بازدید 4170

مخبر: هیچ کمبودی در کالا‌های اساسی وجود ندارد

معاون اول رییس جمهور با اشاره به تلاش‌های وزارتخانه‌های جهاد کشاورزی و صمت در راستای ذخیره سازی و تکمیل ظرفیت انبار‌های کالا‌های اساسی در سراسر کشور تاکید کرد: هیچگونه کمبودی در حوزه اقلام و کالا‌های اساسی و مورد نیاز مردم وجود ندارد.
کد خبر: ۱۱۱۸۶۰۱
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۶ 14 May 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مخبر عصر روز جمعه در بازدید از مجتمع انبار‌های کالا‌های اساسی و سیلوی ۱۲۰ هزار تنی شهید مدرس که با حضور وزیر جهاد کشاورزی و استاندار تهران انجام شد ، با توضیحات مسئولان وزارت جهادکشاورزی در جریان ذخیره و وضعیت انبار‌های گندم و برنج و همچنین ذخیره سازی روغن مورد نیاز مردم توسط شرکت بازرگانی دولتی ایران قرار گرفت.

معاون اول رئیس جمهور در این بازدید با اشاره به تلاش‌های وزارتخانه‌های جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت در راستای ذخیره سازی و تکمیل ظرفیت انبار‌های کالا‌های اساسی در سراسر کشور تاکید کرد: هیچگونه کمبودی در حوزه اقلام و کالا‌های اساسی و مورد نیاز مردم وجود ندارد.

همچنین مخبر در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران گفت: وضعیت کالا‌های اساسی در منطقه و کشور‌های جهان با مشکلات اساسی روبرو شده است، اما به دلیل پیش بینی‌ها و تامین مالی مورد نیاز توسط دولت سیزدهم و با تلاش‌های شبانه روزی برای خرید کالا‌های اساسی مردم، هیچ مشکلی در کشور در زمینه ذخیره سازی و انبار این کالا‌ها وجود ندارد و ذخایر بسیار خوبی از کالا‌های اساسی و محصولات وابسته به آن‌ها در انبار‌ها موجود است.

مخبر تاکید کرد: اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه جزء الزامات قانونی بود که دولت طبق بودجه و مصوبه مجلس شورای اسلامی ملزم به اجرای آن است.

وی تصریح کرد: برای تعیین قیمت‌های ۴ قلم کالای اساسی لبنیات، مرغ، تخم مرغ و روغن محاسبات دقیقی انجام شد که این محاسبات با توجه به تحلیل‌های اقتصادی بر روی عوامل تاثیرگذار قیمت‌ها تعیین شد و از طرفی یارانه پرداختی به مردم نیز براساس محاسبات افزایش قیمت‌ها پس از اجرای طرح و تاثیر بر سبد زندگی مردم بود.

معاون اول رییس جمهور در پایان تصریح کرد: توجه به بحث عدالت از جمله اهداف و افتخارات مهم طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها است که انشالله دولت با همکاری و همراهی مردم این هدف مهم را به سرانجام خواهد رساند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۱۳
چرا قبل از گرونی ها با کمبود ماجه بودیم، الان که قیمتها رفته بالا دیگه کمبود نداریم؟
حالا کسی می تونه بخره!!؟
داداش کمبود کالا نیست ولی کمبود نقدینگی برای مردم است شما با این کار قدرت خرید مردم را کاهش داده اید
همساده ها چطورند؟
بله کلمه کمبود نیست از پشت میز بیرون بیا برو تو فروشگاهها
آقای مخبر اگر هست کجاست بگو به ما هم بدهند چرا دروغ
آره جون خودت
جناب مخبر کالا کمبود نداره ملت قدرت خرید ندارن؟!
ملت: هیچ پولی خرید نون و ... نداریم. پیدا کن پرتغال فروش را؟؟؟!!!!
در مملکت ما هیچ کالایی کمبود نداریم اما به چه قیمتی ؟نمی دونم واقعا نمی دانید چه می کنید یا خودتان را به نفهمی زدید ؟..
اره جان خودت نیست اگر هست با قیمت جدید
بله کمبود نیست ولی مردم توان خریدشان پایین آمده با این تورم و گرانی.
از همساده ها چه خبر؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار