بازدید 5527

بارش پراکنده باران و برف در نقاطی از کشور

کد خبر: ۱۱۰۴۶۹۴
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۶ 14 February 2022

یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

به گزارش میزان، کبری رفیعی درباره آخرین وضعیت آب و هوایی کشور گفت: امروز در استان اردبیل، شمال آذربایجان شرقی، سواحل خزر، شمال خراسان رضوی و خراسان شمالی بارش باران و کاهش نسبی دما را داریم. در جنوب سیستان و بلوچستان و نیز جنوب شرق هرمزگان هم امروز بارش باران و گاهی رعد و برق و وزش باد رخ می‌دهد.

وی ادامه داد: در ارتفاعات و مناطق سردسیر غالبا بارش‌ها به شکل برف خواهد بود. ضمن اینکه امروز در شرق و جنوب شرق کشور هم وزش باد شدید خواهد بود که در برخی نقاط سبب خیزش گرد و خاک خواهد شد. همچنین آب‌های تنگه هرمز و دریای عمان امروز مواج خواهد شد.

رفیعی افزود: روز سه شنبه بارش‌ها در شمال آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان و مازندران به شکل باران و برف پراکنده خواهد بود. روز چهارشنبه علاوه بر گیلان و مازندران و غرب گلستان که بارش برف و باران دارند در آذربایجان شرقی و غربی و استان‌های زنجان، قزوین، البرز و تهران، همدان، استان مرکزی و قم هم بارش‌های پراکنده و وزش باد رخ می‌دهد.

این کارشناس سازمان هواشناسی توضیح داد: روز پنجشنبه گستره بارش‌ها به شرق گیلان، غرب گلستان، مازندران و استان‌های البرز، تهران و مرکزی محدود خواهد شد.

رفیعی درباره آخرین وضعیت جوی پایتخت گفت: در تهران هم امروز آسمان صاف تا قسمتی ابری خواهد بود. حداکثر دما دوازده درجه سانتیگراد و حداقل دما هم فردا به چهار درجه بالای صفر خواهد رسید.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل