بازدید 44100
۷

بدشانسی سردار آزمون در لورکوزن

به گفته سرمربی تیم فوتبال بایر لورکوزن، سردار آزمون به دلیل یک مشکل جدید سه روز مشغول استراحت بوده است.
کد خبر: ۱۱۰۶۰۲۰
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۸ 22 February 2022

به گزارش تابناک، تیم فوتبال بایر لورکوزن روز شنبه هفته آینده در ادامه مسابقات بوندس لیگا به مصاف تیم آرمینیا بیله‌فلد می‌رود. با توجه به مصدومیت «پاتریک شیک» مهاجم بایر، انتظار می‌رفت سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران که به تازگی به لورکوزن پیوسته است، به تدریج به ترکیب این تیم اضافه شود.

با این حال «جراردو سیوانه» سرمربی لورکوزن در تازه‌ترین مصاحبه خود اعلام کرد که تمرینات بدنسازی آزمون طی روز‌های گذشته به دلیل مشکل جدیدی که برای این مهاجم ایجاد شده، متوقف بوده است.

به گزارش نشریه «بیلد» آلمان، سیوانه گفت: آزمون به دلیل التهاب لوزه سه روز در حال استراحت بود و آنتی بیوتیک مصرف می‌کرد. برای همین این موضوع کمی به تعویق افتاد. او فقط اواخر هفته تمرینات سبکی را انجام داد.

سرمربی بایر افزود: سردار ممکن است اواسط و یا اواخر هفته تمریناتی با تیم داشته باشد. بعد از آن خواهیم دید که او چه احساسی دارد و آیا برای یک ماموریت کوتاه مدت در دسترس است یا نه.

آزمون قبل از جدایی از زنیت روسیه و پیوستن به لورکوزن دچار آسیب دیدگی شد. او همزمان به کرونا هم مبتلا شد تا روند آماده سازی این مهاجم در تیم بایر کمی با تاخیر مواجه شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
لورکوزن تیم خوبی برای ایرانیها نبوده.
لورکوزن این پروسه مصدومیت را طول خواهد داد تا شیک و مهاجم های دیگه به طور کامل نیم فصل را بازی کنند تا مشتری پیدا کنه با پول خوب بفروشه بعد از ابتدای فصل بعدی سردار را جایگزین کنه
اینجا دیگه زنیت نیست سردار جان حواستوجمع کن تمام مدت ذخیره نباشی
سردار پرچمش بالاست
خیلی خوبه
چه بد شانسی اورد سردار اوله راهی،ایشالله هر چه سری تر خوب میشه و میره جزو ترکیب اصلی بایر
لورکوزن تیم نحسیه، ۳تا از بهترین بازیکنان استقلال از جمله مهدی پاشا در این تیم نابود شدند
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر