بازدید 4955

آموزش راه‌اندازی پنل پیامکی و شروع بازاریابی پیامکی

اگر می‌خواهید از آموزش راه‌اندازی پنل پیامکی و بازاریابی پیامکی بیشتر بدانید، مطالعه این مقاله خالی از لطف نیست.
کد خبر: ۱۱۱۳۹۷۶
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۴ 16 April 2022

آموزش راه‌اندازی پنل پیامکی و شروع بازاریابی پیامکی

طبق نتایج یک تحقیق در آمریکا، 64 درصد از مصرف‌کنندگان ترجیح می‌دهند کسب‌وکارها از طریق پیامک کوتاه با آن‌ها ارتباط برقرار کنند. بر اساس همین بررسی، یک شخص بالغ طی حداکثر 90 ثانیه به اس‌ام‌اس جدید واکنش نشان خواهد داد. این آمار و ارقام، حاکی از اهمیت بازاریابی پیامکی است. بیشتر شرکت‌های موفق، اس‌ام‌اس تبلیغاتی را با استفاده از یک پنل مدیریت ارسال می‌کنند. 

پنل پیامکی، ابزاری برای رساندن صدای برند به گوش همه

استفاده از پیام کوتاه برای ارتباط با مشتریان و تبلیغ برند، یک روش پراهمیت در بازاریابی محسوب می‌شود که هنوز هیچ جایگزینی برای آن پیدا نشده است. امروزه شرکت‌های معتبر، مدیریت اس‌ام‌اس‌های تبلیغاتی را با استفاده از سامانه پیام کوتاه تبلیغاتی انجام می‌دهند. این پنل یک سامانه است که امکان ارسال متن تبلیغاتی به شمار زیادی از دریافت‌کنندگان را فراهم می‌کند. سامانه پیامکی به‌صورت یک نرم‌افزار تحت وب عرضه می‌شود که کارکردن با آن، مهارت خاصی نمی‌خواهد.

برای راه‌اندازی این سامانه لازم نیست به دفتر پیشخوان دولت یا ادارۀ مخابرات مراجعه کنید. استفاده از پنل پیامکی حتی به سخت‌افزار خاصی نیز نیاز ندارد. برای ارسال پیامک فقط کافی است وارد محیط نرم‌افزار شوید که رابط کاربری بسیار ساده‌ای دارد. سپس پیام موردنظر خود را می‌نویسید و آن را برای گروه خاصی از دریافت‌کنندگان ارسال می‌کنید. برای انتخاب گیرندگان پیامک نیز کار سختی ندارید. بانک اطلاعاتی پنل، شماره تلفن افراد را بر اساس ویژگی‌های مختلفی مثل سن، جنسیت و محل زندگی تفکیک کرده است.

ارتباط سریع با مشتریان، مزیت مهم پنل مدیریت پیامک

سامانه پیامکی، برقراری ارتباط سریع با گروه بزرگی از مشتریان را تسهیل می‌کند. استفاده از یک پنل برای ارسال پیامک تبلیغاتی نقش مهمی در حفظ رضایت مشتریان و اطلاع‌رسانی به آن‌ها ایفا می‌کند. پنل اس‌ام‌اس می‌تواند تولد مشتریان یا مناسبت‌های مختلف را به‌صورت خودکار تبریک بگوید تا تصویر خوبی از برند در ذهن مخاطب ایجاد شود.

سایر مزایای سامانه پیامکی را در بخش زیر مشاهده کنید.

  • دسترسی به همه شماره‌‌های ایرانسل و همراه اول برای ارسال پیام
  • برگزاری مسابقات پیامکی با جوایز مختلف
  • ارسال پیامک از ایران به کشورهای خارجی
  • ارسال پیام تبلیغاتی حتی در مناطق فاقد پوشش خوب اینترنت
  • ارسال پیامک برای افراد ساکن در یک منطقه خاص
  • ارسال پیامک، رأس زمان تعیین‌شده برای عده خاصی از مشتریان
  • آگاهی از اتمام موجودی در فروشگاه‌های اینترنتی
  • اطلاع‌رسانی به مشتریان از مراحل مختلف خرید و ارسال محصول

آموزش راه‌اندازی پنل پیامکی و شروع بازاریابی پیامکی

راه‌اندازی سامانه پیامکی؛ انتخاب بین اسکریپت و پنل آماده

برای راه‌اندازی پنل اس ام اس، دو روش اصلی وجود دارد که عبارت‌اند از استفاده از اسکریپت و خرید پنل آماده. استفاده از اسکریپتِ سامانه پیامکی، چندان مقرون‌به‌صرفه نیست. برای تهیۀ اسکریپت ابتدا باید یک قرارداد با اپراتور شبکه همراه تنظیم شود که هزینۀ بالایی دارد. اسکریپت‌های سامانه اس‌ام‌اس با زبان PHP برنامه‌نویسی می‌شوند و به همین دلیل، برای نگهداری و کار با آن، به دانش فنی برنامه‌نویسی نیاز است. همچنین سورس این سامانه در برابر نفوذ هکرها آسیب‌پذیر است.

هزینه بالای اسکریپت در کنار مشکلات امنیتی و باگ‌ها باعث شده تا بیشتر کسب‌وکارها سراغ پنل پیامکی آماده بروند. استفاده از یک پنل آماده در مقایسه با اسکریپت، بسیار آسان ساده و به‌صرفه است. پنل پیامکی نه‌تنها دارای تعرفه‌های مناسب اقتصادی است بلکه برای کارکردن با آن لازم نیست برنامه‌نویسی بلد باشید. شرکت‌های معتبر ارائه‌دهنده پنل پیامکی مثل فراز اس‌ام‌اس، بهترین پنل پیامکی را با پشتیبانی یک تیم حرفه‌ای از کارشناسان و بدون نیاز به تمدید سالانه عرضه می‌کنند.

خرید پنل مدیریت پیامک؛ نکات مهم انتخاب بهترین سامانه

نحوۀ خرید یک پنل پیامکی بسیار ساده است، اما پیش از خرید سامانه باید به نکات مختلفی توجه کنید. بهترین پنل SMS، یک محیط کاربری ساده را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد تا کاربر بتواند به‌راحتی از آن استفاده کند. تعرفه پنل مدیریت پیامک‌ها نیز باید در قبال امکانات و مزایای ارائه‌شده کاملاً مقرون‌به‌صرفه باشد. نکتۀ مهم دیگری که قبل از خرید باید مورد توجه قرار بگیرد، امکان دسترسی به سامانه از طریق اپلیکیشن موبایل است.

پس از انتخاب بهترین سامانه پیامکی، می‌توانید از شرکت موردنظر دربارۀ خدمات آن مشورت بگیرید. یک شرکت معتبر وظیفه دارد تا به تمام سؤالات شما پاسخ بدهد. پس از جمع‌آوری اطلاعات و قطعی‌شدن تصمیم خرید، باید با ارائه مشخصات فردی در سایت ثبت نام کنید. سپس کد احراز هویت برای شما ارسال خواهد شد و بارگذاری مدارک موردنیاز نیز در همین مرحله انجام می‌شود. در نهایت پس از چند دقیقه، پنل پیامکی شما آماده خواهد بود.

بازاریابی پیامکی؛ افزایش بازده تبلیغات با استفاده از پنل اس‌ام‌اس

مزایای استفاده از سامانه پیامکی تنها به حفظ رضایت مشتریان فعلی و ارتباط با آن‌ها محدود نمی‌شود. یک کسب‌وکار با استفاده از پنل مدیریت پیامک می‌تواند با افرادی ارتباط برقرار کند که حتی نام آن برند را هم نمی‌دانند. این نوع تبلیغات که با نام بازاریابی پیامکی یا SMS Marketing معروف است، در راستای جذب مشتری جدید و افزایش آگاهی از برند انجام می‌شود. در ادامه با دو روش اصلی بازاریابی پیامکی آشنا می‌شویم.

آموزش راه‌اندازی پنل پیامکی و شروع بازاریابی پیامکی

تبلیغات پیامکی انبوه با پنل اس ام اس

یک مؤسسۀ آموزشی را درنظر بگیرید که کلاس‌های کنکور برگزار می‌کند. این مجموعه در صورت استفاده از پنل پیامکی می‌تواند شمارۀ تمام افراد کنکوری ساکن یک شهر را پیدا کند. با ارسال پیام تبلیغاتی دربارۀ کلاس‌های کنکور، این مؤسسه نه‌تنها نام خود را به گوش افرادی می‌رساند که هیچ آشنایی با آن ندارند، بلکه حتی می‌تواند درآمد جدیدی از ثبت‌نام افراد کسب کند. این نوع تبلیغ، یک نمونه از ارسال پیامک انبوه است که در آن پیام تبلیغاتی برای گروه بزرگی از افراد ارسال می‌شود.

نوبت‌دهی پیامکی با سامانه پیام کوتاه

سیستم پیشرفته نوبت‌دهی پیامکی یکی از روش‌های بازاریابی اس‌ام‌اسی است که مورد توجه مشاغل مختلف قرار گرفته است. این سیستم در مراکز خدمات درمانی، دفاتر وکالت، آرایشگاه‌ها و حتی مراکز مشاوره مالی قرار گرفته است. از امکانات نوبت‌دهی پیامکی می‌توان به تعیین ساعات آغاز و پایان روز، تعیین فاصله زمانی بین هر نوبت و همچنین رزرو و لغو نوبت اشاره کرد.

رونمایی از محصولات جدید و ارائه تخفیف با پیامک انبوه

اطلاع‌رسانی دربارۀ معرفی یک محصول یا خدمات جدید با استفاده از بازاریابی پیامکی می‌تواند سود سرشاری برای کسب‌وکار ایجاد کند. استفاده از لینک برای هدایت کاربر به صفحۀ محصول جدید با هدف آشنایی و کسب اطلاعات می‌تواند یک ترفند خوب برای جاانداختن محصول در بین مشتریان باشد. در پیامک‌های بازاریابی می‌توان با ارائه تخفیف در جشنواره‌های مختلف، کاربر را برای خرید ترغیب کرد.

راه‌اندازی پنل پیامکی، گامی مهم برای افزایش درآمد و شهرت برند

استفاده از پنل مدیریت پیامک‌های تبلیغاتی، امکانات مختلفی مثل ارسال انبوه پیامک با هدف جذب مشتری جدید را برای کسب‌وکار فراهم می‌کند. در این مقاله با نکاتی آشنا شدید که در انتخاب و نصب سرویس پیامک اهمیت دارند. بازاریابی پیامکی با استفاده از یک سیستم مدیریت پیامک می‌تواند برای قرارگرفتن مجموعه‌ها در مسیر سوددهی نقش مهمی داشته باشد. شرکت فراز اس‌ام‌اس پیشرفته‌ترین سامانه پیامکی را همراه با 30 روز گارانتی و شرط عودت وجه عرضه می‌کند.

در این پنل، یک خط خدماتی برای عبور از فهرست سیاه مخابرات ارائه می‌شود. بانک اطلاعاتیِ پنل پیامک فراز، شماره موبایل‌ها را به تفکیک استان، شهر، منطقه، سن، جنسیت و دکل مخابراتی ارائه می‌کند. این پنل با وردپرس و پرستاشاپ سازگار است. کاربران پس از خرید به تمدید سالانه نیاز نخواهند داشت. برای اطلاعات بیشتر دربارۀ پنل پیامک فراز اس‌ام‌اس با شمارۀ 021-74853 تماس بگیرید یا به آدرس farazsms.com مراجعه کنید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/ 

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل