بازدید 5316
در چهاردهمین جشنواره تجلیل از کارآفرینان برتر اتفاق افتاد

اهدای لوح کارآفرین برتر به شرکت عالیفرد

شرکت عالیفرد در چهاردهمین دوره برگزاری جشنواره تجلیل و تکريم از کارآفرينان برتر و مديران واحدهای اشتغالزای کشور، لوح کارآفرین برتر را دریافت کرد. این لوح به پاس فعالیت اقتصادی شرکت عالیفرد که به رونق صنعتی و ایجاد اشتغال برای حدود 900 نفر از جوانان ایرانی منجر شده است، به این شرکت تقدیم شد.
کد خبر: ۱۱۱۹۱۰۹
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۲ 16 May 2022

اهدای لوح کارآفرین برتر به شرکت عالیفرد

چهاردهمین دوره جشنواره تجلیل از کارآفرینان برتر با حضور تنی چند از مسئولین بلند پایه کشور چون معاون اول ریاست جمهور و همچنین بیش از 650 نفر از مدیران توانمند صنعتی، بانک‌های عامل، مدیران شرکت‌های بیمه و... در روزشنبه، 24 اردیبهشت ماه 1401، در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ايران برگزار شد.

اهدای لوح کارآفرین برتر به شرکت عالیفرد

در جریان این جشنواره، سخنرانی‌هایی با محوریت حمایت از تولید ملی، کار و اشتغالزایی، بررسی راهکارهای علمی و عملی در ایجاد ارتباط تعاونی‌ها با بخش‌های صنعتی، معرفی الگوهای توانمندسازی تولیدکنندگان و ارتقای قابلیت‌های تکنولوژی تولیدات داخلی و... انجام و در خاتمه به 60 شرکت برگزیده از میان 500 شرکت‌کننده در این جشنواره لوح تقدیر اهدا شد.

اهدای لوح کارآفرین برتر به شرکت عالیفرد

عالیفرد که سن ایچ از مطرح‌ترین برندهای تجاری آن است، به عنوان رهبر بازار آبمیوه و شربت ایران، نه تنها سهم بزرگی در ایجاد اشتغالزایی برای جوانان ایرانی دارد، بلکه با تولید محصولات باکیفیت و صادرات این محصولات به سراسر جهان، نام ایران را در چهارگوشه جهان به گوش مصرف‌کنندگان می‌رساند. توجه به خواست و نیاز مصرف‌کننده و افزایش تنوع محصولات با توجه به دسته‌بندی متنوع مخاطبان محصولات این برند، از نقاط قوت شرکت عالیفرد (سن ایچ) است.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر