بازدید 6583

گوشت‌ چرخ‌کرده با ضایعات حیوانی

کد خبر: ۱۱۱۹۱۸۲
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۱ 16 May 2022

مرد شیاد با استفاده از ضایعات طیور و احشام، گوشت چرخ کرده تولید می‌کرد و به رستوران‌ها در شهرری می‌فروخت.

به گزارش ایران، مدتی قبل مأموران کلانتری خاورشهر از فعالیت فردی در تولید و توزیع گوشت‌های تقلبی در میان برخی از رستوران‌ها باخبر شده و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند. در جریان رصدهای انجام شده مشخص شد گزارش واصله صحت دارد و با هماهنگی مقام قضایی مجوزهای لازم برای انجام عملیات نیز دریافت شد.

سرهنگ دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی شهرستان ری در این باره گفت:‌ در ادامه مأموران که نسبت به شناسایی هویت و مخفیگاه متهم اقدام کرده بودند، با حضور در مخفیگاه وی در خاورشهر این فرد را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

در بازرسی از محل دستگیری این فرد، مأموران با حجم انبوه اضافات و ضایعات طیور و احشام روبه‌رو شدند که در بررسی‌ها مشخص شد متهم با استفاده از چرخ گوشت صنعتی، فضولات کشف شده را با هم مخلوط کرده و به‌عنوان گوشت چرخ شده و با قیمتی ارزان‌تر به رستوران‌ها فروخته است.

وی افزود: از محل تولید این گوشت چرخ‌کرده‌های تقلبی، حدود ۱۰۰کیلوگرم گوشت چرخ‌کرده و حدود ۶۰۰کیلوگرم اضافات و ضایعات طیور و احشام کشف شد که محل با دستور قضایی پلمب و متهم نیز پس از پایان تحقیقات و تشکیل پرونده به دادسرا منتقل شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر