بازدید 11820
۶

تداوم اطلاع رسانی ستاد ملی در توییتر!/ در شرایط فعلی کرونایی، «پیشگیری» باید جدی‌تر گرفته شود/ تاکید رئیس جمهور بر تهیه شناسنامه و تکمیل بانک اطلاعاتی سلامت شهروندان

اینکه مجموعه‌ای سخنگو داشته باشد، اما حتی یک بار نشست خبری برگزار نکند، حتی یک بار سخنگویش در جمع خبرنگاران حضور نیافته و به سوالات ایشان پاسخ ندهد و مصوبات آن مجموعه را در قالب یک یا چند توییت مبهم و کلی و جملاتی که گاه ایراد نگارشی دارند، منتشر نماید، شاید عجیب به نظر برسد، اما واقعیتی است که در ستاد ملی مقابله با کرونا جریان دارد!
کد خبر: ۱۱۱۸۶۷۲
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۷ 14 May 2022

تابناک اجتماعی

ستاد ملی مقابله با کرونا پس از یک هفته تعطیلی و ابهاماتی که به دنبال داشت، امروز تشکیل جلسه داد و باز هم به روال همیشه، مسائل مطرح در آن به چند توییت‌ در صفحه شخصی سخنگوی ستاد تبدیل گردید!

به گزارش «تابناک»؛ شاید اینکه مجموعه‌ای سخنگو داشته باشد اما حتی یک بار نشست خبری برگزار نکند و یک بار سخنگویش در جمع خبرنگاران حضور نیافته و به سوالات ایشان پاسخ ندهد و مصوبات آن مجموعه را در قالب یک یا چند توییت مبهم و کلی و جملاتی که گاه ایراد نگارشی دارند، منتشر نماید، عجیب به نظر برسد اما واقعیتی است که در ستاد ملی مقابله با کرونا جریان دارد!

درباره ستاد ملی مقابله با کرونا حرف می‌زنیم که مدتی بعد از آغاز به کار دولت سیزدهم و تغییرات کابینه، انتخاب نشدن فردی به سخنگویی آن سوال برانگیز شد تا تکرار این سوال در گذر زمان، دولتمردان را مجاب به انتخاب فردی به عنوان سخنگوی ستاد ملی کند و نویدبخش پاسخگویی و شفاف سازی باشد، اما هرگز این گونه نشد.

این را می شود از عدم برگزاری حتی یک نشست سخنگوی این ستاد با رسانه ها دریافت، آن هم در شرایطی که فردی عهده دار این سمت است که از جمله معاونان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی (معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت) است اما ترجیح می‌دهد بعد از هر جلسه ستاد ملی، تنها چند توییت منتشر کند و تمام!

در شرایط فعلی کرونایی، «پیشگیری» باید جدی‌تر گرفته شوداتفاقی عجیب که اگر بگوییم گاه شامل جملات تلگرافی و بدون فعل هم می شود، سخنی به اغراق نگفته ایم. اتفاقی مشابه آنچه امروز رقم خورده و شامل دو توییت به شرح زیر است که در صفحه شخصی عباس شیراورژن در توییتر منتشر شده است:

نکاتی از جلسه امروز (۲۴ اردیبهشت) ستاد ملی [مقابله با] کرونا؛

۱. در این ایام که شاهد کنترل بیماری کرونا هستیم، پیشگیری (واکسیناسیون) و نظارت بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی باید به صورت جدی‌تر دنبال شود

۲. ارائه آموزش‌های بهداشتی به مردم در رسانه‌ها و تجهیز و آماده‌سازی مراکز درمانی برای هر احتمالی در آینده مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

۳. اینکه حدود ۵ میلیون نفر از مردم فاقد بیمه درمانی، تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفته اند یکی از کار‌های بسیار خوب وزارت بهداشت است.

سلامت باشید

 

تداوم اطلاع رسانی ستاد ملی در توییتر!/ در شرایط فعلی کرونایی، «پیشگیری» باید جدی‌تر گرفته شود/ تاکید رئیس جمهور بر تهیه شناسنامه و تکمیل بانک اطلاعاتی سلامت شهروندان

 

رئیس جمهور: آموزش‌های عمومی برای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تداوم یابد


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی امروز شنبه در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا با اشاره به کاهش چشمگیر آمار قربانیان و مبتلایان کرونا، از زحمات و تلاش‌های کادر درمان کشور برای صیانت از جان مردم و همچنین مشارکت و همکاری دستگاه‌های مختلف با وزارت بهداشت برای تامین نیاز‌های کادر درمان قدردانی کرد.

رئیس جمهور در عین حال بر تداوم آموزش‌های عمومی و همچنین تقویت پیشگیری و نظارت بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تاکید و با توجه به کاهش شدت شیوع کرونا به مسئولان وزارت بهداشت توصیه کرد، از این فرصت برای تهیه شناسنامه و تکمیل بانک اطلاعات سلامت آحاد جامعه استفاده کنند.

دکتر رئیسی همچنین گفت: همه بیمارستان‌ها و مراکز درمانی کشور و مجموعه هلال احمر باید با تجهیز امکانات و تامین داروها، همواره آمادگی خود را در برابر سویه‌های جدید و احتمالی بیماری کرونا حفظ کنند.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۶
توییتر فیلتره.بهتره قبلا این تناقض رو حل کنند.
پاسخ ها
برادر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۴
توییتر ایمو یوتیوب فیس بوک سیگنال گوگل پلاس و.تلگرام و.....هیچ توجیهی درفیلترشون نیست وبین خود حضرات هم دراین مورد اختلاف وجوددارد.البته همانند ماهواره که رسما قدغن است ولی عملا همه استفاده میکنند
خیلی کشور عجیبی داریم مسئولین درشبکه اجتماعی بیشترین فعالیت دارند که برای همه مردم منع شده است
اینا برای کی توئیت می کنن؟
مگه توئیتر فیلتر نیست؟
با فرض استفاده از فیلتر شکن، چند درصد مردم در توئیتر عضو هستند؟
مگه خود آقایون استفاده از فیلترشکن رو جرم اعلام نکردن؟ برای مردم جرمه برای اینها نیست؟
دروغ میگید کم نشده بدتر هم شده
برای ایرانیان خارج از کشور تویت می کنند
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل