بازدید 4502

رییس جمهور وارد گرگان شد

حجت‌الاسلام سیدابراهیم رییسی رییس جمهور در شانزدهمین سفر استانی دولت سیزدهم صبح امروز جمعه از طریق فرودگاه بین‌المللی شهدای گرگان وارد گلستان شد.
کد خبر: ۱۱۰۷۶۸۴
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۰ 04 March 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، رییس جمهور در بدو ورود به گلستان از سوی حجت‌الاسلام سیدکاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه گرگان، علی‌محمد زنگانه استاندار، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسوولان استانی مورد استقبال قرار گرفت.

رییس‌دفتر رییس‌جمهور، معاون امور بانوان و خانواده، معاون اجرایی و سرپرست نهاد ریاست جمهوری، رییس سازمان برنامه و بودجه، معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور و وزیران کشور، جهادکشاورزی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، راه و شهرسازی، ورزش و جوانان، امور اقتصادی و دارایی و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی حجت‌الاسلام رییسی را در این سفر یک روزه همراهی می‌کنند.

بازدید از طرح‌های صنعتی، زیرساختی، راه، کشاورزی، دیدار با نخبگان، خانواده شهدا و قشرهای مختلف مردم، حضور در نشست شورای اداری و نشست خبری با رسانه های گلستان از جمله برنامه‌های رییس‌جمهور در سفر به این استان است.

بررسی میدانی مشکلات پهنه آبی خلیج گرگان، آخرین وضعیت طرح طبیعت‌گردی جزیره آشوراده تنها جزیره ایرانی دریای خزر، بازدید از پروژه ۱۰ هزار هکتاری سایت میگوی گمیشان و بررسی میدانی آخرین اقدامات انجام شده در منطقه آزاد اقتصادی اینچه‌برون دیگر برنامه های حجت‌الاسلام رییسی در سفر یک روزه به گلستان است.

آیت الله رییسی در ۱۵ سفر پیشین استانی خود به استان‌های هرمزگان، قم، یزد، لرستان، زنجان، سمنان، اردبیل، فارس، خوزستان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، ایلام، کهگیلویه وبویراحمد، بوشهر و گیلان سفر کرده بود

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل