بازدید 14448

با هتل‌های لوکس مالدیو آشنا شوید

شاید سواحل زیبا و رؤیایی را در دیگر مقاصد آسیایی مانند سریلانکا یا حتی دبی بتوان دید اما هتل‌های شاهانه‌ای که بر روی آب ساخته شده‌اند و معماری خارق‌العاده دارند فقط و فقط در انحصار مالدیو هستند در ادامه برای آشنایی بیشتر با امکانات هتل‌های لوکس مالدیو با آژانس هواپیمایی ستاره ونک همراه می‎شویم.
کد خبر: ۱۱۰۴۲۶۳
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۲ 12 February 2022

شاید سواحل زیبا و رؤیایی را در دیگر مقاصد آسیایی مانند سریلانکا یا حتی دبی بتوان دید اما هتل‌های شاهانه‌ای که بر روی آب ساخته شده‌اند و معماری خارق‌العاده دارند فقط و فقط در انحصار مالدیو هستند. این هتل‌ها امکاناتی مدرن داشته و فضایی کاملاً مناسب را برای آرامش و تمدد اعصاب مسافران محیا کرده‌اند. در ادامه برای آشنایی بیشتر با امکانات هتل‌های لوکس مالدیو با آژانس هواپیمایی ستاره ونک همراه می‎شویم.

با هتل‌های لوکس مالدیو آشنا شوید

انتخاب هتل در مقاصدی مانند تور تایلند، مالدیو یا سریلانکا که به داشتن شهرهای ساحلی معروف هستند از مهم‌ترین مراحل سفر به شمار می‌رود. خوشبختانه کشور مالدیو در این زمینه سنگ تمام گذاشته و لوکس ترین هتل‌های آسیایی را برای اقامت در اختیار مسافران قرار می‌دهد. از آنجا که این مقصد بسیار مورد توجه گردشگران ایرانی نیز قرار گرفته، تصمیم گرفتیم با راهنمایی کارشناسان تور در آژانس هواپیمایی ستاره ونک به معرفی هتل‌های لوکس مالدیو بپردازیم.

هتل کرومبا مالدیو | Kurumba Maldives

هتل کرومبا از هتل‌های فوق لوکس مالدیو است که هر آنچه را از یک هتل ساحلی انتظار دارید در اختیارتان قرار می‌دهد. تمامی ویلاها و اتاق‌های هتل چشم اندازی رو به دریا داشته و با امکاناتی مانند دکوراسیون خلاقانه، بالکن اختصاصی، سرویس خواب بسیار راحت، حمام با سشوار، تلویزیون صفحه تخت، میز کار و سیستم تهویه هوای مطبوع تجهیز شده‌اند. علاوه بر این هتل کرومبا امکانات ویژه‌ای را برای تفریح و استراحت میهمانان خود در نظر گرفته است. 2 استخر روباز، 3 زمین تنیس، انواع رستوران‌های بین‌المللی و باشگاه بدنسازی از دیگر امکانات هتل کرومبا مالدیو هستند.

آدرس هتل کرومبا مالدیو: Vihamanafushi, North Male Atoll, 08340 Male City, Maldives

هتل ساحلی لیلی مالدیو | Lily Beach Resort

هتل ساحلی لیلی از هتل‌های لوکس مالدیو به شمار رفته که پس از یک بازسازی اساسی توانست پنجمین ستاره خود را نیز دریافت و در بین مسافران مالدیو به محبوبیت برسد. معماری هتل لیلی به گونه‌ای ست که از زاویه بالا شبیه به یک ماهی به نظر می‌رسد که انتهای آن در جنگلی بوده و در جزیره قرار گرفته است. ویلاهای ساخته شده بر روی آب این هتل منظره‌ای خارق‌العاده از اعماق دریا را پیش روی مسافران قرار می‌دهند.

آدرس هتل ساحلی لیلی در مالدیو: Huvahendhoo,South Ari Atoll, Maldives, 20077 Dhangethi, Maldives

هتل لوکس سوانا گیلی | Soneva Gili Resort

هتل سوانا گیلی مرزهای لوکس بودن را در دنیای هتلی جابجا کرده است. این هتل یکی از بهترین و زیباترین هتل‌هایی ست که در جزیره مالدیو ساخته شده، به ویلاهای روی آب هتل تنها از طریق قایق می‌توان دسترسی پیدا کرد و یک باغ خصوصی، استخر اختصاصی و فضای کاملاً خصوصی جهت گرفتن حمام آفتاب از ویژگی‌های اصلی این ویلاها محسوب می‌شوند. از این رو سوانا گیلی به مسافرانی که به دنبال اقامتی متفاوت در تور مالدیو هستند پیشنهاد می‌شود.

آدرس هتل سوانا گیلی مالدیو: Lankanfushi Island, North Malé Atoll Republic of Maldives, Maldives

هتل لوکس نالادو | Naladhu Resort

نالادو هتلی ست که تنها 19 سوئیت دارد اما همین 19 اقامتگاه به قدری شیک و مدرن طراحی شده‌اند که نالادو را در میان لیست هتل‌های لوکس مالدیو قرار داده‌اند. دیوارهای اتاق‌های این هتل در عین داشتن فضای خصوصی تمام شیشه‌ای بوده و میهمانان هر طرف که بچرخند چشم انداز خارق‌العاده دریا را پیش روی خود خواهند داشت. از امکانات هتل نالادو می‌توان به فضای فوق‌العاده آرام، رستوران‌های شیک، انواع امکانات تفریحی، سرویس شاتل، تراس اختصاصی، اینترنت بی‌سیم، سیستم تهویه و خدمات حرفه‌ای آرایشی اشاره کرد.

آدرس هتل نالادو مالدیو: Veligandu Huraa, PO Box 2098, South Male Atoll, 08410 Gulhi, Maldives

با هتل‌های لوکس مالدیو آشنا شوید

هتل رویال آیلند ریزورت اند اسپا | Royal Island Resort & Spa

هتل رویال آیلند ریزورت بسیار مجلل بوده و با داشتن امکانات مدرن محلی مناسب برای اقامت لوکس پسندان می‌باشد. در این می‌توانید طلوع و غروب خورشید را در جزیره زیبای مالدیو در حالی که بر روی شن‌ها دراز کشیده‌اید ببینید. ویلاهای هتل چوب بوده و با تراس اختصاصی به همراه میز و صندلی تجهیز شده‌اند. همچنین وجود یک استخر سر باز، زمین تنیس و سالن بدنسازی به میهمانان این امکان را می‌دهد تا اوقات فراغتی عالی را در هتل سپری کنند.

آدرس هتل رویال آیلند ریزورت: Horubadhoo, 06160 Baa Atoll, Maldives

قیمت هتل های مالدیو

همانطور که مشاهده کردید بیشتر هتل‌های مالدیو بسیار لوکس طراحی شده و تمامی امکانات را در مدرن‌ترین حالت ممکن در اختیار گردشگران قرار می‌دهند. حال سؤال اینجاست که هزینه اقامت در این هتل‌ها چقدر است؟ هتل‌های این جزیره بسیار متنوع بوده و هزینه اقامت در آن‌ها به تعداد ستاره‌ها و البته خدماتی که ارائه می‌دهند بستگی دارد. هزینه 6 شب و 7 روز اقامت در هتل‌های 4 ستاره از حدود 1500 دلار و در هتل‌های 5 ستاره از 1600 دلار شروع می‌شود. البته این قیمت‌ها با توجه به نوع هتل ممکن است کمتر یا بیشتر شود. نکته مهم اینکه خدمات هتل‌های مالدیو معمولاً به صدت صبحانه، نهار و یا صبحانه، نهار، شام هستند.

هتل های روی آب مالدیو

لوکس ترین هتل های مالدیو هتل هایی هستند که بر روی آب ساخته شده و علاوه بر نمای دریا، چشم اندازی به اعماق دریای مالدیو نیز دارند. کف‌های شیشه‌ای، بالکن اختصاصی و پنجره‌های بزرگ رو به دریا از ویژگی‌های اصلی اتاق‌های این نوع هتل‌ها هستند. هتل باروس، هتل سوانا گیلی، هتل لیلی و پارادیس آیلند ریزورت را می‌توان از محبوب‌ترین هتل‌های روی آب مالدیو به شمار آورد.

با هتل‌های لوکس مالدیو آشنا شوید

جهت رزرو تور مالدیو و اقامت در هتل‌های لوکس این جزیره می‌توانید با کارشناسان آژانس هواپیمایی ستاره ونک به شماره 88880000-021 در تماس باشید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل