بازدید 18798
رئیس جمهور در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا

آماده باش کامل برای مواجهه با شرایط خاص احتمالی در کشور/ سفر‌های استانی دولت تا اطلاع ثانوی تعطیل می‌شود/ ستاد‌های استانی می‌توانند اعمال محدودیت کنند/ تعطیلی سراسری نباید رخ دهد

مصوب شد با توجه به افزایش شیوع کرونا، بازی تیم‌های ملی فوتبال ایران و امارات بدون حضور تماشاگر برگزار شود. همچنین اعضا تصمیم گرفتند که شاخص‌های تعیین رنگ‌بندی شهر‌ها و نیز محدودیت‌ها و آثار مترتب بر این رنگ‌بندی‌ها در جلسات کمیته‌های تخصصی ستاد ملی مقابله با کرونا به روز و سپس در جلسه ستاد ملی کرونا تصویب شود.
کد خبر: ۱۱۰۱۷۷۹
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۴ 29 January 2022
تابناک اجتماعی
رییس جمهور با تاکید بر ضرورت رعایت دقیق‌تر دستورالعمل‌های بهداشتی در شرایط کنونی گفت: در راستای عمل به این دستورالعمل‌ها و لزوم صیانت از جان شهروندان، تا اطلاع بعدی و بهبود شرایط کنونی به لحاظ شیوع سویه جدید کرونا، سفر‌های استانی دولت موقت انجام نخواهد شد.

به گزارش «تابناک»؛ آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی، روز شنبه در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا، با تشکر از همه افرادی که به هر نحو در زمینه پیشگیری و درمان کرونا در حال تلاش هستند، گفت: با توجه به افزایش دوباره شیوع بیماری کرونا لازم است نسبت به رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و خصوصا استفاده از ماسک حساسیت بیشتری شود.

رییس جمهور افزود: لازم است ضرورت تزریق دوز سوم واکسن کرونا برای مردم به شکل گسترده‌تری تبیین شود تا آمار واکسیناسیون دوز مراقبتی نیز به آمار تزریق دوز‌های اول و دوم واکسیناسیون سراسری برسد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین دستگاه‌های مسئول از جمله وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سازمان برنامه و بودجه، پیگیر تامین منابع لازم برای تجهیز مراکز درمانی و رفع هرگونه کمبود و کاستی در زمینه تجهیزات و دارو‌های لازم برای درمان کرونا باشند.
 
آماده باش کامل برای مواجه با شرایط خاص احتمالی در کشور/ سفرهای استانی دولت تا اطلاع ثانوی تعطیل می‌شود/ ستادهای استانی می‌توانند اعمال محدودیت کنند/ تعطیلی سراسری تباید رخ دهد

رییس جمهور اظهار داشت: هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌هایی مثل هلال‌احمر و بخش‌های مختلف نیرو‌های مسلح انجام شود تا در صورت لزوم بتوان از ظرفیت‌های این نهاد‌ها از جمله امکانات پزشکی و درمانی آن‌ها برای مواجهه با وضعیت شرایط خاص استفاده کرد.

او تصریح کرد: ستاد‌های استانی مقابله با کرونا این اختیار را دارند تا در شرایط خاص و بنا به ضرورت محلی در چارچوب برنامه‌های کلی ستاد ملی، نسبت به اعمال محدودیت در بخش‌ها و شهرستان‌های هر استان تصمیم بگیرند و اجرا کنند. تصمیم‌گیری درباره شاخص رنگ بندی و اعمال محدودیت و تعطیلی مراکز و اصناف در کشور باید براساس شرایط جدید باشد و به روزرسانی شود.

رئیسی تاکید کرد: تعطیلی سراسری مدارس و دانشگاه‌ها به شکل سابق و شاخص ها‌ی قبلی، نباید تکرار شود چرا که سبب زیان‌های فراوان از جمله افت تحصیلی بسیار بالا شده است. ستاد‌های استانی مقابله با کرونا فقط حسب ضرورت می‌توانند مدارس هر بخش یا شهرستان را برای مدتی که لازم است، تعطیل کنند.

رییس جمهور خاطرنشان کرد: هرگونه اطلاع‌رسانی درباره شیوع کرونا باید با هماهنگی کامل و دقیق باشد تا در ضمن آگاهی‌رسانی به مردم، نگرانی بی‌جا در جامعه ایجاد نکند. امروز مردم به دولتمردان اعتماد دارند و این اعتماد به هیچ وجه نباید مخدوش شود.

گفتنی است، در جلسه امروز ستاد ملی مقابله با کرونا مصوب شد با توجه به افزایش شیوع کرونا، بازی تیم‌های ملی فوتبال ایران و امارات بدون حضور تماشاگران برگزار شود. همچنین اعضا تصمیم گرفتند که شاخص‌های تعیین رنگ‌بندی شهر‌ها و نیز محدودیت‌ها و آثار مترتب بر این رنگ‌بندی‌ها در جلسات کمیته‌های تخصصی ستاد ملی مقابله با کرونا به روز و سپس در جلسه ستاد ملی کرونا تصویب شود.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳۷
مواجهه درسته.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
واقعا هنوز رئیسی میگه مدارس ودانشگاهها حضوری باشند؟!!!یعنی چی
واردات
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
واردات کالای خارجی مثل پوشاک اسیب زیادی به تولید کننده و نیروی فعال اورده است ممنوع شدن کالای خارجی به نفع همه از جمله نیروی کار می باشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
با عرض سلام و سپاس فراوان از رئیس جمهور محترم حجت‌الاسلام رئیسی برای ازاد سازی تصرفات از دولت محترم تقاضا دارم با جدیت تمامی تصرفات را ازاد سازی کنند و استثناء قائل نشوند
آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی
بی خیال بابا


شش سال درس خونده شده دکتر
مدارس را تعطیل کنید
دقیقا برعکسه مردم هیچ اعتمادی به مسئولین ندارند
عجب به این رییس جمهور
جان مردم پرای شما مهم است یا
ممنون آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی ، رییس جمهور منتخب مردم .
چه خبرتونه واقعا ، شهر فرنگه جای مملکت
آیت الله!!!؟
دکتر!!!؟
خاک بر سر من ۲۳ سال درس خوندم شدم دکتر... هیچ وقت از فرصت های موجود بدرستی استفاده نکردم. تف بر من!
سفر استانی تعطیل!
بازی ایران و امارات بدون تماشاچی!
اونوقت ده میلیون دانش آموز که عمدتا در سنی هستند که نمی توانند واکسن بزنند ، باید بروند سر کلاس و تعطیل نشوند!
این یعنی دولت در ظاهر پروتکل رو رعایت می کنه ولی در واقع خود باعث بودجود آمدن پیک کرونا می شود!

#دم خروس
خسته نباشی رییس جمهور . لذت بردم از این مدیریت. مردم همه به خاطر تصمیم غلطت دچار ویروس شدند و تو هنوز می گی نیاز به تعطیلی مدارس نیست
جناب رئیسی، سفر های استانی از اول هم اشتباه بود. الان قرن ۲۱ است. امکانات مختلفی وجود دارد که نیاز به سفرهای استانی را مرتفع میکند. ضمن آنکه شما معاونینی دارید که أنها هم بنو به خود معاون دارند. استاندارانی دارید که آنها نیز بنو به خود معاونانی دارند. فرماندارانی دارید که آنها هم دارای معاونت های مختلفی هستند. بیایید از این همه امکانات و وسایل ارتباطی و آنلاین استفاده کنید و.وقت خود و‌ مردم‌ را و مسئولین وزارتی ،ادارات کل، استانداریها و‌ فرمانداری و همچنین ادارات شهرستانها را بیخود و بی‌جهت هدر ندهید. به حرف این حقیر گوش کنید، در تهران بنشینید و با انتخاب مدیران لایق به بحث های خرد و کلان کل کشور بپردازید.
خیلی خوبه که چندین ساله دیگه ن تلویزیون می بینم ن به حرفشون اعتماد دارم.
مردم به دولتمردان اعتماد دارند؟؟؟؟!!!!!! این اعتماد به نفس تان مارو کشته !!! این آمار رو از کجا درآوردید که مردم به دولتمردان اعتماد دارند نکنه از آرای بالای انتخابات ریاست جمهوری؟؟؟!!!!!
فقط حیف سفرهای پر بار استانی که تعطیل شد. ما مردم چه ضرر بزرگی از این بابت خواهیم دید.
لابد فردا میشه پرفسور ریسی
جناب رئیس جمهور.آیا شما اطلاع دارید که دانشگاه‌ها تعطیل نبوده و تمام مدت کرونا باز بوده‌است؟‌ آزمایشگاه‌ها فعال بوده‌اند و پروژه‌های تحقیقاتی و ارتباط صنعت برقرار بوده و بخش اداری تمامی خدمات خود را ارائه می‌کرده است؟ این فقط کلاس‌های دانشجویان بود که به شکل آنلاین برگزار شد.
وقتی صحبت می‌شود که دانشگاه.ها تعطیل هستند و باید بازگشایی شوند این دادن اطلاعات غلط به مردم است
با تشکر از آیت الله دکتر متخصص ابراهیم رئیسی قاضی القضات سابق و مدیر حاضر در سطح جهانی با سرعت لوکوموتیر
این آقایون اصلا مردم براشون مهم نیست. کدام اعتماد؟ خودتون برای خودتون تخیل اعتماد می کنید. تا خدای نکرده بچه های مردم از بین نرن نمی فهمید که چه کار باید کرد. بعضی ها دم از نگرانی از افت تحصیلی می زنند اما خودشان تمام عمرشان افت تحصیلی بوده.
آقای رئیسی این وزرای پیاده ای که انتخاب کردی دارند ترتیب نابودی مملکت و مردم و همان کشتی سوراخه را که همه با هم در آن هستید را میدهند خدایی شما را سرکار نگذاشتند؟
به خدا ما ناراحت میشویم رئیس جمهور کشورمان "ایران" را مسخره کنند چه اصراری دارید با قافیه حرف بزنید مگر رئیس جمهور باید شعر بگوید , عامیانه و عادی و ساده و بدون هیجان با مردم حرف بزنید، قافیه سازی هم نکنید
در ضمن هر کجا میروید یک کاغذ یادداشت بنویسید ویرایش کنید بعد از روی آن بخوانید همین
سفر‌های استانی دولت تا اطلاع ثانوی تعطیل می‌شود:
باید سفرهای استانی روسای قوه هم تعطیل شود. با توجه با اینکه دولت برای تامین معیشت ملت با بن بست روبرو است و نه کاری از دستش برمیاید و نه میتواند به وعدهای داده شده انتخاباتی عمل کند بهتر است که سفر استانی هم در کار نباشد، چه میخواهد به ملت گرسنه بگوید. در مصاحبه تلویزیونی قبلی آقای رئیسی گفتند ما در کشور «مشکل لاینحلی نداریم» ولی با توجه به سوالی که ریاست جمهور از مصاحبه کنندگانش میکند " دولت میتواند چه کار کند؟" مشخص است که مشکلات لاینحل بیشتر و بیشتر میشوند. چگونه شخصی مثل ریاست جمهور که سالهای سال در قوه قضاییه بود باید چنین حرفی بزند، این غیر قابل تصور است. در نتیجه کرونا خیلی هم بد نیست. مثلا فاصله پوتین در میزبانی از ریاست جمهور ایران، اگر کرونا نبود آقای عبدالهیان چه بهانه ای میخواست بیاورد.
این دولت با ژست عدم تعطیای مراکز آکوزشی و تجاری بزرگ در شرایط پیک بیماری میخواد قتل عام راه بندازه!
ما هم راضی به تعطیلی نیستیم ولی وقتی زیرساختهای بهداشتی فراهم نیست. ازدحام جمعیت در مترو بیداد میکنه و بیمارستانها توانایی ححم بالای بیمار رو ندارند چاره ای تیست.
چقدر صحبت ها و تصمیمات متناقضیه مشخص است خود دولت هم سر در گم هست نمی داند تو این وضعیت باید چه کار کند
۲۲ بهمن چه
وقتی مسئولین خودشون یک روز در دانشگاه نبودن نمیدونن باز کردن سلف و کلاس ها و خوابگاهها حتی برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی در فصل سرد به معنی انتقال کرونا به همه این دانشجویان است. چه کسی میخواهد از دانشجوی بدبخت در این شرایط پرستاری کند با کدام وسیله به منزلس برگردد؟
جناب رئیس جمهور سلام فرمودید بانیان وضع موجود نبایدراس کار باشند ، شما ملاحظه فرمایید ! مخابرات را از عرش به فرش رساندن ، در حوزه وزارت ارتباطات وزیر دست به تغییراتی نزد که در حوزه زیرساخت شرایط توسعه و نوسازی کابلهای مخابراتی را فراهم نمایند ، متاسفانه مدیرعامل شرکت زیرساخت از مدیران وزارت اط است که بدون داشتن تجاربی با نفوذ وزیر قبلی به این منصب رسیده که هیچ توفیری در کارها نتوانسته انجام دهد ، ایشان وامثال ایشان اگر کارایی داشتند وزارت اط رهایشان نمی کرد ، همچنین مدیران وزارت ارتباطات بعد از بازنشستگی در شرکت های خصوصی شده زیر مجموعه وزارت ارتباطات رفته ودر مناصب بالا مشغول بکار شده یا می شوند و برای همین است که مخابرات درجا می زند ،اکر از این افراد آبی قرار بود گرم شود در زمانی که بازنشسته نشده بودند کاری می کردند نه اینکه الان با دریافت حقوق مضاعف وبال گردن شرکتهای فشل شده زیرمجموعه مخابراتی باشند ، لطفا در زمینه پایداری شرکت مخابرات که در اوج فلاکت است فکری بکنید .
جناب آیت‌الله دکتر رئیس جمهور رئیسی از برخورد قاطعانه‌ی شما و کم نیاوردن در مقابل ویروس کرونا و نگرانی شما برای افت تحصیلی دانش‌آموزان که مبادا در حد شش کلاس سواد بمونن خیلی ممنونیم.
انشاالله ما با هم سوار بر لوکوموتیر از روی ویروس کرونا و سایر دشمنان رد می‌شیم.
غیر حضوری بشه نفع همه مردمه...
کارکنان پتروشیمی ها با حداکثر ظرفیت به محل کار میرن.شرایط افتضاحه
آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی
بی خیال بابا
شش سال درس خونده شده دکتر
خودش کلیه و احسنت داره که با شش کلاس درس بشوی دکتر و رییس جمهور کشوری با ده ها هزار دکتری و فوق دکترای که با زحمت و دود چراغ مدرک‌ گرفته اند و بزور در گوشه ای بکاری مشغولند.
آقایون مراقب باشند افتخار دولت در مهار کرونا با واکسناسیون وسیع در حال از بین رفتنه باز هم آمار مرگ و میر بالا خواهد رفت
فقط نمکی
است بروی زخم
فقط نمکی
است بروی زخم
بچه بچه حرف نزن!!!!!!!!!!!!!!!!!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل