوطي در راه است؟؟؟
اقای صفوی : انشالله هم بگین
خوب سردار عزیز مگر ملاحظه نمی فرمایید کشور در چه حال و روزی است، این تصمیم مبارک را زودتر بگیرید. شما که اول و آخرش مذاکره می کنید و توافق می کنید این را زودتر می کردید. استاد شهریار می فرماید: «عمر ما را مهلت امروز و فردای تو نیست * من که امروز مهمان توام فردا چرا؟»
یه ضرب المثل چینی میگه:امروز ما تصمیم می‌گیریم و آمریکایی ها باید گوش دهند!!!!
تابناک! جوک دست اول میدی بیرون. ایول.
جناب سردار پس شیطان بزرگ بچه حرف گوش کنی شده و ما بی‌خبریم. تشویییییق
خوب نیست انقدر خشن!!! پس رأفت اسلامی چی میشه؟
خوب نیست انقدر خشن!!! پس رأفت اسلامی چی میشه؟
زنده باد علی دایی
...... بر همه کسانیکه باعث این وضیع فجیع مملکت هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
آمین
سلبریتیهای بی مغز.
ما تصمیم میگیریم و آمریکایی ها گوش میدن .
برای همینه که پراید شده ۲۱۰ میلیون و تورم مون ۸۵ درصده
اقای صفوی جند حقوق میکیری ایا خبر از وضیعیت زندگی مردم داری که از زبان مردم حرف می زنی
صفوی جان
شما فیش حقوقی ات رو منتشر کنی ما ممنون میشیم
مسئولان غرق در توهم
من نمیفهمم منافقین مگه چند نفرن و مگه چه قدرتی دارند . سالانه تو ایران تعداد زیادی به جرم ارتباط با آنها دستگیر می‌شوند. بهانه بهتر پیدا کنید
بابا اقتدار!
بیدار شو داداش
سلام آقا رحیم بی زحمت یک تصمیم سریع بگیرید که می‌خواهید آمریکا تحریم ها را بر دارد تا آنها هم اطلاع کسب کنند و سریع گوش کنند و تحریم را بر دارند . مشخصه چی دارید می فرمایید انگاری در این کشور زندگی نمی کنی
تعداد اشتباهات املایی تان فاجعه بار است
چه دل خجسته ای داره این عبدالرحیم !
مشکل معیشتی و اقتصادی که نداشته باشی میشی عین این
به همین خیال باش که آمریکایی ها بر میگرنند
مردک کنی فکر کن و ببین کی به چه کسی احتیاج داره
فعلا وقت تلف کنید تا ترامپ برگرده.
آقای ریس پلیس لطفا با آنهایی که به سفره مردم رحم نمی کنند و باعث تخریب سفره مردم شده اند برخورد کنید و حرکت گرانی یک شبه و شوک به مردم برای شما قابل تحمل نباشد.
خدا کنه اینجوری که تو میگی باشه سردار؟؟!!
مردم زیاد زرنگ باشن بتونن آب و نون خودشون رو تهیه کنن تا گشنه نمونن .
میخوان به کتاب ...... ؟
کتاب میخوان چی کار ؟
آره !
تو راست میگی سرهنگ !!!
پس چرا گوش نمیده و از لیست تروریست خارج نمیکنه ؟!
هان ؟
آفرین بر علی دایی، تو فرزند برومند و شایسته میهن هستی. در زادروز دکتر محمد مصدق، یاد همه مردان بزرگ سرزمین گرامی باد. آفرین پسر کوروش، آفرین پسر آیوبرزن، آفرین پسر رستم فرخزاد....
نوع و لحن صحبت کردن سرلشکر صفوی ، با منافع ملی کشور در تضاد است آیا بهتر نبود بجای آن می فرمودند : برگشت همه طرفها به برجام به نفع همه طرف های برجام از جمله اروپا و امریکا و همچنین ایران است
دستیار و مشاور عاای فرمانده معظم کل قوا گفت: امروز ما تصمیم می‌گیریم و آمریکایی ها باید گوش دهند و پیش بینی من این است که آمریکا به قبول برجام تن خواهد داد.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
امـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــروز ؟؟؟؟؟؟؟ !!!!! جناب مشاور عالی این امروز شما چقدر طول زمانی آن است ؟
یکی مثل وریا غفوری
یکی هم مثل صفوی
حرف های ۱۰۰ من ؛ یک غاز :-)
صفوی هم یکی مثل قالیباف
خوب اگربرجام باوضع کنونی یکدرمیلیون به نتیجه برسدبه این معنی است که جمهوری اسلامی بایدازساختن بمب اتمی (غنی سازی)دست برداردودرعوض امریکافقط توجه کنیدفقط تحریمهای دررابطه بابرنامه اتمی رابرداردوباقی تحریمهادرجایش باقی میماند!حالاشماقضاوت کنیدکه کدام طرف وبه چه چیزی تن درخواهدداد!؟
صفوی جان بیا پایین!!!
اعتماد به سقفت رو میخوام بدونم از کجا آوردی
تا الان که برعکس بوده .......
هرچی میکشیم از دست امثال تو هست....
کسانی که میلیاردها تومان برای بازی فوتبال می گیرند چچوری نماینده مردم هستند؟ در حالی که خودشان متهم ردیف اولی بدبختی مردم هستند.
برای حل مشکل اجاره مسکن به الگوهای بین المللی بخصوص روشهایی که در بسیاری از کشورهای اروپایی است مراجعه کنید مردم را در مقابل هم قرار ندهید
ولی خودمونیم چه مسئولین تیزبینی داریم که حواسشون به همه چیز هست حتی اون یک سانت ساق دست زنان ورزشکار که وقتی مچ اندازی می کنند هویدا میشه!!
بله همهخبرهات درست است تابی
اگر راست میگی تصمیم بگیر معیشت مردم را درست کن
آقای صفوی در اینکه چندین ساله شما تصمیم میگیرید شکی نیست ولی اینکه آمریکا به تصمیم شما بها بده شکش زیاده
ما تصمیم میگیریم امریکا هم ترحیم می کند
کشورهی اطراف هم سو استفاه
جوانان هم به شغل و کار نیازی ندارن به ما چه در دهه 60انفجار جمعیت اتفاق افتاده .مشکل خودشان هست
بله شما می گید وآمریکایی ها گوش می کنن برا همینه ۴۲ساله نه جنگی به خودمون دیدیم ونه تحریمی !!
سردار عزیز، لطفا به آمریکایی های حرف گوش کن دستور بدین هر ریال رو ۳۰۰۰۰ دلار بخرند ۸۵ میلیون تضمینی دست تون رو می بوسند.
چهل سال است زورتان به مرغ نرسید خواهشا گوش تخم مرغ را بگیرید تا کمی ارزان شود
اگر راست میگوی به امریکا بوگو دلار ۳۰ تومنی برسونی به ۳هزارتومن قدیم
آیا بهتر نیست تصمیم بگیرید روسیه نفت ارزان قیمت به چین ندهد تا نفت در کشتی ها و روی دریاها بی مشتری نماند؟؟؟؟
آیا بهتر نیست تصمیم بگیرید روسیه بازار فولاد ایران را در چین و افغانستان و کره جنوبی و مالزی تصاحب نکند؟

آمریکا پیشکش
آمریکا و اروپا تحریم کردن روسیه رو.. اقتصاد در حال نابودی.. کی مقصره، اونی تحریم کرده و باعث دردسر شده ؟یا اونی که تحریم شده؟
من بچه پایین شهرم ازعلی دایی ووریا غفوری خواهش میکنم مثل ما زندگی کنند........ خخخخخخ.
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان