بازدید 5351

میزبانی مقدماتی جام‌ جهانی از روسیه گرفته می‌شود؟

کد خبر: ۱۱۰۶۱۹۲
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۸ 23 February 2022

بعداز درخواست نخست وزیر انگلیس برای ابطال میزبانی فینال لیگ قهرمانان اروپا از روسیه، حالا میزبانی این کشور در پلی‌آف مقدماتی جام‏‌جهانی به خطر افتاده است.

به گزارش تابناک ورزشی، اتحادیه فوتبال روسیه پیشنهاد وزیر ورزش لهستان مبنی بر اینکه دیدار مقدماتی جام جهانی بین روسیه و لهستان باید به مکان بی طرف منتقل شود را رد کرده است.

 به نقل از استار، روسیه و لهستان قرار است ماه آینده در نیمه نهایی پلی آف جام جهانی قطر به مصاف هم بروند. بورتنیچوک وزیر ورزش لهستان خواستار گرفتن میزبانی این دیدار حساس از روسیه شد. او گفت: معتقدم در چنین شرایطی ورزشکاران لهستانی نباید به روسیه بروند. این نظر من است و روی آن تاکید دارم. من معتقدم که دنیای ورزش به هیچ وجه نباید به عملکرد ولادیمیر پوتین بی تفاوت باشد.

گزارش‌ها همچنین حاکی از آن است که فدراسیون فوتبال لهستان قصد دارد با یوفا و فیفا تماس بگیرد تا نگرانی‌های خود را در مورد میزبانی مسکو اعلام کند.

با توجه به وضعیت متشنج سیاسی در روسیه و اوکراین و همچنین وقوع احتمالی درگیری مسلحانه، فدراسیون فوتبال لهستان برای شفاف‌سازی فوری مسائل مربوط به برگزاری مسابقه با روسیه در مسکو به فیفا مراجعه کرد.

باید دید بالاترین مرجع فوتبال درباره این دیدار چه تصمیمی خواهد گرفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار