بازدید 25543

واکنش آمریکایی ها به بازی دوستانه کانادا با ایران

کد خبر: ۱۱۱۸۶۳۵
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۱ 14 May 2022

سانه‌های آمریکایی به دیدار دوستانه ایران و کانادا در تاریخ 15 خرداد واکنش نشان دادند.

به گزارش تابناک ورزشی، در تاریخ 15 خرداد ماه تیم ملی فوتبال کشورمان در خاک کانادا به مصاف این کشور خواهد رفت تا اولین مسابقه دوستانه خود پیش از جام جهانی 2022 قطر را انجام دهد.

رسانه‌های آمریکایی و کانادایی نیز این خبر را بازتاب دادند و از این نوشتند که ایران، تیم رده بیست و یکم جهان باید در ونکوور به مصاف کانادا، تیم رده سی و هشتمی دنیا برود.

سایت CBC در خصوص این بازی نوشت: این اولین بازی کانادا پیش از جام جهانی 2022 قطر است. این تیم می‌خواهد خودش را آماده مسابقات جام جهانی کند و بازی با ایران اولین مسابقه دوستانه آنها خواهد بود. کانادا در تلاش است پس از مسابقه با ایران به اروپا برود و با یک تیم اروپایی نیز بازی کند.

ایران و کانادا 3 بار با هم دیدار کردند که سهم کشورمان 2 پیروزی بوده و کانادا نیز توانسته در آخرین جدال به برتری دست یابد. تیم ملی ایران در سال 1997 و 1999 به مصاف کانادا رفت و به برتری یک بر صفر رسید و در سال 2001 نیز تن به شکست یک بر صفر داد.

کانادا در سال‌های اخیر تنها 2 بازی دوستانه با تیمی غیر از آمریکای شمالی داشته است. آنها در سال 2020 مقابل ایسلند به شکست یک بر صفر رسیدند و در برابر نیوزلند در سال 2018 به برتری یک بر صفر دست یافتند.

سایت MLS نیز در خصوص این بازی به تمجید از تیم ملی کشورمان پرداخت و نوشت: ایران سومین جام جهانی متوالی خود را تجربه می‌کند. تیمی که در آسیا بالاترین جایگاه را دارد و به عنوان اولین تیم راهی جام جهانی شده است. کانادا در اولین بازی جام جهانی به مصاف بلژیک خواهد رفت و ایران نیز در سومین مسابقه خود با آمریکا دیدار خواهد کرد.

سایت TSN نیز نوشت: کانادا در تاریخ 15 خرداد میزبان ایران است و سپس به هندوراس سفر خواهد کرد تا در تاریخ 23 خرداد با این تیم دیدار کند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار