بازدید 9724

بستری‌ جدید کرونا در چهارمحال و بختیاری به صفر رسید

رییس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری گفت: در شبانه‌روز گذشته تعداد بیماران مبتلا به ویروس کرونا در بخش بستری صفر بوده است و تنها آزمایش پنج بیمار در بخش سرپایی مثبت اعلام شد.
کد خبر: ۱۱۱۹۱۵۱
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۰ 16 May 2022

به گزارش «تابناک»، علی احمدی عصر دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در شبانه‌روز گذشته ۵۲ بیمار مشکوک به علائم بالینی کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی استان مراجعه کردند که از این تعداد آزمایش پنج بیمار مثبت شد که به صورت سرپایی تحت درمان قرار گرفتند.

وی ادامه داد: همچنین در ۲۴ ساعت گذشته موردی از فوت ناشی از کرونا در استان گزارش نشد و فوتی‌های این ویروس کماکان یک هزار و ۸۴۹ نفر است.

رییس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در بخش کرونا مراکز درمانی استان ۱۶ بیمار بستری هستند، تصریح کرد: از این تعداد ابتلای ۹ بیمار به ویروس کرونا محرز شده و حال عمومی یک بیمار وخیم است و در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است.

احمدی خاطرنشان کرد: شیوع کرونا در استان همچنان نزولی است و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تکمیل نوبت‌های دوم و سوم واکسن می‌توان به تداوم این روند امیدوار بود.

براساس جدیدترین رنگبندی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شهرستان لردگان در وضعیت آبی و سایر شهرستان‌های استان در وضعیت زرد قرار دارند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار