بازدید 12212
۴

اعلام جزئیات پرداخت وام قرض‌الحسنه به بازنشسته‌ها

مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی از پرداخت وام ۷ میلیون تومانی بازنشستگان این سازمان طی یک هفته‌ خبر داد و گفت: تا پایان سال، ۹۰ هزار نفر دیگر این وام را دریافت می‌کنند.
کد خبر: ۱۱۰۱۹۷۰
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۴ 30 January 2022

 

به گزارش تابناک به نقل از خبرآنلاین، علی جهانی اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که در دستور کار سازمان تأمین اجتماعی قرار دارد و از سال گذشته تا امروز اجرایی شده است پرداخت وام قرض الحسنه به بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی است به‌طوری‌که تاکنون ۸۰۰ هزار نفر وام قرض‌الحسنه را درخواست کرده و به بیش از ۹۰ درصد آنها تسهیلات پرداخت شده است.

وی در خصوص ثبت نام وام ۷ میلیون تومانی افزود: بر اساس هماهنگی‌های انجام شده با بانک عامل درخواست وام بازنشستگان تأمین اجتماعی به صورت الکترونیکی انجام می‌شود و کاملاً غیر حضوری است.

مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی تأمین اجتماعی تاکید کرد: پرداخت وام در کمترین زمان صورت می‌گیرد و یک هفته بعد از ثبت نام مبلغ وام به حساب بازنشستگان واریز می‌شود.

وی تاکید کرد: براساس رایزنی‌های انجام شده با بانک، در ابتدای هر ماه (چهارم و پنجم) وام هفت میلیون تومانی به حساب بازنشستگانی که درخواست دادند واریز می‌شود.

جهانی با اشاره به اینکه پرداخت‌ها تا پایان سال ادامه دارد اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۸۰ هزار بازنشسته و مستمری بگیر از این تسهیلات برخوردار شدند و در نهایت تا ابتدای اسفند ماه نیز ۹۰ هزار نفر دیگر وام را دریافت می‌کنند.

وی در خصوص پرداخت تسهیلات به بازنشستگان طی سال آینده نیز گفت: مشکلی با بانک عامل نداریم و بر اساس توافق انجام شده در سال آینده نیز پرداخت وام در دستور کار قرار دارد و در خصوص مبلغ و تعداد افرادی که تسهیلات را دریافت می‌کنند بزودی اطلاع رسانی خواهد شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۴
خجالت بکشید که بخواهید به یک بازنشسته 7 میلیون تومان وام بدید ؟ 7 میلیون هم پول هست که اسمش هم وام گذاشتید ؟ واقعا به چه مقام انسانیتی رساندید ما را
با 7 میلیون چکار میشه کرد؟
واقعا از خودتون خجالت بکشید با هفت میلیون میشه کاری کرد
فقط گداها از گدا کردن دیگران خوشحال می شوند.(یارانه ی 40 پنجاه تومنی )(صف وام 7میلیونی)و...
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر