بازدید 7361

ماجرای هولناک انتقال جسد نایلون پیچ شده به زیرزمین

کد خبر: ۱۱۰۶۰۷۹
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۳ 22 February 2022

ظهر شنبه زنی جوان با ۱۱۰ تماس گرفت و وقتی اپراتور پاسخ داد، سراسیمه و هراسان گفت که مرد همسایه‌اش در حال جا به جایی یک جسد است.

به گزارش همشهری، پس از این تماس، ماموران کلانتری ۱۴۰ باغ فیض راهی آدرسی شدند که زن جوان اعلام کرده بود. محل حادثه یک خانه ویلایی بود که تبدیل به یک کارگاه مبل سازی شده بود. به محض این که پلیس رسید، زن جوان مقابل ساختمان آمد و عکس‌ها را به ماموران نشان داد.

او گفت: ظهر بود که موبایلم زنگ خورد و در حال صحبت با آن بودم. همان طور که تلفنی حرف می زدم به پشت پنجره رفتم که ناگهان چشمم به صحنه هولناکی افتاد. مردی جوان که در کارگاه مبل سازی کار می‌کرد، چیزی را که شبیه جسد بود، لای نایلون و پارچه پیچیده و به‌صورت مومیایی در آورده بود و کشان کشان به سمت زیرزمین می‌برد. به همین دلیل فورا تماس تلفنی خود را قطع کردم و چند عکس از مرد جوان در حال انتقال جسد به زیرزمین گرفتم. بعد از آن فورا به پلیس زنگ زدم. وی ادامه داد: تا قبل از رسیدن پلیس دیدم که مرد جوان به سختی جسد را روی زمین کشید و بعد به سمت زیرزمین برد.

بازداشت قاتل پاکستانی

عکس‌هایی که زن جوان تهیه کرده بود همه گویای این بود که قتلی در خانه ویلایی رخ داده است. تیم جنایی پس از ورود به خانه ویلایی با مرد جوان که تبعه پاکستان بود، مواجه شدند، همان مردی که تصاویر نشان می داد دقایقی قبل در حال جا به جایی جسدی بوده است. او با دیدن ماموران وحشت زده شد و سعی داشت خودش را بی گناه نشان بدهد اما کارآگاهان پس از بازرسی، در زیرزمین جسد مردی را یافتند که لای پارچه پیچانده شده بود.

در این شرایط بود که راهی برای انکار وجود نداشت و مرد پاکستانی اسرار قتل همکار ایرانی خود را فاش کرد.

متهم به قتل متولد سال ۶۴ است و می‌گوید هرگز قصد نداشته جان مقتول را بگیرد. او مدعی است در یک لحظه خشم سرتا پای وجودش را فراگرفته و در حالی که چشمانش بسته بوده قصد داشته با میله به کتف مقتول بزند اما ضربه‌ها به سر او برخورد کرده و همین به قیمت جان او تمام شده است.

وی در ادامه اعترافات خود مدعی شد که پس از قتل، جسد را لای پارچه و نایلون پیچیده و قصد داشته در زیرزمین دفن کند اما در آن لحظه متوجه نشده که زن همسایه او را زیرنظر گرفته است.

با دستور بازپرس جنایی تهران، عامل جنایت بازداشت و برای انجام تحقیقات بیشتر به اداره دهم پلیس آگاهی تهران منتقل شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار