بازدید 9607
دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان نیشابور خبر داد

دستگیری هنجارشکنان گلزار شهدای نیشابور

دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان نیشابور اعلام کرد: سه هنجارشکن گلزار شهدای بهشت فضل نیشابور شناسایی و دستگیری شدند.
کد خبر: ۱۱۱۲۷۷۷
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۲:۴۱ 09 April 2022
به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، بر اساس گزارش پلیس "سید محمد حسینی" با اعلام این موضوع افزود: پس از انتشار تصاویر و فیلمی در فضای مجازی مربوط به هنجار شکنی سه دختر جوان در گلزار شهدای بهشت فضل بلافاصله دستورات لازم مبنی بر شناسایی و دستگیری متهمان به پلیس فتا فرماندهی انتظامی شهرستان نیشابور صادر شد.

وی اظهار کرد: با عنایت به جریحه دار شدن احساسات و افکار عمومی مردم و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران تیمی متشکل از کارشناسان پلیس فتا با هدایت قاضی کشیک تحقیقات خود را آغاز که در همان ساعات اولیه متهمان شناسایی و دستگیر شدند.

این مقام قضایی مطرح کرد: متهمان در حضور مقام قضایی با ابراز ندامت و پشیمانی فراوان از این اقدام هنجار شکنانه خود از عموم مردم عذرخواهی و تقاضای عفو و بخشش کردند که با توجه به اظهار پشیمانی و عذرخواهی آنان با قرار تامین کیفری مناسب، پرونده تحت رسیدگی قرار گرفت.

در این گزارش آمده، دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان نیشابور ضمن تشکر از اشرافیت اطلاعاتی پلیس و همچنین همکاری مردم و شهروندان در به نتیجه رساندن این پرونده تاکید کرد؛ والدین و خانواده‌ها نقش مهمی در تربیت و کنترل فرزندان خود دارند لذا می‌بایست قبل از بروز این گونه اقدامات هنجار شکنانه فرزندان خود را نسبت به عواقب آن توجیه کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست