بازدید 7181

مرگ نگهبان زیرچرخ های خودروی سارق

کد خبر: ۱۱۰۱۱۷۷
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۳ 25 January 2022

سارق تبهکار که برای سرقت به یک کارگاه ساختمانی رفته بود وقتی نگهبان مجتمع را مانع فرار خود دید وی را با خودرو زیر گرفت و به قتل رساند.

به گزارش ایران، سرهنگ بهزاد عبدیان، فرمانده انتظامی شهرستان پردیس در تشریح این جنایت گفت: با اعلام خبر مرگ یک نگهبان مقابل یکی از مجتمع‌های فاز 8 پردیس بلافاصله اعضای تیم جنایی برای بررسی ماجرا به محل حادثه رفتند.

نخستین بررسی‌ها نشان می‌داد نگهبان مجتمع با یک خودرو تصادف کرده و جان باخته است اما در ادامه تحقیقات مشخص شد وی به عمد و از سوی یک سارق با خودرو زیر گرفته شده است. پس از این حادثه سارق از محل متواری شده و این موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

عبدیان با اشاره به اینکه مأموران با اقدامات پلیسی موفق به شناسایی فرد مورد نظر شدند ابراز کرد: متهم پس از سرقت از ساختمان نیمه کاره با خودروی پراید قصد فرار داشته که در هنگام خروج نگهبان متوجه ماجرا شده و با شجاعت راه را بر وی سد کرده بود اما سارق که وضعیت را اینگونه دید در اقدامی هولناک با خودرو نگهبان را زیر گرفته و وی را به قتل رساند و سپس به یکی از استان های همجوار متواری شد.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس با اشاره به اینکه متهم پس از دستگیری در تحقیقات به عمل آمده به جرم خود اعتراف کرده، گفت: متهم بیان کرده که ابتدا برای سرقت وارد مجتمع شده و پس از سرقت قصد فرار داشته که با هوشیاری و مقاومت نگهبان روبه‌رو شده و از ترس با خودرو نگهبان را زیر گرفته و وی را به قتل رسانده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر