بازدید 5641

عربستان مزدوران وابسته به خود را بمباران کرد

فرار مزدوران وابسته به ائتلاف سعودی پس از شکست سنگین در برابر انقلابیون یمنی باعث شد تا جنگنده های سعودی اقدام به بمباران این مزدوران کنند.
کد خبر: ۱۱۰۳۱۱۶
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۷:۱۷ 06 February 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر از البوابه الاخباریه الیمنیه، منابع نظامی وابسته به دولت مستعفی یمن به ریاست «عبد ربه منصور هادی» رئیس جمهور مستعفی و فراری یمن اعلام کردند که جنگنده‌های ائتلاف سعودی تعدادی از مزدوران را پس از فرار از پاسگاه‌های مرزی بمباران کردند.

این منابع تاکید کردند که ائتلاف سعودی گروه‌های مستقر در مناطق مرزی در منطقه حرض در جنوب شهر جیزان را به سمت مناطق درگیری با ارتش و کمیته‌های مردمی یمن سوق دادند.

طبق اعلام منابع ائتلاف سعودی مزدوران به دنبال پیشروی در منطقه مرزی بودند که شکست سنگینی را متحمل شدند. به دنبال این شکست این مزدوران به داخل خاک عربستان فرار کردند.

همزمان جنگنده‌های سعودی با تعقیب فراریان اقدام به بمباران مزدوران فراری کردند که این مسئله منجر به کشته و زخمی شدن شمار زیادی از آنان شد.

شکست‌های ائتلاف سعودی در برابر انقلابیون یمن باعث شده مزدوران ائتلاف روحیه خود را از دست دهند و بارها خبرهای مربوط به فرار این مزدوران در برابر ارتش و کمیته‌های مردمی منتشر شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار