بازدید 41242
سه‌هزار و سومین بسته ویژه خبری «تابناک»

نماینده مجلس: امروز تمام کشورهای دنیا به سمت کوپن رفته‌اند و دنیا «جیره بندی» را آغاز کرده/سردار سپهر: رئیس بیمارستان مجاز است به مراجعه کنندگان بی حجاب خدمات ندهد/کیهان: مردم، زیادی سرشان توی گوشی و اینترنت است؛ باید فضای مجازی را محدود کرد

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند «رستم قاسمی: ۸ میلیون جوان به علت مشکلات مالی و نداشتن مسکن مجرد مانده اند» / «زاکانی: اگر این موضوع خودزنی شهردار واقعی باشد حتماً برخورد سختی خواهیم داشت» / «وزیر جهاد کشاورزی: 20 هزار تن مرغ مازاد داریم» و ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۱۸۴۰۳
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۴ 12 May 2022

«تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیترهایی از حوزه های مهم خبری به خصوص سیاسی و اقتصادی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی و اوضاع اقتصادی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.


نماینده مجلس: امروز تمام کشورهای دنیا به سمت کوپن رفته‌اند و دنیا «جیره بندی» را آغاز کرده
ابوالفضل ابوترابی، نماینده مردم نجف‌آباد گفت: امروز تمام کشورهای دنیا به سمت کوپن رفته‌اند، فرانسه، آلمان و ترکیه این کار را شروع کردند و ما هم ناگزیر هستیم که این کار را انجام دهیم، پس ما باید یارانه‌ها را هدفمند به دست قشر نیازمند برسانیم، اگر قحطی شود پولدارها چون پول دارند کمتر آسیب می‌بینند اما قشر مستضعف است که بیشترین ضربه را می‌خورد، لذا تا وقتی هنوز به آن مرحله نرسیدیم باید از همین الان به فکر این مساله باشیم. عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان ادامه داد: رهبری هم اخیرا فرمودند که یک سری اتفاقات جهانی در حوزه سیاسی، امنیتی، نظامی، تکنولوژی و ... در حال رقم خوردن است. لذا من احساس می‌کنم با توجه به اینکه دنیا الان کار جیره‌بندی و هدفمندی یارانه‌ها را شروع کرده‌، ما اکنون عقب هم هستیم.

سرلشکر سلامی: در مسیر قدرتمند شدن و شکست‌ناپذیری قرار داریم
سرلشکر سلامی با بیان اینکه بسیجیان نشانه‌های بصیرت دینی و پیشگام در آگاهی هستند و نگرش عمیقی به دوست و دشمن دارد و واقعیت صحنه را می‌شناسد، تصریح کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مسیر قدرتمند شدن و شکست ناپذیر شدن قرار دارد و امروز مردم و انقلاب بیش از گذشته و بیش از جنگ تحمیلی و دفاع مقدس به بسیج نیاز دارند چون امروزه همه مخاطرات هستند ولی تکیه گاه‌ها باید قوی تر باشند.

رستم قاسمی: ۸ میلیون جوان به علت مشکلات مالی و نداشتن مسکن مجرد مانده اند
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه ۱۰ میلیون مسکن جدید در کشور نیاز داریم، گفت: بیش از ۸ میلیون جوان به علت مشکلات مالی و نداشتن مسکن مجرد مانده اند.رستم قاسمی گفت: با توجه فارغ التحصیلی هر ساله دانشجویان و امکان ازدواج ان‌ها در کشور به بیش از ۱۰ میلیون نفر مسکن جدید نیاز داریم و تاکنون ۵ میلیون نفر در سامانه نهضت مسکن ثبت نام نموده اند. وزیر راه و شهرسازی در گفتگو با برنامه قرن نواقتصاد نو گفت: بیش از ۵ میلیون نفر در سامانه نهضت مسکن ثبت نام کردند که عمده این افراد یا مستاجر هستند یا در پشت بام‌ها زندگی می‌کنند که قطعا تعداد افراد بدون مسکن بیش از این‌ها است.

قاضی‌زاده هاشمی: امیدوارم مردم شیرینی اجرای طرح هدفمند کردن یارانه‌ها را بچشند
سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در پاسخ به این سؤال که شما به عنوان نامزد انتخابات ریاست جمهوری برنامه‌ای برای ساماندهی به وضعیت یارانه‌ها داشتید و اکنون که این طرح در دولت اجرا شده است برآیند آن را چگونه می‌بینید؟ گفت: پرداخت ارز معروف به ۴۲۰۰ تومانی دیگر به شکل سابق امکان اجرای عملی نداشت و این موضوع ربطی به داشتن یا نداشتن ارز ندارد. نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به تلاش تیم اقتصادی دولت برای ساماندهی وضعیت موجود یارانه‌ها ادامه داد: اکنون که دولت به یک مدل اجرایی در این حوزه رسیده است، امیدوارم با تلاش و هماهنگی همه دستگاه‌های مسئول و با همکاری همه مردم ان‌شاالله این طرح به یک نتیجه خوب برسد و مردم شیرینی آن را یچشند نه تلخی‌اش را.رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با تأکید بر این موضوع که نیت دولت در هدفمند کردن و ساماندهی یارانه‌ها این است که اقشار مختلف مردم به خصوص قشر کم‌درآمدتر مورد حمایت قرار بگیرند، اظهار کرد: به نظرم دولت با اجرای این طرح تلاش دارد تا با یک تیر دو نشان بزند؛ یعنی هم مسئله هدررفت بیت المال در موضوع ارز دولتی را اصلاح کند و هم می‌خواهد از جامعه کم‌برخوردارتر حمایت ویژه‌تری داشته باشد.

پلیس از مردم خواست اگر در فروشگاه‌ها لباس نامتعارف دیدند گزارش دهند
معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ از اجرای طرح بازدید از فروشگاه‌های پوشاک خبر داد و گفت: در این راستا به دلیل عرضه لباس‌های نامتعارف برای ۱۵۳ واحد اخطاریه پلمب صادر شد.سرهنگ نادر مرادی با اشاره به بازدید پلیس نظارت بر اماکن عمومی از فروشگاه‌های عرضه لباس در تهران، در این رابطه اظهار کرد: در راستای نظارت بر فعالیت فروشگاه‌های پوشاک و پیشگیری از عرضه لباس‌های نامتعارف، طرح بازدید از واحدهای صنفی پوشاک در دستور کار پلیس نظارت بر اماکن عمومی شهر تهران قرار گرفت.معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ ادامه داد: در این طرح از 5 هزار و 305 واحد صنفی بازدید به عمل آمد که در این راستا برای 153 واحد اخطاریه پلمب صادر شده و چهار واحد صنفی پس از هماهنگی‌های قضائی پلمب شدند.وی با بیان اینکه اجرای این طرح ادامه دارد و با واحدهایی که البسه نامتعارف عرضه کنند برابر قانون و مقررات برخورد می‌شود، از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده این گونه موارد سریعاً پلیس را از طریق سامانه 110 در میان بگذارند.

زاکانی: اگر این موضوع خودزنی شهردار واقعی باشد حتماً برخورد سختی خواهیم داشت
علیرضا زاکانی شهردار تهران در حاشیه پنجمین اجلاسیه شورای عالی استان‌ها و در جمع خبرنگاران درباره حواشی حمله به شهردار ناحیه ۳ منطقه ۱۹ گفت: مدیریت شهری در این زمینه جدی است پس از این حادثه من به عیادت این شهردار رفتیم زیرا با همه ظرفیت‌ها در جهت استیفای حقوق شهر و شهروندان و پرسنل گام برمی‌داریم. وی ادامه داد: در گزارشات آمده است ممکن است آنچه که رخ داده ساختگی باشد و بر همین اساس به بازرسی و حراست دستور داده‌ام تا این موضوع را به دقت بررسی کنند و هیچ اغماضی در این موضوع نخواهم داشت. زاکانی درباره تخلف رخ داده در ساختمان ناحیه ۳ منطقه ۱۹ گفت تخلف در آن ساختمان محرز از آنها در یک ساختمان چهار طبقه چهار طبقه دیگر نیز بیشتر ساخته بودند که برای جلوگیری از این تخلف شهردار ناحیه وارد عمل شده است. او گفت: اما گزارش پزشکی قانونی بیان صریح نداشته و گمانه زنی است و با گمانه زنی نمی‌توان قطعی حرف زد اگر این موضوع ساختگی باشد حتماً برخورد سختی خواهیم داشت و اگر ساختگی نباشد از حق و حقوق پرسنل خود صیانت می‌کنم و تخلف را دنبال می‌کنیم.

مرندی: آمریکا هیچ تضمینی نداده، حتی برای دوره بایدن!
محمد مرندی، مشاور هیأت دیپلماتیک مذاکره کننده ایرانی می گوید: دولت بایدن تاکنون نپذیرفته است که اجرای برجام را حتی در دوره ریاست جمهوری خود تضمین کند. این در حالی است که اگر تضمینی برای سرمایه‌گذاران خارجی جهت ورود به بازار ایران وجود نداشته باشد هیچ کمپانی و شرکتی جرأت نمی‌کند با هدف سرمایه‌گذاری وارد ایران شود. مرندی گفت: دولت بایدن تاکنون نپذیرفته است که اجرای برجام را حتی در دوره ریاست جمهوری خود تضمین کند. این در حالی است که اگر تضمینی برای سرمایه‌گذاران خارجی جهت ورود به بازار ایران وجود نداشته باشد هیچ کمپانی و شرکتی جرأت نمی‌کند با هدف سرمایه‌گذاری وارد ایران شود و طبیعتاً این مسأله به‌طور فاحشی منافع اقتصادی کشورمان را تحت تأثیر قرار می‌دهد. از این‌رو تا زمانی که تضمینی برای اجرای تعهدات دولت امریکا وجود نداشته باشد امکان توافق وجود ندارد. ایران قبول کرد که اگر بایدن نمی‌تواند نسبت به رویکرد دولت بعدی درباره برجام تضمین دهد، دست‌کم نسبت به تعهدات دولت خودش تا پایان کار به اجرای تعهداتش در چهارچوب توافق احتمالی تضمین دهد اما دولت امریکا این را هم نپذیرفته است. خب وقتی او حاضر نیست حتی مسئولیت اتفاقات احتمالی در دوره خودش را بپذیرد، ایران چرا باید خود را به چنین توافق متزلزلی متعهد کند؟ حال آن که اگر آقای بایدن نه در دولت بعدی در همین دولت از برجام خارج شود آن وقت ایران بار دیگر هزینه گزافی را بابت این تصمیم متقبل می‌شود. به این ترتیب اگر امریکا نتواند فعالیت عادی سرمایه‌گذاران خارجی در ایران را تضمین کند، چه دلیلی برای کشورمان جهت اجرای برجام باقی می‌ماند. یعنی امریکایی‌ها حاضر به پذیرش ضمانت حداقلی هم نیستند.

نماینده مجلس دو شرط دولت برای واردات خودرو را «توهین آمیز» خواند
جلال رشیدی کوچی، نماینده مجلس در حساب توییتری خود نوشت: بالاخره گام اول برداشته شد و واردات خودرو آزاد شد، در تنظیم آئین نامه واردات خودرو با تکیه بر کلمه خودروی اقتصادی دو شرط در نظر گرفته شده؛ ۱_سقف قیمت ۷۰۰۰ دلار! ۲_حجم موتور ۱۰۰۰ سی‌سی! او ادامه داد: اگر وزیر صمت این توهین آشکار به مردم ایران را اصلاح نکند قطعا منتظر استیضاح باشد. مصوبه واردات خودرو اخیرا پس از چند ماه کشمکش در مجمع تشخیص نهایی شده است. نظام الذین موسوی سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی امروز از نهایی شدن قانون واردات خودرو در مجمع تشخیص مصلحت نظام خبر داد و گفت که به زودی فرایند ابلاغ این مصوبه انجام می شود.‌ وزیر صنعت، معدن و تجارت هم دیروز اظهار داشت: از سال 97 با توجه به اینکه تراز ارزی کشور به هم ریخته بود واردات خودرو ممنوع اعلام شد آن مصوبه تا اردیبهشت ماه سال جاری مهلت داشت اما با پایان یافتن این مصوبه در دولت مساله واردات خودرو مطرح شد و کلیات آن تصویب شده است.

سخنگوی دولت: قدرت خرید همه دهک‌ها، با اصلاح یارانه‌ها افزایش یافت
علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: مردمی‌سازی یارانه‌ها قدرت خرید همه دهک‌ها را افزایش داد؛ دهک اول با ۹۲۳ هزار تومان افزایش، صدرنشین بازتوزیع عادلانه یارانه‌ها است. وی افزود: با اعلام نرخ جدید کالاهای اساسی از سوی اصناف و مقایسه این ارقام با آخرین سرانه مصرف و مبالغ واریز شده به حساب خانوارها، قدرت خرید همه ۹ دهک افزایش یافته است. سخنگوی دولت تصریح کرد: سه دهک اول (اقشار با کم‌ترین درآمد) به طور میانگین ۸۰۴ هزار تومان افزایش قدرت خرید داشته‌اند. بهادری جهرمی بیان داشت: دهک اول تا نهم به ترتیب ۹۲۳ هزار تومان، ۷۸۳ هزار تومان، ۷۰۶ هزار تومان، ۲۹۱ هزار تومان، ۲۳۶ هزار تومان، ۲۳۴ هزار تومان، ۱۵۰ هزار تومان، ۷۱ هزار تومان و ۱۸ هزار تومان افزایش قدرت خرید پیدا کرده‌اند.

رئیس بیمارستان مجاز است به مراجعه کنندگان بی حجاب خدمات ندهد
سردار محمدحسین سپهر فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی ستاد کل نیروهای مسلح: دشمنان برای ترویج بی عفتی و انحرافات اخلاقی در جامعه تلاش می کنند، مسئولان باید آتش به اختیار عمل کنند.عفاف و حجاب از واجبات مسلم دینی و مطالبه مراجع تقلید، رهبری و رؤسای قوا و نخبگان و متدینین ترویج عفاف و حجاب در جامعه است. یکی از اهرم‌های مقابله با اساس انقلاب اسلامی، حجاب است.نسخه برخورد با مردم ایران بی عفتی، بی حیایی و توسعه انحرافات اخلاقی، مشروب خواری و ترویج استفاده از مواد مخدر عنوان شده و امروزه با این مسائل در کشور رو به رو هستیم.با شبکه‌های پیچیده سازماندهی شده ترویج بی عفتی و بی حجابی و انحرافات اخلاقی در جامعه مواجه هستیم لذا منتظر دستور نباشید. فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مدیریت کرونا با اشاره به اینکه در دولت‌های گذشته همت و غیرت لازم برای مقابله با بی عفتی و بی حجابی وجود نداشت، عنوان کرد: عقب ماندگی زیادی در این حوزه داریم لذا به غیرت، همت و مجاهدت مسئولانی نیاز داریم که آتش به اختیار به این حوزه ورود کنند. رئیس بیمارستان مجاز است با مراجعه کنندگان بی حجاب برخورد کند و به او خدمات ندهد زیرا آن شخص در حال انجام یک کار غیرقانونی و جرم است.
/مهر

قاچاقچیان آثار باستانی در مجلس نفوذ کرده اند؟
سید محمد بهشتی رئیس اسبق سازمان میراث فرهنگی در روزنامه اعتماد نوشت:بدون تردید اگر از نمایندگانی که طرح موسوم به «استفاده بهینه از اشیای باستانی و عتیقه‌جات» را مطرح کرده‌اند، بپرسید با چه دلیل و انگیزه‌ای ابعاد محتلف این طرح را پیگیری می‌کنند، احتمالا اینگونه پاسخ می‌دهند با توجه به اینکه حفاری‌های غیرمجاز آثار باستانی و عتیقه‌جات یک واقعیت در کشور است، بد نیست دولت هم بهره‌ای از آن ببرد.ادبیات طرح «استفاده بهينه از اشيای باستانی و عتيقه‌جات» مجلس شورای اسلامی، ادبيات قاچاقچيان اشيای عتيقه و حفاران غير مجاز است و می‌توان این پرسش را مطرح کرد که آیا حفاران غیرمجاز و قاچاقچیان به مجلس نفوذ کرده‌اند

کیهان: مردم، زیادی سرشان توی گوشی و اینترنت است/ باید فضای مجازی را محدود کرد
روزنامه کیهان نوشت: حضور به اندازه، هدفمند و کنترل‌شده در فضای مجازی و استفاده کاربردی از تکنولوژی‌های روز تلفن همراه موضوعی پذیرفته شده و واضح است اما مشکل از آنجایی شروع می‌شود که این روزها بسیاری از افرادی که مشتری فضای مجازی هستند، بیش از حد نیاز یا ضرورت و بدون اینکه هدف مشخصی داشته باشند ساعت‌ها مشغول به این فضای بی‌کران می‌شوند.متأسفانه مدیریت این فضا در کشور به شدت رها شده و این فضا تقریباً بدون ضابطه و کنترل مناسب، بر زندگی خانواده‌ها و سبک زندگی کودکان و نوجوانان و افراد مختلف احاطه پیدا کرده و سایه انداخته است.همین رها بودن فضای مجازی بهترین فرصت را به دشمنان داده است تا با خیال راحت به طراحی و اجرای انواع و اقسام پروژه‌های فکری،‌ ترویج مسائل ضدفرهنگی و غیراخلاقی، تغییر سبک زندگی ایرانی اسلامی، طرح زیرکانه و البته فریبنده شبهات، شایعات و... پرداخته و به‌ویژه جوانان و نوجوانان و حتی کودکان ایرانی را هدف قرار دهند.

نماینده عضو جبهه پایداری: ضرورت دارد تغییراتی در هیات‌رئیسه صورت بگیرد
بیژن نوباوه‌وطن، نماینده مجلس یازدهم:نظر می‌رسد ضرورت دارد تغییراتی در هیات‌رئیسه صورت بگیرد، در همين زمينه افراد کاملا باتجربه‌ای هستند که می‌توانند خیلی مفیدتر باشند، اینها واقعا جایشان در هیات‌رئیسه مجلس خالی و حضورشان ضروری است.در اين دوره حتما باید با یک تضارب فکری منطقی منتها با حفظ اصول و ارزش‌های انقلاب و وظایف مجلس به استقبال انتخابات برویم./فرهیختگان

رییس انجمن علمی مددکاری اجتماعی ایران: مردم یک باره فقیر نمی‌شوند
مصطفی اقلیما، استاد دانشگاه ، محقق و مددكار اجتماعى:افزایش حقوق‌ها حداقل باید با میزان تورم موجود برابری کند اما شاهد این اتفاق نیستیم. در نتیجه این فقر آسیب‌های اجتماعی هم روز به روز افزایش پیدا می‌کند.رییس پلیس تهران چند ماه قبل اعلام کرده‌بود ۵۰ درصد کسانی که در این مدت اخیر به جرم دزدی دستگیر شدند، دزدی اولی بوده‌اند. شغل و مسکن یکی از جدی‌ترین معضلات و مشکلات امروز مردم و مانع اصلی برای شکل‌گیری خانواده‌ یا ایجاد تزلزل در خانواده‌ها است.دانشجوی من که تجریش خانه‌ای اجاره کرده‌بود، امسال به ورامین رسیده‌است. یعنی هر سال با حقوق کارمندی و گرانی فقیرتر شد تا جایی که امسال فقط ورامین توانست خانه‌ای اجاره کند.اساس طبقه متوسط از بین رفته است. یک درصد کمی پولدار داریم و بقیه فقیر هستند. بعضی از این فقیرها یک لقمه نان دارند که بخورند و باقی همان را هم برای خوردن ندارند.اساتیدی را می‌شناسم که بعدازظهرها در اسنپ کار می‌کنند. فکر کنید استادی که بعدازظهرها اسنپ کار می‌کند و طبق قانون موظف است برای هر ۲ ساعت تدریس باید ۶ ساعت مطالعه کند. چه اتفاقی می‌افتد؟/امتداد

بهنوش بختیاری: ترنس‌های سینمای ایران اگر اعلام حضور کنند صدردصد ممنوع‌الفعالیت می‌شوند
بهنوش بختیاری، بازیگر سینما، تلویزیون:در سینمای ایران ترنس داریم اما اگر اعلام وجود و حضور کنند صددرصد ممنوع‌الفعالیت می‌شوند. ترنسی داشتیم که عمل تطبیق جنسیتش را هم انجام داد ولی از وقتی که عملش را انجام داد دیگر به او کار ندادند.من همیشه حامی و مدافع ترنس‌ها بوده‌ام. ترنس تضاد روان و جنسیت است و نه اختلال است و نه بیماری. یک حالت ژنتیکی است که شاید گاهی ژنتیکی هم نباشد و روحی باشد و خودِ آن‌ها هم نمی‌دانند چرا این اتفاق افتاده است.وقتی یک نفر شش بار زیر تیغ جراحی می‌رود و به او شوک داده می‌شود ولی باز هم پای حرفش می‌ماند که من روان و جنسیتم با هم در تضاد است پس او یک چیزی‌اش هست و ما باید بدانیم که حرفش جدی است و حتما باید نزد مشاور برود./مصاحبه با یک تلویزیون اینترنتی

تکذیب خبر هجوم و غارت فروشگاه‌ها در قزوین
عباس کاظمی، فرماندار قزوین با اشاره کلیپ منتشر شده تحت عنوان هجوم مردم قزوین به یک فروشگاه:به هیچ عنوان هیچ حادثه‌ای اعم از هجوم وغارت به فروشگاه در شهر قزوین صحت ندارد. مشکل خاصی در خصوص عرضه کالا در قزوین وجود ندارد. فقط در برخی نقاط تعدادی از مردم برای تهیه کالاها صف بسته بودند که این صف هم تا ساعت حدود ۱ به پایان رسیده است. تمام افرادی که در این کلیپ نمایش داده می‌شوند لباس گرم مثل کاپشن پوشیده‌اند و مشخص است که برای این فصل نیست و مربوط به ماجرا و موضوع دیگری بوده است.

فرزند معاون اجرایی دولت، شهردار منطقه ٩ تهران شد
امروز در مراسمی از زحمات محمدجواد خسروی شهردار سابق منطقه ۹ تقدیر و سید محمد رحیم مرتضوی فرزند سیدصولت مرتضوی معاون اجرایی رییس جمهور به عنوان شهردار این منطقه منصوب شد.

تکذیب قاطع تجمعات اعتراضی در خوزستان
علیرضا ورناصری قندعلی، نماینده مسجد سلیمان در مجلس در پاسخ به سوالی در رابطه با اعتراضات هفته اخیر در برخی از شهرهای استان خوزستان، گفت:یچ خبری از اعتراضات در استان خوزستان نیست و ما هیچ تجمعی نداشتیم! باز هم تاکید می‌کنم تجمع و اعتراضی در استان خوزستان نداشته و نداریم. بنده شکل‌گیری هرگونه اعتراضات در سراسر استان خوزستان را تکذیب می‌کنم.معاندین ویدیوهای زیادی را منتشر می‌کنند! مگر ما باید همه این ویدیوها را باور کنیم!بنده کارگردان این ویدیوها نیستم اما ویدیوهای موجود در خصوص اعتراضات استان خوزستان واقعی نیستند. همه چیز در خوزستان نرمال است.سرعت اینترنت در استان خوزستان عالی است و هیچ مشکلی وجود ندارد. اخبار منتشر شده درباره کاهش و قطعی سرعت اینترنت در خوزستان کذب محض است./دیده بان ایران

واکنش نماینده مجلس به طرحی جنجالی درباره اشیاء باستانی
یکی از نمایندگان امضاکننده طرح «استفاده بهینه از اشیاء باستانی و گنج‌ها» در واکنش به اعتراضات وارد شده به این طرح، اظهار داشت که یک غفلتی در طرح صورت گرفته است که هم زمینه خروج اشیا از کشور را فراهم می‌کند و هم دست سودجویان را باز می‌گذارد. به همین منظور متوجه شدیم که باید اصلاحاتی در طرح صورت بگیرد.حسین جلالی درخصوص اعتراضات وارد بر طرح «استفاده بهینه از اشیاء باستانی و گنج‌ها»، گفت: «این طرح یک ماده‌ای دارد که مورد اعتراض نمایندگان و حتی خود امضا کنندگان هم قرار گرفته و آن ماده‌ای‌ست که باعث سو استفاده می‌شود و ممکن است باعث حفاری‌های متعددی شود و اشیا از کشور خارج شوند، بنابراین زمینه سو استفاده از طرح وجود دارد. به همین جهت یک غفلتی در طرح صورت گرفته است که هم زمینه خروج اشیا از کشور را فراهم می‌کند و هم دست سودجویان را باز می‌گذارد.» این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه این طرح باید اصلاح شود، عنوان کرد: «برخی از موارد این طرح مورد اعتراض واقع شده و حق هم با معترضین است. الان متوجه شدیم که این طرح باید اصلاح شود. ما با طراح طرح هم در خصوص اینکه باید اصلاحاتی صورت گیرد، صحبت کردیم. با این تفاسیر حساسیت رسانه‌ها و خبرنگاران صحیح و به‌جاست و باید از این تذکرات تشکر کنیم. امیدواریم که طوری مورد اصلاح واقع شود که به میراث و آثار فرهنگی و تاریخی کشور آسیبی وارد نشود.

نیکزاد: قالیباف رای بالایی در انتخابات ریاست مجلس می آورد
نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نامزد نائب رئیسی مجلس خواهد شد، گفت: قالیباف رای بالایی می آورد.علی نیکزاد در حاشیه نشست حزب نسل نو جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درباره انتخابات هیات رییسه مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: برای ریاست مجلس کاندید نمی‌شوم اما برای نائب رئیسی حتما کاندید خواهم شد.وی در پاسخ به این سوال که برخی می‌گویند رئیس مجلس از خارج از مجلس انتخاب می‌شود؟ تصریح کرد: مجلس ۲۸۶ نماینده دارد و هر نماینده ای رای مستقل دارد. این چنین فرمایشات توهین به مجلس است. مجلس مستقل است. معتقدیم که رئیس مجلس مجدد رای بالایی خواهد آورد؛ البته کاندیداهای دیگری هم برای ریاست داریم.

جانشین فرمانده سپاه: رئیسی به وعده قرآنی عمل کرد
جانشین فرمانده سپاه در خصوص هدفمند کردن پرداخت یارانه توسط دولت فعلی گفت: این کاری که رئیس جمهور کرد باید از زمان ریاست جمهوری آقای هاشمی اجرا می‌شد؛ اما هیچکدام از دولت‌ها تاکنون جرات انجام آن را نداشتند؛ در حالی که طبق قانون باید این کار صورت می‌گرفت؛ حال اینکه رئیسی انجام داد بواسطه عمل به وعده قرآنی مبنی بر اعتماد به خداوند بود.

پاسخ غیرمنتظره ترکیه به اظهارات مقامات ایران
سخنگوی وزارت خارجه ترکیه توفان گرد و غبار منطقه‌ای را ناشی از دو منبع آفریقا و صحرای خاورمیانه خواند.تانجو بیلگیچ سخنگوی وزارت خارجه ترکیه در خصوص اظهارات اخیر مقامات ایران درباره توفان گرد و غبار که آن را ناشی از سد سازی های ترکیه خوانده اند گفت: این ادعاها از پایه های علمی برخوردار نیست. توفان گرد و غبار در یک مقیاس وسیع در سطح جغرافیایی شکل گرفته که عمدتاً دو منبع دارد که هر دو کشور ایران و ترکیه را درگیر کرده است.وی ادامه داد: یکی از این منابع توفان گرد و غبار قاره آفریقاست و دیگری نیز بیابانهای خاورمیانه است. نابودی جنگلها، خشکسالی و بیابان زایی از جمله عوامل به وجود آمدن این مشکلات است.سخنگوی وزارت خارجه ترکیه افزود: در جغرافیای ما هر کشوری برای پیشگیری از این مسائل، باید مسئولیتهای خود را به جای آورد و اتهامات مقامات تهران به ترکیه در این خصوص، راه حل درستی برای مسائل نیست.

فرانسه نماینده دیپلماتیک ایران را احضار کرد
به دنبال بازداشت دو فرد اروپایی سازمان دهنده آشوب و بی نظمی در ایران، وزارت خارجه فرانسه نماینده دیپلماتیک ایران را احضار کرد.وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران روز چهارشنبه (دیروز) با صدور اطلاعیه‌ای از بازداشت دو فرد اروپایی سازمان دهنده آشوب و بی نظمی خبر داد.در اطلاعیه وزارت اطلاعات آمده است: اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اطلاعات به استحضار ملّت شریف ایران می‌رساند: دو فرد اروپایی که با هدف سوء استفاده از مطالبات به حق برخی از صنوف و اقشار کشور و تغییر جهت مطالبات عادی به آشوب، بی‌نظمی اجتماعی و بی‌ثبات سازی جامعه وارد کشور شده بودند، توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) شناسایی و بازداشت شدند.

ورود هر میزان ارز به کشور معاف از مالیات است
بانک مرکزی اعلام کرد: بر اساس ابلاغ این بانک به گمرک و مبتنی بر مصوبه ستاد مقابله با تحریم شورای عالی امنیت ملی، ورود ارز به کشور (اعم از اسکناس و حواله) معاف از مالیات است. بر این اساس هر شخص حقیقی و حقوقی می‌تواند با اظهار ارز در گمرکات ورودی، به هر میزان اسکناس ارز به کشور وارد نماید و هیچ یک از دستگاه‌های امنیتی، انتظامی و گمرک حق ممانعت از آن را ندارد. بانک مرکزی، وزارت امور اقتصادی و دارایی، نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌های مرتبط موظفند ترتیبی اتخاذ نمایند تا ورود ارز تسهیل و فعالان در این حوزه نگران موضوع مالیات و برخورد نظارتی پیرامون واکاوی منشأ سرمایه نشوند.

وزیر جهاد کشاورزی: 20 هزار تن مرغ مازاد داریم
وزیر جهاد کشاورزی در برنامه شکبه خبر با تأکید بر اینکه هیچ مشکلی در تأمین کالاهای اساسی مورد نیاز وجود ندارد، گفت: شرکت پشتیبانی امور دام کشور تنها در اردیبهشت ماه 20 هزار تن مرغ مازاد خریداری کرده و در انبارها ذخیره کرده است. وی افزود: علاوه بر آن، 130 میلیون جوجه‌ریزی در ماه‌های اسفند و همین میزان در فروردین انجام شده و در اردیبهشت نیز سقف جوجه‌ریزی همین میزان خواهد بود. بنابراین، نیاز کشور برای این کالای اساسی کاملا تأمین است. ساداتی‌نژاد در خصوص دلیل صف‌های خرید گفت: به دلیل تغییر قیمتی که ایجاد شده، تقاضا افزایش یافته و هیچ کمبودی وجود ندارد، در حالی که پنج‌شنبه‌های گذشته کشتار مرغ انجام نمی‌شد، اما امشب کشتارهای مرغ فعال خواهند بود و فردا عرضه مرغ گرم در بازار خواهیم داشت.

قیمت مصوب انواع محصولات لبنی اعلام شد
دبیر انجمن صنایع لبنی گفت: در راستای مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها، نرخ حداکثری فروش انواع محصولات لبنی برای مصرف کننده در سراسر کشور اعلام شد. وی افزود: قیمت نهایی چهار قلم شیر، ماست و پنیر براساس شیرخام هرکیلو ۱۲,۰۰۰ تومان درب گاوداری است و صنایع لبنی نیز از امروز پنجشنبه ۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ می‌توانند قیمت‌های جدید را روی محصولات خود درج کنند. بر این اساس قیمت شیرنایلونی ۹۰۰ گرمی ۱/۵% چربی ۱۵۰۰۰۰ ریال، شیر بطری یک لیتری ۱/۵% چربی ۱۸۰۰۰۰ ریال، ماست ۲/۵ کیلویی ۱/۵% چربی ۴۹۵۰۰۰ ریال، پنیر uf۴۰۰ گرمی نسبتاً چرب ۳۷۵,۰۰۰ ریال است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۷۴
در انتظار بررسی: ۳۰
انتشار یافته: ۲۱۶
میشه اسم چهارتا از این کشورها رو بگید! البته منظور کشورهای متوسط به بالاست که به 90% جامعه کپن بدند!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۳
کجا در آلمان کوپن میده. . بگویید منم برم بگیرم.تکنه خدای نکرده سرم کلاه بره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۳
اگر کوپن هم بود کوپن را به همه افراد جامعه می دهند و نه اینکه به پولدارها چون پولدارند ندهند آن هم با معیارهای آتش به اختیار
محسن
| Belgium |
۰۶:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۳
ما نمی دانیم این اقای نماینده دولت این حرفها درباره کوپن از کجاش میدهد بیرون؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۳
عربستان
امارات
قطر
کویت
ترکیه

:-)
امروز ارزش آرامکوی عربستان از اپل آمریکا پیشی گرفت
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۳
ما دوتا بازنشسته بهمون یارانه تعلق نگرفت چون مستضعف نبودیم برادرمون کارخونه داره بهشون تعلق گرفته!! معنی مستضعف دتازگی ها عوض شده؟
ناشناس
| Romania |
۱۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۳
اگر مرد هستید همین صحبت ها را بیایید وسط خیابون کنید نه اینکه از پشت تریبون هر چرت و پرتی را تحویل مردم بدید
قادر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۳
ما نمیدونیم چرا اینها هر جایی گیر میکنند سریع کشورهای اروپایی را با ما مقایسه میکنند؟ به فرض که حرف شما درست باشه آخه باید همه چیز آنها را با ایران مقایسه کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۳
شما چرا بدنبال الگو گرفتن از پیشرفتهای این چنینی کشورهای دیگر هستید؟!
چرا از دیگر الگوهای آنها که باعث رفاه ملت هایشان شده اند الگو نمی گیرید؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۳
ابوترابی:امروز چندتا فیل در آسمان تهران پرواز می کردند.برادرها شما هم دیدید
حسین شریعتمداری:بله حاج آقا این فیلم و این عکس
انبارلویی:خوب من چند روز ه می بینم
خاندوزی:اینکه چیزی نیست.وال ها هم پرواز می کنند
میشه اسم چند تا کشور که به سمت کوپن رفتن رو بیارید؟ آخه چقدر دروغ. کشوری با این همه ثروت رو به فقر کشوندید بازهم حرف می‌زنید؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۳
درست میگه بنده خدا من ساکن تورنتوی کانادا هستم
چند وقته سر چهارراه های شهر دلال ها داد میزنن « وی بای یور کوپن» ! یعنی کوپن شما را خریداریم !!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۳
سوریه کره شمالی زیمبابوه ایران ونزوئلا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۳
عقب افتاده تر از ایران هم هستن توی جهان ۲_ ۳ تا کشور
ابوترابی !
توی اوکراین که ۳ ماهه جنگه ؛ هنوز به سمت کوپن نرفتن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۳
اوکراین دولت داره که تصیم بگیره، دلقک ک‌شور داری بلد نیست
رئیس بیمارستان مثل بعضی ها بیکار نیست بایسته دم در حجاب چک کنه!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۳
فرزند آوری نکند اگر چادری نیستید. ممکن است خدمات درمانی ندهند و مجبور شوید خودتان بچه هایتات را به دنبا آوریل
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۳
سلام
ارائه خدمات به شرط رعایت حجاب با روح انسانیت و رحمت واسعه الهی در حق بندگانش کاملا منافات دارد(نه تنها در بیمارستان بلکه هر مرکز خدماتی دیگر)آقایانی که معنای رحمت واسعه و عام الهی را اصلا نمیدانند بروند و واقعا ایمان حقیقی پیدا کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۳
ببخشید بدحجابی که داره دهن کجی میکنه به فرهنگ و قانون و همه چی مصداق رحمته. چرا حرف نسنجیده میزنید
آقای سپهر
زن خبرنگار الجزیره که بی حجاب بوده و کشته شده میگید شهید اونوقت توی ایران رییس بیمارستان نباید به بی حجاب خدمت درمانی بده ؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Russian Federation |
۰۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۳
هر چه زودتر خانواده وی را خانواده شهید اعلام کرده و از جیب مردم سیه روز ایران مقرری مناسب و در شان انها تعیین نمایید. سهمیه دانشگاه هم فراموش نشود.
بیمارستان با پادگان و حوزه علمیه خواهران فرق میکنه
کیهان هر چی بگه،عکسش حقیقت داره!!
پاسخ ها
lمحمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۳
کیهان حرف مفت زیاد میزنه.....
این برادر سپهر انگار خیلی وقته پاشو توی بیمارستان نذاشته .
صحبت های سپهر،شریعتمداری،فدوی،ابوترابی،سلامی،قاضی زاده رو در این صفحه که میخونیم به عمق بدبختی و دربند بودن مردم ایران پی میبریم که چطور عده ای محدود برای اکثریت جامعه ایران نسخه های عجیب و غریب میپیجند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۳
عده محدود بدحجابانی هستند که قانون و فرهنگ را بیخیال شده اند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۳
درکت از مسائل همچون سطح سوادت است که فرق بین " محدود" و " معدود" را نمی دانی
در یخچال شریعتمداری بازشه ؛ روغن و گوشت و مرغه که میریزه بیرون
معمولا روئسای بیمارستانها دکتر هستند و شیش کلاسه نیستن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۳
باور کن میشه بامزه نباشی شونصد کلاسه. وقتی بعضی دکترها رفته بودند خارج شش کلاسه و ها کم سوادها
واستادند
جیره بندی برای مردم هست ولی برای نماینده مجلس و خود مسوولین به وفور همه چی موجوده.
چرانماینده محترم مجلس مابدون کوچکترین اطلاعی از اوضاع کشورهای دیگرمطالبی میفرمایند واطلاعاتی نه چندان درست میدهند که کشف عدم صحت آن برای هرکسی بسادگی ممکن است واقعا ً ایشان نمیگویندمنبع اطلاعات ایشان ازاینکه مثلا‌ درهمه کشورهای دنیامنجمله فرانسه وآلمان وامثالهم جیره بندی شده ومثلاًکوپن وکالا برگ مرسوم شده واقعاًمنبع اطلاعاتی ایشان از کجاست بهتراست عزیزان برای حفظ ظاهرهم شده زحمت کشیده بامطالعه فرمایشاتی بزرگ وعجیب بزنندونام کشورخاصی رامستند نکنند ماهم قول میدهیم اگرعزیزی بگویدخورشیددورزمین میکردد باورکنیم چرااخیراًمدشده هرمطلب رامیخواهیم بقبولانیم میگویم درهمه دنیا چنین وچنان استکه کشف عدم صحت آن باعث دلسردی دوستدارانمان میشود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۳
چرا فرانسه وآلمان افغانستان هم نیست
واقعا ادم عصبی میشه بعضی حرفای این اقایون رو میشنوه
خدایا خودت یا اینارو ادم کن یا مارو بفرست یجا دیگه
ولی به نظر من بی حجاب ها رئیس بیمارستان رو از نون خوردن میندازن اگر یه همچین خطایی کند
نماینده مجلس: امروز تمام کشورهای دنیا به سمت کوپن رفته‌اند و دنیا «جیره بندی» را آغاز کرده...

من ساده تا امروز فکر میکردم که دروغ از گناهان کبیره است!?
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۳
اگر زیاد گیر به آنها بدهید بدهید صد و یک آیه و حدیث برای مباح دانستن دروغگویی خود می‌آورند
این تیتر خبر روزنامه ی پر تیراژ مملکت است! شما غیر از دروغ و توهین و تحقیر ‌و تهدید مردم ! نوشته ی دیگه ایی میبینید!؟!
از مردم ‌خجالت نمیکشید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۳
شریعتمداری با موسسه ورشکسته وبیکارش دنبال رونق کسب وکار و دروغ بافی برای مردم است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۳
کیهان کجاش پرتیراژه. طفلکی
در منشور حقوق بیمار ؛ صحبتی از بی حجاب و با حجاب و مانتویی و چادری صحبتی نشده .
به این آقا یک تابلوی منشور حقوق بیمار رو که در اکثر بیمارستان ها در ملاء عام نصب شده ، هدیه بدهید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
اینا منشور حقوق بیمارهم عوض میکنن
ناشناس
| United States of America |
۰۵:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۳
شریعتمداری منشور بقراط تبدیل کردن به منشور کیهان
شما ها همش تکذیب کنید
نکنه مسابقه‌ی پررویی داره برگزار میشه ما خبر نداریم.
آقای قاضی زاده هاشمی اتفاقاًامرورطعم شیرین ترازعسل هدفمندی یارانه هاراچشیدیم وبادوچشم خوددیدیم که مرغ وروغن گیرمان نیامد پول جیبمان کفاف خریدمایحتاجمان رانداد وچنان این طعم شیرین بودکه گلوی مارا زدومرض قندهم کرفتیم
حسین شریعتمداری تو هم سرت زیادی توی کار مردم هست باید مهدورت کرد !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۳
به توچه که سرش تو کار کیه
مملکت ساختن خیر سرتون
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۳
اگر آمریکا را هم بدهید به این آقایان آنجا را هم در حد یمن و افغانستان تحویل میدهند
بله قربان !
آمپولشون رو نمیزنیم
دهها سال سرکوب قیمت دلار باعث شد از قیمت های جهانی فاصله زیادی بگیریم و دستمزدها و قیمت ها غیر واقعی شود ساده انگاری اقتصاد کار را به اینجا رساند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۳
سرکوب قیمت ارز نیاز به درامد نفتی هنگفتی دارد در حالی که ما تحریم نفتی بودیم با کدام پشتوانه دلار را سرکوب کرده ایم درامد نفتی ایران حدود یک پنجم درامد عربستان است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۳
وقتی بحث از واردات خودرو شد آقای همتی رئیس سابق بانک مرکزی و مغز متفکر اقتصاد دیدید چطور عکس العمل نشان داد که بله تقاضا برای ارز زیاد میشه
از طرف دیگر با امنیتی کردن مسئله دلار هیچگاه اجازه واقعی شدن قیمت دلار را ندادند
ارزانتر شدن قیمت خانه در ترکیه از تهران و خروج سرمایه از کشور از دیگر آثار این روشهاست
مرگ بر طالبان
ای به اصطلاح نماینده: اینقدر دروغ تحویل مردم ندهید! خودتی!!!
ای سردار: لباس پوشیدن مردم به خودشون مربوطه!
ای کیهان: تو را چه مربوط؟
مردم برده ی شماها نیستن!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۳
به توچه نظر میدی
اگه به بی حجاب ها خدمت نده ؛ بیمارستانش ۲ روزه ورشکست میشه .
واجبه یه سر بری بیمارستان رو ببینی از نزدیک
با وجود چنین مسئولینی جز شرایط موجود ، نباید انتظار دیگری داشت . حتی یک مورد از واقعیات جامعه پذیرفته نشده و همه انکار شده اند.
زمانی خواهد رسید که پاسخگو خواهید شد
روزنامه کیهان همیشه در روزنامه فروشی ها رو دست فروشنده باد میکنه

احتمالا محدود کردن فضای مجازی به این موضوع ربط داره .
از چهار سال پیش صحبت کوپن بود

میشه حدس زد جنگی در پیش رو داریم

اما ایندفه نوبت مسئولان و فرزندانشان است که باید برن بجنگند
در مهر ۹۹ قیمت دلار به ۳۲ تومن رسید از آن زمان تا کنون حدود ۲۰۰ درصد داشته ایم اگر قیمت دلار به ۱۰۰ تومن هم برسد اتفاق عجیبی رخ نداده است
چرا می خواهید از امریکا برای ورود کمپانی هایشان تضمین بگیرید. هفت سال پیش که شرکتهای امریکایی که نه بلکه همان شرکتهای اروپایی وارد ایران شدند بسیاری در ایران چشم دیدنشان را نداشتند و علیه شان سم پاشی می نمودند. شما تضمین را از داخلیها بگیر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۳
احسنت
سپاه زنان بدحجاب رادربیمارستانهایش راه نمی دهد. ولی دربانکهایش بااغوش باز از آنها استقبال می کرد،
یک بام و دو هوا به این شوری دیده بودید ؟
قاضی‌زاده هاشمی: امیدوارم مردم شیرینی اجرای طرح هدفمند کردن یارانه‌ها را بچشند!!!!
رییسی هم همینا میگفت!
نکنه از رو دست همدیگه تقلبی چیزی!!
و معلوم نیست مشهدیها چطوری این شیرینی را میچشند!!
آقاجون مراقب دیانت ما هم باشید این شیرینی خیلی هم برای قندی ها و دیابتی ها خوب نیست بیش از حدّ شیرین شده به کشتنمون اگه ندادید شما مشدیها!!!
قاضی زاده، قالیباف، رییسی، علی مشدی، علم الهدی!!! ریحم پور، پور سید آقایی، علی عسکری، زرقامی، و ......... !!!!!!
چرا ما نباید مثل مردم کشورهای همسایه مون زندگی کنیم ؟
مردم عربستان
مردم امارات
مردم کویت
مردم ترکیه
مردم قطر

اونا نفت دارن ما هم خیر سرمون نفت داریم
یه روز باید ماتم مرغ رو بگیریم یه روز تخم مرغ یه روز گوجه فرنگی یه روز هویج یه روز برنج یه روز پیاز

اونا هم به سمت کوپن رفتن جناب نجومی بگیر بی درد
سردار جان متن زیر قسم نامه ای است که پزشکان دنیا قبل از شروع طبابت آنرا امضا می کنند
این متن برگرفته از سوگند نامه بقراط است
سوگندنامه بين المللي امروزي
هم اكنون كه حرفه پزشكي را براي خود اختيار مي كنم با خود عهد مي بندم كه زندگيم را يكسره وقف خدمت به بشريت نمايم و احترام و تشكرات قلبي خود را به عنوان دين اخلاقي و معنوي به پيشگاه اساتيد محترم تقديم مي دارم و سوگند ياد مي كنم وظيفه خود را با وجدان و شرافت انجام دهم. اولين وظيفه من اهميت و بزرگ شماري سلامت بيمارانم خواهد بود. اسرار بيمارانم را هميشه محفوظ خواهم داشت. شرافت و حيثيت پزشكي را از جان و دل حفظ خواهم كرد. همكاران من برادران و خواهران من خواهند بود. دين، مليت، نژاد، عقايد سياسي و موقعيت اجتماعي هيچگونه تأثيري در وظايف پزشكي من نسبت به بيمارانم نخواهد داشت. من در هر حال به زندگي بشر كمال احترام را مبذول خواهم داشت و هيچگاه معلومات پزشكي ام را برخلاف قوانين بشري و اصول انساني به كار نخواهم برد. آزادانه به شرافت خود سوگند ياد مي كنم آنچه را كه قول داده ­ام انجام دهم
سرداد جان پزشکان به خود و خداوند قول می دهند که گرایش دینی و سیاسی و تعصبات ملی مانع نجات انسانها نشود
سردار عزیز جامعه ما از لحاظ اخلاقی بسیار سقوط کرده
لطفا گفتار خود را مرور کنید و با سوگند نامه پزشکی مقایسه کنید ! شاید به نتایج خوبی برسید !
وظيفه اخلاقي پزشك درمان بيمار هست چه با حجاب چي بي حجاب، دست از سر مردم ور داريد
من فردا نهار میهمان شهرستانی دارم
اقوام برای درمان به تهران می آیند و میهمان ما هستند
برای خرید صبح از منزل خارج شدم
از جمعیت حاضر در میادین تره بار و فروشگاهها حیرت کردم
روغن اصلا نبود و صف مرغ یک کیلومتر بود
گوشت گوسفند بسیار گران بود
نمی شه جلوی میهمان عدس پلو و لوبیا پلو گذاشت که
از گوشت کمی که در فریز داریم استفاده می کنیم و دست به دعا بر می داریم که کار میهمان شنبه صبح تمام شود و بعد نهار برود تا من ببینم با این گرانی مرغ و تخم مرغ و گوشت چه خاکی بر سرم بریزم
روغن هر بطری بالای صد تومان موجود بود !
چی بخوریم خدا ؟
سرلشکر سلامی: در مسیر قدرتمند شدن و شکست‌ناپذیری قرار داریم
جانشین فرمانده سپاه: رئیسی به وعده قرآنی عمل کرد
بدون شرح ،خود مردم قضاوت كنند،خوب شد درجاده قدرتمندي و شكست نابذيري حركت ميكنيم ،فقط بهتر نيست بي سر وصدا و جراغ خاموش بريم ممكنه استكبار جهاني ببينه از رو دست ما تقلب كنه،يه شبه تمام اقلام و ارزاق مردمشون را نه مثل نا٣ برابر ١٠ برابركنه ،از ما جلو بزنه
يه سوال ازمتخصصين علوم قراني در كجاي قران خدا به حاكمان جامعه اسلامي دستور افزايش روز افزون قيمتها،تبعيض ،اشرافي زندكي كردن مسولان ،داده ،من كه نديدم
ابوالفضل ابوترابی، نماینده مردم نجف‌آباد گفت: امروز تمام کشورهای دنیا به سمت کوپن رفته‌اند!!!
دقیقا همینطوره !
الان جایی که من زندگی میکنم ( کانادا) سر چهارراههای اصلی شهر یه عده ایستادند وداد میزنند « وی بای یور کوپن» !!! یعنی کوپن شما را میخریم برای من که خیلی نوستالژیکه (:
جولان بیسوادها و بی لیاقتها
بیمارستان حوزه نیست
روزنامه کیهان یک برنامه هم برای سرویس رفتن مردم بده زیاد نرن سرویس. هر چی یارایانه دادید کشیدید رو شیر وروغن وقند ومرغ و... در ضمن پس لرزه های این گرانی برای تولید ات وابسته به اینها بعدا معلوم بشه. شما چطور به غذا خوریها میگین قیمت را افزایش ندهند
واردات خودرو یکی از راههای جمع آوری ریال و نقدینگی از جامعه است
سخنگوی دولت:"قدرت خرید مردم افزایش یافت"!!!!

یا نمی دانند 300 یا 400 تومان چقدر است یا از هزینه های کمرشکن اجاره خانه،درمان،آموزش،خورد وخوراک و....خبر ندارند!

من بجای ایشان خجالت کشیدم از این حرف.
دنیا کوپنی جیره بندی شده ؟؟؟؟؟ وقاحت هم حدی داره
میگم چرا این اقای کیهان به همه چیز مردم گیر میده، یکی نیست بهش بگه پاشو سری به خیابانها بزن ببین چه خبره، از پشت میز که نمی شه برای مردم نسخه پپیچی، برای جوانهای ما کار درست کن تا از این فضای مجازی لعنتی بیان بیرون
اون نماینده که از دنیا مایه میزازه، آقاجون دنیا ماشین آرزومه ، پس چرا چیزی نمیگی!!!
به زودی همه چیز معلوم میشه ، فعلا خودتون رو گول بزنید
جناب رستم خان ، این ۸ میلیون جوان بی خانمان از برکت وجود مبارک شماست ، عجب صبری خدا دارد
مجلس تحقیق و تفحص کنه از ستاد هدفمند کردن یارانه ها که چطور به نود درصد مردم یارانه داده شده ولی اکثریت مردم حتی یارانه 45 تومنیشون هم قطع شده.
مدیر روابط عمومی بانک مرکزی اعلام کرد فقط به 6 میلیون سرپرست خانوار یارانه پرداخت شده. آقای عبدالملکی به خاط ر دروغگویی به ملت بزرگ ایران باید استیضاح و برکنار بشه.
فقط دروغ و دروغ و دروغ.
بسه
بسه
بسه
همه ی ملت خیلی خیلی خسته شدیم . . .
چرا آنقدر نماینده های مجلس دروغ گو هستند کجای دنیا کوپنی شده با این مدیا به روز خجالت نمی کشند
امروز در مراسمی از زحمات محمدجواد خسروی شهردار سابق منطقه ۹ تقدیر و سید محمد رحیم مرتضوی فرزند سیدصولت مرتضوی معاون اجرایی رییس جمهور به عنوان شهردار این منطقه منصوب شد.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
حالا که میفرمایید انتخاب شهردار تهران جزو استثنائات است و خلاف قانونی هم در انتخاب آقای زاکانی صورت نگرفته !
لطفاً بفرمایید انتخاب پسر معاون اجرایی دولت بعنوان شهردار منطقه 9 تهران هم جزو استثنائات است یا ایشان بر اساس قانون انتخاب شهرداران انتخاب شده است ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۳
ایشان خودی هستند اشکالی ندارد
دقت کردید مشتی بی درد چگونه همه چیز را گل و بلبل و طبیعی نشان میدهند و بریش مردم میخندند.
دلار ۷ تومان شده ۳۱۰۰۰تومان!
پراید ۵ میلیون شده ۲۲۰ میلیون.
خانه متری ۱۰ میلیون شده ۵۰ میلیون
و….
همه چیز آرومه و مردم از خوشبختی دارند تلف می‌شوند!!!!!
اقای سخنگوی دولت اگر کمی اهل محاسبه باشید ،خواهید فهمید که این یارانه علاوه براینکه قدرت خرید مردم بالا نمی رود بلکه باید بسیاری از مایحتاج وارزاق را نیز از سفرهها حذف کنند،این هم محاسبه برای ملاحظه سخنگوی بی تجربه دولت تفاوت 4کیلومرغ 120000تومان تفاوت 2لیتر روغن 90000تومان تفاوت دوقالب پنیر 40000تومان تفاوت 10لیترشیروماست75000تومان تفاوت 30عدد تخم مرغ 30000تومان برای مصرف یک نفر درماه جمع 355000تومان حالا تفاوت بهای مشتقات لبنیات وماکارونیها وسایر ارزاق که بتبع این چند قلم کالا گران خواهند شد از کجا باید تامین گردند که لزوما از سفرهها رخت می بندند .دست مریضاد مسولین نان بر .
چقدر این شریعتمداری جذبه دارد !!!!!!!
جهت اطلاع نماینده کوپن محور مجلس:
عربستان خط تولید خودرو برقی با آخرین تکنولوژی باطری های با دوام را راه اندازی کرد.
قطر در حال تجهیز خیابان های خود به سیستم تهویه برای برگزاری جام جهانی

دوبی در حال تدارک سفر خانوادگی به مریخ و حذف کاغذ از همه ی ادارات خود

ترکیه در حال احداث طولانی ترین پل


عمارت در حال تجهیز مسقط به سیستم تاکسی خودران زیر زمینی

و هنک کنگ وسنگاپور در حال حذف خرید حضوری در کل کشور هستند
و.....


و حضرات در حال اندازه گیری نون سنگکک و جیره بندی روغن هستید.
امثال حاج حسین چرا فکر میکنن که باید نقش اقا بالاسر رو بازی کنن.بخدا قسم که مردم ایران خیلی بیشتر از شماها میفهمن اما شما فقط چون زور پشت سرتون هست فکر میکنین میتونین برای مردم نسخه بپیجید.
شما از نجف اباد یکی از روستاهای کوچک تا حالا بیرون رفتید که در مورد دنیا صحبت می کنی
در قسم نامه پزشكي آمده پزشكان به هر كسي در هر شرايطي حتي اگر دشمن باشند كمك پزشكي برسانند!بعد اين سردار در خصوص يك هموطن اين را مي گويد؟!
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
نماینده های مجلس یه مدت سکوت کنن بهتره. برای اوضاع اقتصادی که هیچ کاری نتونستین بکنین. حداقل با سکوتتون وضعیت اعصاب ملتو بیشتر به هم نریزین
خطاب به روزنامه کیهان شما زیادی سرت توی کار مردمه باید درت رو تخته کنن
آدم تیتر خبرها ومطالب رو میخونه حال تهوع بهش دست میده از شنیدن افاضات مسئولینی که چشمهاشون رو روی واقعیتها بستن !!
تمام اینترنتهای روزنامه کیهان و کارکنان و مدیر مسئول روزنامه کیهان را قطع کنید به کارکنان کیهان هفته ای دو قاشق روغن و 5 قرص نان و یک لیتر آب 100 گرم گوشت ویک چادر (مسکن) مهر بدهید و محل کارشان را هم بفرستید وسط کویر لوت همانجا روزنامه چاپ کنند و تئوری و نظریه بدهند
تمام جاسوس ها و مزدورها در حال خدمت کردن هستن
چه گویم که نا گفتنم بهتر است
کیهان تو که رئیست یه آی مک انداخته جلوش صبح تا شب میچرخه ، چی تو خودت دیدی برا همه نسخه میپیچی ؟ یا کی بهت گفته دانایی ؟ خودت یا دویست سیصد نفر تو ۸۰ میلیون همفکر خودت
یه نظر سنجی درباره خودت بذار تا بفهمی مردم چی دربارت فک میکنن
رئیسی به وعده قرآنی عمل کرد؟
کدام وعده قرآنی؟
رئیسی وعده داده بود یارانه را به کارخانه ها و تولید بدهد تا هم اشتغال ایجاد شود و هم جنس ارزان بدست مردم برسد.
ولی حالا؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۳
وعده قرآنی؟؟ معاذ الله و پناه بر خدا
پلیس زحمت بکش مردم به جان هم ننداز انسان سالم از نظر روانی هیچوقت اینکارو نمیکنه ، شما بجای اینکارو پیامک کشف حجاب نشون دادن زور به زن بی دفاع جلو دزد زورگیر و موبایل قاپ بگیر وظیفه اصلیت اونه که
پس مشروب خوارها که دیالیزی شدند رو هم دیالیز نکنید سیگاری ها رو هم اسکن ریه نکنید
یانکی گداها شرم و حیا حالیشون نیست اصلا
پاسخ ها
ناشناس
| Romania |
۱۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۳
همان ساندیس هم برات زیاده
سردار تو ابتدایی ترین قبیله ها تو آفریقا مریض حرمت داره و به دادش میرسن ، اول فکر کن بعد حرف بزن ، انگار تا قبل شما مریض و بیمارستان نبود ، بس کنید دین خدا با خاک یکی کردین
خبرهاروخوندم حالم بد شد
اگه حرف این نماینده درست باشه خودروسازها با کمک وزیر بدترین توهین به مردم کردن ، صد سال سیاه نمیخواد واردات کنین منظورش یه مدل است رنو کوئید از برزیل که فرقش با پراید اینه یکم دیرتر میمیری
همه دنیا کوپنی کردن عجب ، اشکال نداره کارهای دیگه دنیا چی ؟ درآمد بالا ، حق آزادی بیان ، حق انتخاب تو همه کالاها ، شما خودتو با دنیا مقایسه نکن حداکثر طالبان
کدوم کشورها بیست و یک نان در ماه برای سه نفر رایانه میدن شما نوبرید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۳
یارانه
نماینده مجلس حکومت اسلامی که میگه دنیا بسمت جیره بندی پیش میره بنظر میرسه تا کنون از دهاتشون بیرون رفته و دنیا را از چشم شریعتمدارها میبینه!
ابوترابی ..... دنیا به سمت جیره بندی ....
برادر به غیر از ولایت خودت و تهران کجا را دیدی و میشناسی؟
آقای فرمانده قرارگاه ،.... مثل اینکه شما اطلاع نداری حسب سوگند اتمام دوره تحصیل پزشکان یک سوگند یاد کرده وموظف است هرشخصی با دین عقیده ای بدتر مراجعه نماید معالجه شود تاسف باید خورد چنین جمله را فرمانده محترم عنوان می‌کند آقای فرمانده پزشکان ایران فرزندان دانش نیستند انسان وعاطفی دارند وبوظیفه خود عمل مینمایند
یه خود برتر بینی عجیبی تو این مسئولین است از عصبانی کردن مردم لذت میبرن ، اگه چیزی حتی خیلی کم برا ارائه داشتین یه چیزی ولی اکثرا پانصد سال عقب هستند ، خداوند و اراده خداوند صبر برا مردم است ولی همیشه این نخواهد بود زمانش نرسیده
جانشین فرمانده سپاه: رئیسی به وعده قرآنی عمل کرد
به جان هر کی دوست دارین ازین حرفا نزنین، همین تتمه ی اعتقادات مردم حفظ بشه. یارانه ی 45 تومنی احمدی نژاد که پول امام زمان بود حالا با 400 تومن رئیسی دین و خدا رو نگیرین از مردم. خدا خیرتون بده
آقای ابوترابی آیا می دانید هر 500 ریال یمن 1 دلار است و هر 280000 ریال ایران یک دلار است همه اینها از برکت وجود مسئولینی چون شماست که نوک دماغتون را هم نمی بینی و از برکات انقلاب است
آقای رییسی تو رو به جدت قسم حالا که ارز ۴۲۰۰ نمیدی حداقل چرا دلاری که باید روی ۱۴ هزار تک نرخی بشه دو روزه ۳هزار بالا رفته ؟؟؟ چرا خودت رو به کوچه چپ زدی،؟؟ عملا استاندارن توصیه کردن که کسی حق اعترآض نداره هر کس هم اعتراض داره باید غزل خداحافظی بخونه و منتظر مرگ باشه ؟؟؟ این چه ادبیاتی است جناب رییسی درست آدم کشتن برای یه عده فرقی با مرغ سرربریدن نداره ولی بترس از خشم ملت .
تعقیب قضایی فائزه هاشمی در ادامه ترساندن ملت از اعتراضات و گرانی های اخیر است،
بازار ارز دارا به شدت آشفته میشه ، دولت بعنوان تنها تامین کننده ارز کشور داره منفعت میبره؟؟ حالا که ارز ۴۲۰۰ حذف شده چه معنی داره وًعیت بازار به این نجاست باشه دلار نزدیک به ۳۱ هزار تومان کمتر از یکسال از تحویل دولت نرسیده پول ملی داره ۴۰ درصد دیگه افت میکنه ،بابا مملکت داری که کار یه عده بیسواد نیست ولله حضرت روح الله خوب درک کرده بود که کار این جماعت اداره کردن یه نانوایی نیست
آقای ابوترابی ، چیزی تو دلم گفتم بهت که قابل نشر نیست توسط تابناک
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۳
ما قلباً حس کردیم :)
جانشین فرمانده سپاه اگر تقوا داشت این حرف ها را نمی زد چه کسانی با شعار انکه مردم دیگر تحمل ندارند قیمت کالا ها مرتب بالا برود رئیس جمهور شدند الان خود خلاف انچه گفتند را عمل مکنند چون انان که را دادند منظور پنهان او را نمدانستند و ان حقه بازی و نیرنگ به مردم اکنون اشکار شد و شما انرا عمل به وعده قرانی میشمرید هر چه دلنان مخواهد بکنید که جهنم برای شما کافی است
دوستان تابوت رو قراره بروز کنن ، جایگزین پراید مشخص شد
گوشه ای آثار مخرب حذف ارز ترجیحی
افزایش حداقل دو برابری خط فقر
فقیررشدن حداقل ۵۳ میلیون ایرانی
افزایش طلاق ناشی از ناتوانی اداره کردن خانواده
افزایش فساد
افزایش خشونت و دزدی
افزایش سکته های مغزی و قلبی
مرگ خاموش حداقل ۱۶ میلیون جوان ایرانی
افزایش اعتیاد به مواد صنعتی
هنوز دیر نشده از دست لجاجت بردارید و راه تعامل سازنده با جهان رو انتخاب کنید ، منافع ملت رو فدای سیاست بازی لجوجانه نکنید ؟
نماینده مجلس: امروز تمام کشورهای دنیا به سمت کوپن رفته‌اند و دنیا «جیره بندی» را آغاز کرده
کوپن و جیره بندی و افزایش قیمت ها و انواع مالیات ها و ....... کشورهای دیگر را مسئولان بدون توجه به شرق و غرب بودن بلافاصله برای مردم اجرا می کنند اما اگر موردی مانند خودرو با کیفیت و قیمت مناسب باشد دیگر نگرش جهانی ندارند و مستقل از تمام دنیا عمل می کنند
کیهان: مردم، زیادی سرشان توی گوشی و اینترنت است/ باید فضای مجازی را محدود کرد

به تو چه
خوب با این جماعتی که یک دهکده را نمیتوانند مدیریت کنند اخباری بهتر از این بسته خبری هم نمی توان انتظار داشت
برجام نابود بشه ، اتفاقات شگفت انگیزی در انتظار است ، بایدن مجوز جنگ رواز روسیه گرفته ، ایران و اوکراین قربانیان بازی‌های سیاسی پشت پرده ،، مردم البته بی‌صبرانه منتظر هستند لباس رزم بپوشند ،؟؟
شکا چطور بقیه دنیار رو قبول ندارید این یک قلم کوپن را مثال از دنیا میزنید
ترکیه برای بی خانمانها بصورت محدود این کار انجام می دهد نه مثل ما که نود درصد جمعیت اسیب پذیر هستند
اقتصاد را ویران کردید الان مثال دنیا می زنید
مجلس انقلابی و دولت انقلابی چه می‌کنند، ؟؟
پراید ۲۰۹ میلیونی
مرغ فعلا ۶۵ هزاری
تخم مرغ شانه ای ۱۰۰ هزاری فعلا
البته بزودی نرخهای جدید خود شیخ الرئیس رو شوکه خواهد کرد ؟؟.
وقای دلار فقط طی سه روز ۳هزار زیاد شد خودتون بفهمید دلار ۲۰۹ هزاری رویا نیست ؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۳
شیخ الرئیس نه
شیخ الشیش کلاس
چقدر شیرینه این طرح
احساس شادمانی میکنم اقای قاضی زاده
لطفا باذکر منبع بفرمایید دقیقا کدام کشورهای دنیا کوپن می دهند؟چرافکر میکنید مادرک وفهم وعقل نداریم؟
روسا در حال پخش پست و مقام برای اقوام خود و مردم در جستجوی یک لقمه نان

عدالت قران هم دیدیم
رییسی:
همه چیز آرومه من چقدر خوشبختم
اگر اینطور باشه اصلا هر کس مسلمان هم نیست اگر داشت می مرد نباید نجاتش داد طبق گفته ایشان اصلا هر کس با افکار ابشان هماهنگ نبود باید بمیرد واقعا طرز تفکر اسلام و خدا این هست والله جز آسیب به دین خدا شما هدفی ندارید
بازم این کیهان حرف زد.اقای شریعتمداری خدا وکیل تو چکاره ی این مملکت هستی؟ بشین روزنامه بنویس که هیچکی هم نمیخره و خمیر میشه!!
به وزیر محترم کشور بگید الان قبوله که نت خوزستان قطعه؟ یا چی؟
کیهان رفیق شریعتمداری و همفکرانش بیشتر نگران شفافیت اخبار و اطلاعات

بی کفایتی و بیسوادی و فساد افسار گسیخته اکثر مسولان است

و لا غیر ولی نمیدانند که اینترنت را بستید

با ماهواره های ایلان ماسک رایگان و فراگیر جهانی چه میکنید ؟؟؟؟
فقط باید یه عده رو از پریز کشید بیرون تا نمک به زخمهای مردم ایران نزنند
خدایا این زندگی لعنتی توی این مملکت جهنمی که تموم میشه راحت شیم .
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۳
وقتی هر کسی برگرده سرکار خودش
بازی استقلال و فولاد بعلت درخواست شورای تأمین بدون تماشاگر برگزار میشه!
آقای رییسی اگه چوب حراج به آبروی خودت و خانواده زدی حداقل به فکر آبروی نظام و فرمانده باش ، اون ۳۰۰ هزاری که دادی پول یک مرغ و یک شانه تخم مرغ هست یه روغن نمیشه ، میدونی درعوض حداقل ۳میلیون تومان هزینه خانوا ده میشه ، شما ادعا میکنید که میخواهید جلوی رانت رو بگیرید چطور عبدالمالک رو رو هوا شکار میکنید ولی نمی‌تونید رانت خوار رو ادب کنید ؟؟‌واقعیت اینه که دارید به ملت دروغ می‌گویید، شما در اداره کشور کم آوردید حداقل ۴۰۰ هزار میلیارد کسری بودجه دارید ولی باز هم حاضر نیستید بخاطر فقط ملا خودتون دست از لجاجت بردارید و حداقل ۳۰۰ میلیار دلار پول بیت المال رو زنده کنید .ولی حاضرید ملت در مشقت و بدبختی باشند. ۴دهه از عمر ملت تو استرس گذشت ، به امام حسین قسم پدرم بخاطر فشارهای روحی در سن ۶۷ سالگی سکته کرد و و حالا گوشه خانه فلج افتاده ،
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۳
کدوم آبرو ؟
آقای ابوترابی ا بدانید که این دولت با شیادی اولا با افزایش ناچیز حقوق کارمندان و بازنشستگان جفا و بی عدالتی را در حق آن ها کمال کرده و سپس با حذف اکثریت آن ها از یارانه بگیران چهره بی عدالتی و نادرست و ضد محرومان خود را برای همه آشکار نمود.
بخدا که فقط سکوت باید کرد برای تک تک خبرها، هرخبری میخوندم تعجب میکردم ولی خبر بعدیش متعجب آورتر بود.
نمی دونم چی باید بگم
مردم به تکیه گاه بسیج احتیاج دارند برای همین باید تعدادشان را دم دروازه ها بیشتر کنید که مردم وقتشان در صف تکیه دادن تلف نشود
با سلام
هم آقای نماینده مجلس، هم سردار سپهر و هم روزنامه کیهان دارای نگرش و تفکرات غلط هستند و صحبت های هر سه بزرگوار نادرست و فاقد منبع موثق علمی و شرعی هست.
سلامی اگر متوجه اوضاع بود که نمی رفت کرونایاب مستعان رونمایی کنه
نود در صد دنیا؟ با کدام آمار؟ شما 4 کشور درست و حسابی را نام ببرید که کوپنی داره اداره میشه؟ اگه میدونستم کی به تو مدرک داده!!!!!
پزشک حداقل 19سال تحصیل کرده با پنج کلاس سواد یا سیکل که مسولیت نگرفته.
آقای ابوترابی!ما قبول کردیم که تمام کشورهای دنیا وضعیتشان از ما بدتر است.با وجود نمایندگان قدرتمندی مثل شما باید هم ما قدرتمند ترین کشور دنیا از نظر اقتصادی باشیم.وضعیت این چند روزه بازار و یورش مردم به مغازه ها کاملا وضعیت اقتصادی مان را مشخص می‌کند. تاکی باید اینقدر دچار توهم باشیم.
واقعیت این هستش که همانطور که ما مردم بر اثر افزایش دلار دچار کاهش منابع شدیم دولت هم دچار کمبود منابع شده و در واقع افزایش چند برابری دلار برابر است با افزایش برخی از یارانه ها که در این اواخر در نهاده های دامی و روغن و شکر که وارداتی هستند ظاهر شده است و اضافه کنید موضوع بنزین را
واقعیت این است که هر کس دیگری هم جای آقای رئیسی باشد با این وضعیت یارانه ها نمی توانست کاری کند و موضوع یارانه ها به موضوع پیچیده ای تبدیل شده است که نیاز به دقت بالایی دارد و گذر زمان آنرا پیچیده تر کرده است
بعبارتی هدفمندی یارانه ها یک موضوع واجب برای کشور است اما مشکل در نحوه اجرای آن است که باید دعا کرد که مثل سال های قبل تکرار مکررات نشود و نه سیخ بسوزد و نه کباب
فی الواقع یارانه ها تبدیل به دوستی خاله خرسه شده است یعنی بخاطر بی هدف بودن و عدم مدیریت درست آن نه تنها باعث رفاه مردم بلکه باعث بلا برای مردم شده است
متاسفانه نظام بد پولی کشور و بی ارزش شدن ریال هم مشکلات آنرا چند برابر کرده است و بعبارتی اهمیت ثبات ارزش پول کشور اگر بیشتر از یارانه ها و تورم نباشد اما کمتر نیست که خودش در زندگی مرد و فضای دلالی تاثیر بسزایی گذاشته است
آقای ابوالفضل ابوترابی، شما یا نمیدانید و یا ببخشید مردم را رعیت نادان میدانید که میفرمایید دنیا بسمت کوپنی شدن میرود. مردم توسط اینترنت از همه چیز باخبرند. بخاطر همین هم امثال شریعتمداری ناراحتند که مردم میفهمند.
آقای نماینده از توهم بیایید بیرون.
یعنی واقعاْ کسی باور دارد که با درست شدن برجام اوضاع کشور درست شود؟
عملا توافق برجام و عدم توافق هیچ تاثیری برای کشور نخواهد داشت و من فکر می کنم دشمنان ما هم این موضوع را دریافته اند و برای آنها بودن و نبودن آن تفاوتی ندارد
جناب ابوترابی تو کشورای دیگه هم مسئولین پا ب پای مردم ریاضت میکشن نه مثل اینجا کوپنش مال ماست بریز بپاشش مال شما ها و اقازاده هاتون
حضرت سردار سپهر، اسلام اون چیزی نیست که شما ارائه میکنی.
اسلام دین دافعه مطلق نیست. اسلام آیین مهرورزی است. اسلام گنج ارزشمندی است...
باید با بی حجابی برخورد بشه تامام
راست میگه همه جای دنیا کوپنیه، الان توی آمریکا مردم از صبح تا شب تو صف که یه کیلو گوشت یا دو کیلو آرد یا شکر گیرشون بیاد ، تازه باز میگن برین فردا بیاین،اینم که آمریکا گندم و برنج صادر میکنه دروغه، از ایران وارد میکنن،بجای تولید کادیلاک از سال دیگه میخواین یه خط تولید پراید از ایران بگیرن، حالا هی شماها باور نکنین
فقر قابل تحمل اما حرف یک عده بی سواد در کشور زجراورتره

خدایا خودت ظهور کن
کشورها به سمت کوپن رفته اند. رئیس بیمارستان به عده ای خدمات ندهد (برخلاف سوگند پزشکی). مردم سرشان توی اینترنت است. مردم سرشان توی کتاب است. معلومه که فاصله بین ملت و مسئولین هر روز و هر ساعت داره زیاد و زیادتر میشه
الفاظی که روزنامه کیهان به کار برده اینها است:"...بیش از حد نیاز یا ضرورت و بدون اینکه هدف مشخصی داشته باشند ساعت‌ها مشغول به این فضای بی‌کران می‌شوند... "حالا تابناک این الفاظ را برای نقل قول در تیتر خبر به کار برده :" کیهان: مردم، زیادی سرشان توی گوشی و اینترنت است/ باید فضای مجازی را محدود کرد" این تغییر مثل تبدیل کردن"بفرما" به "بتمرگ"است. تابناک کینه توزانه v تیتر زده. کاملا غیر حرفه ای و غیر صادقانه!
وقتی بیسواد ها با پارتی بازی نماینده و مسئول و مدیر می‌شوند سخنانشان هم بدون مدرک و چرت و پرت مثل این نماینده بیسواد مجلس می‌شود.
یعنی این نظرات را کسی از مسوولین میخواند؟
نماینده ائی که داد از کوپنی شدن در دنیا میزنی اون کوپنی که تو از آن حرف میزنی کوپن مصرف انرژی است مثل ( هلند – کوپن صرفه جویی
حتما می‌دانید که هلند کشوری زیبا و سرسبز در شمال قاره اروپاست که با کشور‌های آلمان و بلژیک مرز مشترک زمینی دارد و پایتخت این کشور شهر آمستردام است. کشاورزی در هلند به دلیل شرایط جغرافیایی به بهترین شکل رواج دارد به طوری که این کشور یکی از بزرگ‌ترین صادر کننده‌های گیاهان زینتی در جهان است. این کشور ۴۲ هزار کیلومتر مربع مساحت و ۱۶.۵ میلیون نفر جمعیت دارد. گاز و برق در سرزمین گل‌ها نسبتاً گران است و هزینه ماهانه زندگی افراد را در حدود ۱۲۰ تا ۱۵۰ یورو افزایش می‌دهد. با این حال یکی از طرح‌های تشویقی که هلند برای مشترکان برق و گاز در نظر گرفته این است که به شما با کاهش مصرف انرژی کوپن‌هایی اختصاص می‌دهد که می‌توانید با آن کوپن به خرید اقلام بهینه سازی مصرف انرژی اقدام یا به صرفه جویی در آب کمک کنید. یکی از ایرانی‌های مقیم هلند در کانال فرنگ در خصوص تجربه اش از دریافت این کوپن‌ها نوشت: «این کوپن‌ها ۵۵ یورو ارزش دارد و با آن می‌شود لامپ کم مصرف، فویل رادیاتور، نوار دور پنجره برای درزگیری یا سردوش برای صرفه جویی آب خرید. خلاصه که دوران کوپنی کردن کالا و بن خرید در همین اروپا هم تمام نشده.» ) یونان و ترکیه و آمریکا هم همینطور هستند این حرفهای مفتی که میزنی اگر کمی تامل کنی میفهمی مردم به سادگی نوشیدن آب خوردن به هر اطلاعاتی که بخواهند دارند و گذشت زمانی که امثال شما مردم رو سرکار بگذارید
شما نگران مردم نیستید چون جوان و نوجوان سالم نیاز به ورزش ؛ آموزش هنر و غیره دارد که قدرت خرید مردم در حد نان و پنیرهم نیست و به صرفه ترین سرگرمی برای دولتهای بی عرضه ما همین فضای مجازیاست ولی شما نگران اتفاقاً جنبه مثبت فضای مجازی یعنی شفاف کردن چهره خود هستید .
آقای کیهان بفرمایید در این چند ده از عمر فعالیت شما چند میلیون دلار هزینه کرده اید و درآمد و روشنگری شما چقدر بوده است و چند نفر از مردم غیرانتفاعی روزنامه شما را می خوانند ؟
چطور محاسبه کردید که همه دهک ها با حذف یارانه سود کردند؟؟؟!!!هزینه مصرف اقلام خوراکی برای یک خانواده "دو نفره"
شیر یک لیتری ۱۵ هزار تومان
روزی یک لیوان شیر برای هر فرد ۳ لیتر در هفته برای دو نفر برای یک ماه ۱۲ لیتر معادل ۱۸۰ هزار تومان

دو و نیم کیلو ماست در ماه برای دو نفر معادل ۵۰ هزار تومان

پنیر ۴۰۰ گرمی ۳۷ هزار تومان هر هفته یک بسته پنیر برای دونفر برای یک ماه۴بسته پنیر معادل  ۱۴۸ هزار تومان

روغن مایع ۸۰۰ گرمی ۶۳هزار تومان سه روغن در ماه معادل ۱۸۹ هزار تومان

هر کیلو مرغ ۵۹ هزار تومان دو کیلو مرغ در ماه تقریبا یک مرغ برای دو نفر در ماه معادل ۱۱۸ هزار تومان

تخم مرغ یک شانه ۳۰ تایی معادل ۷۶ هزار تومان

ماکارونی ۷۰۰ گرمی ۲۴ هزار تومان یک بسته ماکارونی در ماه معادل ۲۴ هزار تومان

جمع کل هزینه اقلام ضروری یک خانواده دو نفره: ۷۸۵ هزار تومن!
بعلاوه ی افزایش هزینه نان باگت، اقلام خوراکی ( کیک و بیسکوییت و.........!
دهک اول تا سوم یک خانواده ۲ نفره ۸۰۰ هزار تومان و سایر دهک ها ۶۰۰ هزار تومان!
وجدان داشته باشید و با صداقت بگویید با این کار دولت از جیب مردم سود کرد نه اینکه مردم سود کردند!
در بیماستان مریض را نگه دار تا بمیرد فاتحه
غیر از دروغ و‌ توهین ‌و‌تحقیر و‌تهدید مردم در این تیتر شما چیز دیگه ایی دیده نمیشه!!!
جیره بندی!؟تمام کشورهای دنیا!؟نبندباباژاپن که همه چیزهست جیره بندی اسمش راهم نشنیدیم!!
چرا جوان گرایی شامل مدیریت کیهان نمی شود؟
وعده قرانی نمی گه باید بیت المال رو بین همه تقسیم کرد .حق الناس رو به همه داد .اینها که یارانه نمی گیرن تو قران نیامدن
کیهان است دیگر
با افکاری کیهانی، نه زمینی
رئیسی : کاری گردیم دیگه کسی نتونه ناهار بهتون بده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۳
فک کنم سر اون حرفش که به کارگره گفته بود ناهار خوردی ، بهش بر خورد ملت مسخرش کردن ، اونم گفت یه کاری میکنم هیچ کدومتون نتونید ناهار بخورید.
یه همچین رییس جمهوری داریم
کاش سیسمونی هم کوپنی میشد
سردار سپهر
قسم نامه بقراط را بخوان که پزشکان ابتدای شروع کار به آن قسم می خورند بعد حرف مفت بزن
سردار سپهر کاش بی سر بودی تو کی هستی که برای سلامتی و جان مردم مجوز صادر میکنی
یک بیمارستان با بالاترین تجهیزات درست کرده اند بنام خاتم الانبیا این بیمارستان در بست در اختیار حضرات است و بقیه مردم کشک البته چنین پر رویی باید از این حرفها بزند
آقایون مسئول وقاحت رو از حد گذروندن و در تمامی امور بجای اینکه مرحم زخم مردم باشند مقابل مردم ایستادن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۳
مرهم
جناب نماینده
من متوجه نشدم چرا واردات خودرو۱۰۰۰سی سی توهین به مردمه!!!!!
کاش یکی توضیح بده.
این فضای مجازی لعنتی و این گوشی ها برای مسئولین خطاکار آفتی شده است باید هرچه زودتر جهت صیانت از این اشخاص اقدام نمایند
قابل توجه نماینده مجلس خوزستان
به گزارش خبرنگاران ایرنا، در شهرستان درود لرستان حدود ۵۰ نفر در تجمعی محدود با سر دادن شعارهایی خواستار بازگشت قیمت‌ها به قبل شدند؛ با وجود تلاش برخی برای ایجاد حرکت‌های التهاب آفرین، این تجمع با حضور عوامل انتظامی پایان یافت.

شهرستان ایذه در خوزستان نیز بعد از ظهر پنجشنبه شاهد برگزاری تجمع اعتراضی چند ده نفری بود؛ در این تجمع برخی تحریک کنندگان با تلاش برای انحراف در تجمع، به برخی از اموال عمومی در این شهر حمله ور شدند.

حمله به برخی فروشگاه‌های زنجیره‌ای و همچنین اقدام به آتش زدن یکی از مساجد شهر، موجب شد که با ورود عوامل انتظامی تجمع کنندگان متفرق شوند.

اندیمشک دیگر شهر استان خوزستان نیز شاهد تجمع حدود ۲۰۰ نفری بود؛ سرداد شعارهایی علیه افزایش قیمت‌ها و همچنین سنگ پرانی به سمت عوامل انتظامی و آتش نشانی باعث مجروحیت یکی از آتش نشانان این شهر شد.

شهرستان دزفول نیز طی دو روز گذشته تجمعات پراکنده‌ای را شاهد بود؛ تعدادی از افراد در چهارراه شریعتی این شهر تجمع کرده و شعارهای ساختار شکنانه سردادند.

تجمع کنندگان که تعداد آنها حدود ۳۰۰ نفر تخمین زده می‌شود با دخالت عوامل انتظامی متفرق شدند؛ دادستان عمومی و انقلاب دزفول اعلام کرد که ۱۵ نفر از کسانی که سعی داشتند تجمعات این شهر را به آشوب بکشند بازداشت شدند.

بنا بر این گزارش شهرستان یاسوج هم طی روز گذشته با تجمع حدود ۳۰ نفره روبرو شد؛ بر همین اساس تعداد ۷ نفر از لیدرهای این تجمع که تلاش داشتند با سر دادن شعارهای تند، اعتراضات را به سمت تخریب اموال عمومی ببرند، توسط عوامل انتظامی دستگیر شدند.

تعدادی از مردم شهرکرد مرکز استان چهارمحال بختیاری هم عصر روز پنجشنبه در معابر اصلی این شهر و در اعتراض به افزایش قیمت‌ها تجمع کردند؛ چهارراه فصیحی محل اصلی این تجمع گزارش شده و تعداد تجمع کنندگان نیز حدود ۲۰۰ نفر گزارش شده است.

این تجمع با درخواست عوامل انتظامی و با هدف جلوگیری از سوء استفاده اراذل و اوباش پایان یافت.

شهرستان جونقان این استان نیز عصر پنجشنبه شاهد تجمعی ۳۰ الی ۴۰ نفره بود؛ در این تجمع نیز برخی شعارها علیه افزایش قیمت‌ها و در مواردی شعارهای ساختار شکنانه سر داده شد.

شهرستان فشافویه تهران هم تجمعی چند ده نفره به همراه شعار علیه افزایش قیمت‌ها را به خود دید؛ هجوم به یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای و آتش زدن یکی از فضاهای سبز سطح شهر، باعث دخالت عوامل انتظامی و متفرق شدن جمعیت شد.

براساس گزارش‌های تکمیلی خبرنگاران ایرنا از سراسر کشور، هم اکنون تجمع فعالی در سطح کشور گزارش نشده و تجمعات محدود برخی شهرها نیز با دخالت عوامل تامین کننده امنیت و همکاری مردم پایان یافته است.
ترس تون از اینترنت چیه ؟
آقای ابوترابی
نظرتون در مورد کیفیت خودرو سازی آلمان چیه؟چرا ایرانخودرو را باهاش مقایسه نمیکنید؟
در کل هر کندی که میخواند بزنند قبلش میگردند مشابه به مثلش را پیدا میکنند تا بتوانند ملت را توجیه کنند.ان وقت اقتصاد آلمان و فرانسه و ...را با ایران مقایسه می کنند. مواقع دیگر ما خودکفا میشویم و کاری به بلاد کفر نداریم، اما چنین وقتایی با دیگر کشورها مقایسه میشویم.
به نماینده مجلس: امروز همه دنیا به سمت دموکراسی رفتند. امروز در همه دنیا خانم ها در انتخاب نوع پوشش و شغل خود آزاد هستند. امروز در همه دنیا بهره 20 درصدی بانک ها نمی گیرند. امروز در همه دنیا حقوق زیر 400 دلار ندارم. امروز در همه دنیا تورم زیر 10 درصد است. امر.ز در همه دنیا بهره سود تسهیلات بانکی زیر 5 درصد است. امروز در همه دنیا خانه دار شدن آرزو نیست. امروز در همه دنیا خرید ماشین امن و راحت آرزو نیست. امروز در همه دنیا تفریحات دور دنیا آرزو نیست..... شما در نقطه کوپنی که در این دنیا وجود ندارد قرار دارید. یعنی در حقیقت تنها نقطه کوپنی دنیا خود شما هستید.
پلیس از مردم خواست اگر در فروشگاه‌ها لباس نامتعارف دیدند گزارش دهند!!!!!!!!!!!!
رئیس بیمارستان مجاز است به مراجعه کنندگان بی حجاب خدمات ندهد!!!!!!!!!!!!!!!!
فرزند معاون اجرایی دولت، شهردار منطقه ٩ تهران شد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
کیهان: مردم، زیادی سرشان توی گوشی و اینترنت است/ باید فضای مجازی را محدود کرد!!!!!!!
قاچاقچیان آثار باستانی در مجلس نفوذ کرده اند؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

فقط با دیدن این چند خبر متوجه می شویم که مملکت کلا از دست رفته و نیاز به جراحی سیاسی قبل از جراحی اقتصادی دارد.
چرا دروغ انقدر عادی شده!! چرا توهین به شعور ملت شده یک راهکار برای مسئولین!! بترسین از خشم پابرهنه ها
کدوم دنیا رو میگه؟؟

اللهم اشف کل مربض
این ابو ترابی همونه که میخواد به اسم طرح ملی مهاجرت به چند ملیون افغانی اقامت ایران بده و حتی طبق این طرح به خیلیاشون حقوقی مثل اتباع ایرانی داده بشه! یعنی حتی بتونن اینجا ملک بخرن! ببینید برای آینده ایران چه فاجعه ای میخوان درست کنن.
جراحی اقتصاد ایران توسط پزشک با مدرک ششم ابتدایی و تیم اقتصادی با مدارک تحصیلی قلابی
نماینده مجلس: امروز تمام کشورهای دنیا به سمت کوپن رفته‌اند و دنیا «جیره بندی» را آغاز کرده!!
چقدر این نماینده پرت وپلا است!!
سردار سپهر!

بنده نه کارشناس علوم اسلامی هستم نه مسلمان دو آتیشه ولی یه چیزی رو تقریبا مطمئنم و اون اینه که کسی اگر بیمار باشه و به بیمارستان مراجعه کنه از نظر کادر درمان ( با هر دین و مذهبی که داشته باشند) ، بیماری اون شخص باید در اولویت قرار بگیره نه چیزهای دیگه و این حرفهای شما به نظر بنده با اسلام حقیقی هزاران فرسنگ فاصله داره

به نظر من شما با این حرف بی منطق و بی ربط به اسلام ، مردم رو از اسلام فراری میدی.
1-دلایل شما خام ومردود است چرا؟
2-محیط رانمبینید
از زمان اعلام یارانه قیمت همه وسایل بالارفت
واثرات یارانه خنثی شد
ولی شماها مثل راننده ای که دوچرخ جلوش باد ندارد در همراهی صدا وسیما می گویید چهار چرخ شما سالم است وتبلیغ می کنید شما داخل ماشین نشستید ولی مردم این فاجعه را مبینند
جلوتر از شما.
3- شما بزرگترین ضربه را اول به قشر متوسط حقوق بگیر وفقرا می زنید اولی را یانه نمی دهید می گویید شما 300 دلار حقوق می گیری.دومی را 10 دلار میدهی می گویی که همه وسایل را گران بخر.
برو قیمت ها را نگاه کنید خودتان را گول نزنید
4- به نفع نجومی بگیران دولتی وسرمایه داران شد
.5-قشر فقرا را ناتوان کردید وقشر متوسط 300-400 دلاری در ماه را مایوس از بلوغ فکری شما.
پویش وپایش کنید
امثال مثل شما عاقلان یک روز در کشور می گفتند فرزند کمتر
مثل مرندی ها وریس جمهور وقتش
باعث گرانی شدید ونگرانی مردم هستید و باید پاسخگو باشید
سردار سپهر : رئیس بیمارستان مجاز است به مراجعه کنندگان بی حجاب خدمات ندهد

سردار بیمارستان با مسجد جامع فرق دارد
آقای نماینده. اگر عرضه ندارید درست فکر کنید و کار درست را انجام بدهید، لااقل به شعور مردم توهین نکنید. دنیا محل گذر است. فکر کنید تاریخ در مورد شماها چه خواهد نوشت، هرچند این چیزها در تفکرات شما معنی و مفهومی ندارد
آقای دکتر قاضی زاده
مردم مزه این یارانه و کوپنی بودن اجناس را چشیده اند

از زهر علت هلاهل هم تلختر است .
شما نوشیدنی ؟
سلام
وقت همگي بخير
من خوزستانم
نميدونم نياز به قسم هست يا نه ولي اينترنت جهاني اينجا قطعه
يهني گوگل هم بالا نمياد فقط اينترنت داخلي داريم
هر که میگه وضع خرابه بدانید که از آبادی غرب و استعمار است. وضع ما از خیلی کشورها بهتر است و انشاالله بهتر خواهد شد.
اگر در یک کشور اروپایی به افراد محجبه خدمات درمانی ندهند چه طور قضاوت شون میکنید؟
بله سرمون زیاد تو گوشیه و انواع خبرهای قشنگ از دزدیای شمارو میشنویم حق با شماست محدود کنید تا نشنویم،خدایا صبر به ملت بده
چرا دروغ انقدر عادی شده!!
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل