بازدید 5010

قیمت نفت دوباره صعودی شد

قیمت نفت وست تگزاس اینترمدیت در بازار‌های جهانی با ۲ دلار و ۹ سنت به ۹۷ دلار و ۱۳ سنت در هر بشکه رسید.
کد خبر: ۱۱۱۰۰۸۹
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۶ 17 March 2022

به گزارش  تابناک به نقل از اویل پرایس، قیمت نفت برنت در بازار جهانی با ۲ دلار و ۲۷ سنت افزایش به بیش از ۱۰۰ دلار رسیده است.

 قیمت شاخص نفت خام برنت دریای شمال امروز (۲۶ اسفند ماه) در بازار‌های جهانی نسبت به آخرین قیمت‌های روز گذشته با ۲ دلار و ۲۷ سنت افزایش به ۱۰۰ دلار و ۲۴ سنت رسیده که نسبت به آخرین قیمت‌های معاملاتی روز گذشته ۲.۳۰ درصد کاهش را به خود دیده است.

همچنین قیمت نفت وست تگزاس اینترمدیت در بازار‌های جهانی با ۲ دلار و ۹ سنت به ۹۷ دلار و ۱۳ سنت در هر بشکه رسید که نسبت به آخرین قیمت‌های معاملاتی روز گذشته ۲.۲۰ درصد کاهش را به خود دیده است.

قیمت نفت برنت دریای شمال روز جاری نسبت به ۵ روز پیش با کاهش ۸.۲۱ درصد یا ۸ دلار و ۹۸ سنتی روبرو شده است، همچنین قیمت این محصول نسبت به ۲۰ روز پیش با افزایش ۱۰.۵۱ درصدی یا ۹ دلار و ۵۴ سنتی و نسبت به دو ماه پیش با افزایش ۲۴.۴۹ درصدی یا ۱۹ دلار و ۷۴ سنتی روبرو شده است.

از طرف دیگر قیمت نفت وست تگزاس اینترمدیت روز جاری نسبت به ۵ روز پیش با کاهش ۸.۴۴ درصدی یا ۸ دلار و ۹۸ سنتی روبرو شده است، همچنین قیمت این محصول نسبت به ۲۰ روز پیش با افزایش ۱۶.۵۳ درصدی یا ۵.۲۴ دلاری و نسبت به دو ماه پیش با افزایش ۲۷.۰۹ درصدی یا ۲۰ دلار و ۶۹ سنتی روبرو شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار