بازدید 19470

محصولات پرفروش آرایشی

امروزه خانم‌ها نیز از محصولاتی که در راستای سلامت پوست و زیبایی طبیعی باشد استقبال می‌کنند.
کد خبر: ۱۱۱۹۰۲۲
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۲ 16 May 2022

در مقایسه با سایر نواحی و اعضا صورت، چشم‌ها و لب‌ها آسیب‌پذیرترین بخش چهره هستند. یکی از دلایل این آسیب، نازک بودن و حساس بودن پوست این دو بخش است. به‌همین دلیل نیز در برابر عوامل آسیب زننده مقاومت کم‎تری دارند. دلیل دیگر تماس مستقیم این دو ناحیه با عوامل مخربی هم‎چون نور آفتاب، گرما، سرما و خشکی هواست. پس مراقبت و محافظت از این دو بخش باید جز کارهای روتین و ضروری هر فرد باشد تا علاوه‌بر حفظ زیبایی، از آسیب به آن‌ها نیز جلوگیری کرد. این آسیب شامل عواقب جبران‌ناپذیری هم‎چون پیری و چروک‌های پوستی است.

محصولات پرفروش آرایشی

رژ لب

رژ لب یکی از پرکاربردترین لوازم آرایشی برای کسانی است که به آراستن صورت علاقه دارند. این محصول موجب طراوت بیشتر چهره و تکمیل آرایش چهره می‌شود. در واقع آرایش صورت بدون داشتن رژ لب یا ماده رنگی روی لب در نظر کامل نبوده و نیاز به یک عنصر تکمیلی روی لب دارد. در کنار محبوبیت این محصول، مصرف‌کنندگان این وسیله آرایشی باید در نظر داشته باشند که استفاده از آن سبب آسیب به بدن نیز خواهد شد. خطرناک‌ترین آسیب رژ لب ناشی از ورود سرب داخل ترکیبات این محصول به بدن و جریان خون است. افراد باید در نظر داشته باشند که مضرات این ماده خطرناک بسیار جدی‌تر از آن است که بتوان آن را نادیده گرفت. ورود سرب به بدن سبب آسیب به مغز، اختلالات کبدی، کلیوی و آسیب‌های روانی و عصبی خواهد شد. به عقیده برخی افراد رژ لب‌های ماندگار و 24 ساعته و دارای رنگ‌های تیره‌تر و قرمزتر، از کیفیت بالاتری برخوردار بوده و مناسب‌ترند. اما باید این موضوع را در نظر داشت که میزان سرب در این‌گونه محصولات به نسبت بالاتر بوده و ماندگاری آن‌ها نیز به همین دلیل است. همین موضوع سبب شده که تولیدکنندگان محصولات آرایشی به فکر تولید محصولات آرایشی کم‌خطرتر افتاده و اقدام به تولید آن‌ها کنند. امروزه نداشتن مواد شیمیایی و سرب، داشتن مواد مغذی، ویتامین و ترکیبات گیاهی داخل محصول و در کل خواص مفید برای پوست از جمله عواملی هستند که در قیمت محصولات آرایشی و از جمله قیمت رژ لب بسیار مؤثر هستند.

محصولات پرفروش آرایشی

بالم لب

یکی از محصولاتی که برای سلامت و زیبایی لب‌ها طی چندسال اخیر به آن بسیار توجه شده و مورد استفاده قرار گرفته است، بالم لب است. برخلاف باوری که عموم افراد دارند، تنها کاربرد بالم لب براق‌کنندگی لب‌ها نیست. بلکه مهم‌ترین ویژگی این محصول، خواص درمانی در کنار زیبایی است. بالم لب دارای بافتی فشرده و جامد مشابه رژ لب از جنس موم یا پماد است که حاوی موادی با خواص مرطوب‌کننده، نرم‌کننده و آبرسان است. این محصول با چرب کردن پوست لب و بدون ایجاد حس سنگینی و چسبندگی از  خشک شدن پوست لب جلوگیری کرده و سبب حفظ سلامت پوست می‌شود. شاید شما نیز به خشکی و پوسته شدن لب دچار باشید و در مورد علل آن آگاه نباشید. توجه به این نکته ضروری است که لب‌ها فاقد غدد چربی، عرق و ملانین بوده و به‌همین دلیل دچار خشکی، ترک‌خوردگی و آسیب در برابر نور خورشید می‌شوند. بالم‌های لب با تأمین چربی، رطوبت و ملانین، سبب جلوگیری از این آسیب‌ها خواهند شد. عمده‌ترین مواد تشکیل‌دهنده بالم‌های لب، ترکیبات نرم‌کننده، مرطوب‌کننده، موم زنبورعسل، وازلین و انواع روغن‌های مغذی مثل روغن نارگیل، شی باتر و دانه آفتاب‎گردان است. این محصول هم‎چنین دارای انواع مواد مغذی، ویتامین و آنتی‌اکسیدان جهت تقویت و سلامت پوست لب‌هاست. این محصول دارای انواع حرارتی، ضدآفتاب، حجم‌دهنده و ضدچروک است و با داشتن مدل بی‌رنگ و رنگی پاسخ‎گو نیازهای انواع سلیقه و نیازهاست.

تینت لب، محصول نوین سلامت و زیبایی لب

امروزه تینت لب به یکی از محصولات رایج و پرطرفدار بین بانوان تبدیل شده‌است. در عصر حاضر همگی و به‌خصوص بانوان که مصرف‌کننده اصلی لوازم آرایشی هستند، به‌دلیل انتقال اطلاعات و افزایش معلومات از طریق فضای مجازی، نسبت به مضرات مواد شیمیایی موجود در لوازم آرایشی آگاه شده‌اند. همین موضوع سبب شده تا این افراد تمایل به استفاده از محصولاتی داشته باشند که شامل کمترین ضرر و بیشترین خواص برای بدن باشد و در عین حال دارای جنبه زیبایی نیز باشد. تینت لب اتود به‌عنوان محصولی که دارای خواص مفیدی برای لب بوده، به خوبی توانسته به‌عنوان یکی از جایگزین‌های رژ لب ایفا نقش کند. در واقع کسانی که طرفدار آرایش‌های طبیعی و سبک هستند از نمای ظاهری این محصول استقبال کرده و آن را در روتین روزانه خود استفاده می‌کنند. این محصول دارای بافتی سبک و مایع بوده و چسبندگی و چربی رژ لب‌های کلاسیک را ندارد. علاوه‌بر آن حاوی مواد مرطوب‌کننده و آبرسان نیز هست که سبب حفظ رطوبت، نرمی و جلوگیری از خشکی لب خواهد شد. اما مهم‌ترین ویژگی این محصول که آن را به یکی از محصولات محبوب تبدیل کرده‌است، نبود سرب و برخی از مواد شیمیایی مضر موجود در ترکیباتش است.

نتیجه گیری

در عصر حاضر استفاده از لوازم آرایشی و توجه به زیبایی ظاهر، تنها منحصر به بانوان نیست. امروزه خانم‌ها نیز از محصولاتی که در راستای سلامت پوست و زیبایی طبیعی باشد استقبال می‌کنند. بالم لب و تینت لب یکی از این محصولات هستند که تا جای ممکن، در ترکیبات آن‎ها از مواد شیمیایی مضر استفاده نشده‌است. علاوه بر این موارد، حاوی مواد مغذی، ویتامین‌ها و سایر مواد مفید برای حفظ سلامت پوست لب، از طریق حفظ رطوبت، حفاظت در برابر مضرات نور خورشید و ترمیم بافت‌های آسیب‌دیده پوست لب است.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر