بازدید 6622
۱

دستگیری عامل قتل هولناک راننده مسافربر شخصی

کد خبر: ۱۱۱۳۱۴۵
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۴ 10 April 2022

جوان ۲۳ ساله ای که متهم است با انگیزه سرقت خودرو، مرد ۶۵ ساله ای را به قتل رسانده، درکمتر از دو ماه در عملیات اطلاعاتی کارآگاهان پلیس آگاهی کرمان دستگیر و به پنجه عدالت سپرده شد.

به گزارش خراسان، رئیس پلیس آگاهی استان کرمان در بیان جزئیات این جنایت هولناک توضیح داد: اسفند سال گذشته به دنبال گم شدن و اعلام مفقودی مرد ۶۵ ساله ای که با خودروی شخصی اقدام به مسافربری می کرد، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار نیروهای پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ یدا... حسن پور افزود: با گزارش مردم به پلیس مبنی بر کشف جسدی در حاشیه شهر ماهان در حومه شهر کرمان،بلافاصله با حضور کارآگاهان در محل حادثه مشخص شد که جسد کشف شده متعلق به همان فرد مفقود شده است.

وی ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی دریافتند مقتول به علت وارد شدن ضربات متعدد شیئی سخت بر سینه و قلبش به طرز هولناکی به قتل رسیده است. رئیس پلیس آگاهی استان کرمان گفت: گروه ویژه رسیدگی کننده به این پرونده جنایی با انجام تحقیقات تخصصی و گسترده میدانی و جمع آوری سرنخ هایی از محل، متهم را که جوانی ۲۳ ساله بود، شناسایی و طی عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

وی خاطرنشان کرد : با انتقال متهم به پلیس آگاهی و در بازجویی های تخصصی و تکمیلی انجام گرفته، مشخص شد قاتل با ترفند دربست گرفتن خودرو از کرمان به مقصد ماهان و با انگیزه سرقت خودرو با مقتول درگیر شده و پس از مقاومت این فرد ، با ضربات چاقو او را به قتل رسانده و پیکرش را در حاشیه شهر ماهان رها کرده که با هوشیاری پلیس به چنگ قانون افتاد .

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
فقط اعدام
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار