بازدید 37190

یک گام تا موفقیت در کنکور امسال

کد خبر: ۱۱۰۲۹۲۱
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۵ 05 February 2022

آنلاین آکادمی؛ یک راهکار جدید و آنلاین برای قبولی در کنکور

قبولی در آزمون کنکور و رشته و دانشگاه مورد نظر، رویای بسیاری از افرادیه که قصد شرکت در این آزمون سرنوشت‌ساز رو دارن. در ضمن هیچ‌کس نمی‌تونه منکر این حقیقت بشه که قبولی در این آزمون می‌تونه نردبامی برای پیشرفت در آینده و دستیابی به موفقیت‌های شغلی و رفاه مادی باشه. کلاس‌های آمادگی برای کنکور به‌سبک‌های مختلفی برگزار می‌شن. با پیشرفت‌ فناوری‌های آنلاین و تجربیات همه‌گیری کرونا، یکی از محبوب‌ترین این سبک‌ها، شرکت در کلاس‌های کنکور آنلاینه. در این مطلب به شما خواهیم گفت که چرا شرکت در کلاس‌های آنلاین کنکور در "آنلاین آکادمی" بهترین انتخاب برای شماست.

یک گام تا موفقیت در کنکور امسال

آنلاین آکادمی کجاست؟

آنلاین آکادمی در حقیقت بخش فعالیت‌های تحت وب هولدینگ تخته سیاهه که به‌شکل کلاس‌های آنلاین کنکور و آزمون‌های آنلاین از طرف آموزشگاه کنکور آکادمی آنلاین تخته سیاه برگزار می‌شه. البته آنلاین آکادمی خدمات آموزشی خودش رو به دانش‌آموزان از سال دهم تا کنکور ارائه می‌ده و شما می‌تونید از سال‌ها قبل از کنکور، هم در دروس مقطع تحصیلی خودتون موفق باشید و هم برای قبولی در آزمون کنکور برنامه‌ریزی کنین.

چرا آنلاین آکادمی رو به شما پیشنهاد می‌دیم؟

آنلاین آکادمی این افتخار رو داره که تونسته با انتخاب یک پلتفرم عالی، با امکانات بسیار، خدمات آموزش رو به دانش ‌‌پژوهان سراسر کشور ارائه بده. این آموزشگاه تنها آموزشگاهیه که 7 استودیو فعال داره و فراگیران در سراسر کشور می‌تونن محتواهای آموزشی رو به ‌شکل آنلاین از این استودیوها دریافت کنن. در ادامه با برخی از مزایای شرکت در دوره‌های آموزش کنکور آنلاین آکادمی آشنا می‌شیم.

یک گام تا موفقیت در کنکور امسال

انعطاف‌پذیری کلاس‌ها در آنلاین آکادمی

یکی از مزایای شرکت در کلاس‌های کنکور آنلاین آکادمی اینه که هم کلاس‌های متعددی در این آموزشگاه در روزهای مختلف هفته و ساعات مختلف برگزار می‌شه، و هم امکان تماشای آفلاین اون‌ها برای شما وجود داره. ما حتی برنامه درسی قابل دانلود هم به شما ارائه می‌دیم تا بتونید بر اساس اون، راه پیشرفت خودتون رو هموار کنید.

نظم در خدمات آموزشی

انعطاف‌پذیری زمانی در ارائه خدمات آموزشی، حتما باید با نظم زمانی در ارائه این خدمات، به‌ویژه از سوی آموزشگاه همراه باشه. درغیر این‌صورت زمان‌بندی فراگیران برای مطالعه و آمادگی پیش از کنکور به‌هم می‌ریزه. دقیقا به‌همین دلیل کلاس‌ها در این آکادمی بدون کمترین تاخیر زمانی ارائه می‌شن و حتی تاخیر فراگیران به خانواده‌های اون‌ها اطلاع داده می‌شه. البته درصورت عدم حضور در کلاس آنلاین، امکان تماشای آفلاین محتوای آموزشی هم وجود داره.

از هرجای ایران می‌تونید در این کلاس‌ها شرکت کنید

می‌خواید به سفر برید، بدون این‌که کلاس‌های آموزشی‌تون رو از دست بدید؟ می‌خواید از دانش مربیان برتر کنکور ایران در آنلاین آکادمی مثل استاد شاهین زاد در ادبیات، استاد خسروی‌منش در فیزیک، دکتر آرام‌فر در زیست یا استاد جبرئیلی در شیمی بهره بگیرید، اما فاصله شهر شما از آموزشگاه تخته‌سیاه دوره؟

اصلا نگران نباشید، چون برای شرکت در کلاس‌های آنلاین آکادمی شما فقط باید به اینترنت دسترسی داشته باشید. ما حتی شرایطی رو فراهم کردیم که مناطق محروم کشور هم بتونن محتواهای آموزشی کلاس آنلاین رو به‌صورت آفلاین تماشا کنن و در هر مکانی از اون‌ها استفاده کنن.

برگزاری آزمون‌های منظم

کلاس کنکور بدون برگزاری آزمون‌های کلاسی، یه کلاس کنکور کامل و استاندارد نیست. کلاس‌های آموزشی مقاطع مختلف در آنلاین آکادمی با برگزاری آزمون‌ها به‌شکل آنلاین و سبک دوره های نکته و تست همراهه. آزمون‌های کلاسی باعث تقویت مهارت‌های تست‌زنی، کسب تجربه بیشتر و محک زدن میزان پیشرفت فراگیران می‌شن.

از طرف دیگه ما در آنلاین آکادمی ابزارهای دقیقی برای تحلیل نتایج آزمون داریم و می‌تونیم از این طریق نقاط ضعف و قوت فراگیران رو به اون‌ها اطلاع بدیم و روند آموزش رو هم از این طریق شخصی‌سازی کنیم. بنابراین هر استادی تعدادی آزمون کلاسی طراحی کرده که از طریق اون‌ها دانش‌آموز خودش رو مورد سنجش قرار می‌ده.

بهره‌گیری از برترین اساتید کشور

یک آموزشگاه کنکور بدون اساتید مجرب آموزشی با سال‌ها سابقه آموزش حضوری و آنلاین کنکور و کارنامه درخشان آموزشی، نمی‌تونه آموزشگاهی موفق باشه. درواقع یکی از دلایل محبوبیت آنلاین آکادمی استفاده از برترین اساتید آموزشی در رشته‌های درسی مختلفه. یه نکته بسیار جذاب دیگه در آنلاین آکادمی اینه که شما می‌تونید از هرکلاس و هر استادی، یک جلسه رو به‌صورت رایگان شرکت کنید و مطابق با سلیقه خودتون، کلاس و استاد مورد نظرتون رو انتخاب کنید.

در ادامه با برخی از این اساتید و رشته تخصصی اون‌ها آشنا می‌شیم:

  • عربی: استاد قدیمی و استاد شیخ بهایی
  • زبان: استاد جلالی و استاد پالیزبان
  • ادبیات: استاد شاهین‌زاد و استاد تاجیک
  • دین و زندگی: استاد پرو و استاد حسین‌خانی
  • زیست: دکتر شایسته و دکتر آرام‌فر
  • شیمی: استاد ابوالقاسمی و استاد جبرئیلی
  • ریاضی: استاد مولایی
  • فیزیک: استاد براتی و استاد خسروی‌منش
    • و البته یکی از توانمندی های ویژه آنلاین آکادمی کادر اساتید علوم انسانی مجموعه میباشد که در ادامه با برخی از آنها آشنا میشویم
    • ادبیات انسانی: استاد بهرامی
    • فلسفه و منطق: استاد علی اکبر
    • ریاضیات انسانی: استاد عمری
    • اقتصاد: استاد لجمیری
    • جامعه شناسی ، تاریخ و جغرافیا: استاد امامی
    • عربی: استاد قدیمی

یک گام تا موفقیت در کنکور امسال

امکان مشارکت در کلاس‌های آنلاین

یکی از نقدهایی که به روش آموزش آنلاین وارد می‌شه، کاهش امکان مشارکت دانش‌آموزان در کلاس‌های آنلاینه. اساتید آنلاین آکادمی برای برطرف کردن این نقطه ضعف، از تکنیک‌های مختلفی استفاده می‌کنن و اجازه نمی‌دن فضای کلاس، فقط به ارائه درس از طرف مربی آموزشی خلاصه بشه. برای مثال این کلاس‌ها با جلسات پرسش و پاسخ در انتهای کلاس همراه هستن.

برخورداری از خدمات مشاوره آموزشی

آمادگی برای کنکور فقط با شرکت در کلاس آموزشی فراهم نمی‌شه. بلکه شما باید بتونید با مشاوران تحصیلی و مشاوران کنکور صحبت کنید. آنلاین آکادمی خدمات مشاوره تحصیلی و کنکور رو هم به دانش‌آموزان ارائه می‌ده و مشاوران مجربی در این موسسه مانند: مهندس خدنگ، استاد دلدار، استاد کاظمی، استاد اصلانی و استاد ظهرابی این خدمات رو به شما ارائه می‌دن. خدماتی که شامل: هدایت تحصیلی، برنامه‌ریزی برای مطالعه کنکور، پیشگیری از استرس و اضطراب قبل از امتحان و آموزش مهارت‌های مختلف برای قبولی در کنکور می‌شه. 

یک گام تا موفقیت در کنکور امسال

خدمات برتر آموزش کنکور در آنلاین آکادمی

اگه می‌خوای در کنکور پیش رو شرکت کنی و نمی‌دونی در فرصت باقیمونده باید چطور درس‌هاتو اولویت‌بندی کنی؛ اگه می‌خوای در زمینه دروس مختلف موفقیت بیشتری داشته باشی؛ اگه می‌خوای از مقاطع تحصیلی پایین‌تر برای کنکور آماده بشی و اگه می‌خوای بالاترین نتیجه رو از مطالعاتت قبل از کنکور به‌دست بیاری، بهترین گزینه اینه که از طریق سایت با خدمات برتر آموزشی آنلاین آکادمی آشنا بشی و برای ثبت نام کلاس های سالیانه از این لینک استفاده کنی.

آنلاین آکادمی همچنین امکان مشاوره آنلاین رایگان رو هم برای شما فراهم کرده. برای استفاده از خدمات مشاوره آنلاین می‌تونید از طریق سایت روی لینک مشاوره آنلاین رایگان کلیک کنید تا مشاوران مجرب آنلاین آکادمی بهترین راه استفاده از خدمات این موسسه رو باتوجه به نیازهای شما براتون توضیح بدن و برنامه‌ریزی کنن. امکان پرداخت قسطی و شرکت رایگان در یک جلسه از کلاس هر استاد هم یکی دیگه از مزایای شرکت در دوره‌ها و کلاس‌های آنلاین آکادمیه.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان