بازدید 7951
۴
سوژه

انصاری‌فرد حکم ۲۸میلیاردی رادوشوویچ را پرداخت کند

حالا محمد حسن انصاری‌فرد باید پیدایش شود و جواب این لطمه بزرگ به به بیت المال را بدهد. عددی نجومی که مشخص نیست چگونه در قرارداد یک دروازه‌بان ذخیره و درجه دو گنجانده شده است!
کد خبر: ۱۱۱۳۳۷۴
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۳ 12 April 2022

محمدحسن انصاری‌فرد هربار که در پرسپولیس به صندلی مدیرعاملی می‌رسد چنان خرابه‌ای برجای می‌گذارد که تا سال‌ها برای جمع کردن آن وقت لازم است.

به گزارش تابناک ورزشی، پرسپولیس هنوز از افتضاح قبلی این مدیر فوتبالی خودش خلاص نشده که حالا یک ضربه عظیم دیگر با امضای او به سرخ‌ها وارد شده است. حدود ۲۸میلیارد تومان برای یک گلر نیمکت نشین خارجی که اصلا چنین مبلغی در قرارداد طبیعی نیست.

بوژیدار رادوشویچ دروازه‌بان کروات پیشین پرسپولیس که توسط برانکو وارد باشگاه شده بود و هیچوقت دروازه بان مطمئنی نشد، در آذر ماه سال گذشته و پس از اختلاف با مدیران باشگاه پرسپولیس ایران را ترک و سپس از باشگاه پرسپولیس به دلیل پرداخت نشدن مطالباتش به فیفا شکایت کرد و خواستار دریافت تمام مبلغ قرارداد سه ساله خود با سرخپوشان شد.

فدراسیون بین‌المللی فوتبال نیز طی ماه‌های گذشته از باشگاه پرسپولیس خواسته بود تا دفاعیات خود درباره این پرونده را ارائه کند، اما با حکم کمیته انضباطی فیفا که امروز به دست باشگاه پرسپولیس رسیده است، این باشگاه به پرداخت 866 هزار یورو (به علاوه پنج درصد سود سالیانه) به دروازه‌بان کروات سابق خود محکوم شده است.

انصاری‌فرد حکم ۲۸میلیاردی رادوشوویچ را پرداخت کند

در حکم فیفا آمده است باشگاه پرسپولیس باید این مبلغ را حداکثر تا 45 روز آینده به رادوشویچ پرداخت کند و در غیر این صورت با جرایم دیگری از سوی فدراسیون بین‌المللی فوتبال مواجه خواهد شد.

حالا محمد حسن انصاری‌فرد باید پیدایش شود و جواب این لطمه بزرگ به به بیت المال را بدهد. عددی نجومی که مشخص نیست چگونه در قرارداد یک دروازه‌بان ذخیره و درجه دو گنجانده شده است!

نهادهای نظارتی باید ورود کنند و با طرح شکایت و تشکیل پرونده علیه انصاری‌فرد این خسارت سنگین را از خود او بگیرند. مردم قشر ضعیف چه گناهی کرده‌اند که باید میلیاردها تومان در شرایط بحران اقتصادی، از پول شان به یک دروازه بان کروات داده شود‌. بازیکنی که ادای تعصب را خوب بازی می‌کرد و حالا مشخص شده کلاه بزرگی سر یکی از بزرگترین تیم های آسیا گذاشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
اخوی مال4 سال گذشتست نه اینده
"بازیکنی که ادای تعصب را خوب بازی می‌کرد و حالا مشخص شده کلاه بزرگی سر یکی از بزرگترین تیم های آسیا گذاشت."

چه ربطی به بازیکن داره به اون مدیر بر می گرده و به اون یکی مدیر که اون گذاشته مدیر این مجموعه.
ربطی به تعصب نداره ،اوردنش تو تیم ،حالا به هر دلیلی
هرکی بود دنبال حقش می رفت .این مورد را بجای اینکه از کیسه مردم خرج کنند از خود همین جور آدمها که کم هم نیستن باید بگیرند . البته از این مورد وحشتناک تر مبلغ ویلموتس بود که میشد با پولش یک شهر رو باتمام امکانات برای مردم ایران ساخت .ولی جالب این که اینها نه پولی پرداخت میکنند وتو همین روزها یه پست بالتر می گیرند.
پاسخگویی و مسوولیت کالای گم شده در این جامعه است؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل
وب گردی