بازدید 15516
۱

پ مثل پناهندگی ، پ مثل پولادگر

آزاده پیراکوه*
کد خبر: ۱۱۱۹۳۰۸
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۹ 17 May 2022

محمد پولادگر، معاون وزیر ورزش در واکنش به ماجرای رفتن ورزشکاران بخصوص اتفاقی که توسط یکتا جمالی و پریسا جهانفکریان، دختران وزنه‌برداری ایران رقم خورد، حرف‌هایی می‌زند که قابل تأمل است.

معاون ورزش قهرمانی در شرایطی با این صحبت‌ها ورزشکاران را محکوم می‌کند که نقش مدیریت‌هایی که او و همکارانش در سال‌های گذشته داشته‌اند را نادیده می‌گیرد.

پولادگر بیشتر از اینکه در بررسی این قبیل اتفا‌ق‌ها، نگاه پرسشگرانه داشته باشد و به‌عنوان یک مسئول به‌دنبال علت موضوع باشد، فقط ورزشکاران را گوشه رینگ می‌برد، بدون اینکه به این موضوع توجه کند که امثال او، علی مرادی و بقیه مدیران چه کرده‌اند که حالا بیشتر ورزشکاران ترجیح می‌دهند از هر فرصتی برای رفتن استفاده کنند.

حتماً حال کیمیا  را در المپیک و وقتی مقابل ناهید کیانی قرار گرفت، افرادی که در سالن بودند، از یاد نمی‌برند، اما این سؤال هم تا همیشه بی‌جواب است که چطور رئیس باتجربه فدراسیون تکواندو یک ورزشکار ۲۰ ساله را نتوانست مدیریت کند؟ یا چرا علی مرادی که معتقد است فقط او به درد وزنه‌برداری می‌خورد و به همین خاطر با هزار و یک ماجرا حاضر به رفتن نیست، نمی‌تواند یک دختر ۱۷ ساله را به حضور در تیم ملی کشورش مشتاق کند؟

ماجرای رفتن ورزشکاران قصه تازه‌ای نیست و حتماً باز هم تکرار می‌شود، اما مسئولان به جای اینکه این اتفاق تلخ را ریشه‌یابی کنند، فقط ورزشکاران را مقصر می‌دانند.

الان زمان توجیه نیست و باید بررسی کرد، به جای اینکه دنبال راه‌حلی برای نجات افرادی مثل علی مرادی گشت. کسانی که هر کدام بیش از سه دهه مدیریت کرده‌اند و وقتی می‌بینند، شکست خورده‌‌اند، حاضر نیستند جایشان را به فرد دیگری بدهند.

معاون وزیر ورزش از عرق ملی می‌گوید و شرایط بی‌نظیر؛ اما به نظر می‌رسد شرایط برای او و بقیه مدیران بی‌نظیر است، چرا که هر چقدر هم اشتباه کنند، باز پست‌های بالاتر می‌گیرند.

مثل او که در چند سال آخر مدیریتش تکواندوکاران زیادی از ایران رفتند، تیم ملی روز به روز ضعیف تر شد، اما به جای اینکه از او سؤالی درباره این اتفاق‌ها پرسیده شود، پست بالاتری پیشکش می‌شود.

آقای پولادگر درست می‌گوید. شرایط بی‌نظیر است، اما برای عده‌ای خاص!

*ایران ورزشی

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۱
سلام. ای کاش زمانی که آقای مهماندوست با سیاست های همین آقای همیشه مدیر از ایران رفت رسانه ها این مدیر همیشگی را بازخواست می کردند. امثالی مثل پولادگر در این ورزش زیاد هستن و انگار مرگ فقط می تواند ورزش ایران را از وجود این مدعیان بی هنر نجات دهد. عمرشان طولانی اما ای کاش دل از این شهرت و قدرت و گشت و گذار در حیات خلوت ورزش بردارند
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار