بازدید 12514
بازتاب

درگیری علنی سازمان لیگ با عضو هیات رییسه فدراسیون!

فساد مالی در فوتبال ایران بیداد می کند و تقاضای یک عضو هیات رییسه فدراسیون برای حسابرسی مالی سازمان لیگ فوتبال ایران، که حق طبیعی اوست، با واکنش سازمان لیگ به جنجال کشیده شده است! حالا این سازمان پرحاشیه که سال هاست کسی از کارش سر در نمی آورد، نسبت به انتشار مطالبی درباره این سازمان واکنش نشان داد.
کد خبر: ۱۱۱۶۵۳۵
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۹ 30 April 2022

فوتبال ایران در آستانه جام جهانی به صخنه درگیری مدیران تبدیل شده است و با برکناری موقت رییس فدراسیون، اعضای هیات رییسه هم از جلسات کنار کشیده اند.

به گزارش تابناک ورزشی؛ فساد مالی در فوتبال ایران بیداد می کند و تقاضای یک عضو هیات رییسه فدراسیون برای حسابرسی مالی سازمان لیگ فوتبال ایران، که حق طبیعی اوست، با واکنش سازمان لیگ به جنجال کشیده شده است! حالا این سازمان پرحاشیه که سال هاست کسی از کارش سر در نمی آورد، نسبت به انتشار مطالبی درباره این سازمان واکنش نشان داد.

 و به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ فوتبال ایران، انتشار مطالبی غیرمستند و حاوی توهین به مسئولین سازمان لیگ از سوی آقای مهرداد سراجی به منظور تشویش افکار عمومی انجام شده است که مراتب از طریق مراجع قضایی و کمیته اخلاق تحت پیگیری است.
در خط پایانی بیانیه کوتاه سازمان لیگ آمده است؛ همچنین ضمن احترام به اهالی رسانه، از رسانه‌ها خواستاریم از انتشار مطالب بی اساس خودداری کنند.

مشخص نیست مهرداد سراجی چه اتهام یا توهینی به مدیران این سازمان کرده بود که در جوابیه شاهد این کلمات بی ربط هستیم. بعد از پاداش های نجومی برخی مدیران و سرپرست تیم ملی فوتبال و برخی همراهان تیم ملی، مهرداد سراجی خواستار حسابرسی مستند و شفاف از سازمان لیگ فوتبال شده بود که حالا با این جوابیه سعی در گل آلود کردن آب از سوی روسای سازمان لیگ شده است.

سراجی در توییت‌هایش مدعی شده بود که سازمان لیگ فاقد شفافیت‌های مالی است و در این خصوص اسناد مشخصی ندارد. حالا سازمان لیگ پاسخ او را بسیار مبهم داده است.

درگیری علنی سازمان لیگ با عضو هیات رییسه فدراسیون!

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل
آخرین اخبار