بازدید 7378
۲
حیدری در تذکر شفاهی:

دولت وزارت ارشاد را با سازمان تبلیغات ادغام کند

نماینده مردم قصرشیرین و سرپل ذهاب در مجلس از عدم کارآمدی و اثرگذاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انتقاد کرد.
کد خبر: ۱۱۱۲۲۸۹
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۴ 05 April 2022


به گزارش تابناک به نقل از ایلنا، شهریار حیدری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در جلسه صحن علنی امروز ۱۶ فروردین مجلس در تذکر شفاهی خود گفت: سال‌ها رهبر انقلاب به صورت مکرر بر موضوع فرهنگ تأکید کرده و در جایی می‌فرمایند «فرهنگ مثل هوای سالم است، یعنی حیات ، یعنی زندگی».

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب، گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد:سال‌هاست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کارآمدی خود را از دست داده و هیچ‌گونه اثرگذاری ندارد لذا از دولت سیزدهم که رویکرد انقلابی و فرهنگی دارد انتظار می‌رود در قالب یک لایحه این وزارتخانه را در سازمان تبلیغات اسلامی ادغام کند تا زیر نظر مقام معظم رهبری ایفای نقش کند.

وی ادامه داد: این وزارتخانه سال‌ها تحت تأثیر مسائل سیاسی بوده و سیاست زده شده است لذا از دولت انتظار می‌رود این کار انقلابی و جهادی را انجام دهد تا فرهنگ از ثبات لازم و اثرگذاری برخوردار باشد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۲
انتشار یافته: ۲
نماینده مجلس باید راهکار ارایه کنه تا مشکل حل بشه اگه قرار بر عدم کارآیی باشه خیلی از وزارتخانه ها همین مشکل رو دارند یعنی باید از دولت منتزع بشوند این که نشد راهکار . مثلا چون مجلس کارهاش رو انجام نمی ده و همه ازش ناراضی هستند باید بره زیر نظر یک نهاد دیگه ؟ نه باید مشکل با راهکار علمی و عملی اصلاح بشود .
برادر من اول سال نو ، چه حرفیه میزنید؟ اگه طبق فرمایش شما عمل بشه که سنگ رو سنگ بند نمیشه. تکلیف اینهمه رانت و حیف و میل کردن پول نفت و بیت المال در ممثلا مسیرهای موازی و گاهاً بن بست های آنچنایی چی میشه؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر