بازدید 4401

از مشاوران ev34 راهنمایی خرید ملک بگیرید

کد خبر: ۱۱۱۰۰۴۳
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۱ 19 March 2022

با خیالی آسوده از مشاوران ev34 راهنمایی خرید ملک بگیرید

خیلی از افرادی که به دنبال خرید خانه در استانبول و کسب پاسپورت از این کشور هستند، مردد بوده و نمی‌دانند که باید از چه مسیری به این کار مبادرت ورزند. شما تنها باید آگاهانه و با فکر عمل کرده و همه چیز را قبل از خرید بررسی کنید. باید شرایط ترکیه را بررسی کرده و اخبار را دنبال کنید. کسب مشاوره از متخصصین و کاربلدها هم بسیار مهم است و کمک می‌کند که انتخاب خود را سر و سامان بخشید.

با سایت EV34 این امکان برای شما فراهم شده است و می‌توانید انتخابی صحیح داشته باشید. خرید آپارتمان در استانبول ممکن است که در مواقعی ایده‌آل بوده و یک بازه زمانی هم مناطق دیگری مانند خانه‌های ساحلی و ویلایی بهترین گزینه باشند. موقعیت خانه همیشه برای خرید مهم بوده است و EV34 هم در مشاوره‌های خود به این موضوع اشاره خواهد کرد. می‌توانید خرید خانه در استانبول را به آرامی پیش برده و ابتدا پروژه‌های در دست اجرا را کاملا بررسی کنید. بررسی دقیق قیمت در هنگام خرید خانه در استانبول در این زمینه کارساز است.

کجای استانبول خانه بخریم؟

در پاسخ به این سوال ابتدا شما باید به بودجه خود توجه داشته باشید. بودجه شما تعیین کننده است. در گذشته ترکیه شریط تعیین کرده بود که با خرید یک ملک ۱ میلیون دلاری می‌توانید اقامت دائمی این کشور را بدون هیچ پیش شرطی دریافت کنید. در سپتامبر سال ۲۰۱۸ بود که این قانون تغییر کرده و قیمت به ۲۵۰ هزار دلار کاهش پیدا کرد. همین میزان هم البته با توجه به نرخ دلار در ایران بالا است و باز هم قبل از سرمایه‌گذاری باید برنامه ریزی‌های مالی خودتان را انجام دهید.

خیلی اوقات در کنار تفکر روی کسب اقامت و شهروندی در این کشور، می‌توان به سرمایه‌گذاری کلان در این کشور نیز توجه کرد. شما در واقع خرید آپارتمان در استانبول و دیگر شهرهای ترکیه را در تعداد بالا انجام داده و با اجاره دادن آن ها می‌توانید شرایط بهتری کسب کنید. دارندگان کسب و کار حتما می‌توانند به این گزینه فکر کرده و سود و زیان آن را بررسی کنند. EV34 به شما کمک می‌کند که تصمیم‌گیری آگاهانه‌ای در هر شرایطی داشته باشید. خرید خانه در ابتدا جهت کسب اقامت و سبب برای سرمایه‌گذاری و داشتن درآمد بالاتر کاربرد دارد و بسیار هم جذاب خواهد بود.

با خیالی آسوده از مشاوران ev34 راهنمایی خرید ملک بگیرید

سرمایه‌ گذاری در استانبول

سرمایه‌گذاری در استانبول به یک سری موارد بستگی دارد که با صحبت مشاورین EV34 می‌توانید با آن‌ها آشنا شوید. کارشناسان توضیح کاملی در مورد ویژگی‌های هر منطقه ارائه خواهند داد و در ادامه هم به سراغ نرخ افزایش قیمت در هر منطقه می‌روند. این اطلاعات بیشتر برای آینده و امکان فروش خانه و آپارتمان کاربرد دارد. خواست و نیازهای خود را می‌توانید با کارشناسان EV34 مطرح کرده ببینید که چه خانه‌ای برای شما مناسب خواهد بود. آن‌ها مباحث مربوط به بازگشت سرمایه‌ و کارهایی که باید انجام دهید را نیز ارائه خواهند داد. می‌توانید از پیش بینی قیمت کوتاه مدت و بلند مدت هم در EV34 برخوردار شوید.

با همراهی EV34 می‌توانید به بانک اطلاعات بزرگی از پروژه‌های در حال انجام در ترکیه دسترسی داشته باشید. شرکت‌های ساختمان‌ معتبر هم در لیست پروژه‌ها حضور دارند و امکان کسب اطلاعات بیشتر را از این طریق خواهید داشت. با خیال راحت می‌توانید اقدام به خرید منطل کرده و روند دریافت پاسپورت را داشته باشید. اطلاعات کاملا دقیق و درست هستند و تنها کافی است که این اطلاعات را با خواست خود مقایسه کنید. در کاتالوگ ملک‌هایی که امکان خرید دارید، تصاویر و قیمت آ‌ن‌ها مطرح شده است و کاملا شفاف و حساب شده می‌توانید به آن‌ها توجه کرده و در خرید آپارتمان بهترین گزینه را انتخاب کنید.

فرایند خرید خانه در استانبول

فرایند خرید آپارتمان در استانبول و دیگر شهرهای ترکیه هم کاملا مشخص است و EV34 تلاش کرده است که بهترین راهنمایی‌ها را برای شما داشته باشد. ابتدا باید در جلسه مشاوره حضور داشته باشید. کارشناسان در جلسه مشاوره صحبت‌های مقدماتی را برای شما خواهند داشت تا اطلاعات و دانش کافی کسب کرده و حتی در صورتی که شرایط خرید را در خود ندیدید، از این کار منصرف شوید. به هر حال، تصمیم‌گیری برای شما در این مرحله ساده‌تر خواهد شد. در مرحله دوم باید املاک مناسب برای خود را بررسی کنید. در بررسی هم کمک کارشناسان را خواهید داشت و آن‌ها نیاز شما را بررسی کرده و خواهند گفت که بهتر است در چه بازه‌ای ملک خود را انتخاب کنید.

در مرحله سوم به سراغ بازدید حضوری رفته و می‌توانید شرایط خرید خانه را در دنیای واقعی و حضوری هم بسنجید. خرید خانه در استانبول به این شیوه بسیار جذاب جلو رفته و شما استرس کمتری در آینده خواهید داشت. در ادامه خرید ملک به مراحل نهایی خود رسیده و شما می‌توانید سند خود را دریافت کنید. بعد از دریافت سند هم نوبت به دریافت پاسپورت خواهد رسید. فراموش نکنید که ملک شما باید حداقل ۲۵۰ هزار دلاری باشد تا بتوانید اقامت خود را دریافت کنید. در غیر این‌صورت، اقامت موفق ۵ ساله به شما داده خواهد شد و تنها بعد از این پنج سال هم باید درخواست خود را مجددا در این کشور ثبت کنید.

با خیالی آسوده از مشاوران ev34 راهنمایی خرید ملک بگیرید

پاسپورت ترکیه و دریافت شهروندی

پاسپورت ترکیه ارزش بسیار زیادی دارد و به بیش از ۷۰ کشور مختلف دنیا می‌توانید بدون نیاز به ویزا سفر کنید. به همین دلیل است که خرید آپارتمان در استانبول و دیگر شهرهای ترکیه اهمیت پیدا کرده است و اتباع خارجی از جمله ایرانی‌ها قصد استفاده از چنین شرایطی را دارند. با شهروندی در ترکیه زندگی بسیار خوبی خواهید داشت. می‌دانید که ترکیه از نظر توریستی وضعیت بسیار خوبی دارد و هزینه‌های زندگی هم در شهرهای مختلف آن پایین است.

این هزینه پایین سبب شده است که شما با درآمد کم هم بتوانید زندگی مناسبی را تشکیل دهید. می‌توانید به سواحل و ویلاهای مختلف استانبول رفته و از دریای مدیترانه لذت ببرید. با EV34 همراه شده و تلاش کنید که روند خرید ملک در کشور ترکیه به بهترین شکل ممکن جلو برود. می‌توانید در صورت علاقه، مهاجرت تحصیلی را نیز دنبال کرده و اطلاعات لازم را دریافت کنید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی