بازدید 13047
بازتاب

اولین عکس و مصاحبه علیپور با لباس تیم جدیدش

تمام تلاش خود را می‌کنیم تا شما لبخند بزنید و خوشحال باشید. شاگردان ریکاردو سوارس فصل گذشته با کسب مقام پنجم لیگ برتر پرتغال، سهمیه حضور در لیگ کنفرانس اروپا را به دست آوردند.
کد خبر: ۱۱۱۹۷۷۷
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۹ 19 May 2022

علی علیپور که گفته می شد به لیگ ایران برخواهد گشا و زمزمه بازگشت به پرسپولیس هم مطرح شده بود، با پایان فصل 22-2021 لیگ برتر پرتغال، دیشب از باشگاه ماریتیمو جدا شد و قرارداد دو ساله‌ای با ژیل ویسنته امضا کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، علیپور در گفت‌وگو با صفحه باشگاه ژیل ویسنته اظهار داشت: می‌خواستم در تیم بهتری باشم تا به اهدافم برسم. این شهر (بارسلوس) را واقعاً دوست دارم و خوشحالم که در این باشگاه بازی می‌کنم. هر مسابقه اهمیت زیادی دارد و ما برای موفقیت در لیگ برتر و جام حذفی پرتغال می‌جنگیم. مهمترین نکته، ارائه بهترین عملکرد در لیگ کنفرانس اروپاست.

اولین عکس و مصاحبه علیپور با لباس تیم جدیدش

مهاجم ایرانی ژیل ویسنته خطاب به هواداران این تیم گفت: ما در همه بازی‌ها به حمایت هواداران نیاز داریم. تمام تلاش خود را می‌کنیم تا شما لبخند بزنید و خوشحال باشید. شاگردان ریکاردو سوارس فصل گذشته با کسب مقام پنجم لیگ برتر پرتغال، سهمیه حضور در لیگ کنفرانس اروپا را به دست آوردند.

علیپور که فصل گذشته در لیگ برتر پرتغال در 34 بازی‌اش برای ماریتیمو 7 گل زد و 2 پاس گل داد، تا پایان فصل جاری با این تیم قرارداد داشت و اکنون به عنوان بازیکن آزاد از تیمی که فصل را در جایگاه دهم به پایان رساند جدا می‌شود. او اما به تیمی می‌رود که 5 پله بالاتر فصل را به پایان رساند و توانست سهمیه حضور در رقابت‌های لیگ کنفرانس اروپای فصل آینده را کسب کند.

علیپور 26 ساله اولین بازیکنی است که تیم ژیل ویسنته برای فصل آینده به خدمت می‌گیرد. علیپور ماه سپتامپر سال 2020 از پرسپولیس جدا شد و به ماریتیمو پیوست.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل