بازدید 18073
غیبت بازیکنان اصلی باعث ورود کمیته انضباطی علیه پورتو شد

طارمی و نیازمند در پرونده تبانی ۷گله لیگ پرتغال!

پورتیموننزه در این مسابقه از بازیکنانی استفاده کرد که در دیدارهای گذشته، کمتر به میدان رفته بودند
کد خبر: ۱۱۱۶۳۲۰
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۹ 29 April 2022

غیبت پُرتعداد بازیکنان اصلی پورتیموننزه در شکست برابر پورتو، شک فدراسیون فوتبال پرتغال را به دنبال داشته است.

به گزارش تابناک ورزشی، شکست هفت بر صفر پورتیموننسه مقابل پورتو علاوه بر افزایش انتقادات نسبت به پائولو سرجیو، شک فدراسیون فوتبال پرتغال به تیم بازنده را نیز به دنبال داشته است.

مطابق نوشته خبرگزاری اکسپرس پرتغال، فدراسیون فوتبال این کشور اعلام کرد که کمیته انضباطی فدراسیون، روند تحقیق درباره اتفاقات دیدار پورتیموننسه و پورتو را به دلیل احتمال میدان دادن کادر فنی پورتیموننسه به تیمی ضعیف آغاز کرده است.

طارمی و نیازمند در پرونده تبانی ۷گله لیگ پرتغال!

پورتیموننزه در این مسابقه از بازیکنانی استفاده کرد که در دیدارهای گذشته، کمتر به میدان رفته بودند. البته سرجیو سرمربی پورتیموننسه درباره این موضوع اظهار داشت: ما هفت تغییر در تیم ایجاد کردیم. چهار بازیکن ما محروم بودند و ناکاجیما (بازیکن پورتو که به صورت قرضی در پورتیموننسه بازی می‌کند) نمی‌توانست به میدان برود. این خبرها (شایعات درباره تبانی) کار هنرمندانی است که به مردم اطلاعات غلط دادند.

سرمربی پورتیموننزه با بیان اینکه فقط همین تیم را در فکر خود دارد، تصریح کرد: گاهی مردم، تو را بر مبنای اصول خود نقد می‌کنند و سایر افراد را نمی‌شناسند. رکورد من شفاف است و از زمانی که کارم را آغاز کردم، پله پله در فوتبال پرتغال بالا آمدم.

باشگاه پورتیموننسه نیز با صدور بیانیه‌ای، این اتفاق را حمله‌ای بی‌رحمانه و بی‌اساس توصیف کرد و نوشت: احمقانه است که باشگاه را در یک فرآیند تحقیقی قرار دهیم که جدیت تیم فنی، بازیکنان، مدیران و مدیریت را زیر سؤال می‌برد. این موضوع هنوز توسط فدراسیون فوتبال پرتغال به ما اعلام نشده است.

مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم پورتو در برتری هفت گله تیمش برابر پورتیموننزه موفق به زدن سه گل و ثبت یک پاس گل شد. درون دروازه تیم حریف هم پیام نیازمند گلر ایرانی ایستاده بود که شانس نیاورد. 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی