بازدید 16436

آخرین آمار کرونا در ایران تا دوازدهم بهمن/ شیب زیاد ابتلا با شناسایی بیش از ۳۵ هزار بیمار جدید/ ۵۰ بیمار دیگر جان باختند

در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۳۲ میلیون و ۷۲۵ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از ۳۵ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۷۰۳ تن از ایشان وخیم است.
کد خبر: ۱۱۰۲۳۷۶
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۷ 01 February 2022
تابناک اجتماعیتاکنون ۶۰ میلیون و ۸۳۸ هزار و ۱۰۶ دوز اول و ۵۴ میلیون و ۱۸۹ هزار و ۱۹۳ دوز دوم واکسن کرونا در کشورمان تزریق شده و همچنین ۱۷ میلیون و ۶۹۸ هزار و ۶ نفر دوز سوم را دریافت کرده‌اند؛ تزریق مجموعا ۱۳۲ میلیون و ۷۲۵ هزار و ۳۰۵ دوز واکسن در ایران که ۵۲۳ هزار و ۱۲ دوز از آن‌ها در شبانه روز اخیر تزریق شده است.

به گزارش «تابناک»؛ بر پایه اطلاعیه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۳۵ هزار و ۷۰ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده و از این بیماران، یک هزار و ۷۴۰ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به ۶ میلیون و ۴۰۸ هزار و ۲۴۴ تن رسید.

در ۲۴ ساعت اخیر، ۵۰ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان‌باختگان این بیماری در کشورمان به ۱۳۲ هزار و ۵۰۴ تن رسیده است، در حالی که تا به امروز خوشبختانه ۶ میلیون و ۱۱۰ هزار و ۶۱۵ تن از بیماران بهبود یافته‌اند.

همچنین ۱۷۰۳ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند و همچنین تاکنون ۴۴ میلیون و ۸۸۶ هزار و ۶۳۴ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۱۵ شهرستان در وضعیت قرمز، ۶۱ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۲۷۴ شهرستان در وضعیت زرد و ۹۸ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.


بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» در کشورمان ۲.۱ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۷.۹ درصد. این در حالی است که میانگین نرخ مرگ در جهان ۱.۹ درصد است.
 
 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۲
تابی سر ازمعیارهای سانسورت درنیاوردیم.چندماه پیش به نمکی توصیه کردم آیه 63 سوره یس رو یکباربخونه چاپ کردی.ولی چندروز پیش که همین توصیه رو به عین الله کردم غیرقابل انتشار شد!!!!!!!!!!!!!
به نظر می رسد یک نوع آنفلانزای خطرناک هم در جریان است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
اين سري ديگر همه مي گيرند .
وزیر آموزش و پرورش حرفی برای گفتن دارد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
قبلا عددسازا عددای بهتری میساختن کسی شک نمیکرد. یعنی واقعا آماری ندارید همینطوری یه چیزی میزنید؟ ۲۰، ۳۰، ۵۰ و .....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
به نظر شما وقتی کیت امیکرون نیست چطوری آمار اعلام بشه!؟ همینجوری یک چیزی میگن دیگه
پیک ۱ میلیون مبتلا در روز رو به زودی میبینم. اگر تست بگیرن این مقدار
خدا می‌داند که نه نرخ مرگ نه بیماری که تا حالا اعلام شده صحیح بوده و نه چیزی که الان راجع به گسترش بیماری دارد اعلم می‌شود تو هر خانه نگاه میکنی چند نفر گرفتار شدن اونوقت اعلام می‌کنند بیست هزار نفر سی هزار نفر! تمام مملکت آلوده شده دست بردارید از این مسخره بازیها
بعد تو این وضعیت ملت یا ماسک نمی‌زنن یا یه ماسک داغون می‌زنن. آقا ماسک بزنید. ماسک درست بزنید!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
امروز در مجتمع قضایی عدالت بسیاری از کارکنان ماسک نداشتند
آمار مبتلایان و فوتی ها در حال افزایش است و مسوولین متاسفانه هیچگونه اعمال محدودیت یا نظارتی بر روی پروتوکل ها انجام نمی دهند. البته کسانی هم که ماسک نمی زنند، سه چهارم مغزشان.......... است.
شیب زیاد اومیکرون مشخص بود قبلا این شیب زیاد را در اروپا و امریکا دیدیم سوال این است چه پیش بینی هایی با این آگاهی ها صورت گرفت
وزیر بهداشت گفته ما آمادگی راه اندازی دانشگاه در لبنان را داریم! بنده خدا اول اینکه توی لبنان از قدیم الایام دانشگاه‌های فرانسوی و دیگر کشورهای اروپایی فعال بوده و فکر نمی‌کنم نیازی به دانشگاه تو داشته باشند بعد از آن هم تو فعلا کشور خودمان را دریاب تا فوتی های این بیماری از سیصد هزارتا به پانصد- ششصد تا نرسیده که همین الان هم رکورد بدی زدیم
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۶:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
اگر دانی که نان دادن صواب است
تو خود می خور که بغدادت خراب است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
کجا گفته؟
وقتی ساده انگاری از طرف مسئولین شروع شده است و همه جا باز است بدون هیچ محدودیتی همین میشود...
تقصیر دولت قبل است. وگرنه سید با سواد کارش درست می باشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
سید با سواد خوب اومدی
ناشناس
| Switzerland |
۱۳:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
سید سه دکتره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
فعلا دیوار کوتاهتر از رییسی نیست
در تمام دنیا دولتها جلوتر از مردم هستند دولتها مقررات لازم برای مقابله با کرنا را اعلام میکنند مردم هم اجرا میکنند دولت فعلی که باید منتظر بود و دید دولت قبلی هم نهایت کاری که میکرد برنامه های بود که از روی کاغذ جلوتر نمی‌رفت
تابناک پرحاشیه ! این چه تصویریه برای این مطلب گذاشتی ، چرا سیاه نمایی میکنی ؟؟!!
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات
وب گردی