بازدید 7293

بازداشت سارقان 3 میلیاردی شرکت خصوصی

کد خبر: ۱۱۱۷۷۱۶
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۸ 08 May 2022

اعضای باند 4 نفره که 3میلیارد تومان از اموال شرکتی را در شمال تهران سرقت کرده بودند، دستگیر شدند.

به گزارش ایران، 28 اسفند سال گذشته مأموران دایره مبارزه با سرقت اماکن پایگاه چهارم پلیس آگاهی با اطلاع از اینکه 2 نفر از سارقان حرفه‌ای با همکاری یکدیگر مرتکب سرقت شده‌اند، تردد این افراد تحت کنترل پلیس درآمد و با دستور قضایی هر 2 متهم در مخفیگاه‌شان دستگیر شدند.

در بررسی از مخفیگاه متهمان تعدادی اموال مسروقه از قبیل کامپیوتر، دسته چک و سفته کشف شد و متهمان به سرقتی بودن این اموال اعتراف کردند.

سرهنگ سعید مجیدی، رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ در این باره گفت: مالباخته که مدیرعامل شرکتی خصوصی در محدوده زعفرانیه تهران است، در شکایت خود که در بهمن سال گذشته ثبت کرده بود، اظهار داشت که از شرکتش سرقت شده است و مقداری طلا، 14 دستگاه تلفن همراه و 9 دستگاه رایانه به ارزش 3 میلیارد تومان توسط راننده و 3 سرنشین یک دستگاه خودروی تیبا سرقت شده است.

وی افزود: متهمان که چاره‌ای جز اعتراف نداشتند، به سرقت از شرکت مالباخته با همکاری 2 همدست‌شان اعتراف کردند و با شناسایی سارقان متواری، سایر اعضای این باند در مخفیگاه‌شان دستگیرشدند و تعدادی از اموال مسروقه در این مکان کشف شد.کشف سایر جرایم احتمالی متهمان در دستور کار قرار دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی