بازدید 138252
۶

تغییر «ناجا» به «فراجا»

سردار مهدی حاجیان، سخنگوی انتظامی کل کشور در حاشیه نشست خبری در پاسخ به ایسنا درباره تغییر عنوان پلیس گفت: عنوان پلیس با توجه به تغییر ساختار از ناجا به فراجا تغییر کرد.
کد خبر: ۱۱۱۸۸۴۳
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۲ 15 May 2022

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، درپی تغییرات اعمال شده در پلیس کشور که ساختار آن به فرماندهی انتظامی کل ارتقاء یافت، عنوان اختصاری آن نیز به «فراجا» تغییر کرد.


 سال گذشته تغیراتی در ساختار پلیس کشور ایجاد شد و بر اساس آن ساختار آن از نیروی انتظامی به انتظامی کل کشور ارتقاء یافت. تغییراتی هم در ساختار برخی زیرمجموعه‌ها ایجاد شد که از جمله آن می‌توان به ایجاد سازمان اطلاعات انتظامی کل کشور و ارتقاء معاونت فرهنگی و اجتماعی کرد.

سردار مهدی حاجیان، سخنگوی انتظامی کل کشور در حاشیه نشست خبری در پاسخ به ایسنا درباره تغییر عنوان پلیس گفت: عنوان پلیس با توجه به تغییر ساختار از ناجا به فراجا تغییر کرد.

وی ادامه داد: به مرور زمان و طی یک سال آینده اسامی ناجا از روی خودروها و تجهیزات پلیس نیز تغییر کرده و عنوان فراجا روی آن نصب می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۶۲
انتشار یافته: ۶
بسیار عالی. بخش قابل توجهی از مشکلات کشور حل شد و احتمالا نرخ دلار هم میاد پایین.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
آقای ناشناس هر ارگانی وظیفه خاص خودش را دارد و باید در محدوده خود عمل کند
چه فسفری سوزوندند.افرین . تبدیل ناجا به فراجا به مغز ایلان ماسک هم نمی رسید. مچکریم .
آیا با تغییر اسم امنیت و آرامش ایجاد می شود ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ایده بسیار جالبی است.انشالله مشکلات کشور یکی یکی به همین شکل حل شوند.واقعا احساس میکنم واژه فراجا نشانه اقتدار بیشتری بوده و پشت مجرمین را خیلی بیشتر از گذشته به لرزه خواهد انداخت
کاش اون حقوقی ک به پرسنل میدن هم از سازمان وزارت کشور خارج میشد و پرسنل هم مثل کارمند شهرداری 10 میلیون حقوق میگرفت ن اینکه حقشو استانداری شهرداری بخوره به کام نیروی فراجا
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل