بازدید 8889

مدیرمسئول روزنامه «آرمان ملّی» درگذشت

حسین عبداللهی ـ مدیرمسئول و صاحب‌امتیاز روزنامه «آرمان ملّی» ـ در سن ۵۱ سالگی درگذشت.
کد خبر: ۱۱۱۱۳۹۳
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۲ 29 March 2022

به گزارش «تابناک»، امیر طاهری، مدیر اجرایی این روزنامه در گفت‌وگویی با ایسنا با تایید خبر بالا، گفت: آقای عبداللهی سحرگاه امروز، سه‌شنبه نهم فروردین ماه، دچار سکته قلبی شدند و پس از انتقال به بیمارستان، متاسفانه درگذشتند.

طاهری که نسبت خویشاوندی با مرحوم عبداللهی دارد، از پیگیری برای ترخیص پیکرِ این مدیر رسانه از بیمارستان نور خبر داد و درباره‌ی وضعیت روزنامه آرمان ملی پس از حسین عبداللهی، بیان کرد: بعد از برگزاری مراسم خاکسپاری و ترحیم ایشان،‌ جلسه‌ای برای رسیدگی به امور روزنامه برگزار خواهد شد. هم‌چنین جزئیات مراسم متعاقباً اعلام می‌شود.

مرحوم عبداللهی متولد سال ۱۳۵۰ بود و در دهه ۷۰ فعالیت مطبوعاتی خود را با حضور در نشریات مختلف آغاز کرد. او در دهه ۸۰ سردبیری روزنامه «صدای عدالت» را برعهده داشت و در سال ۸۸ روزنامه «آرمان امروز» را راه‌اندازی کرد و در سال ۹۰ نیز صاحب‌امتیازی روزنامه «آرمان ملی» را برعهده گرفت.

«تابناک» درگذشت این مدیر رسانه را به جامعه‌ی خبری و همچنین خانواده آن مرحوم، تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان برای ایشان علو درجات و برای بازماندگان، صبر و شکیبایی و تحمل این مصیبت را آرزو دارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر