بازدید 7213

توربو شارژ و نکات مهم در خرید توربو شارژ

توربو شارژ قطعه ای بسیار مهم در وسایل نقلیه می باشد که از آن برای افزایش قدرت موتور استفاده می شود. توربوشارژ ها سیستمی هستند که به وسیله ی آن هوای ورودی به سیلندر افزایش پیدا کرده و در نتیجه با تامین اکسیژن لازم برای سوخت توسط موتور، کارکرد بسیار خوبی را از موتور مشاهده خواهیم کرد .
کد خبر: ۱۱۱۷۴۵۷
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۸ 07 May 2022

در بسیاری از وسایل نقلیه امروزی از توربوشارژ استفاده می‌شود و با استفاده از آن در سرعت های بالا با هیچگونه مشکلی مواجه نخواهیم شد. در واقع این سیستم نوعی تقویت کننده موتور است که موجب کارکرد هر چه بهتر آن شده و به همین جهت توربوشارژ ها در وسایل نقلیه مختلف از قبیل خودرو، تریلی، کامیون، کشتی و غیره استفاده می شوند. در زمان ‌هایی که این قطعه به تعویض نیاز دارد، می توان خرید توربو شارژ را از فروشگاه ‌ها انجام داد بدین منظور فروشگاه توربوشارژ سیف‌ الهی می تواند به شما کمک کند. این مجموعه ی بزرگ به عنوان یکی از تامین کنندگان معتبر توربوشارژ کشورمان، انواع توربو شارژ را با کیفیت های عالی به شما ارائه می کند.

توربو شارژ و نکات مهم در خرید توربو شارژ

توربوشارژ ها با هدف طراحی موتور قدرتمند تر و بدون هیچ تغییر در وزن و حجم آن طراحی و ساخته شدند. توربو شارژ انرژی مورد نیاز برای کار کردنش را از منیفولد دود می گیرد. امروزه از توربو شارژ ها در بسیاری از خودرو ها و دیگر وسایل نقلیه استفاده می شود و این سیستم می ‌تواند قدرت موتور را به شکل قابل توجهی افزایش دهد. همانطور که می دانیم برای کارکرد موتور به سوخت و اکسیژن نیاز داریم تا با ترکیب یکدیگر سوزانده شده و در نتیجه موتور با قدرت بالاتری بتواند عمل کند اما زمانی که وسیله نقلیه در سرعت های بالا قرار می‌گیرد ، اکسیژن کافی برای موتور در محفظه ی احتراق قرار وجود نداشته و در نتیجه قدرت موتور کاهش پیدا می‌کند، اما کمپرسور در سیستم توربو شارژ وظیفه ی متراکم سازی هوا و تزریق آن به مخزن سوخت را دارد تا بدین ترتیب بتوان اکسیژن لازم را برای سوزاندن سوخت تامین کرد. فروشگاه توربوشارژ سیف ‌الهی یکی از مراکز فروش و ارائه ی انواع توربوشارژ ها به صورت اینترنتی می باشد و این مجموعه معتبر بهترین خدمات رسانی را به شما ارائه خواهد داد بنابراین برای خرید توربو شارژ مورد نیاز خود به سایت فروشگاه توربوشارژر سیف‌ الهی مراجعه نمایید و از محصولاتی بی ‌نظیر بهره مند شوید.

توربو شارژ و نکات مهم در خرید توربو شارژ

عملکرد توربو شارژ

اجزای اصلی توربوشارژ به نام‌ های توربین و کمپرسور است که این دو قطعه بر روی میله ای به نام شفت قرار می ‌گیرند و در واقع هدف حرکت کمپرسور برای متراکم سازی هوا است اما همانطور که در قانون فیزیک می دانیم برای متراکم کردن هوا به انرژی بسیار بالایی نیاز است، بنابراین این انرژی بالا از طریق گازهای خروجی اگزوز به کمپرسور انتقال می یابد و از این انرژی در جهت چرخش کمپرسور استفاده می‌شود بنابراین توربین گاز های خروجی اگزوز را به سمت کمپرسور به حرکت در می آورد و سپس کمپرسور به چرخش درآمده و متراکم سازی هوا و تزریق آن به سیلندر را انجام می دهد. توربوشارژ در دورهای پایین موتور هیچ فعالیتی ندارد زیرا نیازی به کارکرد توربوشارژ در سرعت های پایین نیز نمی باشند و دلیل آن کم بودن انرژی حاصل از گاز های خروجی اگزوز است که کافی برای چرخش کمپرسور نمی باشد اما با بالا رفتن سرعت و افزایش دودهای خروجی اگزوز و احتراق ، انرژی به صورت چشمگیری افزایش پیدا کرده و در نتیجه انرژی لازم برای کمپرسور و حرکت آن تامین می‌شود.

بنابراین در سرعت های بالا کمپرسور حرکت کرده و متراکم سازی و تزریق هوا به سیلندر را به خوبی انجام می‌دهد که موجب قدرتمندی هرچه بیشتر موتور میشود. همانطور که می دانیم در سرعت های بالا سوپاپ هوا با سرعت بالاتری باز و بسته شده و جریان هوایی که در اثر خلا نسبی به سیلندر وارد می‌شود پاسخگوی نیاز موتور برای سوزاندن سوخت نمی باشد.اما در وسایل نقلیه مجهز به سیستم توربو شارژ حجم زیادی از هوای متراکم شده پشت سوپاپ قرار گرفته و به محض باز شدن سوپاپ، این هوا به داخل سیلندر وارد می شود که سیستم پاشش در این موتور ها از نوع dgi یا سیستم پاشش مستقیم نام دارد و بنزین با فشار به مخزن سوخت وارد می شود.بنابراین تفاوت زیادی میان وسایل دارای توربوشارژ و وسایل نقلیه فاقد توربوشارژ وجود خواهد داشت.

خرید توربو شارژ با قیمت ارزان

همانطور که گفته شد توربوشارژ ها وسیله هایی بسیار مهم هستند که بر کارکرد موتور و در نهایت خودرو تأثیرات زیادی می گذارند بنابراین کیفیت این قطعه بسیار مهم است و در زمان خرید توربو شارژ باید به آن توجه داشته باشید بنابراین به شما توصیه می شود که حتماً از مراکز خرید توربوشارژ معتبر، این قطعه را تهیه کنید تا از کیفیت آن مطمئن باشید. مراکز مختلفی در حوزه توزیع و پخش توربوشارژ فعالیت دارند که یکی از تخصصی ترین و معتبرترین مراکز در این زمینه، فروشگاه توربوشارژ سیف ‌الهی است که فروش توربوشارژ و خدمات تعمیر توربوشارژ را ارائه می نماید. برای خرید توربو شارژ با قیمت ارزان به این مرکز معتبر مراجعه کنید و خرید رضایت بخشی را تجربه نمایید.

فروش اینترنتی توربو شارژ

توربوشارژ ها در هنگام استفاده از وسایل نقلیه مورد استفاده قرار می گیرند زیرا توربوشارژ نیز همانند قطعات دیگر در زمان هایی با خرابی مواجه خواهد شد و نیاز به تعویض قطع پیدا خواهیم کرد و به همین جهت مراجعه به یک مرکز معتبر فروش توربوشارژ بسیار مهم است. امروزه با توجه به گسترش فعالیت های آنلاین مراکز خرید توربو شارژر ، افراد دیگر به سادگی می‌توانند از سراسر کشور به فروشگاه موردنظرشان مراجعه کرده و محصولات مورد نظر را تهیه نمایند.به همین جهت فروشگاه توربوشارژ سیف ‌الهی نیز فعالیت خود را در سطح اینترنت نیز گسترش داده و شرایطی آسان را برای مشتریانش فراهم نموده تا بتوانند از خدمات عالی این مجموعه بهره مند شوند. خرید توربو شارژ به صورت اینترنتی می تواند علاوه بر سهولت در امر خرید ، صرفه جویی در وقت شما را داشته باشد و در چند دقیقه بتوانید خرید خود را از فروشگاه های اینترنتی انجام دهیم، اما لازمه ی خرید توربوشارژ به صورت اینترنتی ، مطمئن بودن و اعتبار بالای فروشگاه مورد نظر است که به همین دلیل ما به شما فروشگاه توربو شارژر توربوشارژ را معرفی می کنیم زیرا این مجموعه با سالها سابقه و اعتبار بالا همواره در جهت رضایتمندی مشتریانش در تلاش بوده و بهترین خدمات دهی را به آنها ارائه نموده است.

توربو شارژ و نکات مهم در خرید توربو شارژ

خرید توربوشارژ اورجینال

در زمان خرید نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید اصل بودن قطعات است که نیاز به دقت و بررسی زیادی دارد و امروزه با توجه به خرید و فروش بالای توربوشارژ ها ،زمینه‌ای برای وجود سودجویان فراهم شده و قطعات تقلبی در بازار بسیار زیاد شده است.شناخت توربو شارژ اصلی و غیر اصل توسط افراد بدون تخصص بسیار دشوار بوده و به همین دلیل حتماً باید از مراکز معتبر خرید توربو شارژ را انجام دهید تا از اورجینال بودن این قطعه اطمینان حاصل نمایید.مرکز توربوشارژ سیف الهی یکی از تامین ‌کنندگان انواع توربو شارژ در کشورمان است که فروش مستقیم و بی واسطه ی این قطعه را ارائه می دهد بنابراین برای خرید مستقیم توربوشارژ حتماً به فروشگاه توربوشارژ سیف ‌الهی مراجعه کنید تا انواع توربو شارژ با کیفیت اورجینال را با قیمت ارزان تهیه نمایید.

https://turbochargecenter.com/

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل