بازدید 11796

تلاش برای توانمندسازی و اشتغال نیازمندان در قرارگاه جهادی امام رضا

کد خبر: ۱۱۰۸۵۳۹
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۱ 08 March 2022

دبیر قرارگاه جهادی امام رضا (ع) گفت: هدف اصلی ما تلاش برای توانمندسازی نیازمندان و ایجاد اشتغال برای این عزیزان است.

به گزارش برنا؛ علی حاجوی دبیر قرارگاه جهادی امام رضا (ع)، اظهار کرد: اردوی جهادی سال ۱۴۰۱ در بندر جاسک استان هرمزگان برگزار خواهد شد؛ هدف اصلی ما در این اردوها علاوه بر فعالیت های عمرانی، فرهنگی و پزشکی رساندن مطالبات مردم این مناطق به مسئولین است.

وی گفت: در بندر جاسک بندرگاهی وجود دارد که در گذشته گمرگ بوده اما متاسفانه در حال حاضر تعطیل شده که در تلاش هستیم تا به بهانه حضورمان در این بندر بتوانیم این مطالبه مردم را به گوش مسئولین رسانده و مشکلات اساسی آن ها را حل کنیم.

حاجوی بیان کرد: قرارگاه حهادی امام رضا(ع) از سال ۱۳۹۳ با محوریت ساماندهی اردوهای جهادی شکل گرفت که در همان سال در خرمشهر با تعداد ۳۷۰۰ نفر فعالیت خود را آغاز کرد. این امر در شهر خرمشهر تا سال ۹۶ ادامه با عنوان راهیان نور جهادی ادامه پیدا کرد.

دبیر قرارگاه جهادی امام رضا (ع) تصریح کرد: بدین صورت که علاوه بر فعالیت های جهادی این گروه ها از راهیان نور نیز بازدید می کردند. در سال ۹۴ کار ویژه در زمینه مبارزه با فقر تهران آغاز شد در این طرح با توزیع بسته های معیشتی تلاش کردیم تا مشکلات خانوار ها را شناسایی کرده تا بتوانیم این مشکلات را حل کنیم‌.

وی با اشاره به اینکه آزاد سازی زندانیان، پویش لوازم تحریر از جمله سایر فعالیت های ما بوده است، ادامه داد: همچنین موفق شدیم با تولید اپلیکیشن سایه خیریه ها را ساماندهی کرده و رابطی بین خیریه ها و توامندان شویم که تاکنون بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ خیریه در این اپلیکیشن ثبت شده است.

حاجوی گفت: از سال ۹۵ نیز پیگیر نمایندگی های استانی و شهرستانی بودیم که در حال حاضر تقریبا در تمام استان ها و در ۳۰۰ شهرستان موفق به ایجاد نمایندگی شده ایم.

دبیر قرارگاه جهادی امام رضا (ع) اضافه کرد: هدف اصلی ما تلاش برای توانمندسازی نیازمندان و ایجاد اشتغال برای این عزیزان است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر در بخش بانوان سرپرست خانوار مشاغل خانگی از جمله خیاطی، میوه خشک کردن و... را ایجاد کرده و برای آنان بازار کار فراهم آورده ایم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی