بازدید 19984

معرفی مراجع خرید لوازم خانگی به صورت قسطی

کد خبر: ۱۱۰۷۸۴۰
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۳ 05 March 2022

معرفی مراجع خرید لوازم خانگی به صورت قسطی

احتمالا برای شما هم پیش آمده است که یکی از لوازم منزلتان مثل گاز، ماشین لباسشویی و ظرفشویی، یخچال و ... به طور ناگهانی خراب شده باشد یا زمان خرید جهیزیه در انتخاب یک برند مناسب با قیمت قابل قبول گیج و سردرگم شده باشید. همچنین ممکن است قصد خرید چند کالا را به طور همزمان داشته باشید و برنامه‌ریزی مالی شما اجازه خرید نقدی را ندهد، یا هزینه محصولات برندهای معتبر با بودجه شما همخوانی نداشته باشد. علاوه بر این دغدغه‌ها در چند سال اخیر قیمت این محصولات هم نسبت به گذشته بالاتر رفته است. در چنین شرایطی خرید لوازم خانگی قسطی می‌تواند روش مناسبی برای تهیه وسایل مورد نیاز باشد. در ادامه روش‌های مختلف خرید اقساطی را بررسی کرده‌ایم تا بتوانید بهترین روش را انتخاب و محصولات مورد نظرتان را خریداری کنید.  

انواع روش‌های مختلف خرید لوازم خانگی قسطی کدامند؟

در شرایطی که نیاز دارید هرچه سریع‌تر لوازم خانگی مورد نظر خود را تهیه کنید و دغدغه فراهم کردن بودجه هم دارید، بهتر است آسان‌ترین و به‌صرفه‌ترین نوع خرید را انتخاب کنید. در این شرایط لازم است با روش‌های مختلف و سامانه‌های متفاوت و معتبر خرید اقساطی آشنا شوید تا بتوانید بهترین و راحت‌ترین شیوه را انتخاب کنید.

  • خرید اقساطی مستقیم از فروشگاه‌های لوازم خانگی

یکی از روش‌های خرید اقساطی، خرید مستقیم از فروشگاه‌های لوازم خانگی است. چرا که برخی از فروشگاه‌های لوازم خانگی علاوه بر خرید نقدی، امکان خرید اقساطی را هم فراهم کرده‌اند. اما معمولا این فروشگاه‌ها موقع فروش اقساطی از شما چک و پیش‌پرداخت دریافت خواهند کرد. از آن جایی که ممکن است شما در تهیه چک و پیش‌پرداخت محدودیت داشته باشید، باید روشی آسان‌تر و به‌صرفه‌تر را برای خرید خود انتخاب کنید. همچنین در چنین حالتی، انتخاب شما به کالاها و برندهای موجود در آن فروشگاه محدود خواهد شد. پس بهتر است سایر روش‌های خرید لوازم خانگی قسطی را هم بررسی کنید.

  • خرید لوازم خانگی از سامانه‌های خرید اقساطی

روش دیگر برای خرید قسطی، سامانه‌های خرید اقساطی هستند که شما می‌توانید با دادن پیش پرداخت، کالای مورد نظر خود را خریداری کنید. علاوه بر این، بسیاری از این سامانه‌ها کارمزد خود را به صورت یک قسط اضافه‌تر از شما دریافت می‌کنند؛ یعنی به جای  ۱۲ قسط۱۳ قسط پرداخت خواهید کرد و آن قسط اضافه‌تر کارمزد سامانه‌ی خرید اقساطی است که در قالب پیش‌پرداخت از شما دریافت می‌شود. ضمن این که در اکثر سامانه‌ها چک نیز دریافت می‌شود. همچنین در صورت تاخیر در پرداخت اقساط شما، سامانه‌های خرید اقساطی از شما جریمه دیرکرد دریافت می‌کنند. پس این روش هم نمی‌تواند مناسب‌ترین روش خرید اقساطی برایتان باشد.

  • دریافت وام خرید کالا از بانک‌ها 

یکی از وام‌هایی که بسیاری از بانک‌ها ارائه می‌دهند، وام خرید کالاست. شما می‌توانید با دریافت وام بانکی، به سراغ فروشگاه مورد نظر بروید و محصول مورد نیازتان را خریداری کنید. به طور مثال برای خرید گوشی قسطی میتوانید از وام هایی با مبلغ کم استفاده کنید هر چند که سامانه های مانند لندو، بهترین مرجع اخذ وام برای خرید گوشی قسطی، لوازم خانگی و انواع بیمه و خدمات است. مشکلی که در این روش وجود دارد، فرآیند نسبتا سخت و خسته‌کننده دریافت وام است؛ چرا که برای دریافت این وام‌ها به چک، انواع تضمین یا سپرده‌گذاری در بانک نیاز است و همین موضوع شرایط را برایتان پیچیده می‌کند؛ پس برای خرید لوازم خانگی قسطی، پلتفرمی با شرایط نسبتا آسان انتخاب کنید تا کمی از دردسرهای چک و ضامن رها شوید.

  • لندو، بهترین پلتفرم خرید لوازم خانگی قسطی بدون چک و ضامن

لندو یک پلتفرم خرید اقساطی است که با همکاری بانک آینده امکان دریافت وام با آسان‌ترین شرایط را برایتان فراهم کرده است. برای دریافت وام از لندو، نیازی به ضامن، چک و پیش‌پرداخت نیست و شما به راحتی درخواست وام خود را در این سامانه ثبت می‌کنید. پس همین حالا با ورود به صفحه وام بانک آینده از تمام شرایط مطلع شوید و در بانک آینده به صورت آنلاین افتتاح حساب و با خیال راحت وام خود را دریافت کنید. شما با دریافت ۲۰ میلیون تومان می‌توانید برای خرید لوازم خانگی اقدام و کالای مورد نیاز را از برند مورد نظر خریداری و ماهانه اقساط لندو را پرداخت کنید. علاوه بر مطالب فوق، لندو مزایای دیگری هم دارد که آن را از سایر پلتفرم‌های مشابه متمایز می‌کند. 

معرفی مراجع خرید لوازم خانگی به صورت قسطی

مزایای لندو نسبت به سایر پلتفرم‌های خرید اقساطی

لندو علاوه بر این که برای ارائه وام، از شما چک، ضامن و پیش‌پرداخت دریافت نمی‌کند، کارمزد خود را هم برخلاف سایر سامانه‌های خرید اقساطی به صورت جداگانه و در مراحل اولیه تحت عنوان پیش‌پرداخت دریافت نمی‌کند. در واقع اقساط شما طی ۱۲ ماه همراه با سود و کارمزد لندو پرداخت می‌شود. ضمن این که لندو سود مناسبی بین پلتفرم‌های مشابه دریافت می‌‌کند. مهمترین مزیت این سامانه، دریافت وام تنها با ارائه سفته است؛ البته این سفته‌ها را سامانه لندو تهیه و به آدرس شما ارسال می‌کند و شما صرفا هزینه سفته‌ها را می‌پردازید. 

همچنین تمام مراحل ثبت درخواست آنلاین است و نیازی به حضور شما در این فرآیند نیست. در واقع شما در حالی که روی مبل لم داده‌اید و چای به دست هستید، یا روی تخت خود دراز کشیده‌اید و مشغول استراحت هستید برای افتتاح حساب در بانک آینده و ثبت درخواست وام اقدام می‌کنید و لوازم خانگی مدنظرتان را به صورت اقساطی تهیه کنید. 

خرید لوازم خانگی قسطی از فروشگاه‌های متنوع

صدها فروشگاه با انواع کالا و خدمات طرف قرارداد پلتفرم لندو هستند. برای خرید لوازم خانگی هم، فروشگاه‌های زیادی در لیست فروشگاه‌های پلتفرم لندو هستند که شما می‌توانید به راحتی با انتخاب یکی از آن‌ها بدون نیاز به چک و ضامن و پیش‌پرداخت، کالای مورد نظر را با اطمینان خاطر تهیه کنید. حتی برای خرید اقساطی لپ تاپ هم میتوانید در سایت لندو، انواع فروشگاه های اینترنتی دیجیتال را مشاهده کنید و به صورت اقساطی خرید لپ تاپ را انجام دهید. 

یکی دیگر از فروشگاه‌هایی که شما می‌توانید با مراجعه به آن از قیمت‌‌‌ها و مدل‌های مختلف محصولات مورد نظر مطلع شوید "فروشگاه اینترنتی تیمچه" است. در تیمچه می‌توانید انواع محصولات و لوازم خانگی از یخچال، تلویزیون، ماشین لباسشویی و ظرفشویی، گاز، بخاری و….گرفته است، تا آبمیوه‌گیری، سرویس غذاخوری، کتری برقی و…را در برندها و قیمت‌های مختلف مشاهده و لذت یک خرید خوب را تجربه کنید. پس همین حالا با دریافت یک وام راحت از لندو و مراجعه به یکی از فروشگاه‌های معتبر آن، کالای مورد نظر را در هر کجای ایران و در هر شهری هستید، انتخاب و خریداری کنید. برای این‌ کار تنها به ارائه سفته نیاز است که شما برای پاسخ به سوالات خود و دریافت هرگونه اطلاعات دیگر و اطلاع از شرایط به صفحه خرید قسطی با سفته در سایت لندو مراجعه، درخواست خود را ثبت و سپس وامتان را دریافت کنید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/ 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان